Mama's van 2010 topic (iemand nog interesse?)
+20
M@niek
Coco
Monnie
_Jet
nillis
Jasmine
mystery mom
Flip Fluitketel
Parisienne
Purpleflower
Roodkapje
Flower_L
Barbabella
holaagirl
PapillonRose
L!ND@
Aagje!
sabje
duckie
Teddyaapje
24 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Mama's van 2010 topic (iemand nog interesse?)
MM heb al in het 'zwanger worden na mk' geschreven. Maar nogmaals gefeliciteerd! Echt zo leuk voor jullie! Hoever denk je nu te zijn? En mag je eerder naar de gyn voor een vroege echo? Hopelijk blijft alles dit keer goed gaan!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Meiden, ik zat trouwens te denken...ergens mis ik ons 'contact' wat we hadden op hyves. Maar omdat velen van ons niet meer actief zijn bij de hyves van 2010 mama's is dit een beetje doodgebloeid om het maar te zeggen. Nou dacht ik dat het misschien wel leuk was om net zoals op hyves een (geheime) groep op te richten alleen dan op FB en daar dan met elkaar te kletsen.
Zouden jullie dat leuk vinden??
Zouden jullie dat leuk vinden??
Dank jullie wel allemaal! Kan t nog niet geloven! Ik heb zojuist de vk gebeld (moest vanmorgen werken) maar die nam niet op. Straks nog maar eens proberen! Ik heb met de vk de vorige keer afgesproken dat ik bij hun rond de 6 a 7 weken mocht komen voor een echo omdat dan ook hartactiviteit te zien moet zijn. Anders krijg je eerste een goede echo en dan blijkt t hartje niet te gaan kloppen. Bij de gyn gaven ze aan dat ik daar mocht komen voor een vroege echo en ik ben eigenlijk nog aant twijfelen wat ik wil. Van de ene kant wil ik wel een vroege echo omdat het de vorige keer 2 dagen na de bevruchting al fout was gegaan, van de andere kant lijkt t me verschrikkelijk om eerst een goede echo te krijgen en vervolgens te zien dat het hartje niet is gaan kloppen...ik ben er dus nog niet over uit..
@FF: Onder elkaar bijkletsen op FB lijkt me ook wel leuk, dan kunnen we ook minder openbaar foto's showen. Weet alleen niet of Nillis t ziet zitten om nu voor ons een FB account aan te maken..
@FF: Onder elkaar bijkletsen op FB lijkt me ook wel leuk, dan kunnen we ook minder openbaar foto's showen. Weet alleen niet of Nillis t ziet zitten om nu voor ons een FB account aan te maken..
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
MM: persoonlijk wil ik écht geen echo meer voor de 7-8 weken. Heb nu twee keer gehad dat ik een week of langer in onzekerheid zat vanwege een dubieuze, beginnende hartactie.
Zelf heb ik 10 december weer controle, maar mocht ik nu zwanger zijn, dan wil ik dan geen echo denk ik. Dan zou ik iets meer dan 6 weken zijn, maar mocht ik toch minder ver zijn, dan maak ik me misschien weer zorgen om niks als er nog geen hartactie is. Of je hebt idd. eerst een goede echo en dan gaat het hartje niet kloppen..
Zelf heb ik 10 december weer controle, maar mocht ik nu zwanger zijn, dan wil ik dan geen echo denk ik. Dan zou ik iets meer dan 6 weken zijn, maar mocht ik toch minder ver zijn, dan maak ik me misschien weer zorgen om niks als er nog geen hartactie is. Of je hebt idd. eerst een goede echo en dan gaat het hartje niet kloppen..
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
@ MM, gefeliciteerd en ik ben met m'n tijd meegegaan en heb fb. Ik zou wel graag rond 7 weken een echo willen hebben.
@ Jasmine, spannend hoor.
@ mauwmauw, mooi hoor ik ben benieuwd naar fotos als die helemaal klaar is.
@ all, ik mis ons contact ook, wilde vandaag net dit topic eens gaan opzoeken en ik heb fb. Alleen iemand anders moet even een groep aanmaken hoor, want ik ben er niet heel goed in.
@ Jasmine, spannend hoor.
@ mauwmauw, mooi hoor ik ben benieuwd naar fotos als die helemaal klaar is.
@ all, ik mis ons contact ook, wilde vandaag net dit topic eens gaan opzoeken en ik heb fb. Alleen iemand anders moet even een groep aanmaken hoor, want ik ben er niet heel goed in.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Ja MM!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!
Een groep op FB vind ik helemaal prima!
Een groep op FB vind ik helemaal prima!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
MM wat fijn , gefeliciteerd!!
Facebook vind ik ook een goed idee, volgens mij heeft iedereen het wel.
Facebook vind ik ook een goed idee, volgens mij heeft iedereen het wel.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ik vind een groep op Facebook ook wel erg gezellig! Ik vond de Hyves pagina eerst ook erg leuk maar ik heb mijn account daar verwijderd omdat ik er super veel spam en virussen door binnen kreeg.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Leuk! Ik zal me eens in gaan verdiepen hoe je z'on geheime groep aanmaakt en iedereen kan uitnodigen.
Ik was dit topic ook al helemaal vergeten.
Maar wat moet ik verstaan onder een facebookgroep? Heb daar niet echt een voorstelling van, geloof ik.
Maar wat moet ik verstaan onder een facebookgroep? Heb daar niet echt een voorstelling van, geloof ik.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Coco schreef:Ik was dit topic ook al helemaal vergeten.
Een afgeschermde groep waar mensen alleen lid van kunnen worden na toestemming van de beheerder. En alles wat erop geplaatst wordt kan ook alleen maar gezien worden door de mensen die lid zijn van die groep en dus echt prive tov hier.
Fiwen- Kletskop
Maakt mij niet zoveel uit, heb de meeste van jullie ook op FB.
Gast- Gast
Meiden, ik heb een groep aangemaakt voor de mama's van 2010! Heb alleen degene die ik als vriend heb op FB toegevoegd. Maar wil je ook lid worden moet je ff een pm sturen naar me dan zal ik eens kijken hoe ik je kan toevoegen.
Voor degene die ik heb uitgenodigd....het is vrijwillig!
Voor degene die ik heb uitgenodigd....het is vrijwillig!
Maar we hebben toch al een groep op FB?
@mm, gefeliciteerd! Ben je ook een mama uit 2010?
@mm, gefeliciteerd! Ben je ook een mama uit 2010?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Moniek dat is een algemene groep dit betreft de mama's uit 2010 en zover ik weet hebben die nog geen FB groep.
Als je wil kan ik je toevoegen maar heb je alleen niet als vriend op FB.
Als je wil kan ik je toevoegen maar heb je alleen niet als vriend op FB.
Fiwen schreef:Coco schreef:Ik was dit topic ook al helemaal vergeten.
Een afgeschermde groep waar mensen alleen lid van kunnen worden na toestemming van de beheerder. En alles wat erop geplaatst wordt kan ook alleen maar gezien worden door de mensen die lid zijn van die groep en dus echt prive tov hier.
Maar wat wordt er zoal geplaatst? Is dat net zoals bij de normale fb dat je wat van degenen uit de groep ziet of is het meer zoals hier het forum waar je een topic o.i.d. kunt posten?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Coco schreef:Fiwen schreef:Coco schreef:Ik was dit topic ook al helemaal vergeten.
Maar wat wordt er zoal geplaatst? Is dat net zoals bij de normale fb dat je wat van degenen uit de groep ziet of is het meer zoals hier het forum waar je een topic o.i.d. kunt posten?
Beide, het is vooral dat er wat meer privé dingen en fotos besproken en geplaatst kunnen worden. Ik weet nog wel dat bij de hyves pagina bijvoorbeeld een aantal meiden nog erg pril zwanger waren en dat wel wilde delen en vragen hadden maar nog niet aan iedereen en niet openbaar en daar kon toen makkelijk over gepraat worden.
En tot nu toe was er minimaal 1x maar vaak 2x per jaar een meeting en omdat je elkaar dan een stukje beter kent is dat ook gezelliger dan met een groep 'wildvreemden' afspreken.
Fiwen- Kletskop
Goed idee, die facebook groep. Ik heb eigenlijk alleen nog Hyves voor de 2010 groep, maar vergeet toch nog om te kijken. Kan ik hem meteen verwijderen.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Even snel een foto plaatsen van onze mooie nieuwe woonwagen.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Wow mauwmauw ziet er goed uit en V heeft nu ook een eigen kamer toch?
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Registratiedatum : 22-11-10
ja klopt,we hebben nu 3 slaapkamers en een badkamer binnen...heerlijk.Vandaag een kast gehaald voor V.Die gaan we straks ik elkaar zetten en dan kan ik daar ook de fotos van plaatsen.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik ga hem toch maar weer even uppen.
De facebook groep die is aangemaakt, daar wordt niet echt gekletst en ik vindt het toch wel leuk om te horen hoe het met jullie en de kindjes gaat. Lijkt mij fijner om toch hier weer verder te kletsen. Meer animo?
De facebook groep die is aangemaakt, daar wordt niet echt gekletst en ik vindt het toch wel leuk om te horen hoe het met jullie en de kindjes gaat. Lijkt mij fijner om toch hier weer verder te kletsen. Meer animo?
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Altijd gezellig! Al ben ik niet zo heel goed in reageren in vaste topics zeg maar.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
ja ik vind dit ook leuk hoor!
monnie, gefeliciteerd met jullie kleine meid.
alles goed met jullie? veel 2010 mama's zijn zwanger of hebben al een 2e haha.
monnie, gefeliciteerd met jullie kleine meid.
alles goed met jullie? veel 2010 mama's zijn zwanger of hebben al een 2e haha.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand interesse in 2 avond-kaartjes 9mnd beurs?
» Is er iemand met excel 2010?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» interesse of niet?
» Interesse in Museumnacht Den Haag meeting (za 3 sept)?
» Is er iemand met excel 2010?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» interesse of niet?
» Interesse in Museumnacht Den Haag meeting (za 3 sept)?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: