Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's van 2010 topic (iemand nog interesse?)

+20
M@niek
Coco
Monnie
_Jet
nillis
Jasmine
mystery mom
Flip Fluitketel
Parisienne
Purpleflower
Roodkapje
Flower_L
Barbabella
holaagirl
PapillonRose
L!ND@
Aagje!
sabje
duckie
Teddyaapje
24 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Mama's van 2010 topic (iemand nog interesse?) - Pagina 2 Empty Re: Mama's van 2010 topic (iemand nog interesse?)

Bericht  L!ND@ ma 8 okt 2012 - 21:30

@Teddyaapje Wat naar dat T. ineens zo slecht is gaan slapen en soms wat "anders" reageert op eten. Knap van je ook, dat je misschien gaat relacteren! Wat goed dat je een klantenstop hebt ingelast, zodat je heerlijk van je mannetje kunt genieten. De tijd vliegt inderdaad voorbij, ze worden zo snel groot!

@Rejoy Hoe gaat het met jou en je meiden? Hebben ze al weer een reactie gegeven op jouw brief? En hoe gaat het met de verbouwing?

@Parisienne Ik herken altijd een heleboel van D. als ik de verhalen van N. zo lees, al is het hier veel minder heftig. Wat fijn dat ze jullie zo goed helpen zoeken naar een oplossing, die ook nog eens aansluit op jullie manier van opvoeden!

@Jet Ook al zo'n kletskous dus, heerlijk! Geniet van jullie vakantie, Rhodos is erg leuk!

@Anniej_S Hoe is het met je? Slaan de medicijnen tegen de blaasontsteking een beetje aan? Ik blijf voor je duimen dat je maandag, gewoon gaat halen. Zou toch fijn zijn om in ieder geval de 37 weken te halen!

@Nillis Mooie meid heb je toch! Fijn om te horen dat je de miskraam een plekje hebt kunnen geven. Hopelijk mag je ons snel weer blij nieuws komen melden, ik ga voor je duimen!

@Monnie Die schuldgevoelens zijn heel herkenbaar. Ik heb me ook tijden erg naar gevoeld, na een periode met D. die alles behalve makkelijk was. Ik was echt kwaad op mijn eigen kind en dat voelt zo fout! Een heleboel frustratie...Maak het bespreekbaar, dat lucht op en je zult merken dat je niet de enige bent! Heel veel succes met de provocatie, hopelijk heeft S. geen kma! Leuk ook, om te lezen dat het met N. zo goed gaat. Ik blijf het echt een lief mannetje vinden om te zien, al zal ook hij zijn momentjes hebben Wink Wat lief dat hij zo gek is met zijn zusje!

@Nois Herkenbaar! En die dagen duren dan erg lang...Het gevecht aangaan werkt hier echt averechts, al wil ik wel dat het haar duidelijk is wanneer ze over de grens gaat. Ook hier ontzettende driftbuien, waarbij ik haar echt even apart moet zetten, anders blijft ze erin hangen. Ze gaat dan naar de hoek, schreeuwt en huilt alle frustratie eruit, waarna wij haar komen halen. We bespreken dan even wat er gebeurd is, waarom iets niet mag/niet goed is en troosten haar. We hebben van alles geprobeerd, maar dit werkt het beste voor haar.

@XXAnnieXX Leuk dat je ook mee wilt komen schrijven! Hoe gaat het met jullie?

@PR Ook al zo'n pittige dame met slaapproblemen. Wat is dat toch met die meiden? Wat fijn dat je in januari je opleiding kunt afronden. Ik hoop voor je dat het scriptie schrijven een beetje makkelijk verloopt!

@Sabje Wat een brokkenpiloot is M. toch ook, las het al op fb...Ik ben zo blij dat D. soms echt een mietje is, ik kan erg slecht tegen bloed, builen enz. hahaha!! Wat betreft zwanger worden is het ook heel herkenbaar. Ik was er ook ontzettend mee bezig, misschien wel meer als bij D. Ik heb me toen (en soms nog steeds) heel vaak afgevraagd of het al wel tijd was voor een broertje/zusje. Als je dan eenmaal de knoop doorhakt, wil je gewoon toch ook niks liever als zo snel mogelijk zwanger zijn? Hopelijk mag het snel raak zijn!

@Flip Fluitketel Wat leuk dat J. zo graag je buik kusjes wil geven! D. wil er niet zoveel van weten en ik ben dan ook erg benieuwd hoe ze straks gaat reageren. Vervelend dat je zo snel last hebt van je banden/rug, denk goed aan jezelf hoor! Een tijdje terug zat ik er ook compleet doorheen en heb ik dat ook bespreekbaar gemaakt op het werk, dat heeft goed geholpen. Ik ben vanaf toen voor de helft de ziektewet ingegaan, en ik hoefde niks meer. Er werd niks meer van me verwacht, wat ik deed was goed, maar als ik naar huis wilde was dat ook prima. Zo kreeg ik weer een wat positiever gevoel over mijn werk, en heb ik het de laatste weekjes toch nog mooi volgehouden!

@MauwMauw Wat spannend dat er nu echt onderzoeken gepland staan, hopelijk komt er wat uit, zodat ze jullie kunnen helpen als dat eventueel nodig zou zijn. Wat fijn ook, om te lezen dat het tussen jou en je vriend weer beter gaat en dat je straks eindelijk een nieuwe wagen mag hebben. Meer ruimte, heerlijk toch? Jullie hebben er lang genoeg op moeten wachten!

@Jasmine Hoe gaat het met jou?

@All Zo dat was een hele klus, maar ik vind het leuk om te horen hoe het met iedereen gaat! Met geboortekaartjes is het ook gelukt. We weten het geslacht niet, dus je moet dan twee versies van alles gaan bedenken. Vrijdag kunnen we de proefdruk ophalen en kunnen we eventueel gaan aanpassen. Ik moet straks naar het zkh om bloed te laten prikken. Zie daar altijd erg tegenop, want ik ben echt een held op sokken. Ze gaan me eerst prikken, dan krijg ik één of ander smerig suikerdrankje en na een uur prikken ze me weer...Ik hoop zo dat het drankje niet al te smerig is, want ik ben als de dood dat ik over mijn nek ga. De laatste weken is de misselijkheid af en toe weer terug en als ik dan wat vies ruik/eet/drink, ga ik al snel kokhalzen....Wish me luck!

L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van 2010 topic (iemand nog interesse?) - Pagina 2 Empty Re: Mama's van 2010 topic (iemand nog interesse?)

Bericht  Barbabella ma 8 okt 2012 - 21:52

Hallo !

Ik zat ook in een 2010 topic ! Kan me jullie niet allemaal meer herinneren maar een hoop nog wel Mama's van 2010 topic (iemand nog interesse?) - Pagina 2 394967 kent er iemand mij nog uberhaubtMama's van 2010 topic (iemand nog interesse?) - Pagina 2 253468018 ?!

Ik heb nooit mee in een hyves groep gezeten maar wil nu graag weer mee kletsen Very Happy
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Flower_L ma 8 okt 2012 - 21:56

Ik was toen wel meelezer, maar heb ook niet op Hyves gezeten. Vind ook wel leuk om mee te schrijven, toch allemaal enigszins zelfde ontwikkelingen etc.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Roodkapje ma 8 okt 2012 - 22:09

Mijn 2010 baby wordt over 2 dagen alweer 2 ! Leuk om mee te schrijven hier!

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  M@niek ma 8 okt 2012 - 22:46

Jaaa daar zijn we weer! Leuk een topic. Ik reageer vanavond even, ik ga ff liggen ben zo ontzettend moe.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 23:18

@ Flip: Y. is helemaal trots op haar kleine zusje. Ze vertelt ook regelmatig aan vreemden dat haar zusje H. heet Laughing

@ Parisienne: ik had het hele verhaal rondom N. wel mee gekregen. Wel prettig dat jullie nu in ieder geval weten wat er aan de hand is en waar het slechte slapen vandaan komt. Hebben jullie een beetje handvatten voor de omgang met N?
Ik zag laatst trouwens in het kruidvat-foldertje nog een houten letterbak. Moest direct aan jullie denken, volgens mij zou N. dat wel leuk vinden!

@ Jet: heel herkenbaar wat je schrijft over alles zelf willen doen. Y. wil ook zelf de schoenen aan doen, zelf de rits dicht doen, zelf de trap af, zelf de auto in en zelf de gordels dicht maken :nopompom: Duurt een eeuwigheid voordat wij de deur uit zijn dus. En wat heerlijk, nog even naar rhodos! Als H. wat ouder is, wil ik ook weer met het vliegtuig naar een zonnige bestemming!

@ Nillis: ik heb tot nu toe alleen een bevestiging gehad dat mijn brief binnen is. Als het goed is word ik deze week gebeld om het e.e.a. toe te kunnen lichten.
Gelukkig ben je de mk weer te boven. Vreemd he, dat je aan kunt voelen of het goed zit of niet. Ik heb twee keer een mk gehad, eentje voor Y. en eentje voor H. en beide keren wist ik dat het niet goed zat. De tweede keer had ik mezelf ook al in bescherming genomen en ben ik er eigenlijk nauwelijks verdrietig van geweest.
En wat een leuke, zonnige foto heb je geplaatst!

@ Monnie: wat jammer dat de eerst weken zo zwaar waren, dat belemmert je wel in het genieten. Alleen al als ik kijk naar het verschil van de babytijd van Y. en nu van H., echt een wereld van verschil. Hopelijk heeft S. geen KMA, ik zal voor jullie duimen.

@ Nois: klinkt als een gezellige boel Wink meestal helpt het om ergens anders over te beginnen. Als ze zich dramatisch ten aarde wil storten omdat ik de rozijntjes in een oranje bakje heb gedaan omdat ze dat vroeg, maar toch de roze bedoelde, zeg ik wel eens: ''ooh, kijk, H. lacht naar jou'' en dan is ze vaak alweer vergeten dat ze boos wilde worden. Verder merk ik dat het echt helpt om haar serieus te nemen en te benoemen waarom ze boos is. Ik denk dat ze zich dan gehoord voelde.

@ Teddy: bij Y. heb ik ook overwogen om te gaan relacteren, maar nadat ik me erin verdiept had, heb ik toen toch besloten om het niet te doen. Het leek mij te pittig i.c.m. (toen nog) een baby. Verstandig dat je een clientenstop in hebt gelast, groot gelijk dat je je tijd nu vooral aan T. wilt besteden, zeker als je het niet voor het geld hoeft te doen.

@ AnnieJ: en? Al aan het aftellen tot jullie tweede geboren wordt? Ben je nu wel gewoon thuis, of lig je nog in het ziekenhuis?

@ PR: oooh, een diploma-uitreiking met je kindje is zo leuk I love you Y. was er bij mij ook bij toen ik in februari mijn diploma kreeg. Ze riep heel verbaasd ''mama'' door de zaal toen ik naar voren ging om mijn diploma op te halen en kwam toen naar me toe gerend en heeft bij mij op het podium gestaan toen ik mijn diploma in ontvangst mocht nemen (met een hoop ooh''s en aah''s van mijn medestudenten Laughing )

@ Sabje: jij hebt dus ook zo''n brokkenpiloot, ik snap soms niet hoe Y. het voor elkaar krijgt, maar zij boltert er ook wat op los en heeft ook regelmatig een tand door de lip, een bult op haar hoofd of een schaafwond. Vervelend dat je het zwanger worden niet zo goed van je af kunt zetten. Er zit helaas geen uit-knopje op je lichaam en als je iets echt graag wilt, dan is het alleen maar moeilijker om er niet mee bezig te zijn.

@ Holaa: ik zie jouw ventje wel eens voorbij komen op FB, echt een mooi mannetje om te zien!

@ Mauwmauw: ik vind het eignelijk helemaal niet zwaar met twee kinderen. Je hebt zo wel de spits-momenten (als ze allebei moe zijn bijvoorbeeld), maar over het algemeen ervaar ik het niet als zwaarder dan met 1 kindje. Goed om te lezen dat jullie nu bezig zijn met de taal/spraakontwikkeling van V! En super fijn dat jullie eindelijk de nieuwe wagen krijgen, is ie dan helemaal klaar, of moeten jullie dan nog beginnen met bouwen?

@ Jasmine: hoe is het met jou? Kun je je miskramen nog een beetje verwerken? Vond het heel erg om te lezen dat het jullie ook de laatste keer niet gegund was.

@ Linda: je verhaal klinkt over het algemeen wel positief! Fijn dat je nu goed begeleidt wordt in je zwangerschap, dat scheelt denk ik al een hoop! hoe reageert D. op je zwangerschap? Snapt ze het een beetje? Hoe was het in het ziekenhuis?

@ Barbabella: ik kan me je nog wel herinneren, heb ik jouw bevalbericht toen niet op het forum geplaatst (volgens mij onder de naam dromertje, of niet?)

@ Flower: leuk dat je ook mee komt kletsen:) Hoe gaat je zwangerschap?

@ Roodkapje: gaat snel he;) En ik kan gewoon niet geloven dat als H. twee is, Y. alweer 4 is :shock:

@ Moniek: ben je weer wat opgeknapt?

@ All: met mijn twee meisjes gaat het super goed. Y. is eigenlijk niet jaloers geweest. Ze heeft maar een paar daagjes ongein lopen uithalen terwijl ik aan het voeden was (ijsje uit de vriezer halen en in de keuken opeten, blaadjes van een bosje bloemen trekken, dat soort dingen), maar dat hield eigenlijk ook al vrij snel op. Nu trekt ze haast mijn trui omhoog als H. iets begint te mopperen Laughing
Ook onze grote meid kletst ons de oren van het hoofd, echt geweldig om te ontdekken wat ze allemaal weet en snapt.

Druk vind ik het niet, niet drukker als met 1 kindje. Scheelt wel dat H. een heel relaxed, rustig kindje is. Ik denk dat ze een keer of 5 echt gehuild heeft sinds ze geboren is, anders is het niet meer dan wat mopperen.

Met onze verbouwing gaat het goed, de huur van onze huidige woning is per 1 december opgezegd, dus dan moeten we helemaal over zijn. Ben nu al druk bezig met inpakken enzo. Over drie weken wordt de keuken geplaatst en dan zijn de muren ook geverfd en ligt de vloer erin. Mijn schoonvader neemt een aantal ATV dagen op om ons te helpen met schilderen, dus we gaan echt als een speer nu. Vind het wel heel zwaar hoor, mijn man is 6 dagen per week, 12 uur lang aan het werk daar, dus het huishouden, de kinderen en het inpakken komt eigenlijk volledig om mijn schouders terecht. Gelukkig kunnen we aftellen en hebben we weer rust als we verhuisd zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 1:01

Ik zal even kort reageren, heb er echt geen puf voor om heel uitgebreid op iedereen te reageren.

Afgelopen zaterdag met spoed naar het ziekenhuis gegaan ivm weeen. Ik kreeg thuis vanuit het niets heftige buikpijn en weeen, zo erg dat ik het totaal niet herkende.

eenmaal in het zh aan de ctg, diverse potjes onder moeten plassen en bloed afnames. Dit omdat de ontsluiting totaal NIET vorderde en dus concludeerde ze dat de weeen ergens anders vandaan moesten komen.

Dit komt door een hevige blaasontsteking (ja ook dat er nog bij). Dus na de bijna zwangerschapsvergifitiging, de cholestase wat nog steeds niet onder controle is, maar wel in hun ogen stabiel, maar qua waardes veels te hoog nu een blaasontsteking.

Heb daar medicatie voor gekregen waardoor ik nu echt gewoon een ZOMBIE ben. Ben totaal gesloopt, kapot, moe eigenlijk zie ik het niet meer zitten. Ben inmiddels wel thuis met de nodige zorg en mensen om mee heen, mag dus niet meer alleen thuis zijn. Vreselijk vind ik het zelf, maar het zal wel moeten.

Heb as donderdag een afspraak *eigenlijk gewone controle bij de gyn* maar ik vind dat dit lang genoeg geduurd heeft nu, ik trek het niet meer. Als ik zo de bevalling in moet..nee echt niet Cry ben ook echt mezelf gewoon niet meer.

Op staan om naar de wc te gaan en even van de bank naar de achterdeur om een frisse neus te halen zijn al te veel. Suspect

Met Y. daarentegen gaat het harstikke goed, kleine humpie nog wel hoor met haar maatje 74/80/86 en een enkele 92. Ze zegt al het een en ander maar ook nog dingen zat waarbij ik denk wat zeg je?

En vooral de laatste dagen vind ikhet vreselijk dat ik eigenlijk helemaal geen puf meer heb om iets met haar te ondernemen, wel saampjes naar de teletubbies kijken maar echt even met haar wandelen en spelen word nu dus ook uit handen genomen voor familie enz. kan niet wachten totdat ik bevallen ben en ook weer lekker tijd maar haar door te brengen, en dan volgende maand word ze alweer 2! Ik dacht dat het 1e jaar voorbij vloog maar dit jaar is helemaal voorbij gevlogen en is ze gewoon weg alweer bijna 2!

De komende tijd zal ik vooral bij lezen, maar reageren zal denk ik ook even te veel zijn!

Liefs x

Gast
Gast

Bericht  Fiwen di 9 okt 2012 - 3:07

Ja gezellig!
Al heb ik op het moment heel weinig tijd door mijn stage en heb ik gisteren ook een heel pittig gesprek gehad daarover en zit ik daardoor emotioneel echt aan de grond. Maar ik ga proberen om het bij te houden met lezen en reageren.
Nu weer weg voor een vergadering. Hoop straks te kunnen reageren.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  sabje di 9 okt 2012 - 7:30

Jet: Hier schakel ik ook altijd meteen om en weet meestal wel wat hij bedoelt. Ben benieuwd naar het eindresultaat van het keukentje.

Holaagirl: Gefeliciteerd met je mannetje! Leuk he dat ze nu echt een eigenpersoontje worden.

Pappilonrose: Wat moet dat vermoeiend zijn als je iedere nacht wakker word van je meisje. Hopelijk gaat het snel beter.

Flipfluitketel: Hier kijkt hij ook vaak het zandkasteel. Maar Jokie is op het moment zijn grote vriend.

Mauwmauw: Wat fijn dat jullie eindelijk jullie nieuwe woonwagen krijgen en dat het weer beter gaat tussen jou en je vriend.
Wat goed dat hij nu woordjes begint te zeggen. Gaat hij nu ook meerdere dagen naar de psz of wachten jullie eerst de resultaten van het onderzoek af?

Monnie: Bij M.ax heeft het 10 maanden geduurd. Zijn nu voor de 5e maand bezig en daarvoor al 3 maanden gestopt met de pil. Bij M.ax zijn we er meteen voor gegaan.
Wat leuk dat N. zo lief is voor zijn zusje. Hier ook een mama's jongen. Mijn man mag hem wel in bed leggen, heb ik meteen vanaf het begin gedaan omdat ik ditbij collega's gezien had en wilde het voorkomen en is gelukkig gelukt.

Lind@: Hoe is het? Zag op facebook dt de waardes niet goed waren. Was het prikken zelf meegevallen?

Rejoy: een uitknop voor de gevoelens zou wel makkelijk zijn haha. Fijn dat het zo goed gaat met beide dames.
Heb je topic over het huis een beetje gevolgt. Ziet er mooi uit. Snap dat je blij bent als het allemaal achter de rug is. Kan je lekker genieten samen genieten in een eigen huis.

Annie_j:Wat erg dat je dit er nu ook nog bij hebt. Snap dat je er helemaal doorheen zit. Een hele dikke knuffel hug en nog even volhouden.

Fiwen; Een hele dikke knuffel hug.

All: Maar meteen weer gereageerd. Gaat weer hard hier. Hoop dat ik het allemaal bij kan blijven houden.
Vandaag is onze brokkenpiloot er zonder kleerscheuren vanaf gekomen Very Happy. Verder geen nieuws na een dag Very Happy
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  PapillonRose di 9 okt 2012 - 7:47

@Flip Fluitketel: Ik hoop dat het haalbaar is om eind januari af te studeren. Maar ik realiseer me ook dat het wat langer kan duren door mijn scripties. De rest verwacht ik eind januari wel gewoon af te hebben en de scripties hoop ik ook. Zo niet, dan nog eventjes langer door en dan eindelijk mijn diploma! Jij dus ook al een klein pittig dametje dat lekker kan kletsen en zingen, hier ook! Leuk is dat hè? Behalve de eigen wil dan, dat is niet altijd even gezellig Laughing Heb je het nog aan kunnen geven op je werk dat het wel erg zwaar wordt? Kan me voorstellen dat zwanger zijn en bepaalde werkzaamheden doen best pittig kan zijn! Lekker aftellen naar je verlof inderdaad, groot gelijk!

@Mauwmauw: Fijn dat jullie een nieuwe wagen krijgen, super! En wat gaat het hard hè, jouw mannetje ook al bijna 2! Hier ook over 2,5 week, groot feest! En goed dat er nu wat met de achterstand van V. gebeurt, wie weet haalt hij het zo weer in op de psz. En anders komt er vast andere hulp!

@Monnie: Lief dat je het vraagt, het contact met de vader van A. is nog ongeveer hetzelfde. Elke week is hij er op woensdag en dan zorgt hij voor haar. Het gaat best goed zo gelukkig, en dat moet ook wel voor A. natuurlijk. Wat fijn dat het ook met N. goed gaat en dat hij zo lief is voor zijn zusje. Lijkt me echt een hele rijkdom! En N. is ook zo'n leuk mannetje om te zien!

@L!nda: Jullie hebben dus een slim en vlot dametje! Kan me wel indenken dat het ook mindere kanten heeft, zoals bedenken waar ze mee te vermaken is, en de slechte nachten. Die herken ik helaas, wat zou het inderdaad zijn met die meiden van ons? Fijn dat het met de zwangerschap en bloeddruk goed gaat. Wel spannend inderdaad, de keizersnede komt steeds dichterbij! Kan me voorstellen dat je het eng vindt hoor, lijkt mij ook niet echt lekker zo'n ingreep! Maar daarna kun je wel jullie tweede kindje bewonderen, probeer daar maar aan te denken (maar dat doe je vast wel).

@Barbabella: Welkom! Hoe oud is jouw kindje en gaat alles goed?

@Flower L: Hoe gaat het met je kleine man, en met jou en de zwangerschap?

@Roodkapje: Ook al weer bijna 2, je zoontje, gaat hard hè? Hier is het over 2,5 week ook alweer zo ver. Hoe gaat het verder met jou, en alle kids? Doet kleine J. het goed?

@ M@niek: Hoe is het met F.? En hoe gaat het met je studie?

@Rejoy: Wat leuk, zoals je je diplomauitreiking beschrijft! Het leek me al leuk, maar nu heb ik er extra veel zin in, het lijkt me zo speciaal om A. er dan ook bij te hebben. Al vrees ik dat ik het dan echt niet droog ga houden.. Fijn dat het goed gaat met je 2 meisjes, en dan Y. op wat kleine dingen na eigenlijk heel goed reageert dan op het hebben van een zusje. En wat fijn dat H. een makkelijke baby is tot dusver, dan zal het inderdaad minder druk zijn dan wanneer ze wel pittig zou zijn. En spannend, echt bijna verhuizen dus! Hopelijk zijn jullie daar gauw gesetteld en kunnen jullie dan even bijkomen als gezin, van alle verhuis en inpakstress en het vele werken van je man.

@Anniej: hug Ik vind het zo rot voor je hoe het allemaal loopt, elke keer is er wel weer wat aan de hand en zo heb je verre van een zorgeloze zwangerschap. Ik hoop dat je kleine meisje gauw geboren mag worden en dat het dan wel genieten mag worden! Wel fijn om te horen dat Y. het goed doet, en als je eenmaal bevallen bent dan haal je het vast wel weer in, leuke dingen met haar doen. Sterkte meid, ik hoop dat het nu tot de bevalling een beetje rustig blijft qua kwaaltjes en gezondheidsproblemen!

@Fiwen: Dat klinkt als een heftig gesprek! Gaat het wel goed op stage? En hoe gaat het verder, en met J?

@Sabje: Fijn, vandaag geen brokken gemaakt door je mannetje! Hier wel, ze struikelde buiten, tand door de lip :nopompom:

@All: Na een dag weinig nieuws hier. Vandaag een rustig dagje gehad, en samen even boodschapjes gedaan. Helaas struikelde mijn kleine stuntvrouw, tand door de lip :nopompom: Gelukkig lijkt ze er na de eerste schrik geen last van te hebben verder. Vinden jullie kindjes in bad gaan trouwens ook zo leuk? A. vermaakt zich echt in bad, zowel met speeltjes als met het water zelf. Bijvoorbeeld spetteren als een bezetene en dan helemaal in een deuk liggen als ze naar mij kijkt en ik 'verbaasd' reageer Laughing De badkamer heeft hier regelmatig last van een kleine TsunA.my zeg ik altijd Wink
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Fiwen di 9 okt 2012 - 8:29

@PR, het gaat redelijk op stage. Er is naar voren gekomen dat mijn persoonlijkheid mijn ontwikkeling tot zelfstandige daadkrachtige verloskundige in de weg staat en dat ik daar eerst aan zal moeten werken voordat ik kan afstuderen.
Ik kan niet in december afstuderen en mag pas een laatste stage doen wanneer ik mijn 'problemen' opgelost heb.
Heb me ingeschreven voor een assertiviteitstraining en ga met een psych praten om nu eens echt alles te verwerken wat er in het verleden gebeurd is.

Met J gaat het op zich goed maar ik merk aan alles dat mijn stage ook veel van haar vraagt. Ze is een 'moeilijker' dan normaal, eet en slaapt slechter en kan echt hysterisch worden als ik ineens weg moet/ga en weigert dan manlief en roept/huilt uren om mij Cry
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Bericht  Purpleflower di 9 okt 2012 - 10:14

Erg leuk idee!
Maar ik zal niet meer mee schrijven.
Ik vond hyves fijn omdat daar alleen "ons" groepje zat.
We elkaar alles konden vertellen en vragen.

Hier zijn te veel meelezers.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  Aagje! di 9 okt 2012 - 21:31

Wow wat veel geschreven al weer! ik hoop dat ik het allemaal bij kan houden. Nu een gedeelte terug gelezen smile

@Parisienne: ik denk dat ik heb gemist wat er met jullie kindje aan de hand is. Wel mooi dat dat structuur met spelen goed helpt, dat is toch fijn! Wel balen dat ze zichzelf met de nachten zo in de weg zit, en niet lekker slaapt.

@_Jet: Dat 'Nee' herken ik haha... vermoeiend he Wink... Toch heeft het ook wel weer iets vind ik. Dat eigen willetje krijgen. Stiekem moet ik vaak ook wel lachen.

@ Nillis: Wat een mooi meisje hebben jullie!

@ Teddy: Wat vervelend dat je zoontje aan het kwakkelen is! Wat voor werk doe je?

@ PR: Ja het bad is hier ook favoriet. Wij hebben alleen geen groot bad, maar ze zit dan nog gewoon in het baby badje, vind ze heerlijk! Maar inderdaad, alles is dan nat haha.... Bij mijn moeder heeft ze wel een groot bad, en daar plonts ze dan ook wat op los.

----------------------------------------------------

@ all: hier gaat alles goed. D is een lekker grietje! Bijna altijd vrolijk en aan het lachen. Echt een clowntje, ook altijd mensen aan het lachen maken. Erg leuk om te zien dat als ze ergens is. ze toch altijd een positieve aandacht krijgt van iedereen, terwijl ze daar dan op dat moment helemaal niet mee bezig is! Ze gaat twee dagen naar het KDV en dat vind ze super. Nog nooit heeft ze gehuild dat ze niet wil. en ze doet alles prima daar. Ze heeft al echt twee vriendjes en een vriendinnetje. Erg leuk om te horen vind ik dat.

Pas zijn we op kraamvisite geweest bij mijn nichtje, en sindsdien is ze helemaal weg van de baby. haar pop heeft dezelfde naam gekregen, en ze zegt dat ze ook een baby wil..... haha... word vanaf volgend jaar aan gewerkt Wink...

verder gaat slapen hier goed. Ze is eigenlijk altijd een goede slaper geweest. Ze zijn denk in totaal 5x echt een nacht met haar bezig geweest, dus dan bedoel ik dat ze echt niet meer wil gaan slapen. Verder slaapt ze altijd gelijk weer door.

Eten daar in tegen, dat gaat minder. We moeten echt onderhandelen over het aantal hapjes dat ze dan nog moet eten.

Er staat nu een kind naast de laptop te vertellen dat ze poep heeft, dus dat gaan we maar even verschonen, daarna stukje fietsen en eendjes eten geven.

Mama's van 2010 topic (iemand nog interesse?) - Pagina 2 Foto-ZO4WNWUG
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Jasmine di 9 okt 2012 - 23:50

Pff, wat gaan jullie al weer snel zeg, hoe moet ik dit ooit bij gaan houden confused

@Fiwen: dat klinkt als een behoorlijk pittige periode waar je doorheen moet nu. Ik hoop voor je dat het snel wat rustiger wordt, dat zal J. ook vast goed doen. Wel goed dat je eerst aan je problemen gaat werken, daar kun je uiteindelijk alleen maar beter van worden. Denk je nog wel een beetje aan jezelf hug

@PR: ow, herkenbaar van die badkamer. J. vindt in bad gaan ook heerlijk, spettert het liefst al het water uit bad. En dan met twee ondeugende, maar o zo onschuldige ogen kijken als ik vind dat ze iets rustiger moet spelen.

@Rejoy: lief dat je het vraagt. Heb helaas niet het idee dat ik de laatste miskraam al verwerkt heb, heb het meer langs mij heen laten gaan. De eerste twee miskramen heb ik op zich wel verwerkt, al zit ik nu met een scala aan vragen en onzekerheden. Zal onderaan iets uitgebreider reageren. De verhuizing begint dichterbij te komen voor jullie dus. Hoe vindt Y. het dat ze binnenkort gaat verhuizen? Als ik het me goed herinner, zouden jullie er qua ruimte aardig op vooruit gaan toch? Las in je andere topic dat het met de kraamverzorgster opgenomen gaat worden, dat is tenminste al iets. Ook al zullen jullie daar niet veel aan hebben.

@Anniej: wat vervelend dat je je zo voelt. Kan me heel goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent met de zwangerschap en alles eromheen. Probeer nog even vol te houden meis, kan nu nooit lang meer duren. Succes met de allerlaatste loodjes en probeer ondanks alles toch nog een beetje te genieten van dat kleine meisje in je buik. Nu kan het nog hug

@Annie: wat fijn dat het zo goed gaat met D.

@mauwmauw: fijn dat het tussen jullie weer de goede kant op gaat! Hopelijk gaat het nog beter als straks jullie nieuwe wagen klaar is en jullie wat meer ruimte hebben. Wat fijn dat V. wat meer begint te praten. Zoals je waarschijnlijk wel meegekregen hebt, loopt J. ook behoorlijk achter. Wij hebben begin januari een extra afspraak op het CB en dan gaan we kijken of zij misschien ook doorgestuurd wordt naar een audiologisch centrum. Ze heeft al wel een VVE indicatie, maar helaas staat ze daarmee op de wachtlijst en is ze pas over een half jaar aan de beurt.

@All: Hier gaat het redelijk. Heb alles de laatste tijd een beetje langs me heen laten glijden, wil er niet teveel bij stilstaan. Toch grijpt de onzekerheid en alles wat er gebeurd is me regelmatig naar de keel. Ik merk ook dat ik meer en meer moeite krijg met alle nieuwe zwangeren. Er zijn nu gewoon alweer meiden zwanger met wie ik ten tijde van mijn eerste miskraam tegelijk zwanger was, met dat verschil dat zij nu zwanger zijn van de tweede. Dat frustreert me ongewild toch wel. En dan voel ik me meteen weer zo'n kleuter die haar zin niet krijgt. Maar verder gaat het goed hoor. J. is vorige week begonnen op de peuterspeelzaal, waar het tot nu toe heel erg goed gaat. Praten is nog steeds een probleem (kent echt maximaal 10 woorden, waarvan ze er vijf á zes regelmatig gebruikt en verstaanbaar zegt). Daar heeft ze nu een VVE-indicatie voor, waarmee ze op de wachtlijst staat voor extra ochtenden op de peuterspeelzaal. Ze kan alleen per direct op basis van VVE op een psz die een half uur fietsen hier vandaan is. En om dat nu vier dagen in de week vier keer te gaan fietsen, is me iets teveel van het goede. Daarom gaat ze nu twee dagdelen. (Vind ik eerlijk gezegd met krap 2 jaar ook meer dan genoeg).

Toch vind ik het heerlijk dat we (noodgedwongen) even rust ingelast hebben. Even uit die emotionele achtbaan van zwanger worden en weer teleurgesteld worden. Ik hoop ook dat wij deze rust over kunnen brengen op J., want ik ben er van overtuigd dat hoe sterk wij ook proberen haar niet met onze sores lastig te vallen, ze er genoeg van mee heeft gekregen. Zij verdient die rust nu ook gewoon. Hopelijk komt dat haar ontwikkeling ten goede, dat ze door de rust de ruimte voelt om zich te ontplooien op spraakgebied. Wij gaan ondertussen wel door met onderzoeken en dergelijke, maar daar hoeft zij verder niet veel van te merken.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  nillis wo 10 okt 2012 - 0:45

Jeetje wat gaan jullie snel

@ AnnieJ, het zit je deze zwangerschap niet mee. Helpt je man goed mee met alles? Hopelijk ga je snel bevallen en kun je dan lekker genieten. Dikke Mama's van 2010 topic (iemand nog interesse?) - Pagina 2 699888

@ Jasmine, het lijkt me zeker moeilijk om van anderen te horen dat ze zwanger zijn. Had ik gisteren nog last van. Fijn dat het goed gaat met J op de psz en dan zal haar spraak ook vast van verbeteren.

@ Mauwmauw, wat fijn dat jullie bijna de woonwagen krijgen. Ben benieuwd, ga je nog wel even foto's plaatsen als het zover is. Hebben twee jaar al meegeleefd. Leuk hé bijna de verjaardag van V. Fijn dat hij nu wordt gecheckt op zijn spraak. En wat goed dat jullie relatie weer goed is.

@ Fiwen, wat een zware periode ga je in. veel succes. Ik weet wat het is om hard aan jezelf te werken, maar je komt er vast sterker uit en dan wordt je een super vk.

@ papilonrose, wat goed hé zijn onze meiden al bijna 2. wat krijgt A van jou. T krijgt een speelmeubel van Ikea en dan door ons verder in elkaar gezet met een schoolbord erachter en een bureautje erbij. Als het af is zal ik wel even een foto plaatsen.

@xxAnniexx, schreef jij voor de geboorte ook al met ons mee. ik kan jou meisje niet goed herinneren. Wel een mooi meisje.

@ Rejoy, waar heb je foto's staan van jullie nieuwe huis? heb ik gemist en ben ook wel benieuwd. Fijn dat jullie bijna kunnen verhuizen en dan komt er inderdaad rust. Had jij trouwens nog een baan of moet je nog weer aan het solliciteren?

@ all, jee jullie schrijven zoveel dat kan ik echt niet allemaal bijbenen. Hier geen bijzonderheden. Wacht op mijn ongesteldheid, zodat we weer kunnen starten voor een tweede kindje. T is de afgelopen dagen wat jengelig en zag dat ze boven een kiesje doorkrijgt. Gelukkig slaapt T altijd goed, daar ben ik wel blij mee als ik jullie verhalen zo lees.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  PapillonRose wo 10 okt 2012 - 2:26

Het gaat wel hard hier!

@Fiwen: Dat klinkt heftig zeg! Ik hoop dat je straks gewoon kunt afstuderen, als je aan je problemen gewerkt hebt. Al is werken aan je persoonlijkheid niet het makkelijkst lijkt me, veel succes en sterkte hierbij! Kan me ook goed voorstellen dat J. last heeft van de problemen met je stage, vaak voelen ze alles haarfijn aan die kleintjes. Ik hoop dat er snel betere tijden aankomen voor jullie!

@Purpleflower: Jammer dat je niet komt meekletsen! Maar ik snap het wel hoor!

@xxAnniexx: Wat een leuk meisje heb je zeg, mooie foto! En heerlijk dat ze zo vrolijk is! Nou, zo te lezen komt het helemaal goed als er straks een broertje of zusje bij mag komen, als ze zo gek is op baby's. Leuk! Hier soms ook een slechte eter, al gaat het op het moment gelukkig goed. Lastig is het hè, want je kunt ze moeilijk dwingen. Maar soms kan je het eten bijna naar binnen kijken, omdat je toch wilt dat ze genoeg binnenkrijgen.

@Jasmine: Ik kan me heel goed voorstellen (voor zover het kan voor iemand die niet hetzelfde heeft meegemaakt) dat het erg moeilijk moet zijn om in je omgeving zwangeren te hebben waarbij het allemaal wel goed loopt. En dan al helemaal als ze rond dezelfde tijd uitgerekend zijn als jij bij je zwangerschappen hug
Fijn dat J. nu naar de psz gaat, hopelijk kan ze snel extra dagdelen en gaat ze dan harder met praten. Vindt ze het leuk daar? 'Fijn' dat jullie nu even rust hebben, ik hoop dat het jullie goed doet en dat jullie straks met frisse moed weer verder kunnen.

@Nillis: Dat klinkt als een leuk cadeau! A. krijgt hier een grote houten speelkeuken voor haar verjaardag. En een kettinkje met bedeltjes eraan. 1 voor haar geboorte en 1 voor elk jaar dat ze nu is. Vanaf nu krijgt ze er dan elk jaar 1. Ik hoop dat je snel weer ongesteld wordt, en jullie er dan weer voor kunnen gaan!

@All: Weinig nieuws hier. A. is vandaag naar Blijdorp gegaan met haar vader en ik heb aan school gewerkt. Straks nog een bijeenkomst van de studie en dan lekker eten met A. en s avonds nog ff gezellig samen zijn.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  _Jet wo 10 okt 2012 - 8:14

@ PapillonRose --> Wat goed dat ze nu zinnetjes van 2 woorden aan het maken is! Go A Mama's van 2010 topic (iemand nog interesse?) - Pagina 2 281626781

@ Flip Fluitketel --> Wat fijn dat het met J goed gaat en wat lief die kusjes op je buik. Vervelend zeg dat je zo'n last hebt van je banden/rug. En wat niet gaat dat gaat niet hoor, aan jezelf denken en gewoon aangeven op je werk.

@Mauwmauw --> Wat fijn om positieve berichten van je te lezen. Alvast gefeliciteerd met je mannetje en een fijne dag zaterdag.

@Monnie --> Wat fijn dat het met N goed gaat en het lijkt me echt heerlijk om te zien hoe lief de 1 voor de ander is. Hier mag papa ook maar weinig als mama in de buurt is. Vanavond wilde mijn vriend haar een schone luier geven. Nee!!!!! Mama doen, papa kan niet (haha).

@ L!nd@ --> Dat is idd wel een slim plan om lid te worden van de spelotheek. Heerlijk hè, al die gesprekjes?! Ik geniet daar ook zo van. Wat fijn dat het met jou goed gaat.

@Barbabella, Flower en Roodkapje --> Gezellig dat jullie mee komen kletsen.

@Rejoy --> Hier moet ik tegenwoordig ook wat meer tijd uittrekken voordat we weg kunnen hoor Wink
Wat fijn dat het zo goed gaat met je meisjes. De verhuizing schiet al op zeg! Maar idd druk, pfff respect hoor.

@Anniej_S --> Wat vervelend dat je je zo voelt mee. Het zit echt niet mee hè?! Mama's van 2010 topic (iemand nog interesse?) - Pagina 2 699888
Wel fijn om te lezen dat het met Y goed gaat. Heel veel sterkte nog meis!

@Fiwen --> Even een dikke knuffel voor jou Mama's van 2010 topic (iemand nog interesse?) - Pagina 2 699888

@Sabje --> Joehoe wat goed van M dat hij niet voor brokkenpiloot heeft gespeeld Wink

@Purpleflower --> Jammer, maar ik begrijp je wel.

@xxAnniexx --> Wat een heerlijk meisje heb je toch!

@Jasmine --> Ook even een dikke knuffel voor jou! Mama's van 2010 topic (iemand nog interesse?) - Pagina 2 699888
Wat fijn dat het goed gaat op de psz met J.

@Nillis --> Die vervelende tanden en kiezen ook! S had er pas ook weer last van, echt sneu.
Hopelijk laat je ongesteldheid niet lang op zich wachten, zodat jullie weer voor een 2de kunnen gaan!

@All --> Hier geen bijzonderheden!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  mauwmauw wo 10 okt 2012 - 8:21

ik heb alles gelezen,maar ben te moe om te reageren.Ik ga morgen reageren op iedereen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Fiwen wo 10 okt 2012 - 9:31

whoehoe, net thuis van een hele mooie en snelle thuisbevalling! :cheering:

(Nu moe maar voldaan aan mijn 'avondeten' en dan snel naar bed want ik heb tot vrijdagavond dienst en wie weet wat de nacht nog brengt)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Bericht  L!ND@ wo 10 okt 2012 - 20:58

@Rejoy Jeetje, dat moet inderdaad erg zwaar zijn als je man zoveel weg is, om met het huis bezig te zijn. Gelukkig kun je, zoals je zelf al zegt gaan aftellen nu en daarna...heerlijk genieten van jullie paleisje! Wat fijn om te horen dat Y. zo goed op haar zusje reageert. Ik ben benieuwd hoe D. het straks gaat doen. Ze begint nu eindelijk een beetje bij te trekken, maar tot een maand geleden moest ze er echt niks van hebben. Ze wilde niet aan mijn buik voelen, wilde geen kusjes geven of er tegen praten en schopte of sloeg er het liefst tegenaan Neutral Gelukkig lijkt ze het nu leuker te vinden. Ze weet dat er een baby in zit, die we af en toe bekijken in het ziekenhuis en begint er nu interesse in te tonen. We zullen het uiteindelijk vanzelf wel zien, we kunnen ook niet anders als afwachten.

@Anniej_S Heel veel succes bij de gyn vandaag, laat maar flink van je horen! Kan me voorstellen dat je er nu echt helemaal klaar mee bent. Raar idee inderdaad, dat dit zeer waarschijnlijk het laatste weekend met jullie drietjes zal zijn. Met Y. komt het straks echt wel weer goed, al herken ik je gevoel. Ik doe en kan ook steeds minder met D. en daar voel ik me wel eens vervelend over.

@Fiwen Wat vervelend dat je stage je momenteel zo uitput. Hopelijk zijn de assertiviteitstraining en de psych straks een mooie houvast, zodat je weer verder kunt. Ik vind het altijd zo leuk om een berichtje van je te lezen, als je weer een bevalling achter de rug hebt. De blijheid spat er vanaf! Je hebt echt een mooi beroep, al zullen er ongetwijfeld ook wel minder leuke, verdrietige, momenten tussen zitten.

@PR Hier ook al zo'n spettermonster! Helaas hebben we geen bad, maar ze past nog prima in haar babybadje. E. doet haar altijd in bad, dat is echt hun momentje samen, maar als ik dan al die geluiden van boven hoor komen, weet ik genoeg Wink

@XXAnnieXX Wat een mooie meid is D. ook! Hier ook een slechte eter, ik weet er alles van....Heel onpedagogisch onverantwoord, maar hier helpt een filmpje erbij het beste. Zo krijgt ze toch nog wat binnen en anders maar niet. Ik dacht er eerder veel moeilijker over na, maar dat heb ik echt opzij geschoven. We zijn er ondertussen wel een beetje klaar mee! Wil ze eten, dan eet ze en anders heeft ze pech. Leuk om te lezen dat jullie in 2013 willen proberen of D. ook een broertje of zusje gegund is, een spannend vooruitzicht!

@Jasmine Ik heb bewondering voor je en hoe jullie in de situatie staan. Wat fijn dat de rust je goed doet, zo kan je ook weer een beetje tot jezelf komen.

@Nillis Is T. haar kies al door? Hopelijk ben je snel weer ongesteld, aan je ticker te zien moet het er wel aan gaan komen. Zou fijn zijn als je er niet te lang op hoeft te wachten, zodat je ook weer verder kan.

@All Jeetje, wat wordt het koud! Ik heb D. vanochtend naar de gastouder gebracht en ik schaamde me er haast voor dat ik haar geen handschoenen aan had gedaan. Het arme kind had echt koude handjes, als hoorde ik haar er gelukkig niet over klagen. Dinsdag moest ik bloed prikken op eventuele zwangerschapsdiabetes (kindje loopt voor op groei en diabetes zit aan beide kanten in de familie). Ik heb een hekel aan naalden, maar de 1e keer prikken viel me reuze mee. Daarna nog een suikerdrankje, wat ik gelukkig zonder kokhalzen weg kreeg en toen kon ik gaan wachten. Gelukkig lagen er genoeg bladen in de wachtkamer, dus de tijd was zo voorbij. Helaas werd de 2e keer prikken een drama. Ik ben soms nogal moeilijk te prikken en deze dame kon dus eerst geen goede ader vinden. Ik zag de bui al hangen en ja hoor....Een naald met pijn en moeite in mijn arm, maar geen bloed te bekennen....Ze heeft zich wel een aantal keer geëxcuseerd, omdat ze wist hoe vreselijk ik het vond en heeft er toen maar iemand anders bij gehaald. Ondertussen klamme, trillende handjes en ik zat verstijfd in de stoel. Gelukkig prikte deze dame me wel meteen goed en tot op heden heb ik geen blauwe armen smile Mijn 1e waarde was (niet nuchter) 5.9 en dat was netjes, maar nu scoorde ik 7.3 iets te hoog, waardoor ik maandag weer terug mag komen. Een flinke domper! Ik moet er om 7.30 uur nuchter komen, zal weer geprikt worden en een glucosedrankje krijgen, en moet dan 2 uur wachten om vervolgens weer opnieuw getest te worden. Tussendoor mag ik niks eten of drinken. Hopelijk ga ik niet van mijn stokje...Het leuke is alleen, dat ik, vanaf morgen, 3 dagen lang een koolhydraten dieet moet volgen, waardoor ik voor mijn gevoel een overvloed aan eten naar binnen moet gaan proppen. Aangezien het eten momenteel waardeloos gaat, hoop ik dat het me mee gaat vallen. We zullen zien!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  mauwmauw wo 17 okt 2012 - 8:56

ik bedacht me net dat ik nog zal reageren,maar het gaat even een ego berichtje worden.
waarschijnlijk komt onze nieuwe wagen 6 november,kan niet wachten.
V.arian is zaterdag 2 geworden,en wat een verschil met vorig jaar.Hij vond de slingers geweldig,we vierden het bij mijn moeder,die had zich helemaal uitgeleefd met bumba,waren bumba slingers,ballonnen en een boord van bumba.Lekker rennen met zijn nichtjes en neefje.Een top dag.
per 1 december gaat hij naar de pzs,eerst voor 2 ochtenden en per 1 mei komen er nog 2 ochtenden bij.Het praten gaat steeds beter,begint steeds meer te zeggen echt leuk.Vanavond zat ik een broodje te eten,meneer pakt mijn broodje af,en als ik vraag "krijgt mama een hapje" is het fanatiek nee schudden,in dat opzicht is het waar (2 is nee).
Mijn moeder past of woensdag op,en gaat dan met hem naar een soort psz in een buurt huis,V vindt het daar geweldig,hij wilde vandaag gewoon niet meer mee naar huis.

ik zal nog even foto's plaatsen van onze wagen in aanbouw:
Mama's van 2010 topic (iemand nog interesse?) - Pagina 2 10493_10150958602105356_931188618_n

Mama's van 2010 topic (iemand nog interesse?) - Pagina 2 264763_10150958603295356_2116492508_n

Mama's van 2010 topic (iemand nog interesse?) - Pagina 2 23925_10151035962610356_1327338278_n
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Monnie do 18 okt 2012 - 9:08

Ziet er goed uit mauwmauw. Fijn dat het eindelijk zover is!
En wat goed dat V. steeds meer gaat praten, super!

Reageer later wat uitgebreider hoor, moet morgen weer vroeg op. Hebben morgen de provocatietest voor S. Ben benieuwd.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  mauwmauw do 18 okt 2012 - 9:23

Van mij mogen die weken nu wel omvliegen hoor,ben het goed zat hier.Eindelijk wat ruimte voor V.Ja ben ook super trots op hem dat hij nu gaat praten,dus zie de onderzoeken ben vertrouwen te gemoed.

succes morgen met S.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  mystery mom do 15 nov 2012 - 20:20

Ik wil hier ook even melden dat ik vanmorgen positief getest heb!!! :cheering:
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Bericht  Parisienne do 15 nov 2012 - 20:32

Wat fijn! Gefeliciteerd!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: