Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Interesse in Museumnacht Den Haag meeting (za 3 sept)?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Interesse in Museumnacht Den Haag meeting (za 3 sept)? Empty Interesse in Museumnacht Den Haag meeting (za 3 sept)?

Bericht  iloverocknroll1984 di 30 aug 2011 - 21:40

Hoi meiden, hebben er mensen uit Den Haag en omstreken zin om een Museumnacht meeting a.s zaterdag te houden? Lijkt me leuke manier om mensen te leren kennen en wel ondertussen bezig te zijn zodat je elkaar niet zo zit aan te kijken van "en nu?" :P

Laatst aangepast door iloverocknroll1984 op wo 31 aug 2011 - 2:42; in totaal 1 keer bewerkt

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Interesse in Museumnacht Den Haag meeting (za 3 sept)? Empty Re: Interesse in Museumnacht Den Haag meeting (za 3 sept)?

Bericht  Marin wo 31 aug 2011 - 0:47

Leuk idee!

Ik weet alleen nog niet zeker of ik met m'n oom en tante ga (daar ging ik vorig jaar ook mee), of niet. In 't laatste geval lijkt 't me leuk om met een groepje te gaan! Ben je vorig jaar ook geweest? Ik vond 't super leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Interesse in Museumnacht Den Haag meeting (za 3 sept)? Empty Re: Interesse in Museumnacht Den Haag meeting (za 3 sept)?

Bericht  iloverocknroll1984 wo 31 aug 2011 - 2:07

Ik ben zelf niet geweest omdat ik pas een paar maandjes in Den Haag woon, maar het lijkt me wel erg leuk! Naar welke musea ben jij vorig jaar geweest?

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Niki do 1 sep 2011 - 8:39

Lijkt me ook leuk!! Ik woon nu zo'n 8 maanden in DH en heb er nooit hiervan gehoord. Moet zaterdag overdag naar een babyshower in Den Bosch. Weet niet hoelaat het afgelopen is en eventueel of we meteen terugkomen of dat het laat word. Jammer dat ik het niet met zekerheid kan zeggen.

Mocht je het leuk vinden om een keer af te spreken of zo.. Stuur me maar een PM. Ik ken ook niet veel mensen hier.
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Bericht  iloverocknroll1984 do 1 sep 2011 - 21:46

Hey Niki, jammer dat je nog niet kan zeggen of je wel of niet mee kan, maar lijkt me sowieso leuk om een keer af te spreken. Ik stuur je nog een PM daarover dan :-)

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  iloverocknroll1984 vr 2 sep 2011 - 23:08

Up omdat het al vanavond is! Weet je al of je met je oom en tante gaat Joy_?

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Marin za 3 sep 2011 - 8:16

Sorry dat ik zo laat reageer.

Ik ben met m'n oom en tante nog bij m'n moeder, omdat m'n tante vreselijke migraine heeft gekregen en dus niet eens naar Den Haag kan komen (en ik rijd met hun mee). Dus we slaan het dit jaar even over. Helaas.

Mocht je nog gaan straks, heel veel plezier!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin zo 4 sep 2011 - 5:34

Mocht je het nog lezen: Hoe was het? Ik ben erg benieuwd! Jammer dat ik niet kon, maar in 't hoge noorden was 't uiteindelijk ook nog gezellig (behalve m'n zieke tante zo zielig)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  iloverocknroll1984 zo 4 sep 2011 - 5:46

Hey! Ja ik ben geweest, vond het echt heel leuk! Eerst naar het Mauritshuis geweest en daar een rondleiding gedaan, toen naar de Tweede Kamer en daar het naspelen van het debat over de politiemissie in Afghanisatan bijgewoond, onder andere met Bram van der Vlught (aka Sinterklaas), was ook heel interessant. En toen natuurlijk even een kijkje genomen in de grote zaal, grappig om dat eens in het echt te zien al die blauwe stoelen. En als laatste naar Gevangenpoort geweest met eerst silent disco en toen rondleiding door de cellen met uitleg over hoe het een paar eeuwen geleden er aan toe ging en als einde kwam je dan uit in Galerie Willem V, dat had voor mij niet meer gehoeven maar ach. En toen lekker zeiknat geregend dus kwam als verzopen katje thuis :P .

Maar ik vond het dus absoluut een aanrader, ga zeker volgend jaar weer. Wat naar dat je tante ziek was, hopelijk voelt ze zich gauw weer beter!

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Marin zo 4 sep 2011 - 5:49

Leuk dat het zo geslaagd was!

Ja we zijn net veilig in DH teruggekomen, wel heel erg jammer dat we het gemist hebben. Ik was vorig jaar geweest naar:

Mauritshuis
Haags Historisch Museum
Escher Museum
Pulchri (waar m'n ouders getrouwd zijn, dus vond ik bijzonder)
Panorama Mesdag (om 2 uur 's nachts was dat toch wel heel cool)
Gemeentemuseum & Museon (is mijn favo plek van Den Haag, behalve dat ik daar heel gemeen viel toen en m'n feestsfeer direct weg was)

Volgend jaar weer!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: