Interesse in Museumnacht Den Haag meeting (za 3 sept)?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Interesse in Museumnacht Den Haag meeting (za 3 sept)?
Hoi meiden, hebben er mensen uit Den Haag en omstreken zin om een Museumnacht meeting a.s zaterdag te houden? Lijkt me leuke manier om mensen te leren kennen en wel ondertussen bezig te zijn zodat je elkaar niet zo zit aan te kijken van "en nu?"
Laatst aangepast door iloverocknroll1984 op wo 31 aug 2011 - 2:42; in totaal 1 keer bewerkt
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Interesse in Museumnacht Den Haag meeting (za 3 sept)?
Leuk idee!
Ik weet alleen nog niet zeker of ik met m'n oom en tante ga (daar ging ik vorig jaar ook mee), of niet. In 't laatste geval lijkt 't me leuk om met een groepje te gaan! Ben je vorig jaar ook geweest? Ik vond 't super leuk!
Ik weet alleen nog niet zeker of ik met m'n oom en tante ga (daar ging ik vorig jaar ook mee), of niet. In 't laatste geval lijkt 't me leuk om met een groepje te gaan! Ben je vorig jaar ook geweest? Ik vond 't super leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben zelf niet geweest omdat ik pas een paar maandjes in Den Haag woon, maar het lijkt me wel erg leuk! Naar welke musea ben jij vorig jaar geweest?
Lijkt me ook leuk!! Ik woon nu zo'n 8 maanden in DH en heb er nooit hiervan gehoord. Moet zaterdag overdag naar een babyshower in Den Bosch. Weet niet hoelaat het afgelopen is en eventueel of we meteen terugkomen of dat het laat word. Jammer dat ik het niet met zekerheid kan zeggen.
Mocht je het leuk vinden om een keer af te spreken of zo.. Stuur me maar een PM. Ik ken ook niet veel mensen hier.
Mocht je het leuk vinden om een keer af te spreken of zo.. Stuur me maar een PM. Ik ken ook niet veel mensen hier.
Hey Niki, jammer dat je nog niet kan zeggen of je wel of niet mee kan, maar lijkt me sowieso leuk om een keer af te spreken. Ik stuur je nog een PM daarover dan :-)
Up omdat het al vanavond is! Weet je al of je met je oom en tante gaat Joy_?
Sorry dat ik zo laat reageer.
Ik ben met m'n oom en tante nog bij m'n moeder, omdat m'n tante vreselijke migraine heeft gekregen en dus niet eens naar Den Haag kan komen (en ik rijd met hun mee). Dus we slaan het dit jaar even over. Helaas.
Mocht je nog gaan straks, heel veel plezier!
Ik ben met m'n oom en tante nog bij m'n moeder, omdat m'n tante vreselijke migraine heeft gekregen en dus niet eens naar Den Haag kan komen (en ik rijd met hun mee). Dus we slaan het dit jaar even over. Helaas.
Mocht je nog gaan straks, heel veel plezier!
Marin- Lady Post-a-lot
Mocht je het nog lezen: Hoe was het? Ik ben erg benieuwd! Jammer dat ik niet kon, maar in 't hoge noorden was 't uiteindelijk ook nog gezellig (behalve m'n zieke tante zo zielig)
Marin- Lady Post-a-lot
Hey! Ja ik ben geweest, vond het echt heel leuk! Eerst naar het Mauritshuis geweest en daar een rondleiding gedaan, toen naar de Tweede Kamer en daar het naspelen van het debat over de politiemissie in Afghanisatan bijgewoond, onder andere met Bram van der Vlught (aka Sinterklaas), was ook heel interessant. En toen natuurlijk even een kijkje genomen in de grote zaal, grappig om dat eens in het echt te zien al die blauwe stoelen. En als laatste naar Gevangenpoort geweest met eerst silent disco en toen rondleiding door de cellen met uitleg over hoe het een paar eeuwen geleden er aan toe ging en als einde kwam je dan uit in Galerie Willem V, dat had voor mij niet meer gehoeven maar ach. En toen lekker zeiknat geregend dus kwam als verzopen katje thuis .
Maar ik vond het dus absoluut een aanrader, ga zeker volgend jaar weer. Wat naar dat je tante ziek was, hopelijk voelt ze zich gauw weer beter!
Maar ik vond het dus absoluut een aanrader, ga zeker volgend jaar weer. Wat naar dat je tante ziek was, hopelijk voelt ze zich gauw weer beter!
Leuk dat het zo geslaagd was!
Ja we zijn net veilig in DH teruggekomen, wel heel erg jammer dat we het gemist hebben. Ik was vorig jaar geweest naar:
Mauritshuis
Haags Historisch Museum
Escher Museum
Pulchri (waar m'n ouders getrouwd zijn, dus vond ik bijzonder)
Panorama Mesdag (om 2 uur 's nachts was dat toch wel heel cool)
Gemeentemuseum & Museon (is mijn favo plek van Den Haag, behalve dat ik daar heel gemeen viel toen en m'n feestsfeer direct weg was)
Volgend jaar weer!
Ja we zijn net veilig in DH teruggekomen, wel heel erg jammer dat we het gemist hebben. Ik was vorig jaar geweest naar:
Mauritshuis
Haags Historisch Museum
Escher Museum
Pulchri (waar m'n ouders getrouwd zijn, dus vond ik bijzonder)
Panorama Mesdag (om 2 uur 's nachts was dat toch wel heel cool)
Gemeentemuseum & Museon (is mijn favo plek van Den Haag, behalve dat ik daar heel gemeen viel toen en m'n feestsfeer direct weg was)
Volgend jaar weer!
Marin- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Den Haag meeting
» Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari
» Desperate Housewives
» Advies juli of eind sept.? En welke bestemming?
» interesse of niet?
» Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari
» Desperate Housewives
» Advies juli of eind sept.? En welke bestemming?
» interesse of niet?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: