Kipfilet nog eten?
+6
Shisha
Sneeuwvlok
Marin
Rush
Poubelle
Sneeuwpopje
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kipfilet nog eten?
Ik heb even een vraagje over kipfilet.
Ik heb gistermiddag kipfilet uit de vriezer gehaald en dit op het aanrecht laten ontdooien. We gingen weg en ben het vergeten in de koelkast te zetten. Toen ik 's avonds thuis kwam (we hadden onverwacht niet thuis gegeten) om 20:00 uur heb ik het in de koelkast gezet.
Kan ik dit vanavond nog eten? Het ziet en ruikt niet vreemd maar ik vind kip altijd een beetje eng.
Ik heb gistermiddag kipfilet uit de vriezer gehaald en dit op het aanrecht laten ontdooien. We gingen weg en ben het vergeten in de koelkast te zetten. Toen ik 's avonds thuis kwam (we hadden onverwacht niet thuis gegeten) om 20:00 uur heb ik het in de koelkast gezet.
Kan ik dit vanavond nog eten? Het ziet en ruikt niet vreemd maar ik vind kip altijd een beetje eng.
Sneeuwpopje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 39
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Kipfilet nog eten?
Ik zou het niet meer eten!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Gisterenavond had ik het nog wel gewoon gemaakt, maar nu niet meer.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zou dat op zich nog wel doen. Je hebt het gewoon laten ontdooien aantal uur en daarna in de koelkast gelegd. Ik doe dat zo vaak met vlees.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik bewaar het sowieso niet meer een dag in de koelkast nadat ik het ontdooid heb. Maar goed, ik heb mijn portie ziekenhuis door kipfilet dan ook wel gehad.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
.
Laatst aangepast door Yasmin op ma 8 okt 2012 - 5:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zou het nog wel eten denk ik!
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou het niet meer doen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik zou het niet meer eten.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Het ligt inmiddels in de container. Durfde het toch niet aan.
Ga vanavond een lekkere salade maken met peer/druiven/walnoten en kaas. (nog even kijken welke kaas)
Bedankt allemaal!
Ga vanavond een lekkere salade maken met peer/druiven/walnoten en kaas. (nog even kijken welke kaas)
Bedankt allemaal!
Sneeuwpopje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 39
Registratiedatum : 02-01-11
Ik zou het ook niet meer gegeten hebben. Maar in plaats van het gister in de koelkast gelegd te hebben, zou ik het snel even gebakken hebben en vervolgens in de koelkast hebben gezet. Dan had je het vandaag nog wel prima kunnen eten.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben echt heel slecht met dit soort dingen. Zou het met gemak nog gegeten hebben.
Heb ook wel eens dat ik bv rundervinken uit haal smorgens, en dat ik dan halverwege de middag er toch geen zin meer in heb. Heel fout, ik weet het maar dan gooi ik het gerust terug in de vriezer. Vaak is het dan nog niet heel ver ontdooit, maar toch ik weet dat het niet goed is.
Vlees ontdooi ik trouwens nooit in de koelkast. Leg het altijd op het aanrecht. Ja zelfs als het 30 graden is buiten.
Dat ik er nog nooit ziek van geworden ben is een wonder...
Heb ook wel eens dat ik bv rundervinken uit haal smorgens, en dat ik dan halverwege de middag er toch geen zin meer in heb. Heel fout, ik weet het maar dan gooi ik het gerust terug in de vriezer. Vaak is het dan nog niet heel ver ontdooit, maar toch ik weet dat het niet goed is.
Vlees ontdooi ik trouwens nooit in de koelkast. Leg het altijd op het aanrecht. Ja zelfs als het 30 graden is buiten.
Dat ik er nog nooit ziek van geworden ben is een wonder...
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Het is dat mijn vriend gelukkig op zulke dingen let, anders had ik bepaalde dingen ook nog klaar gemaakt. Van kip hoor je het zoveel, dus dat wist ik wel, maar bijv. een speklepje had ik nog klaar gemaakt. En ik lette vroeger ook niet goed op datums van vleeswaren. Nu doe ik dat wel, aangezien ik vaak op vrijdag of zaterdag boodschappen doe.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik had het ook nog gegeten. Het komt hier wel vaker voor dat vlees een aantal uur buiten de koeling ligt te ontdooien om er vervolgens weer in te gaan omdat de planning anders is geworden. Nooit ziek van geweest, maar weet niet of het nu echt gezond is om te doen natuurlijk.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» kipfilet ontleden?
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Kipfilet
» Kipfilet vullen
» Kipfilet uit vriezer
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Kipfilet
» Kipfilet vullen
» Kipfilet uit vriezer
Pagina 1 van 1