Kipfilet vullen
+7
silly-one
Caramba
Fortissimo
Rush
Saga
Ragazza
Aagje!
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kipfilet vullen
Hebben jullie en lekker recept om kipfilet te vullen en vervolgens in de oven?
Wat doen jullie er dan in?
Wat doen jullie er dan in?
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Re: Kipfilet vullen
Brie en pesto! En spekreepjes er omheen, smullen!
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
en hoe lang moet dat dan in de oven??
Aagje!- Kletskop
Mozzarella heel fijn snijden met zongedroogde tomaatjes en dit in de kipfilet stoppen, en dan plakken parmaham om de kipfilet heen wikkelen.
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ja inderdaad, ik ben ook wel benieuwd hoelang het in de oven moet enzo. Het lijkt mij ook erg lekker!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Aagje! schreef:en hoe lang moet dat dan in de oven??
Ik bak de kipfilets eerst in de pan op een hoog vuur, (nadat ik ze heb opengesneden) dan vul ik ze en daarna gaan ze nog 20 min/ een half uur in de oven op zo'n 180/200 graden.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
oh ik vind ze alletwee heel lekker klinken, ik ga beginnen met de brie variant. Gewoon in de lengte helemaal doorsnijden, of een soort van gat maken in het midden??
Aagje!- Kletskop
Ik doe er tomaat, groene pesto en mozzarella in en doe er dan rauwe ham om heen. Echt onwijs lekker!
Kip eerst snijden, aanbakken, vullen en dan 35 minuten in de oven.
Kip eerst snijden, aanbakken, vullen en dan 35 minuten in de oven.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Kipfilet, bacon (of rauwe ham) en brie. Ik bak het altijd eerst een beetje aan. Prikkertje erin, anders rold het weer uitelkaar en daarna zet ik het 20/30 minuten op 180 graden in de oven.
Kip leg ik tussen cellofaanfolie en sla het plat met een koekenpan, heb geen vleeshamer.
Kip leg ik tussen cellofaanfolie en sla het plat met een koekenpan, heb geen vleeshamer.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Gister het gegeten en het was vet lekker!!! Over een tijdje een andere variant proberen
Aagje!- Kletskop
Ik heb een keer kipfilet gevuld met geitenkaas en honing en daaromheen een plakje ardennerham. Dit gebakken in een pan.
Een vriendin die toen kwam eten heeft het er nog over .
Een vriendin die toen kwam eten heeft het er nog over .
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Het is niet echt vullen maar wat ik heel lekker vind is een kipfilet, de bovenkant insmeren met groene pesto, daarop een gegrilde paprika (kan je gewoon in een pot kopen of zelf grillen) en vervolgens plakjes brie. Het ligt een beetje aan de dikte van de kipfilet maar dat gooi ik dan ongeveer een half uur in de oven op zo'n 180 a 200 graden. Meestal leg ik er ook voorgekookte aardappeltjes omheen en ui, knoflook, kerstomaatjes enz, met wat olijfolie en Italiaanse kruiden. Heerlijk!
Ook maken wij inderdaad weleens de varianten met tapenade, pesto of kruidenroomkaas en iets van spek of parmaham. Soms maak ik er ook een rolletje van, zodat je een rollade krijgt.
Ook maken wij inderdaad weleens de varianten met tapenade, pesto of kruidenroomkaas en iets van spek of parmaham. Soms maak ik er ook een rolletje van, zodat je een rollade krijgt.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik maak het ook wel eens met verkruimelde feta, verse peterselie en basilicum en gedroogde tomaten.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Met de kerst hadden wij kalkoenrolletjes (maar kan ook met kip natuurlijk). Een platte kalkoelschnitzel, insmeren met groene olijventapenade, erop gegrilde paprika, dan oprollen en omwikkelen met parmaham, en eventueel als het klaar is nog wat parmezaanse kaas erover strooien.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Oeh, een hele hoop ideeën hiervan ga ik onthouden!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: