Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sportschool vraagjes

+13
Rose
Melis_je
Bisq
Atelier Madame
Arwyn
SuzieQ
Pancake
Ibbeltje
Kowalski
Lejow
Mermaid
Paper Crown
Marin
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Sportschool vraagjes - Pagina 2 Empty Re: Sportschool vraagjes

Bericht  Marin do 18 okt 2012 - 21:37

Haha dank je Punk'd! We hebben er gisteren overigens eentje gekozen! Zaterdag gaan we ons inschrijven en dan donderdag (want m'n vriend is de rest van de week op business trip) die introductie les. Die heb ik wel nodig, omdat ik de apparaten allemaal niet ken. En dan vanaf de week daarna echt 2 x per week gaan.
We gaan op 2 x per week in zetten, dus maandag en donderdag ofzo, en als we in een weekend niks te doen hebben, kunnen we nog een keer.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool vraagjes - Pagina 2 Empty Re: Sportschool vraagjes

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 21:41

Fit for free is fijn! Ruime openingstijden en lekker kunnen fitnessen op zondag!

Ik zal binnenkort ook weer eens heen. Al zo'n 3 maanden niet geweest.. Sportschool vraagjes - Pagina 2 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool vraagjes - Pagina 2 Empty Re: Sportschool vraagjes

Bericht  Marin do 18 okt 2012 - 21:44

Oh fijn dat jij er ook tevreden over bent! Er zit hier een hele grote. We zijn bij twee sportscholen geweest en die ander vond ik echt niks. Daar moest je ook verplicht op sokken, zonder schoenen, sporten, want dat was helemaal zen. (?) (Lijkt me nogal slecht, zonder demping op de loopband..)

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool vraagjes - Pagina 2 Empty Re: Sportschool vraagjes

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 21:51

Wat ik er zo prettig aan vind dat het massaal is.. Dan let er niemand op je hoe jij het doet. En er zijn overal zoveel apparaten van, dus hoef je (meestal) niet te wachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool vraagjes - Pagina 2 Empty Re: Sportschool vraagjes

Bericht  Marin do 18 okt 2012 - 21:52

Nou ik ben heeeeel erg benieuwd! Ik ben nog nooit naar een sportschool geweest, maar ik ga met goede moed beginnen! :cheering:
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool vraagjes - Pagina 2 Empty Re: Sportschool vraagjes

Bericht  Slakje vr 19 okt 2012 - 0:25

Ik doe een lange joggingbroek aan en een topje. Dat vind ik het comfortabelste. Ik kleed mij daar om en douche daar ook. Ik maak er ook gebruik van de sauna. Ik ga gewoon wanneer ik tijd heb.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool vraagjes - Pagina 2 Empty Re: Sportschool vraagjes

Bericht  liqueje vr 26 okt 2012 - 2:42

Marin,

wat goed dat je eerst bij de sportscholen bent gaan kijken een betere indruk kun je niet krijgen.
Op bijna elke sportschool heb je ook wel de gelegenheid om een paar lessen mee te doen en introductie te krijgen voor je een abonnement neemt.

Je kunt meestal ook op de site van de sportschool zien wat de kledingvoorschriften zijn.
Meestal word toch wel aangegeven dat je geen buitenschoenen gebruikt op de toestellen.

Maak je niet zorgen dat mensen op je letten. ze zijn vaak meer met zichzelf bezig dan met anderen.
En in het begin heb je toch geen tijd om daar mee bezig te zijn omdat je te gefocust bent op de toestellen en oefeningen.

Raad je wel een trainingsschema te nemen maar meestal krijg je een gezondheidstestje en vragen ze wat je doelen zijn dan krijg je een schema.
De toestellen worden je ook uitgelegd als je voor het eerst op een sportschool komt.

Wat leuk dat je juist samen met je vriend gaat sporten!

Heel veel plezierSportschool vraagjes - Pagina 2 281626781
liqueje
liqueje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool vraagjes - Pagina 2 Empty Re: Sportschool vraagjes

Bericht  Marin vr 26 okt 2012 - 3:18

Bedankt voor je lieve reactie en tips!

We hebben gisteren de introductieles gehad! Ging wel goed, alleen snapte ik de crosstrainer totaal niet haha ik ging steeds achteruit Embarassed maar ik ren toch liever.
Kracht apparaten ook allemaal uitgelegd gekregen.

Morgen kunnen we ons samengestelde schema ophalen en gaan we voor t echt er heen! En eerst even langs de Decathlon want ik heb even een goede sporttas nodig.

Ons doel is toch van 2x per week naar 3x per week gegaan, zelfs in t weekend! :cheering: Tot nu toe leek t wel leuk maar zwaar dus ben benieuwd.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool vraagjes - Pagina 2 Empty Re: Sportschool vraagjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum