winter 2012/2013 mama's!
+22
bolus26
Ella
Snoes
Travelgurly
Highway
Creabea_28
NoName88
Limburg85
Flip Fluitketel
Printje
Jelin
Flower_L
Mama Titty
Bimbam
Dikkie Dik
Muppetje
Pinkel
Paper Crown
Amber-
Lejow
loesje
Roos
26 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
Van harte gefeliciteerd met jullie meisje Bolus!! Hopelijk gaat alles goed met jullie.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd Bolus!! Mooi gewicht heeft jullie dame voor de zwangerschapsduur!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Bolus gefeliciteerd!!! Ben heel benieuwd hoe het gegaan is! gefeliciteerd met jullie dochter.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Gefeliciteerd Bolus!! En wat een leuke naam heeft je dochtertje gekregen. En ze is niet zo heel klein volgens mij, want je was 37 weken toen je beviel toch?
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
gefeliciteerd Bolus!!
lekker genieten!!
lekker genieten!!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Jee Bolus! wat leuk!! gefeliciteerd!! ben heel benieuwd hoe het allemaal is gegaan!
nu eerst maar lekker bij komen en genieten van alle mooie momenten!
nu eerst maar lekker bij komen en genieten van alle mooie momenten!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Gefeliciteerd Bolus!! Mooie naam :-)
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Gefeliciteerd bolus !! Leuke naam ook!!
Maandag moet ik weer terug om mijn bloed te checken. Daarna echo en dan plan v aanpak met de gyn bespreken.
Maandag moet ik weer terug om mijn bloed te checken. Daarna echo en dan plan v aanpak met de gyn bespreken.
Gast- Gast
Bolus Gefeliciteerd met de kleine meid! Geniet er lekker van!
Jetje Oh komt nu echt steeds dichterbij! Plan van aanpak betekend dit ook een evt datum vast zetten?
Jetje Oh komt nu echt steeds dichterbij! Plan van aanpak betekend dit ook een evt datum vast zetten?
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Limburg, ik heb mijn controles altijd op donderdag, dus een dagje later dan jij. De oven was hier best wel een ramp ja, maar hij is weer helemaal proper!
Juutjepetuutje, moet kunnen toch om een dagje lekker niets te doen. Ik wou dat ik dat kon, maar ik kan echt niet silzitten. Hoezeer ik mij ook voorneem om eens een dag helemaal niets te doen en lekker te lezen/internetten etc, elke keer vind ik wel weer iets wat ik nog kan doen haha.
NoName, ik hoef bij de gynaecoloog niet op de weegschaal. Maar ik heb er vanaf het begin een gewoonte van gemaakt om mij elke week thuis te wegen. Ik eet best gezond inderdaad, dus ik krijg mijn voedingsstoffen zeker wel binnen.
Bolus, van harte gefeliciteerd meid! Mooie naam ook.
Roos, jij ook nog eens hier? Hoe is het met jou??
Jetje, ben je vandaag niet veel wijzer geworden dan? Fijn dat je maandag wat meer duidelijkheid zal hebben en ook weer een echo krijgt. Ik ben benieuwd hoor!
Ik heb vreselijk slecht geslapen vannacht. Kon pas na middernacht de slaap vatten en werd daarna 2 keer wakker om te plassen. Vanaf 4 uur kon ik helemaal niet meer slapen, ben dus al sinds 4u wakker. Ben vanmorgen dan maar gelijk met mijn vriend mee opgestaan toen zijn wekker om 6u15 ging. Ik heb toen alvast koekjestaart en tiramissu gemaakt, de afwas gedaan, boodschappen gedaan en ik ben net klaar met de bovenverdieping grondig te poetsen/stofzuigen en dweilen. Zo maar even nog een uurtje of 2 proberen te slapen, heb barstende hoofdpijn en wil liever niets innemen.
Juutjepetuutje, moet kunnen toch om een dagje lekker niets te doen. Ik wou dat ik dat kon, maar ik kan echt niet silzitten. Hoezeer ik mij ook voorneem om eens een dag helemaal niets te doen en lekker te lezen/internetten etc, elke keer vind ik wel weer iets wat ik nog kan doen haha.
NoName, ik hoef bij de gynaecoloog niet op de weegschaal. Maar ik heb er vanaf het begin een gewoonte van gemaakt om mij elke week thuis te wegen. Ik eet best gezond inderdaad, dus ik krijg mijn voedingsstoffen zeker wel binnen.
Bolus, van harte gefeliciteerd meid! Mooie naam ook.
Roos, jij ook nog eens hier? Hoe is het met jou??
Jetje, ben je vandaag niet veel wijzer geworden dan? Fijn dat je maandag wat meer duidelijkheid zal hebben en ook weer een echo krijgt. Ik ben benieuwd hoor!
Ik heb vreselijk slecht geslapen vannacht. Kon pas na middernacht de slaap vatten en werd daarna 2 keer wakker om te plassen. Vanaf 4 uur kon ik helemaal niet meer slapen, ben dus al sinds 4u wakker. Ben vanmorgen dan maar gelijk met mijn vriend mee opgestaan toen zijn wekker om 6u15 ging. Ik heb toen alvast koekjestaart en tiramissu gemaakt, de afwas gedaan, boodschappen gedaan en ik ben net klaar met de bovenverdieping grondig te poetsen/stofzuigen en dweilen. Zo maar even nog een uurtje of 2 proberen te slapen, heb barstende hoofdpijn en wil liever niets innemen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nee helaas niks wijzer geworden eerder banger...
Ze vertelde me de risico's van suiker voor het kindje nu nog. Het kindje groeit namelijk wel heel hard, maar de organen niet per se. Als de waardes nog erg uit proporties raken kan een kindje zelfs in nood komen in de buik en zelfs overlijden. Nou zijn mijn waardes niet heel erg uit proportie dus ik was niet heel blij met deze mededeling. Inleiden doen ze sowieso met 40 weken. Overtijd zal ik niet lopen. Maar vanwege mijn ks bij J kan ik alleen dmv het plaatsen van een ballon ingeleid worden. En die aanloop kan makkelijk 2 dagen duren. Ook niet echt een fijn vooruitzicht. Toen barstte ik ook in tranen uit (schaamde me dood dat is echt niks voor mij) dat ik echt niet tot 40 weken wil lopen zo en dat ik dat heel eng vind. Ze was heel begripvol gelukkig. Maar omdat nog niet bekend is wat mijn suiker doet nu ik op dieet ben, kunnen we ook nog niet kijken naar de opties.
Maandag gaan we inderdaad praten over een mogelijke inleiding en op welke termijn, hoewel ik eigenlijk helemaal niet meer natuurlijk wil bevallen. Ik durf het niet meer.
De controle verder was prima, hartje goed en mijn bloeddruk ook. Ik ben heel erg blij dat ik maandag in ieder geval weer terug mag en ik niet zo heel lang meer hoef te wachten.
Snoes: wat balen dat je zo slecht geslapen hebt. Lekker rustig aan doen nu
Ze vertelde me de risico's van suiker voor het kindje nu nog. Het kindje groeit namelijk wel heel hard, maar de organen niet per se. Als de waardes nog erg uit proporties raken kan een kindje zelfs in nood komen in de buik en zelfs overlijden. Nou zijn mijn waardes niet heel erg uit proportie dus ik was niet heel blij met deze mededeling. Inleiden doen ze sowieso met 40 weken. Overtijd zal ik niet lopen. Maar vanwege mijn ks bij J kan ik alleen dmv het plaatsen van een ballon ingeleid worden. En die aanloop kan makkelijk 2 dagen duren. Ook niet echt een fijn vooruitzicht. Toen barstte ik ook in tranen uit (schaamde me dood dat is echt niks voor mij) dat ik echt niet tot 40 weken wil lopen zo en dat ik dat heel eng vind. Ze was heel begripvol gelukkig. Maar omdat nog niet bekend is wat mijn suiker doet nu ik op dieet ben, kunnen we ook nog niet kijken naar de opties.
Maandag gaan we inderdaad praten over een mogelijke inleiding en op welke termijn, hoewel ik eigenlijk helemaal niet meer natuurlijk wil bevallen. Ik durf het niet meer.
De controle verder was prima, hartje goed en mijn bloeddruk ook. Ik ben heel erg blij dat ik maandag in ieder geval weer terug mag en ik niet zo heel lang meer hoef te wachten.
Snoes: wat balen dat je zo slecht geslapen hebt. Lekker rustig aan doen nu
Gast- Gast
Bolus, van harte gefeliciteerd!! Jullie zullen best een beetje opgelucht zijn nu ze er is!
Ook ik ben heel benieuwd naar je verhaal, maar eerst ga je maar even lekker genieten van jullie meisje
Nu wordt het inderdaad allemaal echt, de eerste bevalling is achter de rug!
Jetje, toch wel een echo? Fijn!
Snoes, dat is niet fijn! Je bent er maar druk mee jij! Hopelijk knap je op van een middagdutje! Moet je wel gaan liggen he
Nou, hier is mijn verlof begonne Vannacht ook niet zo heel best geslapen, word zo vaak wakker en kom dan slecht weer in slaap Maar ja, ik ben niet de enige hierin geloof ik.
Morgen weer op controle bij vk. Ik moet af en toe wel echt even contact maken met de baby om te voelen of hij/zij nog beweegt. Bewegingen worden echt wel minder vind ik. Soms een beetje eng. Maar gelukkig reageert hij/zij altijd vrij snel als ik hand op m'n buik leg.
Ook ik ben heel benieuwd naar je verhaal, maar eerst ga je maar even lekker genieten van jullie meisje
Nu wordt het inderdaad allemaal echt, de eerste bevalling is achter de rug!
Jetje, toch wel een echo? Fijn!
Snoes, dat is niet fijn! Je bent er maar druk mee jij! Hopelijk knap je op van een middagdutje! Moet je wel gaan liggen he
Nou, hier is mijn verlof begonne Vannacht ook niet zo heel best geslapen, word zo vaak wakker en kom dan slecht weer in slaap Maar ja, ik ben niet de enige hierin geloof ik.
Morgen weer op controle bij vk. Ik moet af en toe wel echt even contact maken met de baby om te voelen of hij/zij nog beweegt. Bewegingen worden echt wel minder vind ik. Soms een beetje eng. Maar gelukkig reageert hij/zij altijd vrij snel als ik hand op m'n buik leg.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Jetje, hopelijk valt het allemaal mee en kunnen ze je een maandag wel een beetje gerust stellen!
Ik snap alleen niet zo goed waarom ze je alleen dmv een ballon zouden kunnen inleiden... Mijn schoonzusje heeft vorig jaar juni een ks gehad en is in oktober dit jaar ingeleid dmv infuus. Zou dat verschillen per zh?
Waarom heb je bij J. een ks gehad?
Ik snap alleen niet zo goed waarom ze je alleen dmv een ballon zouden kunnen inleiden... Mijn schoonzusje heeft vorig jaar juni een ks gehad en is in oktober dit jaar ingeleid dmv infuus. Zou dat verschillen per zh?
Waarom heb je bij J. een ks gehad?
NoName88- Prater
Uiteindelijk krijg je een infuus met wee opwekkers (geloof ik), maar de start van de inleiding om de baarmoeder te laten verweken kan op verschillende manieren en de enige manier die bij mij mag is dmv die ballon.
J was ook groot en lag in aangezichtsligging. die combi maakte dat hij niet paste...
J was ook groot en lag in aangezichtsligging. die combi maakte dat hij niet paste...
Gast- Gast
bolus26 schreef:Hee vanacht ben ik bevallen van onze dochter a.nouk!
2730 gram en 48 cm. Verhaal.volgt nog!
Gefeliciteerd Bolus!ben benieuwd naar het verhaal en hopelijk gaat het goed met jullie!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Jetje So dat is niet echt nieuws waarop je hoopt of zit te wachten dat zelfs de kleine zou kunnen te overlijden. Hopelijk weet je maandag weer wat meer!
Bolus Leuke naam en gefeliciteerd!!! Hopelijk is het goed gegaan, geniet van de kraamtijd.
Kraamzorg had gister avond nog berichtje geplaatst, maar helaas niet zichtbaar geweest zo te zien!
Wat ik er van begrepen heb en wat ik bij de andere 2 heb gemerkt , is dat je gewoon per dag een uren lijstje moet ondertekenen voor de uren en op het einde de officiële lijst, daar wordt de factuur voor de kraamzorg voor op gemaakt.
Bij L. kreeg ik die pas na 3-4 maanden, bij R. veel sneller, al na een week of 5-6.
Bij L. had ik meer uren dan ik eigenlijk geïndiceerd had gekregen, maar bij R. had ik minder, die heb ik ook maar hoeven te betalen.
No name, goed in de gaten houden qua bewegingen, bij mij is hij regelmatig echt een stuiterbal. Geniet lekker van je verlof!
Vandaag naar de kapper geweest, alleen gewoon 31,50 euro! Ik schrok ervan, dus voortaan toch maar terug naar mijn vaste kapster, daar ben ik 20 euro kwijt!
Hebben jullie al nagedacht over de opvang na verlof??
Wij hebben nu de nieuwe berekening voor 2013 gekregen, valt me 100% mee, want vorig jaar werd gezegt dat 2013 150-200 euro duurder zou kunnen zijn met 2 kindjes.
Maar zoals nu is het maar 20 euro per maand duurder.
Daardoor wil ik eigenlijk de baby ook naar kdv doen, maar ik weet niet hoe ik dat logistiek moet gaan regelen, want wil ze liefst laten waar we eerst hebben gewoond, dat is 6km verder.
Maar als ik straks overgeplaatst ga worden naar een ander filiaal, ergens in 2013(denk zelf pas herfst 2013) en misschien veel dichterbij zal doen, zal het moeilijk worden.
Vooral omdat we maar 1 auto hebben en als manlief opeens weer ploegen moet gaan werken, dan gaat het niet.
En als L. straks naar basisschool gaat, red ik het al niet met voorschoolse opvang.
Dus zal ik wel 'verplicht' worden voor gastouder.
Beetje afwachten dus hoe we het hier gaan doen!
Bolus Leuke naam en gefeliciteerd!!! Hopelijk is het goed gegaan, geniet van de kraamtijd.
Kraamzorg had gister avond nog berichtje geplaatst, maar helaas niet zichtbaar geweest zo te zien!
Wat ik er van begrepen heb en wat ik bij de andere 2 heb gemerkt , is dat je gewoon per dag een uren lijstje moet ondertekenen voor de uren en op het einde de officiële lijst, daar wordt de factuur voor de kraamzorg voor op gemaakt.
Bij L. kreeg ik die pas na 3-4 maanden, bij R. veel sneller, al na een week of 5-6.
Bij L. had ik meer uren dan ik eigenlijk geïndiceerd had gekregen, maar bij R. had ik minder, die heb ik ook maar hoeven te betalen.
No name, goed in de gaten houden qua bewegingen, bij mij is hij regelmatig echt een stuiterbal. Geniet lekker van je verlof!
Vandaag naar de kapper geweest, alleen gewoon 31,50 euro! Ik schrok ervan, dus voortaan toch maar terug naar mijn vaste kapster, daar ben ik 20 euro kwijt!
Hebben jullie al nagedacht over de opvang na verlof??
Wij hebben nu de nieuwe berekening voor 2013 gekregen, valt me 100% mee, want vorig jaar werd gezegt dat 2013 150-200 euro duurder zou kunnen zijn met 2 kindjes.
Maar zoals nu is het maar 20 euro per maand duurder.
Daardoor wil ik eigenlijk de baby ook naar kdv doen, maar ik weet niet hoe ik dat logistiek moet gaan regelen, want wil ze liefst laten waar we eerst hebben gewoond, dat is 6km verder.
Maar als ik straks overgeplaatst ga worden naar een ander filiaal, ergens in 2013(denk zelf pas herfst 2013) en misschien veel dichterbij zal doen, zal het moeilijk worden.
Vooral omdat we maar 1 auto hebben en als manlief opeens weer ploegen moet gaan werken, dan gaat het niet.
En als L. straks naar basisschool gaat, red ik het al niet met voorschoolse opvang.
Dus zal ik wel 'verplicht' worden voor gastouder.
Beetje afwachten dus hoe we het hier gaan doen!
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Jetje schreef:Uiteindelijk krijg je een infuus met wee opwekkers (geloof ik), maar de start van de inleiding om de baarmoeder te laten verweken kan op verschillende manieren en de enige manier die bij mij mag is dmv die ballon.
Oke, mijn schoonzusje kwam op woensdag bij de gyn voor controle, toen had ze al een klein beetje ontsluiting. Toen is afspraak gemaakt voor vrijdag om in te leiden. Is dat het verschil waarschijnliijk. Ik heb d'r te weinig verstand van.....
Aha, deze baby ligt al wel goed? Dus wat de gyn betreft gaan ze wel voor een natuurlijke bevalling (zoals het er nu voor staat?).
NoName88- Prater
Jetje, he bah was geen fijn gesprek dus. Ik snap je angsten heel goed. Fijn dat je maandag terug mag komen, hopelijk dan meer duidelijkheid.. wie weet beval je gewoon met 37 weken spontaan en heb je een hele makkelijke bevalling.. probeer je zelf niet gek te maken!
Noname, jee ook lekker verlof!!! Heerlijk! Balen dat je zo slecht slaapt, ik heb er helaas ook last van..
Mama titty, lekker dat jullie niet zo veel bij hoeven te betalen volgend jaar aan opvang.. zoals ik het nu kan berekenen gaan wij 50 euro p maand meer betalen. En ik ben dus niet de enige die soms even moet puzelen hoe het allemaal op te lossen..en dan heb ik straks maar 2 kindjes.. maar het komt vast allemaal wel goed. Nog niet al te druk om maken hoor!
Zo, zo rustig als ik gister heb gedaan, dat heb ik vandaag weer flink in gehaald haha had het weer aardig op mijn heupen. Lekker aan het schoonmaken geweest, opgeruimd, boodschappen gedaan en nog even op mn werk langs geweest. Ook heb ik een geboortekrans gemaakt. Ik vind hem erg leuk geworden al zeg ik het zelf vanavond maar lekker lang uit op de bank en tv kijken ofzo
Fijne avond allemaal
Noname, jee ook lekker verlof!!! Heerlijk! Balen dat je zo slecht slaapt, ik heb er helaas ook last van..
Mama titty, lekker dat jullie niet zo veel bij hoeven te betalen volgend jaar aan opvang.. zoals ik het nu kan berekenen gaan wij 50 euro p maand meer betalen. En ik ben dus niet de enige die soms even moet puzelen hoe het allemaal op te lossen..en dan heb ik straks maar 2 kindjes.. maar het komt vast allemaal wel goed. Nog niet al te druk om maken hoor!
Zo, zo rustig als ik gister heb gedaan, dat heb ik vandaag weer flink in gehaald haha had het weer aardig op mijn heupen. Lekker aan het schoonmaken geweest, opgeruimd, boodschappen gedaan en nog even op mn werk langs geweest. Ook heb ik een geboortekrans gemaakt. Ik vind hem erg leuk geworden al zeg ik het zelf vanavond maar lekker lang uit op de bank en tv kijken ofzo
Fijne avond allemaal
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Mama tity je krijgt maar voor 2 kinderen toeslag wist je dat?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Gefeliciteerd Bolus!! Mooie naam ook!!
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
NoName: wat vervelend die onzekerheid dat je de kleine niet altijd goed voelt. Maar wel fijn dat je altijd een reactie krijgt als je het 'uitlokt'... Ik ben verder ook niet zo thuis in dat inleiden hoor, maar ja met alle info die ik krijg word ik nog een ervaringsdeskundige haha. Klopt inderdaad. Zij had al wat ontsluiting en dan kan je makkelijker inleiden.
Mama Titty: niet mijn kleintje zal overlijden hoor, zo erg zijn mijn waardes niet van slag. Maar juist daarom zijn dat geen dingen die ik wil horen. Het is in mijn ogen onnodige bangmakerij
Juutjepetuutje: lief van je. Ik probeer het ook nuchter te bekijken nu. Zo je bent goed bezig geweest zeg!!!
Mijn man hoeft nooit mee naar controles enz, maar ik heb dit keer wel gevraagd of hij vrij kan nemen voor het gesprek maandag. Hij is veel objectiever dan ik en kan het wat beter verwoorden. Gelukkig de komende dagen veel afleiding. Hopelijk is het snel maandag...
Mama Titty: niet mijn kleintje zal overlijden hoor, zo erg zijn mijn waardes niet van slag. Maar juist daarom zijn dat geen dingen die ik wil horen. Het is in mijn ogen onnodige bangmakerij
Juutjepetuutje: lief van je. Ik probeer het ook nuchter te bekijken nu. Zo je bent goed bezig geweest zeg!!!
Mijn man hoeft nooit mee naar controles enz, maar ik heb dit keer wel gevraagd of hij vrij kan nemen voor het gesprek maandag. Hij is veel objectiever dan ik en kan het wat beter verwoorden. Gelukkig de komende dagen veel afleiding. Hopelijk is het snel maandag...
Gast- Gast
Jeetje wat hebben jullie een hoop geschreven zeg!
Noname: lekker dat je nu verlof hebt!
Bolus: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Snoes: he wat vervelend dat je zo slecht geslapen hbet vanacht.
Jetje: logisch dat je je zorgen maakt, maar je bent in goede handen!
Hier is kraamzorg geweest en gaan bij mij 6,.... nog iets van uren af voor de eerste dag in het zkh. Dus valt me mee. Aangegeven dat ik geen rokende kraamverzorgende wil (bedankt voor de tip). En verder was alles goed.
Noname: lekker dat je nu verlof hebt!
Bolus: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Snoes: he wat vervelend dat je zo slecht geslapen hbet vanacht.
Jetje: logisch dat je je zorgen maakt, maar je bent in goede handen!
Hier is kraamzorg geweest en gaan bij mij 6,.... nog iets van uren af voor de eerste dag in het zkh. Dus valt me mee. Aangegeven dat ik geen rokende kraamverzorgende wil (bedankt voor de tip). En verder was alles goed.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Naam | Leeftijden | Kindje | Uitgerekende datum | Geslacht | Bijzonderheden |
LDJ | 22/26 | 1e | 2 november | Meisje | Bevallen 14-11-2012 |
Snoes | 25/27 | 1e | 5 december | Geheim | Erfelijke spierziekte / ZH-bevalling |
Limburg85 | 27/32 | 2e/3e | 16 december | Jongen | |
Bimbam | 25/28 | 1e | 24 december | Willen we weten | |
NoName88 | 24/24 | 1e | 27 december | Verrassing | |
Flower_L | 27/29 | 2e | 30 december | Verrassing | |
Jetje | 30/32 | 2e | 31 december | Geheim | ZH-bevalling ivm eerdere ks |
Pinkel | 32/36 | 1e | 7 januari | Verrassing | |
Flip Fluitketel | 30/38 | 2e | 8 januari | Geheim | |
Juutjepetuutje | 27/30 | 2e | 8 januari | Jongen | |
Ella | 28/29 | 1e | 13 januari | Verrassing | |
Kwak | 24/24 | 2e | 14 januari | Jongen | |
Printje | 28/34 | 2e | 17 januari | Meisje | |
Travelgurly | 27/26 | 1e | 19 januari | Meisje | |
Mama Titty | 26/33 | 3e | 19 januari | Jongen | |
Creabea | 27/34 | 1e | 5 februari | Meisje | |
Highway | 29/28 | 1e | 9 februari | Meisje | |
Dolcis_ | 25/25 | 2e | 11 februari | ?? | |
Roos | 26/28 | 2e | 13 februari | Willen we weten | |
Dikkie Dik | 30/36 | 1e | 17 februari | Willen we weten | |
Jelin | 26/30 | 2e | 11 maart | Meisje | ZH-bevalling ivm KS dochter |
Zo de eerste is bevallen, wie volgt
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Snoes schreef:
[b]Roos, jij ook nog eens hier? Hoe is het met jou??
Wat lief dat je het vraagt Snoes! Gelukkig kan ik melden dat het goed gaat! Op lagebloeddruk klachten, moeheid, maagzuur, een peuterpuber en drukte op het werk na dan Ow en een blauwe rib (baby ligt in stuit).
Vandaag alweer 29 weken, het gaat zo snel!! Voor jou wordt het spannend nu hè.
Volgens mij ben ik één van de laatste hier die gaat bevallen.
Ik kom er gewoon weinig aan toe om te reageren hier En wil er niet een beetje bijbungelen.. Maar ik lees wel trouw mee hoor!
We zijn vorige week begonnen aan het kamertje. Wordt leuk! Het geboortekaartje hebben we ook uitgezocht alleen het belangrijkste nog steeds niet... De naam!!! We kunnen het niet met elkaar eens worden. Dus mocht je nog inspiratie hebben?? Hahaha
Klinkt lekker trouwens koekjestaart!!
@juutjepuutje, ik ben ook bezig met een geboortekrans. Ga je hem nog showen?
@jetje, jeetje wat een toestand bij jullie zeg. Hopelijk kunnen ze je maandag een beetje geruststellen!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
jetje, wat een gedoe is dat eigenlijk die zwangerschaps diabetes! Ik kan me voorstellen dat je dat nieuws niet wilt horen maar zullen de artsen niet een soort van verplicht zijn om de risico's te bespreken?
De VK wil mij evt strippen als dat kan met 39/40 week. Wat zullen jullie doen? wachten tot het kindje zelf komt of kijken of je gestript kan worden?
Ik denk nl niet dat bellyboy vanzelf komt voor de 41 week, bij D. ben ik ook een handje geholpen dmv strippen.
Ik ga even de voor en na's naast elkaar zetten. 1 nadeel, stel dat bellyboy komt voor de 41 week moet ik met pasen werken, haha anders ben ik dan nog vrij
De VK wil mij evt strippen als dat kan met 39/40 week. Wat zullen jullie doen? wachten tot het kindje zelf komt of kijken of je gestript kan worden?
Ik denk nl niet dat bellyboy vanzelf komt voor de 41 week, bij D. ben ik ook een handje geholpen dmv strippen.
Ik ga even de voor en na's naast elkaar zetten. 1 nadeel, stel dat bellyboy komt voor de 41 week moet ik met pasen werken, haha anders ben ik dan nog vrij
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic