Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie helpt me even uit de brand (paypal)

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wie helpt me even uit de brand (paypal) Empty Wie helpt me even uit de brand (paypal)

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 20:18

Damnit, wil een tas bestellen bij de Zara en dat gaat alleen maar via paypal of cc. Opzich geen probleem als ik niet deze twee problemen had:

- ik ben mijn paypal beveiligsvragen vergeten.. (domme ik heb gekozen in 2009 voor mijn favo restaurant, wéét ik veel welke dat op dat moment was...)

- onze oude credit card opgeheven is en de nieuwe ergens in dozen verpakt zit in een overvolle garage.

Maar ik wil de taaaaaaaaaaaaaaaaaas... ik heb dus wel Ideal. Ik zou het geld via Ideal naar iemand kunnen overmaken en dat diegeen me dan even helpt bij het kopen van de tas.

Wie o wie helpt deze zwangere shopaholic uit de brand?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt me even uit de brand (paypal) Empty Re: Wie helpt me even uit de brand (paypal)

Bericht  Blair vr 5 okt 2012 - 23:55

Heb ik ook 10x per jaar. Even bellen met klantenservice, zij gaan de stappen met je door (geb. datum, rekeningnr enzo) en dan kun je zo nieuw wachtwoord instellen.

Mocht dit niet lukken wil ik het wel via mijn paypal voor je doen.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum