MP en Paypal...
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
MP en Paypal...
Ik heb geboden op iets en nu krijg ik een verzoek om via Paypal te betalen.
Heb dit nog nooit gehad maar dat kan dus?
En heb ik een account nodig om via Paypal te betalen?
Zitten er verder nog kosten aan verbonden ofzo?
Heb dit nog nooit gehad maar dat kan dus?
En heb ik een account nodig om via Paypal te betalen?
Zitten er verder nog kosten aan verbonden ofzo?
Gast- Gast
Re: MP en Paypal...
Van de week had ik dit ook, blijkbaar stuurt de persoon (zoals ik het zag van de week) een verzoek van betaling via paypal. Ik heb zelf wel paypal maar gebruik het amper, snapte dan ook niet waarom die mevrouw liever had dat ik het via Paypal betaalde. Ik heb haar toen gewoon even gemaild dat ik het haar gewoon op haar rek. wilde overmaken. Was uiteindelijk geen probleem. Maar vraag me dus ook af wat de voor en nadelen hiervan zijn. Ben er niet zo bekend mee...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Het nadeel als je het niet via paypal betaald dan geniet je geen kopersbescherming
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Billy schreef:Het nadeel als je het niet via paypal betaald dan geniet je geen kopersbescherming
Ja, dat dacht ik inderdaad ook.
Maar er zitten verder geen nadelen aan? Ik bedoel, moet je een account aanmaken?
Ik heb daar niet zo;n zin in eigenlijk voor 1 keer. En mijn rekeningnummer is dan toch bekend bij zo'n bedrijf.
Gast- Gast
Je moet inderdaad een account maken. Ook duurt het een paar dagen voor dat je account wordt goedgekeurd en werkt. Dat doen ze door middel van 1 cent afschrijven geloof ik.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Nou, ik wilde net proberen om te betalen (en dan een account aan maken) maar hij geeft steeds aan dat de sessie niet kan worden opgestart...
Heb haar nu maar gewoon gemaild.
Heb haar nu maar gewoon gemaild.
Gast- Gast
Als je verkoper bent, kan terugboeken een nadeel zijn. Dus je verkoopt iets, stuurt het op, koper zegt tegen Paypal dat het niet ontvangen is en vanwege kopersbescherming wordt je rekening bevroren of het geld teruggestort naar de koper. Staat hier uitgebreid uitgelegd: http://financieel.infonu.nl/diversen/42115-paypal-chargeback-terugboeking-oplossen.html
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: