paypal
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
paypal
ik heb me aangemeld bij ebay en dus ook voor paypal... maar nu begrijp ik dus dat er strax geld op mn rekening word gestord en dit moet ik dan ergens invullen ofzo... maar hebben jullie je rekening gekoppeld aan paypal dat het automatisch overgemaakt word of stort je geld op paypal?? en hoe veilig is het?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: paypal
ik heb gewoon mijn rekening gekoppend aan m`n paypal rekening dus dan wordt het rechtstreekt van mijn rekening afgehaald. En er worden inderdaad 2 kleine bedragen op je rekening gestort en die moet je bij paypal ergens invullen. Succes want ebay is verslavend haha
Gast- Gast
Ja dat geloof ik graag, ben aangestoken door het ebay topic van hier, jammer dat ie gesloten is...
maar het duurt een paar dagen toch voordat je kunt werken met je paypal toch? kan ik dan al wel bieden ed? en kun je altijd je account weer opzeggen evt?
maar het duurt een paar dagen toch voordat je kunt werken met je paypal toch? kan ik dan al wel bieden ed? en kun je altijd je account weer opzeggen evt?
duckie- Ratel
Ebay topic gesloten? Nee joh:
https://yescafe.actieforum.com/t18102-ebay-topic
https://yescafe.actieforum.com/t18102-ebay-topic
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
ohw verkeerd gekeken denk ik oeps...
duckie- Ratel
mn paypal is geactiveerd maar hoe stel je in dat ie automatisch van je rekening afgehaald word? kan het zo niet terug vinden, zie alleen creditcard. heb nu iets gekocht via ebay maar dan kan ik alleen kiezen voor uitgestelde betaling 4 tot 6 dagen. en heb nog geen geld gestord op mn paypal account of zoou het dan zo al wel goed staan?
duckie- Ratel
Bij een uitgestelde betaling wordt het automatisch van je bankrekening gehaald. Daarna houdt Paypal het een aantal dagen vast, om het daarna over te maken naar de verkoper.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: