Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PayPal

5 plaatsers

Ga naar beneden

PayPal Empty PayPal

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 18:11

Iemand ervaring met Paypal? Is het veilig?
Laatst hier iets over op de tv gezien en dat was niet zo positief.... zou graag ervaringen willen horen.

Bedankt alvast

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PayPal Empty Re: PayPal

Bericht  Zora ma 11 apr 2011 - 18:17

Paypal is toch gewoon hartstikke veilig? Je kunt ook geld naar de online Paypalbetaalrekening overmaken, en vanaf daar betalen. Andersom kan er zo ook geld op gestort worden. Ik heb het in ieder geval wel eens gebruikt, al moest ik wel een klein percentage 'betalen' om het geld dat op Paypal gestort was op te nemen.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

PayPal Empty Re: PayPal

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 18:25

Dat weet ik dus niet, op tv was er iets over dat je zo kon inloggen en er gemakkelijk fraude o.i.d. gepleegd zou kunnen worden.
Vandaar mijn vraag of het veilig is en of er mensen ervaringen mee hebben? want heb namelijk erg leuke dingen gezien op een website, maar dan kun je alleen met paypal of creditcard betalen.. creditcard heb ik namelijk niet en wil ik ook niet:)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PayPal Empty Re: PayPal

Bericht  Gizmo ma 11 apr 2011 - 18:36

Dan heb je vast die uitzending van Radar gezien. Die uitzending sloeg echt helemaal nergens op. Slechte discussievoering, mensen verdedigen die in nep-mailtjes stinken. En zo dus de fout bij paypal leggen.
Je moet gewoon opletten, net zoals met je inloggegevens van je bankrekening, nooit zomaar ergens invullen, ook niet bij mailtjes.

En er was ook iets over kopers uit het buitenland, die hoge bedragen willen geven voor spullen. En dat je die dan moet opsturen, maar ze kunnen hun geld terughalen op de een of andere manier. Maar dat gebeuren heb je zelfs op Marktplaats.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

PayPal Empty Re: PayPal

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 18:40

Bedankt Gizmo!

Ja dat gebeurt op marktplaats ook, maar ik wil zelf wat kopen. Zulke leuke spulletjes gezien...smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PayPal Empty Re: PayPal

Bericht  Roxi3 di 12 apr 2011 - 0:06

Ik gebruik nu twee jaar paypal omdat ik regelmatig spullen bestel bij buitenlandse webshops. Ik vind het een heel fijn systeem en bij mij is er nog nooit iets mis gegaan.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

PayPal Empty Re: PayPal

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 3:02

Ik gebruik ook al jaren Paypal en ik vind het ideaal. De andere partij krijgt je rekeninggegevens niet te zien, en zeker met transacties naar het buitenland vind ik dat een heel veilig idee.

En het is lekker snel!!

Ik zet overigens nooit geld op mijn account zelf, als ik betaal met Paypal boekt Paypal het de volgende dag gewoon van mijn rekening af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PayPal Empty Re: PayPal

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:12

Bedankt voor jullie reacties:D
heb er 1 aangemaakt, nu ff wachten tot hun wat 'gestort' hebben zodat ik t kan bevestigen.. duurt 2 - 3 dagen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PayPal Empty Re: PayPal

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:13

PayPal heeft toevallig vorige week mijn geld terug gehaald. Ideaal systeem. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PayPal Empty Re: PayPal

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:39

Ik heb het in het verleden ook wel eens gebruikt en dat is me goed bevallen, geen klachten hoor! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PayPal Empty Re: PayPal

Bericht  Zwerver wo 13 apr 2011 - 0:06

I I love you Paypal. Ik heb ook nooit wat op mijn paypal rekening. Ik gebruik het vooral bij ebay
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

PayPal Empty Re: PayPal

Bericht  Pussycat wo 13 apr 2011 - 1:24

Paypal is gewoon TE makkelijk Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

PayPal Empty Re: PayPal

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 1:26

wc-eend schreef:I I love you Paypal. Ik heb ook nooit wat op mijn paypal rekening. Ik gebruik het vooral bij ebay

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

PayPal Empty Re: PayPal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum