Pijn in bovenrug
Pagina 1 van 1
Pijn in bovenrug
De laatste tijd heb ik steeds last van mijn bovenrug/nek. Ik krijg het elke dag na een uur of 3, als ik dus al uren op mijn stoel zit. Dan gaat het pijn doen ongeveer tussen mijn schouderbladen. Pijn is eigenlijk niet echt het goede woord, het voelt alsof er een zenuw niet goed zit, een heel zenuwachtig gevoel krijg ik. Het voelt ook of mijn rug en schouders helemaal vast zitten. Herkent iemand dit? Helpt het om het een keer te laten kraken ofzo? Fysio wordt niet vergoed door mijn verzekering (geloof 4x per jaar) dus dat doe ik liever niet als het niet echt hoeft.
Ik heb overigens al een jaar of 8 een kantoorbaan, dus moet al 8 jaar 40 uur per week zitten.
Ik heb overigens al een jaar of 8 een kantoorbaan, dus moet al 8 jaar 40 uur per week zitten.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Pijn in bovenrug
Ik heb ook nek/schouder klachten gehad en ik kreeg ook maar 4 behandelingen vergoed. Na 3 behandelingen was het over .. Ik kreeg ook oefeningen mee voor thuis. Dus ik zou toch even bellen als ik jouw was. Gewoon het idee van oefeningen thuis doen om er beweging in te houden vond ik al prettig.
(Ik had op dat moment net een half jaar stage gelopen en heel veel getekent zonder tekentafel.. dus echt gebogen over de tafel gezeten.. Waarschijnlijk speelde dat ook mee.. want eerder had ik er nooit last van).
(Ik had op dat moment net een half jaar stage gelopen en heel veel getekent zonder tekentafel.. dus echt gebogen over de tafel gezeten.. Waarschijnlijk speelde dat ook mee.. want eerder had ik er nooit last van).
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: