Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijn op de borst?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Pijn op de borst? Empty Pijn op de borst?

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 15:59

Ik ben even de hypochonder aan het uithangen..
Ongeveer een uur geleden werd ik wakker met een pijn achter mn linkerborst, en ook op mn linkerschouderblad en in mn linkerarm.
De pijn achter mn borst was al gauw weg maar mn arm voelt nog alsof ie klem heeft gezeten.
Kan ik er vanuit gaan dat dit gewoon n spier was die klem zat of zal ik toch morgen (of nu?) De ha bellen?
Ik voel me n klein beetjd n zeikerd, maar ik ben wel een beetje bang..!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn op de borst? Empty Re: Pijn op de borst?

Bericht  Zora do 29 dec 2011 - 19:25

Ohhww ik denk dat er inderdaad even iets klem heeft gezeten, of dat je raar bewogen hebt, maar als je je echt zorgen maakt kun je natuurlijk prima even bellen. Kijken ze echt niet gek van op smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn op de borst? Empty Re: Pijn op de borst?

Bericht  Esperanza do 29 dec 2011 - 21:19

Ik denk ook dat het een spier was die klem zat.
Zelf heb ik wel eens kramp gehad bij m'n oksel aan de voorkant en dat trok ook door naar m'n borst en m'n linkerarm. Ik maakt een beweging toen de kramp er in schoot, daardoor wist ik dat het dat waarschijnlijk was, anders was ik ook heel bang geweest denk ik.
Maar je kunt voor de zekerheid altijd even de huisarts bellen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn op de borst? Empty Re: Pijn op de borst?

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 0:25

Ik heb, na mezelf helemaal gek gemaakt te hebben, vannacht de hap gebeld, de paniek won t van de logica Wink.
De assistente zei dat het idd waarschijnlijk n spier was en dat ik me zorgen moest maakte als dit gebeurdr als ik 60 was en niet nu.
M'n arm voelt nog steeds alsof ie klem heeft gezeten maar dat is niet zo gek als die spier verkrampt was ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn op de borst? Empty Re: Pijn op de borst?

Bericht  Lady4 vr 30 dec 2011 - 0:30

Dat je pas aan hartklachten hoef te gaan denken als je zestig bent, bij zulke klacht, in echt complete bullshit. Het zou ook kunnen dat je onbewust aan het hyperventileren bent geweest, dat kan precies dezelfde klachten als een hartinfarct geven.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn op de borst? Empty Re: Pijn op de borst?

Bericht  Esperanza vr 30 dec 2011 - 0:39

Ik kan me wel voorstellen, dat je even gebeld hebt.
Ik vind het ook wel een beetje vreemde reactie. Maar gelukkig is het nu zo goed als over!
En het lijkt mij ook niet zo gek dat je nu nog een beetje last hebt van je arm.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn op de borst? Empty Re: Pijn op de borst?

Bericht  mo-lola vr 30 dec 2011 - 1:16

Princess schreef:Ik heb, na mezelf helemaal gek gemaakt te hebben, vannacht de hap gebeld, de paniek won t van de logica Wink.
De assistente zei dat het idd waarschijnlijk n spier was en dat ik me zorgen moest maakte als dit gebeurdr als ik 60 was en niet nu.
M'n arm voelt nog steeds alsof ie klem heeft gezeten maar dat is niet zo gek als die spier verkrampt was ofzo.

Ik was 2 en had 2 hartinfarcten gekregen
Toen ik 21 en 24 was nog 2x in totaal 4 keer en dan ben ik nog geen eens 60 Wink
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn op de borst? Empty Re: Pijn op de borst?

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 1:34

mo-lola schreef:
Princess schreef:Ik heb, na mezelf helemaal gek gemaakt te hebben, vannacht de hap gebeld, de paniek won t van de logica Wink.
De assistente zei dat het idd waarschijnlijk n spier was en dat ik me zorgen moest maakte als dit gebeurdr als ik 60 was en niet nu.
M'n arm voelt nog steeds alsof ie klem heeft gezeten maar dat is niet zo gek als die spier verkrampt was ofzo.

Ik was 2 en had 2 hartinfarcten gekregen
Toen ik 21 en 24 was nog 2x in totaal 4 keer en dan ben ik nog geen eens 60 Wink


Een collega heeft op zijn 31ste 2 x een hartinfarct gehad, zomaar uit het niets en kwa lichamelijke conditie was hij prima in orde. En nu slikt hij een heel dozijn pillen. Erg heftig allemaal als je dit zo jong mee maakt. Maar goed je hebt altijd uitzonderingen maar snap wel dat ze uitgaan van een gemiddelde toch?

Hoe is het bij jou dan gekomen Mo-Lola? Heftig hoor!

En TO voel je je weer wat gerustgesteld?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn op de borst? Empty Re: Pijn op de borst?

Bericht  mo-lola vr 30 dec 2011 - 3:00

Een collega heeft op zijn 31ste 2 x een hartinfarct gehad, zomaar uit het niets en kwa lichamelijke conditie was hij prima in orde. En nu slikt hij een heel dozijn pillen. Erg heftig allemaal als je dit zo jong mee maakt. Maar goed je hebt altijd uitzonderingen maar snap wel dat ze uitgaan van een gemiddelde toch?

Hoe is het bij jou dan gekomen Mo-Lola? Heftig hoor!

En TO voel je je weer wat gerustgesteld?

Ik heb op 2 jarige leeftijd de ziekte van Kawasaki gekregen http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/kawasaki.htm .
Toen de tijd wisten ze niet hoe ze het moesten behandelen tegen woordig krijg je gelijk Immunoglobulinen .
Daardoor heb ik 2 keer een hartinfarct gehad en verkrankte krankslag aders heb ook echt op het randje van de dood toen gelegen.
door die slechte aders heb ik op latere leeftijd nog 2 keer hartinfarct gekregen.
Heb toen een bypass gekregen en nu gaat het weer goed.
Moet alleen wel elke dag 1 bloedverdunner nemen en elk jaar naar de Cardioloog.

mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn op de borst? Empty Re: Pijn op de borst?

Bericht  Vanilla Queen vr 30 dec 2011 - 3:04

Cimic schreef:
mo-lola schreef:
Princess schreef:Ik heb, na mezelf helemaal gek gemaakt te hebben, vannacht de hap gebeld, de paniek won t van de logica Wink.
De assistente zei dat het idd waarschijnlijk n spier was en dat ik me zorgen moest maakte als dit gebeurdr als ik 60 was en niet nu.
M'n arm voelt nog steeds alsof ie klem heeft gezeten maar dat is niet zo gek als die spier verkrampt was ofzo.

Ik was 2 en had 2 hartinfarcten gekregen
Toen ik 21 en 24 was nog 2x in totaal 4 keer en dan ben ik nog geen eens 60 Wink


Een collega heeft op zijn 31ste 2 x een hartinfarct gehad, zomaar uit het niets en kwa lichamelijke conditie was hij prima in orde. En nu slikt hij een heel dozijn pillen. Erg heftig allemaal als je dit zo jong mee maakt. Maar goed je hebt altijd uitzonderingen maar snap wel dat ze uitgaan van een gemiddelde toch?

Hoe is het bij jou dan gekomen Mo-Lola? Heftig hoor!

En TO voel je je weer wat gerustgesteld?

Als ik haar was zat ik m nu waarschijnlijk te flippen :shock:
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn op de borst? Empty Re: Pijn op de borst?

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 3:28

Wanwege bovenstaande antwoorden? Uhm misschien idd niet handig, maar bedoelde het niet kwaad en meer in de zin van gerustgesteld dat het niks enstigs was en helemaal geen hartaanval of andere enge dingen. Aangezien je ook wat in paniek was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn op de borst? Empty Re: Pijn op de borst?

Bericht  Vanilla Queen vr 30 dec 2011 - 4:12

Cimic schreef:Wanwege bovenstaande antwoorden? Uhm misschien idd niet handig, maar bedoelde het niet kwaad en meer in de zin van gerustgesteld dat het niks enstigs was en helemaal geen hartaanval of andere enge dingen. Aangezien je ook wat in paniek was.

Ik snap het wel hoor smile

Ik vond het contrast gewoon geinig, eerst heftige dingen en daaronder vragen of ze wat gerustgesteld was laughcry


Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn op de borst? Empty Re: Pijn op de borst?

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 8:07

Haha naja gerustgesteld enigszins, ik weet zelf natuurlijkook dat je geen 60 hoeft te zijn om iets aan je hart te krijgen.
Ik heb wel de hele dag een rotgevoel gehad, maar dat was de ene keer op mn borst, de andere keer langs m'n ribben waardoor ik dus blijf denken dat het spieren zijn.
Toch heb ik ook de hele dag nog n beetje n paniekerig gevoel ook over me rn het lukt mezelf niet om me te kalmeren dus het enige wat ik kan doen naar mijn idee is zo toegeven aan dat gevoel. Ik ga zo dus naar m'n ouders, even n potje janken en hopelijk gaat het dan beter smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn op de borst? Empty Re: Pijn op de borst?

Bericht  Esperanza vr 30 dec 2011 - 8:35

Wat vervelend dat je er vandaag nog steeds een beetje last van bent blijven houden. En dat paniekerig gevoel werkt ook niet mee natuurlijk, dan lijk je alles veel erger te voelen (dat heb ik tenminste).
Ik zou zeggen: ga lekker een potje janken Wink Hopelijk lucht het een beetje op!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn op de borst? Empty Re: Pijn op de borst?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum