Nachtcafé 2011
+12
Lotus
Sjaantje
Caroow
TNMN
Roze Roos
Qiara
aniet
Jeanette
Merai
Toet
Inge
ButterflyEffect
16 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ow, ik heb een mega-idee met die dingen. Maar net zoals alle andere plannen, ik plaats ze pas als ze af zijn. Meeen, ik ga nog tijd te kort komen. Heb nu al 6 leuke projecten die ik graag wil doen.
Gast- Gast
Ik heb laatst gehaakt. Omdat ik iets nodig had voor een creatief iets op school. Maar het gaat heel langzaam. 10 van die kleedjes haken is het dus niet waard voor wat ik er mee van plan benABE schreef:Smikkell schreef:Op zaterdag is er stoffenmarkt. Verder heb ik geen idee waar ze die dingen verkopen, normaal houd ik me niet zo bezig met dat soort kleedjes . Wel genoeg markten hier. Ik woon ook bij een hobby/stoffen/naai/crea winkel, maar die vind ik duur met alles.
Ultieme tip!!!! Leer haken!
Gast- Gast
Megara: Ik moet een opdracht maken en ik doe niks. O jawel, ik heb in de spiegel bekeken hoe ik nu het beste mijn haar kan doen wanneer ik ga werken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb laatst gehaakt. Omdat ik iets nodig had voor een creatief iets op school. Maar het gaat heel langzaam. 10 van die kleedjes haken is het dus niet waard voor wat ik er mee van plan benABE schreef:Smikkell schreef:Op zaterdag is er stoffenmarkt. Verder heb ik geen idee waar ze die dingen verkopen, normaal houd ik me niet zo bezig met dat soort kleedjes . Wel genoeg markten hier. Ik woon ook bij een hobby/stoffen/naai/crea winkel, maar die vind ik duur met alles.
Ultieme tip!!!! Leer haken!
Wat wil je ermee dan?
Gast- Gast
Herkenbaar. Heb je nog even tot de deadline of is er nu echt haast bij? Op zo'n moment is werkelijk alles leuker en boeiender dan werken aan zo'n opdracht.
Gast- Gast
Megara schreef:Herkenbaar. Heb je nog even tot de deadline of is er nu echt haast bij? Op zo'n moment is werkelijk alles leuker en boeiender dan werken aan zo'n opdracht.
Deadline: negen uur 's ochtends
Vanochtend heb ik mijn college van kwart voor negen gemist --> verslapen. Die moet ik dus morgenochtend om kwart voor negen inhalen. Ik heb dus nog zes uur om te slapen en een opdracht te maken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:ABE, als het af is komt er een foto
Nog veeeel leuker dan die kaarsjes.
Ik moet je nog een kaart sturen, dus, als mams het toelaat, frutsel ik er wel een haakwerk van Oma tussen. Zolang je er maar niets vies van maakt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bij de kapper geweest dus? En?
Ben er wel blij mee. Heb m'n slag weer terug (niet gedacht dat ik daar nog ooit gelukkig mee zou zijn), heb weer een pony en er was na acht maanden maar vier centimeter dood!
Gast- Gast
Nee, het wordt heel mooi. Leeft je oma nog?ABE schreef:Smikkell schreef:ABE, als het af is komt er een foto
Ik moet je nog een kaart sturen, dus, als mams het toelaat, frutsel ik er wel een haakwerk van Oma tussen. Zolang je er maar niets vies van maakt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:June, ik vind dat jij ook een schema nodig hebt. En ook meer moet slapen.
Ik heb ook een schema, maar ook deadlines. ZO jammer.
Gast- Gast
Ow, en nu wil ik ook echt die lelijke gordijnen van de praxis. Die zouden er zo leuk bij passen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, het wordt heel mooi. Leeft je oma nog?ABE schreef:Smikkell schreef:ABE, als het af is komt er een foto
Helaas is ze al 16 jaar niet meer onder ons.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op do 3 feb 2011 - 15:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Er komt namelijk ook een lichtje in..ABE schreef:Smikkell schreef:Nee, het wordt heel mooi. Leeft je oma nog?ABE schreef:Smikkell schreef:ABE, als het af is komt er een foto
Helaas is ze al 16 jaar niet meer onder ons.
Gast- Gast
Waaah June! Dat is toch geen doen! Ga jij het forum eens afsluiten, je opdracht klaar maken en wat uurtjes slaap pakken.
Gast- Gast
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar je bent wel iemand die weinig/laat slaapt.
Klopt, ik ben ook niet zo goed bezig. Maar ik functioneer ook gewoon prima met 5/6 uur slaap.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op do 3 feb 2011 - 15:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: