Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtcafé 2011

+12
Lotus
Sjaantje
Caroow
TNMN
Roze Roos
Qiara
aniet
Jeanette
Merai
Toet
Inge
ButterflyEffect
16 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nachtcafé 2011 - Pagina 7 Empty Re: Nachtcafé 2011

Bericht  Jeanette di 1 feb 2011 - 12:34

Megara schreef:
Jeanette schreef:
Megara schreef:
Reva schreef:Toet is zich moed aan het indrinken en met haar ervaring duurt dat een fles of drie. Smikkell belt ondertussen de Telegraaf.

Ik ben net de Telegraaf aan het lezen.

Mannen die denken als vegetariër indruk te maken op een vrouw komen bedrogen uit. Vrouwen vinden dit juist helemaal niet mannelijk en zeker niet macho.

Wat een onzin. Zou het gewoon ongezellig vinden om dan nooit samen een stukkie vlees te eten.

Wel grappig dat je het eten van vlees linkt aan gezelligheid.

Is dat ongezellig dan?

Nee, ik bedoel het meer in de zin dat ik het juist heerlijk vind om een portie bitterballen naar binnen te werken. En het is dan minder leuk als diegene dan op een groente zit te knauwen (bij wijze van he).
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 12:34

Q. Vingers verloren?

Gast
Gast

Bericht  Merai di 1 feb 2011 - 12:35

Megara schreef:Dr. Steven Heine, de onderzoeker, zegt dat vlees ontegenzeggenlijk aan mannen verbonden is. "Vlees wordt door de eeuwen heen gelinkt aan macht en privileges. Een must voor de adel en een zeldzame traktatie voor de boeren. Door geen vlees te willen eten, lijkt de man zich te ontdoen van macht, status en mannelijkheid.

Die man is niet wijs joh.

Zou het een verborgen frustratie zijn? Misschien wil hij zelf het liefst vegetarisch zijn maar heeft zijn vrouw/ex/vriendin/minnares hem de deur uitgezet omdat ze het niet mannelijk vind?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 12:35

Merai schreef:
Zusje van Bert schreef:
Merai schreef:
Zusje van Bert schreef:Haha dat zeker Merai maar de concerten zijn overdag :P. En ik wil ook de kinderen niet lastig vallen angel.

Megara, dat geeft niet hoor. Je bent zeker niet de enige en ik doe het ook bij sommige forummers. Het is in ieder geval voor mij geen probleem. Ik heb niks met anoniem zijn :P.

Ik bedoelde ook niet dat je daadwerkelijk moest afspreken :P Gewoon met een wijntje en wat borrelhapjes de hele avond lachen om de mannen die er op reageren Wink

Ah nee joh, ik heb al zo veel mannen achter me aan... Ik word er moe van Wink.

Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaal :P Je moet niet mét die mannen gaan lachen, je moet óm de mannen lachen smile Het liefst met een vriendin en een goede borrel. Volgens mij komen er echt hilarische reacties als je zo'n advertentie zet.

Jawel hoor Very Happy. Ik krijg al honderden berichtjes op een dag van mannen. Zijn het geen mannen, dan wel weer vrouwen. Iedereen wil me. Wat is er dan grappig aan nog meer mannen die met mij mee willen naar K3? Als ik wil lachen heb ik daar geen man voor nodig, die borrel doet wel genoeg :P. Muahaha! Waarom lig ik nou nog steeds niet in bed?

PS. Je moet mijn post maar niet te serieus opvatten Wink. Al heb ik uiteraard wel veel mannen achter me aan... en vrouwen... afro

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 12:35

Merai schreef:
Jeanette schreef:

Wat een onzin. Zou het gewoon ongezellig vinden om dan nooit samen een stukkie vlees te eten.

Wat nou onzin? Ik ben alleen maar op mijn vriend gevallen omdat hij een lekker stukje vlees kan waarderen.. die oerinstincten, daar gaat het allemaal om.. Ik zie hem zo gaan in de prehistorie met zijn speer... Evil or Very Mad
Ja totdat hij binnen komt wandelen met een hert op z'n rug. Dan sta je wel even raar te kijken..

Gast
Gast

Bericht  ButterflyEffect di 1 feb 2011 - 12:35

Reva schreef:Toet is zich moed aan het indrinken en met haar ervaring duurt dat een fles of drie. Smikkell belt ondertussen de Telegraaf.
Ah jammer, houd dit echt niet langer vol, ga een reisje maken naar dromenland. Trusten!
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 12:36

Mag ik hier even bedenken wat ik ervan vind dat mijn date liever wil dat we nog niet bij elkaar gaan slapen en dat het einde een beetje gek was?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Merai di 1 feb 2011 - 12:36

Zusje van Bert schreef:
Jawel hoor Very Happy. Ik krijg al honderden berichtjes op een dag van mannen. Zijn het geen mannen, dan wel weer vrouwen. Iedereen wil me. Wat is er dan grappig aan nog meer mannen die met mij mee willen naar K3? Als ik wil lachen heb ik daar geen man voor nodig, die borrel doet wel genoeg :P. Muahaha! Waarom lig ik nou nog steeds niet in bed?

PS. Je moet mijn post maar niet te serieus opvatten Wink. Al heb ik uiteraard wel veel mannen achter me aan... en vrouwen... afro

Uiteraard smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  ButterflyEffect di 1 feb 2011 - 12:36

Zusje van Bert schreef:
hahahahahaha
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 12:36

Zusje van Bert schreef:
Merai schreef:
Zusje van Bert schreef:
Merai schreef:
Zusje van Bert schreef:Haha dat zeker Merai maar de concerten zijn overdag :P. En ik wil ook de kinderen niet lastig vallen angel.

Megara, dat geeft niet hoor. Je bent zeker niet de enige en ik doe het ook bij sommige forummers. Het is in ieder geval voor mij geen probleem. Ik heb niks met anoniem zijn :P.

Ik bedoelde ook niet dat je daadwerkelijk moest afspreken :P Gewoon met een wijntje en wat borrelhapjes de hele avond lachen om de mannen die er op reageren Wink

Ah nee joh, ik heb al zo veel mannen achter me aan... Ik word er moe van Wink.

Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaal :P Je moet niet mét die mannen gaan lachen, je moet óm de mannen lachen smile Het liefst met een vriendin en een goede borrel. Volgens mij komen er echt hilarische reacties als je zo'n advertentie zet.

Tik 'm aan, ouwe!

Gast
Gast

Bericht  Merai di 1 feb 2011 - 12:36

Roze Roos schreef:Mag ik hier even bedenken wat ik ervan vind dat mijn date liever wil dat we nog niet bij elkaar gaan slapen en dat het einde een beetje gek was?

Ja dat mag zeker.. wat was er dan gek aan het einde?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  ButterflyEffect di 1 feb 2011 - 12:36

Roze Roos schreef:Mag ik hier even bedenken wat ik ervan vind dat mijn date liever wil dat we nog niet bij elkaar gaan slapen en dat het einde een beetje gek was?
neeee en nu kan ik nog niet naar bed!
edit: ik bedoel ja maar neee van dat dat stom is een raar einde!

Laatst aangepast door ButterflyEffect op di 1 feb 2011 - 12:37; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Bericht  Qiara di 1 feb 2011 - 12:36

Reva schreef:Q. Vingers verloren?

Ja, ik ben ze aan het zoeken...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088

Bericht  Merai di 1 feb 2011 - 12:37

ButterflyEffect schreef:
Ah jammer, houd dit echt niet langer vol, ga een reisje maken naar dromenland. Trusten!

Slaap lekker!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 12:37

Slaap lekker bfe

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 1 feb 2011 - 12:37

Megara schreef:Dr. Steven Heine, de onderzoeker, zegt dat vlees ontegenzeggenlijk aan mannen verbonden is. "Vlees wordt door de eeuwen heen gelinkt aan macht en privileges. Een must voor de adel en een zeldzame traktatie voor de boeren. Door geen vlees te willen eten, lijkt de man zich te ontdoen van macht, status en mannelijkheid.

Die man is niet wijs joh.

Yeah right, was ie zeker jaloers op Einstein (die overigens vegatarier was, net gelezen haha, weer wat bij geleerd in de dinsdagnacht :P )
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 12:37

_Donnaa schreef:
Merai schreef:
Jeanette schreef:

Wat nou onzin? Ik ben alleen maar op mijn vriend gevallen omdat hij een lekker stukje vlees kan waarderen.. die oerinstincten, daar gaat het allemaal om.. Ik zie hem zo gaan in de prehistorie met zijn speer... Evil or Very Mad
Ja totdat hij binnen komt wandelen met een hert op z'n rug. Dan sta je wel even raar te kijken..

Of erger nog, alleen met het hoofd Very Happy. Een meisje dat ik ken plaatste laatst van die heerlijke foto's op haar FB. Maar goed, in Amerika gaan ze wel redelijk om volgens mij met de jacht. Je hebt vergunningen nodig enzo en buiten dat is er nogal een overschot geloof ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 12:38

Nachtcafé 2011 - Pagina 7 177

Dr. Steven is wel een enge man. Die zou ik niet graag in de Efteling tegenkomen na sluitingstijd.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 12:38

HUH er drijven zwarte dingetjes in mn wijn scratch

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 1 feb 2011 - 12:39

Hoe komt het Roze Roos? Vind ie het te vlug gaan en waarom was het een raar einde?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Merai di 1 feb 2011 - 12:39

Toetje, Smikkell, Donnaa, Abe, waar hangen jullie uit? Het is heel onfatsoenlijk om geen welterusten te zeggen hoor! En we hebben natuurlijk nog een foto tegoed van Dries angel
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 12:39

Reva schreef:HUH er drijven zwarte dingetjes in mn wijn scratch

Het zandmannetje is langs geweest. Bed tijd?!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 12:39

Megara schreef:Nachtcafé 2011 - Pagina 7 177

Dr. Steven is wel een enge man. Die zou ik niet graag in de Efteling tegenkomen na sluitingstijd.

En hij denkt dat hij sexy wordt als hij vlees eet? Of begrijp ik hem dan verkeerd? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Qiara di 1 feb 2011 - 12:40

Oh, dat klinkt vies ... vis ze eruit!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088

Bericht  Jeanette di 1 feb 2011 - 12:40

Gatverpielekes! Toch geen mierenhoop daarzo?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud