Nachtcafé 2011
+12
Lotus
Sjaantje
Caroow
TNMN
Roze Roos
Qiara
aniet
Jeanette
Merai
Toet
Inge
ButterflyEffect
16 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Jaaa Revaatje ik heb toch al een soort van sorry gezegd? Wat kan ik nog meer doen om het goed te maken? Ooh en je berichtje was van gisteravond kwart over 11, dus ik wist heus wel wie je was vannacht. Puhhhhh
Ik taai af. Welterusten allemaal!
Ik taai af. Welterusten allemaal!
Laatst aangepast door Alex167 op di 1 feb 2011 - 12:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
truste zvb en alex
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Merai schreef:He dames, ik hou van de efteling! De volgende keer dat ik daar ben zie ik overal pijpsmoeltjes
Houd je ook van disney? Ik ben een keer door Pluto in mn kont geknepen. En je slaat geen disneyfiguur op zn muil, dus je staat gewoon met je bek vol tanden.
Alex: Jaja. Vannacht wist je nog niet eens wie ik was.
Wat een asociale hond! Nee ik ben niet zo'n fan van Disney.. maar ben in Den Bosch opgegroeid en dat is relatief dicht bij de efteling dus ging er wel vaak heen.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Toet is zich moed aan het indrinken en met haar ervaring duurt dat een fles of drie. Smikkell belt ondertussen de Telegraaf.
Gast- Gast
Haha dat zeker Merai maar de concerten zijn overdag . En ik wil ook de kinderen niet lastig vallen .
Megara, dat geeft niet hoor. Je bent zeker niet de enige en ik doe het ook bij sommige forummers. Het is in ieder geval voor mij geen probleem. Ik heb niks met anoniem zijn .
Megara, dat geeft niet hoor. Je bent zeker niet de enige en ik doe het ook bij sommige forummers. Het is in ieder geval voor mij geen probleem. Ik heb niks met anoniem zijn .
Gast- Gast
Good luck zvb en welterusten Alex!
Merai- Ratel
Reva schreef:Toet is zich moed aan het indrinken en met haar ervaring duurt dat een fles of drie. Smikkell belt ondertussen de Telegraaf.
Ik ben net de Telegraaf aan het lezen.
Mannen die denken als vegetariër indruk te maken op een vrouw komen bedrogen uit. Vrouwen vinden dit juist helemaal niet mannelijk en zeker niet macho.
Gast- Gast
Merai schreef:Reva schreef:Merai schreef:He dames, ik hou van de efteling! De volgende keer dat ik daar ben zie ik overal pijpsmoeltjes
Houd je ook van disney? Ik ben een keer door Pluto in mn kont geknepen. En je slaat geen disneyfiguur op zn muil, dus je staat gewoon met je bek vol tanden.
Alex: Jaja. Vannacht wist je nog niet eens wie ik was.
Wat een asociale hond! Nee ik ben niet zo'n fan van Disney.. maar ben in Den Bosch opgegroeid en dat is relatief dicht bij de efteling dus ging er wel vaak heen.
Here the same (naja dicht bij Waalwijk dan haha).
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Slaap lekker allebei!
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Zusje van Bert schreef:Haha dat zeker Merai maar de concerten zijn overdag . En ik wil ook de kinderen niet lastig vallen .
Ik bedoelde ook niet dat je daadwerkelijk moest afspreken Gewoon met een wijntje en wat borrelhapjes de hele avond lachen om de mannen die er op reageren
Merai- Ratel
Megara schreef:Reva schreef:Toet is zich moed aan het indrinken en met haar ervaring duurt dat een fles of drie. Smikkell belt ondertussen de Telegraaf.
Mannen die denken als vegetariër indruk te maken op een vrouw komen bedrogen uit. Vrouwen vinden dit juist helemaal niet mannelijk en zeker niet macho.
Wat een onzin. Zou het gewoon ongezellig vinden om dan nooit samen een stukkie vlees te eten.
Merai schreef:Zusje van Bert schreef:Haha dat zeker Merai maar de concerten zijn overdag . En ik wil ook de kinderen niet lastig vallen .
Ik bedoelde ook niet dat je daadwerkelijk moest afspreken Gewoon met een wijntje en wat borrelhapjes de hele avond lachen om de mannen die er op reageren
Ah nee joh, ik heb al zo veel mannen achter me aan... Ik word er moe van .
Gast- Gast
Jeanette schreef:Megara schreef:Reva schreef:Toet is zich moed aan het indrinken en met haar ervaring duurt dat een fles of drie. Smikkell belt ondertussen de Telegraaf.
Wat een onzin. Zou het gewoon ongezellig vinden om dan nooit samen een stukkie vlees te eten.
Wel grappig dat je het eten van vlees linkt aan gezelligheid.
Gast- Gast
Truste allebei!
Hmm gelukkig heb ik net al een halve reep opgegeten, anders zou ik er nu vet zin in hebben door jou Donna! Jullie mogen het echt over alles hebben van mij patat, chips, snoep, koek.. maar chocola.. de aantrekkingskracht is te groot.. ben zo zwak
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Jeanette schreef:Megara schreef:Reva schreef:Toet is zich moed aan het indrinken en met haar ervaring duurt dat een fles of drie. Smikkell belt ondertussen de Telegraaf.
Wat nou onzin? Ik ben alleen maar op mijn vriend gevallen omdat hij een lekker stukje vlees kan waarderen.. die oerinstincten, daar gaat het allemaal om.. Ik zie hem zo gaan in de prehistorie met zijn speer...
Merai- Ratel
_Donnaa schreef:Wie had bedacht dat die mannen wel macho zijn dan?
De dames bestempelen hen zelfs als watjes. Ook als de vrouw in kwestie zelf geen vlees eet. Dit blijkt uit een onderzoek van de University of British Columbia.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Merai schreef:Zusje van Bert schreef:Haha dat zeker Merai maar de concerten zijn overdag . En ik wil ook de kinderen niet lastig vallen .
Ah nee joh, ik heb al zo veel mannen achter me aan... Ik word er moe van .
Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaal Je moet niet mét die mannen gaan lachen, je moet óm de mannen lachen Het liefst met een vriendin en een goede borrel. Volgens mij komen er echt hilarische reacties als je zo'n advertentie zet.
Merai- Ratel
Dr. Steven Heine, de onderzoeker, zegt dat vlees ontegenzeggenlijk aan mannen verbonden is. "Vlees wordt door de eeuwen heen gelinkt aan macht en privileges. Een must voor de adel en een zeldzame traktatie voor de boeren. Door geen vlees te willen eten, lijkt de man zich te ontdoen van macht, status en mannelijkheid.
Die man is niet wijs joh.
Die man is niet wijs joh.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: