Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

+13
silly-one
Tazz
smooch
Lavendel
Caroow
Sterre
Suus
Toet
Pannetoet
nina
TGR
Mari
Merai
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? - Pagina 2 Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Cheesegirl zo 6 feb 2011 - 0:51

Ik vond het maar vreemd en best onwennig. Het was ook echt heel kort, maar gelukkig zit daar nu wel verandering in! Wink
De eerste keer is trouwens voor mij 6 jaar geleden en ik ben nog steeds met die jongen samen, dat is dan wel weer leuk!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? - Pagina 2 Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Gigi_ zo 6 feb 2011 - 1:48

Niet met mn vriend of iets..
het was lekker, deed geen pijn, geen bloed.. dus top! :P
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? - Pagina 2 Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Filoria zo 6 feb 2011 - 3:37

Bij mijn toenmalige vriendje en mij lukte het steeds niet. Toen we het dan uiteindelijk voor elkaar kregen was dat verder niet ontzettend romantisch of bijzonder ofzo.

Maar het was wel fijn dat ik met iemand was die ik heel lief vond. En dat hij niet ongeduldig was, maar juist extra probeerde om mij op mijn gemak te stellen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? - Pagina 2 Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Filoria zo 6 feb 2011 - 3:38

Lavendel schreef:Ik heb er wel goede herinneringen aan.. (niet dat het nou zo geweldig ging Wink) hij was mijn vriendje en we hadden een half jaar verkering en waren allebei nog maagd. Het gebeurde trouwens in een tentje op Lowlands Very Happy (en we moesten een dag wachten omdat de nacht ervoor hij het enige condoom dat hij bij zich had niet omkreeg omdat hij vrij groot was Wink) Ik was 16 trouwens en hij 18.
Mooi verhaal. En blijkbaar verkopen ze extra grote condooms in de campingwinkel op Lowlands? Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? - Pagina 2 Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  M-G zo 6 feb 2011 - 10:23

Mijn eerste keer was heel even pijnlijk maar daarna heb ik er echt van genoten.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hoe vond je je eerste keer seks? - Pagina 2 Empty Re: Nav Hoe vond je je eerste keer seks?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum