Je eerste keer
+50
Suus
munk
Hannah_
M-G
Lavendel
*Bloempje*
Summerlovin
Caroow
Exogenesis
Sea of Trees
Tania
Merai
Elliot
Bolleke
Marsy28
SarahKey
Slakje
xxjojootjexx
SoGood
Sterre
Bosjesvrouw
Ooh La La!
Burn
Parel
liesje
Sneeuwvlok
Shisha
Carmen_
Snirp
Dazzle
Caramba
Toet
Minx
Tabbert
Sorella
Sarah1985
_Lacey_
Rush
Bacio
Bliss
Phileine
Atelier Madame
Marin
Lonely Goatherd
Razz
Parisienne
Bazinga
PapillonRose
Nyx
SuperGrover
54 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Je eerste keer
Hoe was je eerste keer seks? Een fijne ervaring of juist niet? Hoe oud was je? Vertel!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Je eerste keer
Ik was ruim zeventien jaar. Het was stuntelig en op de openingstune van de eerste Pokemonfilm. Het was voor ons beiden de eerste keer. We deden maar wat. Dat was ook wat er zo leuk was.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Op een camping in een tentje. Ik was 16½. En het was op 11 augustus.
Het was fijn maar achteraf vind ik het jammer dat het met hem was. Maar ja.
Het was fijn maar achteraf vind ik het jammer dat het met hem was. Maar ja.
Gast- Gast
Ik was bijna 15, en het was op de camping. In de stacaravan van zijn ouders, in hun bed Het was wel speciaal omdat het de eerste keer was, maar het was voor beiden de eerste keer en dus nogal stuntelig. Ik heb er geen spijt van, maar kan het soms wel jammer vinden dat ik niet langer heb gewacht. Op iemand die serieuzer was, al dacht ik dat hij dat ook was, maar slechts enkele weken later was het over.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik was erg jong en het ging om een verkrachting, dus nee, het was vreselijk.
Eigenlijk zeg ik wanneer iemand erom vraagt altijd dat mijn eerste keer pas op mijn 19e was, maar dat was in werkelijkheid mijn tweede keer. Gelukkig was dat wel een heel positieve ervaring waar ik met plezier op kan terugkijken!
Eigenlijk zeg ik wanneer iemand erom vraagt altijd dat mijn eerste keer pas op mijn 19e was, maar dat was in werkelijkheid mijn tweede keer. Gelukkig was dat wel een heel positieve ervaring waar ik met plezier op kan terugkijken!
Gast- Gast
Ik was net 15 en 't was pijnlijk, maar niet verkeerd. Hij was 3 jaar ouder en had veel meer ervaring natuurlijk en ik was stapeldolverliefd op 'm. Ik denk dat hij ook verliefd op mij was, alleen was 't gewoon een.. Foute jongen. Slechte jeugd en 100 andere excuses, maar daarna werd 't de foute jongen waarvoor je gewaarschuwd wordt in 'After school Specials'.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik was een jaar of 19 en weet wel met wie het was (mijn vriendje) maar ik kan me de echte eerste keer niet meer herinneren. Best gek eigenlijk...
Gast- Gast
Ik was net 18 en het was voor zowel mijn (huidige) vriend als voor mij de eerste keer. Ik vond het nou niet echt bijzonder. Het moment was leuk en speciaal, maar de daad zelf was nog wat onwennig.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik was 19 of 20 en met was met mijn eerste vriendje. Het was bij hem in bed en het was heel vertrouwd, deed geen pijn en ondertussen hadden we nog lol. Ik heb er geen spijt van gehad.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik was 19 en het was mwah... Ik kan me eerlijk gezegd niet meer herinneren hoe het fysiek voelde, wel dat ik erna moest huilen omdat ik gelijk een druk voelde, als in ok, dit moet ik dus voortaan regelmatig gaan doen en ik weet niet of ik dat aan kan emotioneel gezien. Achteraf bleek de gast in kwestie ook een enorme loser te zijn helaas en het was misschien ook niet zo slim van mij om de eerste keer dat we elkaar zagen gelijk te blijven slapen. Maar ach.
Kim, wat vreselijk. Fijn dat je later toch nog een prettige ervaring hebt gehad.
Kim, wat vreselijk. Fijn dat je later toch nog een prettige ervaring hebt gehad.
Laatst aangepast door Lonely Goatherd op wo 19 jun 2013 - 6:38; in totaal 1 keer bewerkt
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Ik was 21 en het zat er al weken aan te komen (no pun intended). Uiteindelijk was ik al dat gefriemel zat, en heb m er gewoon in geduwd. Kwam ie er weer uit, duwde ik m er weer in. Kwam ie er weer uit, en kwam ie over m'n dijbeen.
Ja, echt heel romantisch.
Ik heb daar destijds toen zelfs nog een topic over geopend op het oude forum met als titel 'Champagne' want ik vond t toch wel een heugdelijk feit.
Ja, echt heel romantisch.
Ik heb daar destijds toen zelfs nog een topic over geopend op het oude forum met als titel 'Champagne' want ik vond t toch wel een heugdelijk feit.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oh God Marin, wat erg... Was dat E.?
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Ik was 18 ,te mijn toenamelige vriendje, tijdens de introductie van m'n studie aan de uni. We waren de hele week in Utrecht dus ik dat ik blijf een nachtje bij hem Pitten, em toen gebeurde het. Het was leuk, deed wel pijn maar werd steeds fijner. Geen spijt van.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik was 20 en aan het daten met een jongen. Op een avond bleef ik slapen en toen is het ervan gekomen. Het was niet heel bijzonder, maar geen vervelende ervaring. Hij zoende niet zo goed en had nogal een kleintje, dus ik voelde er weinig van. Maar het voelde wel liefdevol, dus spijt heb ik er niet van.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was 20 en t was met de jongen waar ik jaren smoorverliefd op was en waar ik nog steeds een zwak voor heb. Hij zag mij nooit echt staan, alleen vriendschappelijk. Toch kwam t er toen van, maar was niet echt een succes. Het lukte maar half en hij was ook niet echt lief voor me ofzo. Een week later lag ie weer met iemand anders in bed.
Jaren later is ie nog wel een tijdje mn scharrel geweest.
Jaren later is ie nog wel een tijdje mn scharrel geweest.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Haha ja. Ach ik vond het totaal niet traumatisch ofzo hoor, wel leuk eigenlijk. Maar achteraf denk ik oh dear God why.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik was 16 en het was met mijn eerste echte vriendje. We waren echt stapelgek op elkaar. Het stelde echt niks voor eigenlijk, maar ben heel blij dat 't met hem was.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Ik was 14 en het was met de broer van m`n eerste vriendje. Die vond ik stiekem toch leuker én het was toen al uit hoor!
We hadden geen relatie en het was in het bos. Ik had overal brandnetelplekken en m`n kleren smerig blegh. Ik vond er ook geen zak aan, was dit HET nou?
Maar goed. Ik voelde me wel heel stoer.
We hadden geen relatie en het was in het bos. Ik had overal brandnetelplekken en m`n kleren smerig blegh. Ik vond er ook geen zak aan, was dit HET nou?
Maar goed. Ik voelde me wel heel stoer.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik was 23, met mijn toenmalige vriend (op de verjaardag van mijn schoonvader). Was voor ons beiden de eerste keer. Het was zo klaar en ik weet nog dat ik dacht: "Is dit alles?"
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
ik was net 16, en was al jaren verliefd op een jonge en we zoenden regelmatig. En op een avond kwamen we elkaar tegen in de discotheek en weer gezoend en toen ik thuis was hebben we de hele nacht gesmst en ik zou die dag erna bij hem komen. En dat deed ik. We gingen eerst gezellig wat drinken. Het was voor ons beide de eerste keer dus heel wat gestuntel. En zijn bed kraakte heel erg.
We hadden geen verkering ook niet gekregen daarna. We zijn nog tijd vrienden geweest en toen kregen we beide verkering met een ander en we hebben samen vaak gelachen om ons gestuntel met de eerste keer
We hadden geen verkering ook niet gekregen daarna. We zijn nog tijd vrienden geweest en toen kregen we beide verkering met een ander en we hebben samen vaak gelachen om ons gestuntel met de eerste keer
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik was bijna 16 toen ik het voor het eerst deed. Ik was zijn tweede waardoor het niet superstuntelig ging.
Hij was heel lief en geduldig, ik ben blij dat mijn eerste keer zo is gegaan. Het bleek later wel een l*l te zijn maar goed, dat wist ik toen nog niet.
Hij was heel lief en geduldig, ik ben blij dat mijn eerste keer zo is gegaan. Het bleek later wel een l*l te zijn maar goed, dat wist ik toen nog niet.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik was bijna 19 en het was met mijn eerste echte vriendje. Voor hem was het niet de eerste keer, maar ik vond het toch wel gestuntel. Ik weet vooral dat het in een eenpersoonsbedje was en ik het totaal niet lekker vond en zelfs pijnlijk. Dacht echt van: Shit, dit moet ik leuk vinden, maar dat vind ik dus niet!
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ik was 20 met mijn vakantievriendje. Het was vooral heel snel en zou het als ik het over moest doen op dezelfde manier gedaan hebben. Ik weet nog wel dat ik redelijk gespannen was en dat ook voelde.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Zus schreef:Ik was een jaar of 19 en weet wel met wie het was (mijn vriendje) maar ik kan me de echte eerste keer niet meer herinneren. Best gek eigenlijk...
Ik heb dat ook! Ik was 16 en we waren al een paar maanden bij elkaar, we hadden ook al wel het een en ander gedaan. Dit was de eerste keer dat ik bij hem bleef slapen en verder kan ik me er eigenlijk weinig van herinneren. Het was wel gewoon fijn in ieder geval..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik was 14, en vond het pijnlijk. Wij hadden niets met elkaar, maar hadden wel vaker wat gedaan. Ik was niet zijn eerste. Maar de eerste keer werd ik meteen betrapt door mijn vader.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Eerste keer..
» Eerste keer psz
» Eerste keer sex.
» Eerste keer naar het cb
» De eerste keer doorslapen
» Eerste keer psz