Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerder een zwangerschapstest doen dan de testdatum?

+35
Amber-
Muis
Pompoen
Novalee
Star007
M@niek
Jasmine
Flower_L
blondje1313
Katjing
Ugly Betty
Muus
liesje
Sophiee
moepie
Linda
Muppetje
SarahKey
ProudMom
Makamba
Viva
Puggle
LDJ
maiadebij
Jade
Flip Fluitketel
Arwyn
Annie24
Lejow
Dora
Mute_
Snoes
pippeloentje
holaagirl
Mida4you
39 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Eerder een zwangerschapstest doen dan de testdatum? - Pagina 6 Empty Re: Eerder een zwangerschapstest doen dan de testdatum?

Bericht  Filoria ma 8 okt 2012 - 6:46

Kruumel schreef:
Filoria schreef:Ben je niet een beetje te ongeduldig dan? Na het stoppen met de pil kan het wel een halfjaar duren voordat je cyclus op orde is hè?

Dat kan zeker. Maar je kunt ook de eerste maand al meteen zwanger worden. Ik zou voor de zekerheid met beide punten rekening houden.
Als je geen alcohol drinkt en rauwe dingen eet kan het geen kwaad om er pas na een paar weken achter te komen dat je zwanger bent toch?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder een zwangerschapstest doen dan de testdatum? - Pagina 6 Empty Re: Eerder een zwangerschapstest doen dan de testdatum?

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 9:30

Filoria, dat kan zeker geen kwaad. Ze zeggen zelfs dat alcohol en 'verboden eten' in de eerste 4 weken niet eens zo erg is. Maar ik zou het evengoed laten.

De vorige keer kwam ik er ook pas met 6 weken achter dat ik zwanger was. Ook nergens rekening mee gehouden. Maar ik drink bijna geen alcohol, alleen met feestjes als oud op nieuw of zo.

Het is zeker waar wat je zegt... je kunt beter niet elke maand benieuwd zitten wachten en te vroeg testen. Afwachten kan zeker geen kwaad.
Maar als je de eerste keer snel zwanger bent geworden is de verwachting misschien wat hoger.

Bedankt voor je felicitatie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder een zwangerschapstest doen dan de testdatum? - Pagina 6 Empty Re: Eerder een zwangerschapstest doen dan de testdatum?

Bericht  Mida4you wo 10 okt 2012 - 8:39

Ik ben vandaag ongesteld geworden.....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder een zwangerschapstest doen dan de testdatum? - Pagina 6 Empty Re: Eerder een zwangerschapstest doen dan de testdatum?

Bericht  Dora wo 10 okt 2012 - 8:46

Wat jammer...



Hopelijk de volgende ronde...
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder een zwangerschapstest doen dan de testdatum? - Pagina 6 Empty Re: Eerder een zwangerschapstest doen dan de testdatum?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 8:50

Jammer Mida, succes voor volgende maand!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder een zwangerschapstest doen dan de testdatum? - Pagina 6 Empty Re: Eerder een zwangerschapstest doen dan de testdatum?

Bericht  Snoes wo 10 okt 2012 - 23:14

Jammer Mida, maar wel een nette cyclus dan na het stoppen met de pil.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder een zwangerschapstest doen dan de testdatum? - Pagina 6 Empty Re: Eerder een zwangerschapstest doen dan de testdatum?

Bericht  Mida4you do 11 okt 2012 - 0:05

Snoes schreef:Jammer Mida, maar wel een nette cyclus dan na het stoppen met de pil.

Ja gelukkig wel!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder een zwangerschapstest doen dan de testdatum? - Pagina 6 Empty Re: Eerder een zwangerschapstest doen dan de testdatum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum