Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

+13
strawberry
Julia
Nijntje
Annemie
Parel
kwak
SarahKey
Mida4you
Muus
-Ieniemienie-
Printje
studiebol
PapillonRose
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  PapillonRose wo 3 okt 2012 - 3:34

Ik had een discussie met mijn ex laughcry Grote uitgaven doen we meestal samen, en over zulke dingen wordt dan ook overlegd. Nu heb ik een heel leuke houten halfhoogslaper gezien, een soort huisje. Kost 330 euro. Mijn ex vond dat buitensporig duur en echt niet normaal voor een bed.. Dus nu vraag ik me af, is dat echt zo ontzettend veel geld voor een bed of zijn er meer mama's die dat wel uit zouden geven voor een bed?

Het is trouwens een stevig bed (matrasmaat 90x200), van massief grenen, en het zou de bedoeling zijn dat ze er nog jaren mee vooruit kan. Daarnaast heb ik voor een nieuwe kamer geen kast nodig voor haar omdat we inbouwkasten hebben. Scheelt daar weer geld Wink

Mij leek het in elk geval leuk om het bed vast te kopen en even op te slaan, vind haar nu nog wat klein voor een halfhoogslaper. Maar ik vind 'm zo ontzettend leuk en de prijs valt voor zo'n bed mee vind ik zelf (bij baby en tiener zag ik iets in die richting staan voor 800 euro :O ). Vinden jullie het ook wel te doen of is het echt zo duur?

Ga het bed van de week sowieso bekijken, voordat ik wat beslis. En als hij echt zo leuk is dan doe ik deze uitgave wel alleen, geen gezeur ook Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  studiebol wo 3 okt 2012 - 3:37

TJa, bij de ikea zijn de bedden goedkoper dat is natuurlijk wel zo.

Ik heb er verder geen verstand van, maar als je hem echt leuk vind en je het kan betalen zou ik het wel gewoon doen Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  Printje wo 3 okt 2012 - 3:40

Ik vind het ook erg meevallen naar volgens mij mag ze er de eerst komende twee jaar nog niet inliggen, volgens mij adviseren ze pas om eventueel na 3.5 jaar leeftijd dus voor een half hoog slaper te gaan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  PapillonRose wo 3 okt 2012 - 3:41

Ok, dat wist ik niet Printje. Als dat zo is dan doe ik het sowieso niet, want zo lang ga ik een bed niet opslaan. Dan krijgt ze of eerder een ander bed, of kijk ik tegen die tijd wat er te koop is.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  Printje wo 3 okt 2012 - 3:42

PapillonRose schreef:Ok, dat wist ik niet Printje. Als dat zo is dan doe ik het sowieso niet, want zo lang ga ik een bed niet opslaan. Dan krijgt ze of eerder een ander bed, of kijk ik tegen die tijd wat er te koop is.

Wij hadden ook een half hoogslaper gezien maar in de winkel raadden ze het echt af ivm uit bed vallen/ klimmen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  PapillonRose wo 3 okt 2012 - 3:45

Dit is het bed trouwens:
Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? 12100465-11_Landscape_XL

Op zich niet heel makkelijk uit te vallen, maar ik zal eens goed informeren dan voordat mijn keuze op een halfhoogslaper zou vallen. Ik wil natuurlijk ook weer niet dat het niet veilig genoeg is.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  -Ieniemienie- wo 3 okt 2012 - 4:34

Hij is leuk maar vind hem er niet heel stevig uit zien. Dit komt omdat hij 4 dunne hoge poten heeft.
Ik denk dat er al snel speling in komt. Dus dan zou ik er nooit zoveel geld aan uit geven.

Ook zou ik zeker wachten met een hoogslaper. Ik zou onze dochter er nog nĂ­et in durven leggen.

-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  Muus wo 3 okt 2012 - 5:32

Het geld zou ik wel uitgeven aan een goed bed. Maar heb je al eens gedacht over het bed opmaken en verschonen? Dat is echt vervelend denk ik.
Wij hebben een hoogslaper gehad en dat vond ik al een hel om verschonen en opmaken. Om die reden hebben we hem ook weggedaan en een normaal bed gekozen voor dochter.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  Mida4you wo 3 okt 2012 - 5:39

Wij willen als Z. ook wat ouder is een half hoogslaper voor haar gaan kopen. We vinden het nu nog veel te vroeg. Dus we hebben eerst via Marktplaats een bedframe gekocht ( 20 euro ) die gaat mijn man opknappen en roze verven, hartstikke leuk! En als ze dus ouder is krijgt ze van ons een half hoogslaper. Ze slaapt nu ook nog in een ledikant, we laten haar eerst maar eens wennen aan het idee dat ze naar een groter bed gaat
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  PapillonRose wo 3 okt 2012 - 5:41

Muus, daar heb je helemaal gelijk in hoor! Vandaar dat ik ook eerst het bed echt goed zou willen bekijken, en onder andere ook erop letten of het een beetje normaal te verschonen is. Zo had ik vroeger zelf een halfhoogslaper die prima te verschonen was, maar een van mijn broertjes had een gewone hoogslaper en het was voor mijn moeder een hele toer om dat ding te verschonen. Als dat bij dit bed zo zou zijn, zou ik hem inderdaad niet kopen.

Sowieso moet ik dus even gaan kijken naar het bed, kijken of het stevig genoeg is en of het goed te verschonen is. En hoe het zit met eruit vallen, of dat makkelijk kan en of er anders een oplossing voor is.

Heb eens zitten kijken, maar op zich vind ik het niet zo'n heel gek bedrag. Het kan natuurlijk goedkoper bij o.a. Ikea, maar het kan ook veel duurder. En dit bed lijkt me geweldig, leuke gordijntjes erbij maken enzo I love you Maargoed, eerst maar even kijken of het bed praktisch is en of het geschikt is voor wanneer ze ongeveer 2,5 zal zijn.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  SarahKey wo 3 okt 2012 - 5:42

Ik vind ruim 300 euro wel veel voor dat bed. Vind de poten er ook niet stevig uit zien en de omheining gaat ook wel een keer vervelen. Ik zou haar tegen die tijd zelf laten kiezen. (of iig haar keuze ook mee laten tellen)
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  kwak wo 3 okt 2012 - 5:44

ik zou het niet doen. Z'n bed is voor 1 jaar leuk en daarna word het of een sta in de weg, vind D. hem niet meer leuk, vind ik hem niet meer leuk ect ect.
Ik koop liever dan gewoon in 1x een bed waar ze tot dat ze uit huis gaat in kan slapen, en dan zou ik nog op MP kijken.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  Parel wo 3 okt 2012 - 5:49

Ze kan er misschien niet uitvallen, maar ze kan er natuurlijk wel proberen uit te klimmen.
Ik zou eerst even een normaal bed doen, en als ze er goed zelf in en uit kan klimmen, kan ze in de hoogslaper.

Ik wil graag een soort bedstee, maar die krijgt ze pas als ze ouder is en ik denk dat we hem dan zelf gaan maken.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  Annemie wo 3 okt 2012 - 5:50

Ik vind het niet echt duur, maar lijkt me zelf niks zo hoog en dan nog zo jong, ik zou veels te bang zijn dat hij/zij er uit valt.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  PapillonRose wo 3 okt 2012 - 5:51

Ik heb zelf een halfhoogslaper gehad tot ik een jaar of 14/15 was, soms stond hij halfhoog en soms laag zoals een normaal bed (dat kon ook). Als puber was ik er op een gegeven moment op uit gekeken en mocht ik een nieuw bed kiezen bij Ikea. Zoiets zou A. ook wel mogen denk ik, zolang ze de basisschool met Ă©Ă©n bed doet mag ze eventueel als ze puber is ook nog wel 1x een nieuw bed.

Ik ga ook nog wel goed nadenken hoor, zulke aankopen doe ik niet impulsief. Al dacht ik zelf juist dat je met dit bed veel kanten op kon zodat je er minder snel op uit kijkt, zoals de aankleding veranderen (lijkt me leuk om gordijntjes te maken, ook voor de onderkant zodat je een afsluitbare speel op opbergplek hebt) of eventueel het bed een keer een likje verf geven (bijvoorbeeld wit).

Wel bedankt voor alle 'kritische' opmerkingen, dat zijn zeker dingen die ik mee zal laten wegen in mijn beslissing!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  Nijntje wo 3 okt 2012 - 7:06

is dat het bed uit de folder van leenbakker deze week? heb hem namelijk zien staan dan. Zijkanten zijn niet extreem hoog, dus als je een 'klimmer' hebt, zou ze zo aan de boven/onder/ zijkant eruit kunnen vallen.
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  PapillonRose wo 3 okt 2012 - 7:14

Klopt Nijntje, die is het! Tot dusver is ze in bed in elk geval geen klimmer, ze blijft bijvoorbeeld netjes in haar ledikantje en onderneemt nog geen pogingen om eruit te klimmen (denk namelijk dat ze best eruit kan als ze zou willen). Maar ik wil met een hoger bed geen risico nemen, want als ze dan zou vallen valt ze harder dan uit een laag bed.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  PapillonRose wo 3 okt 2012 - 22:21

En toen ben ik net naar het bed gaan kijken.. Maakt het er nog niet duidelijker op laughcry Het bed is in elk geval stevig genoeg, het stond los in de winkel (thuis kun je het eventueel verankeren aan de muur) en ik heb er flink tegen staan duwen en het bleef nagenoeg stil staan. Ook het bed opmaken moet prima te doen zijn, want het bed is maar half hoog en het hoofd- en voeteneinde zijn nog gewoon open en dus makkelijk te bereiken. Ook zal ze er als ze slaapt echt niet zomaar vanzelf uit kunnen rollen. Blijft over dat ze eventueel wel kan proberen eruit te klimmen.. Er zit wel een trapje bij en ik denk dat ze die ook wel zal weten te gebruiken, maar toch. Nog maar even nadenken dus!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  Julia wo 3 okt 2012 - 22:23

Ik zou het nu zelf nog niet aandurven, volgens mij zijn onze dochters ongeveer van dezelfde leeftijd? Maar ik heb ook een druktemaker, misschien is jouw dochter wat rustigerWat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? 394967
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  strawberry wo 3 okt 2012 - 22:28

Ik zou het wel doen, helemaal als je hem nog een tijdje wil opslaan. En indd de prijs is ook nog eens leuk!
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  PapillonRose wo 3 okt 2012 - 22:28

Die van mij is ook niet bepaald rustig laughcry Maar in bed valt het meestal nog wel mee. Ik zou haar trouwens nu nog niet overdoen naar een groot bed, maar ongeveer over een half jaartje.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  Dimphna wo 3 okt 2012 - 23:10

Je zou voor een Lifetime bed kunnen kijken, zijn in de winkel ontzettend duur maar staan heel veel op marktplaats.
Dan kun je een basisbed kopen en dat bed kan je uitbreiden, naar aan halfhoogslaper, hemelbed en naar nog veel meer.
Wij hebben ook een basisbed gekocht op en een uitbreiding van een hemelbed gekocht, beide op MP. Scheelt onwijs veel geld en zijn hele goede bedden.


Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Lifetime0_large

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Lifetime_jaipurWat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? 32581
Dimphna
Dimphna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 71
Punten : 109
Registratiedatum : 23-07-11
Woonplaats : Omg. Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  Purpleflower do 4 okt 2012 - 6:50

Ik vind het veel geld.

Wij gaan binnen kort naar een ikea bedje kijken. Heb een witte gezien mer 2 schapen aan het hoofd einde. Deze is iets van 70 euro. En dan komt er nog een matras bij
En dan over een paar jaar kopen we een groot bed.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  PapillonRose do 4 okt 2012 - 7:46

Het is ook wel een aardig bedrag Purpleflower. Maar ik wil denk ik wachten tot ze meteen over kan naar een groot bed. Anders koop je bijvoorbeeld eerst een peuterbed en dan na 2 jaar alsnog een groot bed en dan ben je in totaal minstens hetzelfde bedrag kwijt denk ik.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  Teddyaapje do 4 okt 2012 - 9:49

Wij hebben een steigerhoutenbed voor T besteld. Zijn 300,- kwijt. Dit is incl. lattenbodem en grote la onder het bed waar evt. een logeermatras in kan.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed? Empty Re: Wat zouden jullie uitgeven voor een kinderbed?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum