Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slaap je op je zij, rug of buik?

+48
mzcharlotte
Tummy
Bisq
Eris
Sophiee
M-G
Vogeltje
Raindrop
BJA
Magenta
Sugarfall
mo-lola
Slakje
Annemoontje
Jelin
Caramba
Toet
Mamsie
Muus
Tiana
Rumble
kwak
Katjing
RYW
kajaka88
_Lacey_
Rouxxxe
Makamba
Lenthe
Printje
Mermaid
Flippin' Bitch
Kaboutertje
kippiee
Bazinga
Ooh La La!
Arwyn
Travelgurly
Ibbeltje
Ella
Snoes
Dikkie Dik
sabje
Lonely Goatherd
LDJ
Rose
Antibes
Jeanette
52 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Makamba di 2 okt 2012 - 5:01

Ik val in slaap op mijn buik en 'smorgens word ik ook zo wakker! Tussendoor lig/slaap ik nog wel op mijn zij.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 5:02

Alsof ik in een kist lig, op mijn rug met mijn handen op mijn buik. Ik draai ook heel weinig.
Wanneer ik ergens anders slaap, krijg ik 's ochtend vaak de opmerking dat ik wel dood leek Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 6:50

Chipp dat vind ik altijd eng als mensen zo slapen!

Ik slaap altijd op mijn zij met mijn benen opgetrokken, welke zij maakt niet uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Rouxxxe di 2 okt 2012 - 7:00

Ik begin altijd op m'n zij, en ga dan later vaak op m'n buik liggen. Maar wordt soms ook wakker op m'n rug haha.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  _Lacey_ di 2 okt 2012 - 7:03

Antibes schreef:Geen idee, ik lig altijd uren te draaien en woelen, dus geen idee hoe ik in slaap val..
Ik heb hetzelfde.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  kajaka88 di 2 okt 2012 - 7:24

Rechterzij en buik.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  RYW di 2 okt 2012 - 7:41

Op mijn zij (beide kanten), vaak met een been opgetrokken. Of lepeltje lepeltje met vriend, ook erg fijn!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Katjing di 2 okt 2012 - 7:42

Ik begin altijd op mijn rug, maar dan word ik wél slaperig maar val ik niet in slaap, heel gek. Zodra ik me dan omdraai en op mijn buik ga liggen en een goede houding heb gevonden val ik dan in slaap. Als ik gelijk op mijn buik ga liggen niet, dan kan ik vaak helemaal geen houding vinden.
Momenteel kan ik helaas al niet meer op mijn buik slapen, niet omdat mijn buik in de weg zit, hoewel die ook al begint te komen, maar omdat mijn borsten zo'n zeer doen! Dus nu slaap ik afwisselend op mijn linker en rechterzij met een voorkeur voor mijn linkerzij.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  kwak di 2 okt 2012 - 7:50

ik begin links op mijn zij, als ik niet kan slapen lig ik op mijn rug en ik eindig rechts op mijn zij....
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Rumble di 2 okt 2012 - 7:56

Buik en allebei de zijden. Dat doe ik afwisselend.

Na mijn borstverkleinig moest ik een tijdje op mijn rug slapen. Afschuwelijk vond ik dat.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Tiana di 2 okt 2012 - 9:02

Ik ga meestal op mijn zij liggen als ik mijn bed in ga en uiteindelijk ga ik op mijn buik slapen.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Muus di 2 okt 2012 - 9:22

Ik slaap op mijn zij met een been opgetrokken. Tegenwoordig is dat alleen nog maar mijn rechterzij, links krijg ik pijn.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:34

Ik kan op m'n linkerzij, rechterzij of buik in slaap vallen, maar als ik wakker word lig ik altijd op mijn rechterzij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Mamsie di 2 okt 2012 - 11:03

Buik. Ik wil het liefste op mijn zij liggen maar dat gaat niet meer.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Toet di 2 okt 2012 - 11:08

Half op mijn buik/half op mijn zij
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Caramba di 2 okt 2012 - 11:42

Ik ben een alles slaper, val op mijn rechterzij in slaap, maar wordt geregeld wakker. Iedere keer lig ik anders.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 13:38

Val op mijn buik in slaap en word vaak op mijn rug wakker. En op mijn rug wakker worden staat garant voor nachtmerries.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 18:02

Ik val in slaap op mijn zij en als ik wakker wordt, heb ik een andere houding (zij, rug of buik).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Jelin di 2 okt 2012 - 22:59

Ik begin altijd op mijn zij en val pas in slaap als ik half op mijn buik draai..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 23:02

Stofzuiger schreef:Val op mijn buik in slaap en word vaak op mijn rug wakker. En op mijn rug wakker worden staat garant voor nachtmerries.

Op mijn rug krijg ik ook nachtmerries! Bah vreselijk is dat.. vooral als ik dan droom dat er iemand over mij heen buigt.. brr

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Annemoontje wo 3 okt 2012 - 0:13

Ik slaap zowel op mijn zij als op mijn rug. Op mijn buik kan ik echt niet slapen, vind dat dus echt niet lekker liggen.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Slakje wo 3 okt 2012 - 0:19

Ik slaap op alle kanten, behalve mijn rug, dat lukt niet. Was echt een miserie toen ik zwanger was want ik slaap het liefst op mijn buik.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 0:20

Op mijn linkerzij. Soms op mijn rug met mijn rechterbeen in een hoek onder mijn linkerbeen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  mo-lola wo 3 okt 2012 - 0:37

Ik ben een buikslaper.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Sugarfall wo 3 okt 2012 - 0:47

Ik begin hetzelfde als Chipp, op mijn rug en mijn handen op mijn buik. Daarna draai ik op mijn rechterzij of linkerzij, en zo val ik dan in slaap.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap je op je zij, rug of buik? - Pagina 2 Empty Re: Slaap je op je zij, rug of buik?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum