Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slaap problemen.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Slaap problemen. Empty Slaap problemen.

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 8:12

Heeft iemand dé tip voor mij?

Ik ben al weken vreselijk moe, iets wat ik maar niet kon begrijpen; ik slaap zo'n 8 uur per nacht, val redelijk snel in slaap, droom niet raar of onrustig en slaap de hele nacht door. Maar ik word gewoon net zo moe weer wakker als dat ik de avond daarvoor mijn bed in stapte, ik rust niet uit!
Nu schijnt het dat ik constant lig te draaien, praten, met mijn armen zwaaien, met mijn benen om me heen trappen, de dekens van me afgooien, ga zo maar door. Vriend slaapt er redelijk doorheen gelukkig, dat wel.

Ik heb al wat kalmeringsmiddelen geprobeerd als Valeriaan, iets van Bloem, en melatonine (slaapmiddeltje) maar niets helpt. Ik word hier zo moedeloos van, er komt thuis en op mijn werk gewoon haast niets meer uit mijn handen omdat ik er eigenlijk te moe voor ben.

Help Slaap problemen. 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap problemen. Empty Re: Slaap problemen.

Bericht  Highway zo 18 maa 2012 - 9:38

Heb je last van stress of iets wat je 's nachts in je slaap onbewust kan bezighouden?
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap problemen. Empty Re: Slaap problemen.

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 20:31

Ik heb wel schouder klachten die ondertussen voor een slijmbeurs ontsteking hebben gezorgd en daar slik ik diclofenac voor. Ik neem er twee voordat ik ga slapen en dan word ik niet wakker van de pijn.
Zal het onbewust toch pijn doen in mijn slaap maar dat ik er niet wakker van word?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap problemen. Empty Re: Slaap problemen.

Bericht  Le Chat Noir zo 18 maa 2012 - 21:22

Zou best kunnen.
Misschien dat magnesium je helpt als voedingssupplement? Heb daar ook wel goede verhalen over gehoord...
Verder misschien een warm bad of warme douche voor het slapen gaan?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap problemen. Empty Re: Slaap problemen.

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 21:38

Le Chat Noir schreef:Zou best kunnen.
Misschien dat magnesium je helpt als voedingssupplement? Heb daar ook wel goede verhalen over gehoord...
Verder misschien een warm bad of warme douche voor het slapen gaan?
Magnesium ga ik eens opzoeken, dankje!
Ik douche altijd voor ik naar bed toe ga, dat is inderdaad ook fijn voor mijn schouder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap problemen. Empty Re: Slaap problemen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum