Wel of niet erbij vermelden?
+2
Catwoman79
Sweety
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wel of niet erbij vermelden?
Ik ben weer hard aan het solliciteren voor werk, op dit moment werk ik in de zorg, maar ik heb gemerkt dat ik meer affiniteit heb met het werken in de winkel. Probleem is alleen dat ik nergens een reactie op krijg, wat sowieso al jammer is. Ik heb besloten om daarom mijn werk gebied te gaan uitbreiden. Probleem is alleen dat sommige werkgevers de locatie waar ik nu woon te ver vinden. ( nu op Goeree en ik wil gaan zoeken naar Sliedrecht en omstreken, Rotterdam enz. ) Mijn ouders wonen vlakbij R'dam en mijn vriend woont in S'drecht. Is het verstandig om dit erbij te vermelden als ik ga solliciteren naar een functie in de buurt van 1 deze plekken? Dat ik erbij vermeld dat de reisafstand geen probleem is voor mij aangezien ik een partner heb die vlakbij in de buurt woont en ik op termijn daar naar toe zal verhuizen?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Wel of niet erbij vermelden?
Dat jij het geen probleem vindt om te reizen is natuurlijk altijd fijn om te weten.
Maar werkgevers zitten wel met de reiskosten die ze jou moeten betalen als je zo ver weg woont.
Je zou , als je dat ook echt wilt, wel kunnen vermelden dat je zou willen verhuizen voor je werk.
Maar werkgevers zitten wel met de reiskosten die ze jou moeten betalen als je zo ver weg woont.
Je zou , als je dat ook echt wilt, wel kunnen vermelden dat je zou willen verhuizen voor je werk.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Ik solliciteer ook ergens anders dan waar ik momenteel officieel woon. Op mijn CV heb ik dan ook staan: tijdelijk woonadres. Dit geeft al wel aan dat er verandering in zal komen. Daarbij kan je ook evt. gewoon het adres van je vriend gebruiken. Het enige waar ze waarschijnlijk naar kijken is of je in de omgeving woonachtig bent of niet.
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ja dat is wel het vermelden waard denk ik. Mochten ze twijfelen over de mogelijkheden. Je geeft jezelf dan al meer kans. Wel lastig hoe je dat precies kunt vermelden alleen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zou wel vermelden dat ik geen moeite heb met reizen, maar niet dat dat komt omdat mijn partner/familie in de buurt woont. Dat lijkt me niet relevant om te weten.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Dank jullie wel voor de reacties, ik ga er eens mee aan de slag en kijken hoe ik het mooi/goed kan verwoorden in de brief.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Absoluut vermelden. Je wil niet weten hoe vaak bedrijven in bijv Maastricht brieven krijgen van mensen uit Amsterdam wegens sollicitatieplicht. Ook roepen bedrijven al heel snel "te ver weg!" en beland je brief in de prullenbak.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Vermelden dat ik nu in het buitenland zit?
» Sollicitatiebrief, hoe vermelden?
» Andere kinderen vermelden op geboortekaartje?
» Vissticks....wat erbij
» Erbij horen
» Sollicitatiebrief, hoe vermelden?
» Andere kinderen vermelden op geboortekaartje?
» Vissticks....wat erbij
» Erbij horen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: