Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kindjes klein houden... of toch niet

+26
Aimee
studiebol
SarahKey
meisje
Bolleke
PapillonRose
Parel
_Blush_
CCC
Annie24
Ayla
Mute_
Tania
*Lookie*
RYW
Supertalentje
Linda
Jazzlyn
Sophiee
Puggle
strawberry
Steep
Parisienne
_Lana_
Printje
Lejow
30 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

kindjes klein houden... of toch niet - Pagina 4 Empty Re: kindjes klein houden... of toch niet

Bericht  _Lana_ wo 3 okt 2012 - 10:01

@ Mamarosa: Ook al van die kleintjes! Jeetje. Ja zolang hun lijntje blijft stijgen, is het goed, ookal zijn ze klein. Nu boog de lijn van mijn dochtertje af. Ze is natuurlijk ten eerste heel klein geboren en het is, denk ik ( hoop ik ;-) ) ook gewoon haar bouw. Ze beweegt ook zo enorm veel.

Ik vroeg het me zomaar af, omdat maat 62 gemiddeld voor ongeveer 3 maanden staat. Maar hier op het forum lijkt het dus toch anders.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes klein houden... of toch niet - Pagina 4 Empty Re: kindjes klein houden... of toch niet

Bericht  Bruintje Beer wo 3 okt 2012 - 10:02

_Lana_ schreef:

@ Bruintje Beer: Jeetje jouw mannetje was ook een kleintje! Mijn dochter is maar iets kleiner dus. Ze was zelfs te klein voor een 6 maanden oude baby. Maar het gaat heel goed met haar, dus ik vind het prima. Ze eet nu ook gewoon goed.
Mijn zoontje groeit wel heel goed volgens zijn lijntje.

Ach ben zo'n kleintje wel gewend. Dochter was met 18 maanden net 9 kg. Wil volgende week gaan wegen en hoop dan dat hij toch wel dicht in de buurt van de 9 kg zit. hoop niet dat hij weer afbuigt want anders moeten we w.s. naar de kinderarts m te kijken of hij een verborgen allergie heeft aangezien hij wel heel goed eet.
Voordeel van zo'n kleintje is wel dat je lang met zijn kleren doet Very Happy
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Lana_ wo 3 okt 2012 - 10:03

Oh jeetje ik hoop voor je dat hij goed gegroeid is! En het zijn inderdaad echt kleintjes, die kindjes van jou. Gelukkig eten ze goed!

Haha, daar heb je wel gelijk in, van maat 56 hebben we heeel goed gebruik kunnen maken. Ik heb het pas net weggedaan.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 10:10

Het is zeker een voordeel met kleding! Hier deden de oudste 2 4 maanden met 56, de jongste 2 bijna een half jaar. Ze hebben heel lang in 68 gezeten, en nu dus in 74, sommige dingen 80. Rokjes vaak nog 68, omdat ze zo smalletjes zijn, maar het is natuurlijk weer niet zo dat die net over de kont komen, dat vind ik zo fout dan weer.Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 22:07

Laced schreef:Kruumel, hoe zwaar en hoe groot is je zoontje nu?

Mijn zoontje pastnog steeds een broekje in maat 62 Laughing.

Hij was met een jaar 73 cm en 7300 gram.

Hij is nu al effe niet gewogen, ik denk dat hij tussen de 7500 en 8000 gram zit en ongeveer 75 cm is.
18 oktober hebben we de 14 maanden afspraak (met spuitjes) op cb, ik ben benieuwd wat hij dan weegt en hoe lang hij dan is.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 22:10

Mijn zoontje was 2510 gram bij de geboorte, met een zwangerschapsduur van 39+4. Ook een kleintje dus!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: