Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

+24
vlinder-2011
luisa
kippiee
Middleme
_Lana_
tienie31
teletascha
SoGood
Aziraphale
Tania
Rouxxxe
Schaapke
Bliss
Dikkie Dik
Elliot
Sarah1985
Bisq
Ella
Atelier Madame
Mizz_S
Marin
Lien
Blueschick
Rush
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man - Pagina 2 Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Aziraphale ma 1 okt 2012 - 5:19

Mijn vriend vindt broeken van Replay het mooist maar ze gaan echt niet lang mee. Ze slijten heel snel vind ik. Verder heeft hij veel G-star en Diesel, zelfde verhaal. Eigenlijk gaan zijn goedkopere Esprit-broeken langer mee, maar daarvan vindt hij de modellen minder mooi.


Laatst aangepast door Aziraphale op ma 1 okt 2012 - 7:11; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man - Pagina 2 Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 6:04

Qua Denim Diesel.. Van chino's heeft hij er ook 2 van Humor.. Verder een paar broeken van Unconditional.. Allemaal duur en hij werkt er ook gewoon in.. maargoed mijn vriend heeft een kantoorbaan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man - Pagina 2 Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  SoGood ma 1 okt 2012 - 6:35

Al zo lang als ik hem ken maar 3 merken: Diesel/Replay of CK.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man - Pagina 2 Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  SoGood ma 1 okt 2012 - 6:35

Ik lieg! G-star ook.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man - Pagina 2 Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  teletascha ma 1 okt 2012 - 7:11

Hier alleen maar pall mall, de rest past allemaal niet.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man - Pagina 2 Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 7:23

Voor naar zijn werk van die zeeman spijkerbroeken maar in het weekend/vrije dagen heeft hij wel dure merk broeken van oa tom tailer, guess ofzo geloof ik, g-star etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man - Pagina 2 Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  tienie31 di 2 okt 2012 - 0:34

Meesten die mijn vriend heeft is h&m, esprit of c&a.

tienie31
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Woonplaats : waterpoortstad

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man - Pagina 2 Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  _Lana_ di 2 okt 2012 - 1:13

Mijn man draagt altijd Hugo Boss en Dockers ( laatste is geen spijkerbroek trouwens ). Ze zijn wel wat duurder, maar hij doet er wel heel erg lang mee. Verder voor erbij heeft hij ook wel eens van de We of Jack&Jones.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man - Pagina 2 Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Middleme di 2 okt 2012 - 3:39

Meest PME volgens mij. Lang en smal dus niet zo heel makkelijk. Gelukkig heeft hij voor het werk pantalons, alhoewel hij ook vaak een spijkerbroek draagt.

Edit: We gaan af en toe naar B.atavia stad en daar koopt hij dan bijv. 2 voor 60 of 80€, dat is dan best te doen.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man - Pagina 2 Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  kippiee di 2 okt 2012 - 3:48

Diesel , Replay en Esprit die vind ie het fijnst en zitten mooi Very Happy
kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man - Pagina 2 Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  luisa di 2 okt 2012 - 3:59

Armani, hilfiger, Antonio Moratti, Diesel of Replay. Kwalitatief wat lang mee gaat. Hij had ook een mooie van H&M maar die ging niet zo heel lang mee.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man - Pagina 2 Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  vlinder-2011 di 2 okt 2012 - 4:02

Jack en jones, voor in het werk en voor thuis. Prijs is meestal rond €89,-
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man - Pagina 2 Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Mida4you di 2 okt 2012 - 9:46

Mijn man koopt altijd een bepaald merk bij de WE, die heeft hij al jaren, wel in verschillende kleuren, motiefje etc.! 50 euro per broek
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man - Pagina 2 Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Zonnetje di 2 okt 2012 - 9:52

Mijn vriend heeft jeans van Replay, Diesel en Chasin. Geen goedkope merken, maar hij doet er jaren mee.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man - Pagina 2 Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Toet di 2 okt 2012 - 11:04

Mijn ex (waar ik nog regelmatig mee ga shoppen) haalt vrijwel alles bij Chasin. Niet heel duur, wel goede kwaliteit en hip.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man - Pagina 2 Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Sterre di 2 okt 2012 - 20:43

Voor de iets goedkopere broeken meestal die van WE. Daarnaast draagt hij ook G-star, Hugo Boss en Dockers jeans.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man - Pagina 2 Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum