Spijkerbroeken voor meisjes
+13
Susan
teletascha
iloverose
tweeling
PapillonRose
Liadan
liesje
Flip Fluitketel
Tiara
studiebol
kwak
Linda
Parel
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Spijkerbroeken voor meisjes
Ik kan echt nergens een leuk spojkerbroekje vinden voor mijn dochter.
Ze is heel fijn gebouwd, dus ik wil graag een smal spijkerbroekje, maar niet zo'n stugge.
Het hoeft niet een skinny te zijn, maar wel een recht model, dus geen pofbroekje ;-).
Hebben jullie tips?
Oja ik denk dat ze maat 62 nodig heeft, of misschien qua lengte 68?
Laat ik zeggen, een kleiner vallende maat 68, haha.
Het valt ook allemaal zo groot.
Ze is heel fijn gebouwd, dus ik wil graag een smal spijkerbroekje, maar niet zo'n stugge.
Het hoeft niet een skinny te zijn, maar wel een recht model, dus geen pofbroekje ;-).
Hebben jullie tips?
Oja ik denk dat ze maat 62 nodig heeft, of misschien qua lengte 68?
Laat ik zeggen, een kleiner vallende maat 68, haha.
Het valt ook allemaal zo groot.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Spijkerbroeken voor meisjes
Ik heb een fijne vanaf nextdirect.com, maar weet niet vanaf welke maat die gaan. Het is een tregging.
En H&M heeft in de winkel ook wel fijne, zag dat die die je van mij hebt overgekocht er weer hangt.
En H&M heeft in de winkel ook wel fijne, zag dat die die je van mij hebt overgekocht er weer hangt.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik vind dat noppies heel fijne spijkerbroekjes heeft. Sommige zijn iets stugger en sommige zijn van heel zacht spijkerstof.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
ik vind de broekjes van prenatal best smal vallen.
D. heeft er 2 van, 1 nadeel vind ik wel weer dat ze wel wat stug zijn, ze kan minder goed klimmen en klauteren met z'nbroekje aan dus heel veel heeft ze ze niet aan.
D. heeft er 2 van, 1 nadeel vind ik wel weer dat ze wel wat stug zijn, ze kan minder goed klimmen en klauteren met z'nbroekje aan dus heel veel heeft ze ze niet aan.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Bij de prenatal hebben ze verschillende pasvormen. Ik had er ook een van de H&M die viel ook wel smal was een fijn broekje.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
HM, prenatal, bfc,noppies vind ik altijd wel fijn.
Okaidi koop ik ze ook wel eens.
Okaidi koop ik ze ook wel eens.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Ik vind Noppies eigenlijk best nog wel breed vallen tenminste de broekjes die ik ervan heb vallen best wel breed. Verder heb ik een aantal treggings van de Hema, maar die zijn niet meer te koop geloof ik en deze vallen heel goed bij d'r. Dirkje, BFC en treggings van de H&M vallen ook mooi bij J.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
wibra heb ik pas spijkerbroeken gekocht voor mn dochter ik weet niet of ze maat 62 hebben omdat ik maatje 92 al zit
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
H&M ga ik straks even kijken. Vorige keer heb ik ze niet zien hangen.
En Prenatal is ook een goede tip. Waren die broekjes van jou wel soepel Studiebol?
En waar kopen jullie je broekjes? Ik bedoel bij een webshop ofzo? Ik heb namelijk verschillende webshops gehad, maar niets gevonden.
En Prenatal is ook een goede tip. Waren die broekjes van jou wel soepel Studiebol?
En waar kopen jullie je broekjes? Ik bedoel bij een webshop ofzo? Ik heb namelijk verschillende webshops gehad, maar niets gevonden.
_Lana_- Ratel
Oh en bedankt voor de tips tot nu toe :-).
_Lana_- Ratel
Ik heb nog geen spijkerbroek gevonden die echt mooi valt bij mijn dochter. Noppies, BFC, name it valt in ieder geval allemaal nog veel te wijd. Ik heb er nu 1 van de Hema die wel redelijk valt en een skinny van de H&M die bij haar als een gewone spijkerbroek valt. Toen ze kleiner was heb ik wel eens spijkerbroekjes bij de Makro gekocht en die vielen wel smal, ook broeken bij de Zeeman vallen vaak heel smal, maar ik vind de meesten niet mooi.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik ben fan van Noppies en BFC. Ze heeft nu in deze maat bijna alleen broekjes van Noppies. Maar ik vind wel dat het per model echt uit kan maken hoe het valt.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Prenatal en v&d heeft van die zachte skinny spijkerbroeken, heb er net twee gekocht voor mijn meisje, ook in maat 62.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
ik hou dus ook niet van pof /of wijde pijpen spijkerbroek A heeft allen maar skinny van de h&m en van zara die vallen haar mooi en zijn niet stug
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Onze dochter heeft er 1 in maat 74 gehad van de makro, en die zat heel leuk.
Nu heeft ze er van mexx en noppies die goed zitten in maat 80 en 86.
Ik heb deze week een gevoerde gekocht op esprit.nl, en dit zit ook wel leuk.
Er ligt ook nog een ongedragen spijkervroekje van de hema in de kast, omdati die veel te wijd valt.
Nu heeft ze er van mexx en noppies die goed zitten in maat 80 en 86.
Ik heb deze week een gevoerde gekocht op esprit.nl, en dit zit ook wel leuk.
Er ligt ook nog een ongedragen spijkervroekje van de hema in de kast, omdati die veel te wijd valt.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Moeilijk hè om een mooi zittende spijkerbroek te vinden.
Voor jongens hangt er genoeg.
Misschien moet ik even op de nieuwe collectie wachten, want zelfs bij de Hema en H&M hangt niets. Bij de Hema heb ik wel wat zien hangen, maar het begint bij maat 74.
En ze heeft er nu nog 1 van de Hema aan, een soort chino, heerlijk soepel, maar die is een beetje dun, echt een zomerbroekje.
En bij de Zara kan ik ook nog wel even kijken.
Voor jongens hangt er genoeg.
Misschien moet ik even op de nieuwe collectie wachten, want zelfs bij de Hema en H&M hangt niets. Bij de Hema heb ik wel wat zien hangen, maar het begint bij maat 74.
En ze heeft er nu nog 1 van de Hema aan, een soort chino, heerlijk soepel, maar die is een beetje dun, echt een zomerbroekje.
En bij de Zara kan ik ook nog wel even kijken.
_Lana_- Ratel
Ik heb andere broekjes van de Zara voor de meiden die vind ik erg fijn, die passen ze erg goed!
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Ik heb andere broekjes van de Zara voor de meiden die vind ik erg fijn, die passen ze erg goed!
Welke?
Jouw meiden zijn ook zo fijn toch?
_Lana_- Ratel
Lana deze had ik voor ze, en dan ook de bruine kleur hier van! Vidn het erg fijne broekjes, ze worden nu wat te kort en als je niet kon zien dat ze er veel mee gekropen hadden had je ze zo van me kunnen overnemen :-)
studiebol- Ratel
Mijn ervaring is dat veel kleding heel lang valt. Ezra is ongeveer 110 centimeter, maar omdat hij zo slank is draagt hij maat 104 en soms zelfs nog maat 98 en meestal zijn die kleren niet eens te kort. Dat geldt voor broeken én truien, dus het is niet omdat hij nou korte beentjes of juist een kort bovenlijf heeft. Dus ik zou ook gewoon eens een maatje kleiner proberen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
studiebol schreef:
Lana deze had ik voor ze, en dan ook de bruine kleur hier van! Vidn het erg fijne broekjes, ze worden nu wat te kort en als je niet kon zien dat ze er veel mee gekropen hadden had je ze zo van me kunnen overnemen :-)
Haha dat is lief!
Leuk broekje zeg!! Ik heb eens bij Zara gekeken en ik ga denk ik wel een gewoon broekje voor haar bestellen. Er zitten echt leuke tussen.
Bij Noppies heb ik ook een hele leuke gezien. Maarja door die verzendkosten gooi ik mijn winkelmand weer vol, dus toen heb ik toch maar snel op het kruisje gedrukt .
_Lana_- Ratel
Susan schreef:Mijn ervaring is dat veel kleding heel lang valt. Ezra is ongeveer 110 centimeter, maar omdat hij zo slank is draagt hij maat 104 en soms zelfs nog maat 98 en meestal zijn die kleren niet eens te kort. Dat geldt voor broeken én truien, dus het is niet omdat hij nou korte beentjes of juist een kort bovenlijf heeft. Dus ik zou ook gewoon eens een maatje kleiner proberen.
Ik denk dat ik een 62 neem.
Het liefst koop ik nu even niet online, want ik wil even kijken hoe het valt.
_Lana_- Ratel
Bij H&M hebben ze trouwens spijkerbroeken voor verschillende soorten lichaamsbouw, maar dat is pas vanaf maat 86. Voor de toekomst dus wel handig.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Dat is inderdaad wel heel handig Susan.
Het valt me wel tegen dat de H&M nu helemaal geen spijkerbroeken in die maat heeft.
Het valt me wel tegen dat de H&M nu helemaal geen spijkerbroeken in die maat heeft.
_Lana_- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zoek smalle spijkerbroekjes voor meisjes!
» Tussenjas voor meisjes
» Cadeautje voor meisjes van ong 3 maanden?
» Haar tips voor meisjes
» Oorbelletjes voor baby meisjes..
» Tussenjas voor meisjes
» Cadeautje voor meisjes van ong 3 maanden?
» Haar tips voor meisjes
» Oorbelletjes voor baby meisjes..
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: