Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud?

+4
Blond
Phileine
Arwyn
Esperanza
8 plaatsers

Ga naar beneden

Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud? Empty Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud?

Bericht  Esperanza zo 30 sep 2012 - 6:00

Vorig jaar heb ik een bank gekocht van 500 euro. De bank ziet er echt nog heel erg goed uit en ik heb hem dit weekend op marktplaats gezet. Nu hebben een aantal mensen geboden en het hoogste bod is tot nu toe 100 euro. Zelf had ik gehoopt er zo'n 300 voor te krijgen, maar ik vraag me af of dat reeel is.

Nu kan ik het natuurlijk altijd proberen, maar ik wil mensen ook niet afschrikken, want uiteindelijk wil ik die bank wel heel graag kwijt.

Wat denken jullie?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud? Empty Re: Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud?

Bericht  Arwyn zo 30 sep 2012 - 6:03

Als ik iets via MP verkoop, vraag ik eigenlijk nooit meer dan de helft van de nieuwprijs.
Voor een bank van €500,- zou ik denk ik €200,- vragen en als ik hem echt graag kwijt wil nog wel iets zakken.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud? Empty Re: Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud?

Bericht  Phileine zo 30 sep 2012 - 6:08

Als ie er nog goed uitziet, dan vind ik de helft van de nieuwprijs reeel.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud? Empty Re: Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud?

Bericht  Blond zo 30 sep 2012 - 6:16

Het 'probleem' van Marktplaats is dat de meeste mensen echt voor een dubbeltje eerste rang willen zitten. Ik denk dat 300 euro sowieso niet reëel is, 200 of 250 euro misschien wel.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud? Empty Re: Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud?

Bericht  Jeanette zo 30 sep 2012 - 10:34

Voor de helft zou ik het dan doen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud? Empty Re: Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud?

Bericht  Marsy28 ma 1 okt 2012 - 10:32

Ik heb net mijn hele inboedel over marktplaats verkocht en het is echt wel het wachten waard. Ik kreeg biedingen voor mijn 100m2 vloer van gratis (serieus) tot 100 euro. Ik had het voor 800 gekocht maar wilde er zoveel mogelijk voor krijgen. Ik heb het nu voor 400 verkocht, simpelweg om ook erbij te zetten dat er andere gegadigden waren (niet gezegd voor hoeveel maar ze waren er wel). Uiteindelijk wilde iemand de vloer gewoon graag hebben, woonde om de hoek. Zo is het ook gegaan met al mijn andere spullen, gewoon afwachten, ze tegen elkaar op laten bieden etc. Maakte er gewoon sport van. Nu is alles weg en heb, behalve op de vloer, overal winst op gemaakt Very Happy
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud? Empty Re: Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 18:57

Ik zat ook aan de helft te denken. Je kunt altijd iets meer bieden dan het bedrag wat je in gedachten had. Vaak gaan mensen ver onder de prijs zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud? Empty Re: Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 20:31

Waarom plaats je 'm ook niet hier? Misschien dat de meiden die hier een bank zoeken wel meer willen geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud? Empty Re: Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud?

Bericht  Muus di 2 okt 2012 - 2:33

Ik houd altijd de helft tot 1/3 van de nieuwprijs aan. Tenzij het artikel nog in de garantieperiode valt, dan wat meer.
Heb je al eens gekeken of je (soortgelijke) bank wordt aangeboden voor welke prijs?
Succes met de verkoop!

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud? Empty Re: Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud?

Bericht  ExpressoB di 2 okt 2012 - 21:46

Elixer schreef:Waarom plaats je 'm ook niet hier? Misschien dat de meiden die hier een bank zoeken wel meer willen geven.

Ja plaats maar.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud? Empty Re: Wat kan ik vragen voor een bank van een jaar oud?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum