Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even wat domme vragen(ING bank)

+2
_Muppit
Monte
6 plaatsers

Ga naar beneden

Even wat domme vragen(ING bank) Empty Even wat domme vragen(ING bank)

Bericht  Monte vr 7 sep 2012 - 7:08

Ik heb een aantal dagen geleden geprobeerd in te loggen, maar ben mijn wachtwoord vergeten(weet nog wel ongeveer) en had dus 2x geprobeerd. Bij een 3e keer kom je er niet meer in, dus dat maar niet gedaan. Als ik het vandaag nog een keer probeer en het lukt niet, is dat dan weer de 1e keer of de 3e keer van proberen.

En als mijn toegang wordt geblokkeerd, kan ik dan nog wel pinnen of is mijn rekening dan ook geblokkeerd?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Even wat domme vragen(ING bank) Empty Re: Even wat domme vragen(ING bank)

Bericht  _Muppit vr 7 sep 2012 - 7:15

Ik heb ook ooit 2x verkeerd ingelogd. Vervolgens dezelfde dag iets gekocht (via wehkamp geloof ik) via Ideal en daar begon ik weer op 0. Ik weet niet hoe het zit met dagen...
Je pinpas is volgens mij niet geblokkeerd. Ik denk alleen je internetbankieren (pin me er niet op vast Wink )!
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even wat domme vragen(ING bank) Empty Re: Even wat domme vragen(ING bank)

Bericht  Ella vr 7 sep 2012 - 7:20

Alleen je internetbankieren wordt geblokkeerd dan. Pinnen kan gewoon. Ik heb het ook eens gehad. kreeg na 3 x een code via de sms om in te loggen en kon toen weer een nieuw wachtwoord aanmaken
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even wat domme vragen(ING bank) Empty Re: Even wat domme vragen(ING bank)

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 7:21

Je kunt wel gewoon pinnen op dat moment, alleen je internetbankieren doet het dan niet meer, maar dat staat los van je pasje verder. Het is echt 3x proberen, en anders blokkeert die. Opzich logisch, want als iemand hem wil proberen te hacken zou die dus dagelijks 3 kansen hebben...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even wat domme vragen(ING bank) Empty Re: Even wat domme vragen(ING bank)

Bericht  lyke vr 7 sep 2012 - 7:26

Als je internetbankieren geblokkeerd is kan je een nieuw wachtwoord aanvragen.
Dan krijg je per post een brief en met die brief en legitimatie kan je op het postkantoor je nieuwe wachtwoord ophalen.

Je kan nog wel gewoon je pinpas gebruiken als je internetbankieren geblokkeerd is, dit staat los van elkaar.
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Even wat domme vragen(ING bank) Empty Re: Even wat domme vragen(ING bank)

Bericht  Gizmo vr 7 sep 2012 - 7:27

Pippa schreef:Je kunt wel gewoon pinnen op dat moment, alleen je internetbankieren doet het dan niet meer, maar dat staat los van je pasje verder. Het is echt 3x proberen, en anders blokkeert die. Opzich logisch, want als iemand hem wil proberen te hacken zou die dus dagelijks 3 kansen hebben...

Jij bedoelt pinnen of niet? To bedoelt inloggen in internetbankieren.

Ik heb ook weleens gehad dat ik twee x fout had, na een paar uur gewoon nog een keer geprobeerd. Maar tegenwoordig is het inderdaad minder rompslomp als het fout gaat. Ik kon ook met sms een nieuw wachtwoord krijgen.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even wat domme vragen(ING bank) Empty Re: Even wat domme vragen(ING bank)

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 7:28

Ik heb het ook over internetbankieren, daar kunnen ze je ook hacken. En als je dan elke dag 3x kan proberen wat je wachtwoord is, zou dat wel heel gemakkelijk zijn natuurlijk... dus het is 1x en dan een nieuw wachtwoord aanvragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even wat domme vragen(ING bank) Empty Re: Even wat domme vragen(ING bank)

Bericht  Monte vr 7 sep 2012 - 7:30

Ja het aanvragen is inderdaad niet zo moeilijk, maar ik wilde toch even zeker weten dat ik dan nog geld van mijn rekening kan afhalen. Internetbankieren heb ik nu even niet nodig, maar moet morgen wel echt dingen kunnen pinnen. Maar gelukkig kan dat nog wel.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Even wat domme vragen(ING bank) Empty Re: Even wat domme vragen(ING bank)

Bericht  Caribbeanlover vr 7 sep 2012 - 7:31

Monte schreef:Ik heb een aantal dagen geleden geprobeerd in te loggen, maar ben mijn wachtwoord vergeten(weet nog wel ongeveer) en had dus 2x geprobeerd. Bij een 3e keer kom je er niet meer in, dus dat maar niet gedaan. Als ik het vandaag nog een keer probeer en het lukt niet, is dat dan weer de 1e keer of de 3e keer van proberen.

En als mijn toegang wordt geblokkeerd, kan ik dan nog wel pinnen of is mijn rekening dan ook geblokkeerd?

Waarom houd je niet dat papiertje erbij met je wachtwoord?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even wat domme vragen(ING bank) Empty Re: Even wat domme vragen(ING bank)

Bericht  Monte vr 7 sep 2012 - 7:41

Caribbeanlover schreef:
Monte schreef:Ik heb een aantal dagen geleden geprobeerd in te loggen, maar ben mijn wachtwoord vergeten(weet nog wel ongeveer) en had dus 2x geprobeerd. Bij een 3e keer kom je er niet meer in, dus dat maar niet gedaan. Als ik het vandaag nog een keer probeer en het lukt niet, is dat dan weer de 1e keer of de 3e keer van proberen.

En als mijn toegang wordt geblokkeerd, kan ik dan nog wel pinnen of is mijn rekening dan ook geblokkeerd?

Waarom houd je niet dat papiertje erbij met je wachtwoord?
Dat papiertje heb ik allang niet meer. En daarbij moet om de zoveel tijd(geloof half jaar) je wachtwoord veranderen. Ik had het nieuwe wachtwoord wel opgeschreven, maar blijkbaar was dat het toch niet of heb ik het niet goed getypt.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Even wat domme vragen(ING bank) Empty Re: Even wat domme vragen(ING bank)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum