Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te koop bij de Hema voor 80 euro?

+19
Rumble
Katjing
Melis_je
sabje
Mute_
Antibes
Kaat
SuperGrover
Blond
Aimee
Atelier Madame
Arwyn
rapa nui
Snoopy
Ibbeltje
Gerbera
Susan
Schaapke
Marin
23 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat te koop bij de Hema voor 80 euro? - Pagina 4 Empty Re: Wat te koop bij de Hema voor 80 euro?

Bericht  Marin zo 30 sep 2012 - 11:07

Ja aantal kleinere dingen die echt leuk zijn is ook goed natuurlijk want t is vrijwel onmogelijk iets van €80 te vinden, maar zolang t maar niet op gaat aan kleine troepjes, dat vind ik zonde van zo'n cadeaukaart.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te koop bij de Hema voor 80 euro? - Pagina 4 Empty Re: Wat te koop bij de Hema voor 80 euro?

Bericht  TukTuk zo 30 sep 2012 - 11:14

Maar waarom vind je dat wel zonde maar inwisselen voor geld (iets kopen en terugbrengen) niet?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan zo 30 sep 2012 - 11:21

Ik vind het persoonlijk raarder tegenover die vrienden om die bon in te ruilen voor geld en iets bij een andere winkel te kopen dan om die Hema-bon op te maken aan kleinere spulletjes. In het eerste geval ruil je feitelijk het hele cadeau om voor iets anders.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 11:39

Susan schreef:Ik vind het persoonlijk raarder tegenover die vrienden om die bon in te ruilen voor geld en iets bij een andere winkel te kopen dan om die Hema-bon op te maken aan kleinere spulletjes. In het eerste geval ruil je feitelijk het hele cadeau om voor iets anders.
Dat vind ik ook.

Ik zou gewoon de folders in de gaten houden, er staat zo nu en dan vast wel iets in wat je dan in huis kunt gebruiken. En anders nodig je ze ut met kerst en koop je van die bon spulletjes voor het kerstdiner ofzo nerd

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown zo 30 sep 2012 - 18:29

Marin schreef:Ja aantal kleinere dingen die echt leuk zijn is ook goed natuurlijk want t is vrijwel onmogelijk iets van €80 te vinden, maar zolang t maar niet op gaat aan kleine troepjes, dat vind ik zonde van zo'n cadeaukaart.

Maar Marin, je doet nu alsof €80,- zo'n enorm bedrag is dat je never nooit niet op krijgt bij de Hema. Ik vind €80,- wel meevallen, om eerlijk te zijn, en zo goedkoop vind ik Hema nu ook weer niet. Ik zou desnoods al mijn lelijke bedsprei en hoeslakens vervangen ervan. Of ik koop al mijn handdoeken in 1 kleur opnieuw. Echt, dan ben je zo op die €80,-
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Marin zo 30 sep 2012 - 19:33

Paper Crown schreef:
Marin schreef:Ja aantal kleinere dingen die echt leuk zijn is ook goed natuurlijk want t is vrijwel onmogelijk iets van €80 te vinden, maar zolang t maar niet op gaat aan kleine troepjes, dat vind ik zonde van zo'n cadeaukaart.

Maar Marin, je doet nu alsof €80,- zo'n enorm bedrag is dat je never nooit niet op krijgt bij de Hema. Ik vind €80,- wel meevallen, om eerlijk te zijn, en zo goedkoop vind ik Hema nu ook weer niet. Ik zou desnoods al mijn lelijke bedsprei en hoeslakens vervangen ervan. Of ik koop al mijn handdoeken in 1 kleur opnieuw. Echt, dan ben je zo op die €80,-

Ja, maar ik zou dus niet weten wát. Dus vroeg ik om ideetjes.

En nee, omwisselen voor geld vind ik ook niet leuk eigenlijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Atelier Madame zo 30 sep 2012 - 19:41

En gewoon kleding kopen? Ze hebben super leuke blazers en treggings bijv.

En geen idee of die al is langsgekomen maar een fotoboek maken en die betalen met je kaart? Bedoel als er iemand veel foto's heeft zijn jullie dat.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: