Wat te koop bij de Hema voor 80 euro?
+19
Rumble
Katjing
Melis_je
sabje
Mute_
Antibes
Kaat
SuperGrover
Blond
Aimee
Atelier Madame
Arwyn
rapa nui
Snoopy
Ibbeltje
Gerbera
Susan
Schaapke
Marin
23 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Wat te koop bij de Hema voor 80 euro?
Wij hebben op de housewarming een Hema tegoedbon van 80 euro gekregen van het vriendengroepje van m'n vriend. Het idee was dat we dan iets aan de muur konden hangen als canvas van de Hema fotoservice, want op (oude) foto's hadden ze gezien dat het huis nog zo leeg was. Wat ze niet wisten, was dat we tegen de tijd dat de housewarming was, alles hadden ingericht en het huis dus juist al vol foto's hangt. Echt jammer dus, maar die Hema kaart hebben we dus nog steeds.. Want wat koop je verder bij de Hema voor 80 euro? We hebben al zo vaak gekeken op de webshop en in de winkel, maar weten eigenlijk nooit iets leuks. Onze keuken puilt uit van keukenspullen (de helft staat zelfs in de slaapkamerkast ) en de muren hangen dus eigenlijk allemaal ook al vol, dus een mooi canvas heeft ook geen nut.
Alles opmaken aan kleine Hema artikelen vind ik ook zonde, dat vind ik echt niet leuk naar die jongens toe, ik wil wel een cadeau wat echt tastbaar is eigenlijk. Maar wat?! Heeft iemand nog een leuk idee wat je bij de Hema zou kunnen kopen wat rond de 80 euro is? Ik heb echt geen idee namelijk meer!
Alles opmaken aan kleine Hema artikelen vind ik ook zonde, dat vind ik echt niet leuk naar die jongens toe, ik wil wel een cadeau wat echt tastbaar is eigenlijk. Maar wat?! Heeft iemand nog een leuk idee wat je bij de Hema zou kunnen kopen wat rond de 80 euro is? Ik heb echt geen idee namelijk meer!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Wat te koop bij de Hema voor 80 euro?
Spullen voor de slaapkamer? Dus mooi overtrek, kussens en een sprei?
Gast- Gast
Pippa schreef:Spullen voor de slaapkamer? Dus mooi overtrek, kussens en een sprei?
Ja, we hadden al gekeken naar dekbedovertrek, maar zaten niet echt leuke tussen (en we hebben al genoeg dekbedovertrekken eigenlijk). Die waren wel rond de 60 euro, dus hebben we wel overwogen idd!
Marin- Lady Post-a-lot
Gordijnen? Hebben ze niet zoiets als muurstickers etc?
Gast- Gast
En leuke kussens voor op de bank of fijne hand -en baddoeken?
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Marin schreef:Pippa schreef:Spullen voor de slaapkamer? Dus mooi overtrek, kussens en een sprei?
Ja, we hadden al gekeken naar dekbedovertrek, maar zaten niet echt leuke tussen (en we hebben al genoeg dekbedovertrekken eigenlijk). Die waren wel rond de 60 euro, dus hebben we wel overwogen idd!
Ook in de winkel gekeken? Want daar heb je er véél meer dan online. Ook hebben ze prachtige spreien voor over het bed heen, heb je geweldige kussens die je daarbij kunt matchen. En anders zou ik kijken naar accessoires, een mooie poef, of een bijzettafel oid, en dat aanvullen met kleinere dingen.
En handdoeken of badkamerspullen?
Gast- Gast
Hmm we hebben prima gordijnen, maar als ze echt leuke gordijnen zouden hebben, zou dat misschien wel een optie zijn. Hoewel ik de witte gordijnen nu gewoon eigenlijk 't meest rustig vind Muurstickers is niet handig, de muren zijn al zo vol
Da's 't nadeel, we hebben eigenlijk alles al voor in 't huis! Ik zou zo graag iets leuks willen kopen van die bon, maar ik weet 't gewoon echt niet!
Da's 't nadeel, we hebben eigenlijk alles al voor in 't huis! Ik zou zo graag iets leuks willen kopen van die bon, maar ik weet 't gewoon echt niet!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik zou die bon lekker bewaren, ik zou niet koste wat het kost nu iets groots en tastbaars kopen. Er zijn altijd wel van die momenten waarop zo'n bon heel goed van pas komt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Je zou ook bv. zoiets voor op de kamer kunnen kopen;
http://www.hema.nl/winkel/wonen/klokkenwekkers/wekkerlamp-(70494400)
Gast- Gast
Pippa schreef:Marin schreef:Pippa schreef:Spullen voor de slaapkamer? Dus mooi overtrek, kussens en een sprei?
Ook in de winkel gekeken? Want daar heb je er véél meer dan online. Ook hebben ze prachtige spreien voor over het bed heen, heb je geweldige kussens die je daarbij kunt matchen. En anders zou ik kijken naar accessoires, een mooie poef, of een bijzettafel oid, en dat aanvullen met kleinere dingen.
En handdoeken of badkamerspullen?
Ik heb al de Hotel kwaliteit handdoeken, die zijn zo geweldig idd! (Drogen alleen voor geen meter in dit huis)
En ja, we hadden in de winkel gekeken, maar wel bij ons in 't stadshart, dus niet de grootste Hema. Moet maar eens in de grote Hema in de stad kijken anders, wie weet is daar nog een leuk dekbedovertrek! Kussens en sprei hoef ik niet op bed, alleen maar irritant met opmaken.
Wie weet hebben ze bij een grotere Hema nog leuke woonartikelen.
Marin- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Je zou ook bv. zoiets voor op de kamer kunnen kopen;
Hebben we al..... Hahaha oh zo erg! Ik schaam me gewoon. Het huis is al zo overvol
Kunnen we er niet bergruimte voor kopen?
Susan, ik zou eigenlijk eens moeten kijken of er een datum aan vast zit, want als ie maar een jaar geldig is, zou 't zonde zijn om te laten verlopen!
Marin- Lady Post-a-lot
O dat vind ik juist fijn met opmaken, haha! Of misschien een grote plaid voor op/bij de bank met leuke kussens. Maar inderdaad, als je een grote HEMA zoekt hebben ze enorm veel woon spullen, juist de nieuwe collectie is geweldig
Gast- Gast
Gordijnen zijn erg duur bij de Hema, dat red je niet voor €80-,
Vind de opmerking van Susan ook wel goed, ja.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Schaapke schreef:Gordijnen zijn erg duur bij de Hema, dat red je niet voor €80-,
Ik zou juist wel zoeken naar iets tastbaars, want als je het bewaart voor een moment dat het een keer nodig is, ga je misschien dingen kopen die misschien nodig zijn, maar niet echt 'leuk' zijn als herinnering, ik zou het dus echt als extra zien en er wel wat van kopen.
Gast- Gast
Ja, maar als er niks is wat je echt mooi vindt of wil hebben of plek voor hebt dan vind ik dat juist zonde.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, dat heb ik dus ook Pippa. Ik zou het echt heel zonde vinden als het opgaat aan 'troepjes' als het ware. Twee of drie dingen die bij elkaar horen vind ik wel heel leuk (zoiets als zo'n dekbedovertrek met sprei en kussens, maar dan iets anders), maar echt veel kleine dingetjes vind ik zonde.
Marin- Lady Post-a-lot
Zo'n cadeaukaart van de Hema hoef je niet in 1x op te maken. Er blijft gewoon een tegoed op staan. Dus ik zou gewoon regelmatig naar de Hema gaan en kleine dingen kopen. Vleeswaren/brood/koffie/kaarsen/ t-shirt enz. En dan gewoon elke keer die kaart gebruiken..
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Deze handdoeken vind ik leuk! Maar zijn maar 2 euro 60
http://www.hema.nl/winkel/wonen/netbinnen/baddoek-jacquard-(99002204)
http://www.hema.nl/winkel/wonen/netbinnen/baddoek-jacquard-(99002204)
Marin- Lady Post-a-lot
Gerbera schreef:Zo'n cadeaukaart van de Hema hoef je niet in 1x op te maken. Er blijft gewoon een tegoed op staan. Dus ik zou gewoon regelmatig naar de Hema gaan en kleine dingen kopen. Vleeswaren/brood/koffie/kaarsen/ t-shirt enz. En dan gewoon elke keer die kaart gebruiken..
Vind je dat niet onwijs lullig naar die mensen toe die die kaart cadeau hebben gedaan? Ik wil op z'n minst iets in m'n huis kunnen laten zien wat ik van hun geld heb gekocht.
Marin- Lady Post-a-lot
Deze letterbak is ook leuk!
http://www.hema.nl/winkel/wonen/folder/letterbak-(13063047)
En dan vullen met spulletjes. Maar zou niet weten waar ik 'm kwijt moet in m'n huis. In een vensterbank staat vast raar..Da's de enige plek die nog zou kunnen.
http://www.hema.nl/winkel/wonen/folder/letterbak-(13063047)
En dan vullen met spulletjes. Maar zou niet weten waar ik 'm kwijt moet in m'n huis. In een vensterbank staat vast raar..Da's de enige plek die nog zou kunnen.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Gerbera schreef:Zo'n cadeaukaart van de Hema hoef je niet in 1x op te maken. Er blijft gewoon een tegoed op staan. Dus ik zou gewoon regelmatig naar de Hema gaan en kleine dingen kopen. Vleeswaren/brood/koffie/kaarsen/ t-shirt enz. En dan gewoon elke keer die kaart gebruiken..
Vind je dat niet onwijs lullig naar die mensen toe die die kaart cadeau hebben gedaan? Ik wil op z'n minst iets in m'n huis kunnen laten zien wat ik van hun geld heb gekocht.
Ik zou er idd wel iets voor halen wat je kan laten zien aan de gevers. Maar misschien niet het hele bedrag als je niks kan vinden. Of nog even wachten tot je wel wat ziet. Anders is het kopen om het kopen en niet omdat je het graag wil.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Er is nu een actie dat je kaartjes voor de Efteling kunt kopen bij de Hema. Geen idee of je die ook met een cadeaukaart kan betalen, maar lijkt mij van wel. Dus als je het leuk vind om daar heen te gaan, lijkt me dat een goede besteding.
Ik zie dat ze ook een e-reader hebben voor 89 euro.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ibbeltje, ja die bon ligt er nu al maanden (housewarming was in juni) en tot nu toe nog nergens tegenaan gelopen van goh dit missen we of goh dit zouden we graag willen!
Ik denk dat we uiteindelijk inderdaad een aantal dingen kopen, twee of drie stuks, maar wat?!
Ik denk dat we uiteindelijk inderdaad een aantal dingen kopen, twee of drie stuks, maar wat?!
Marin- Lady Post-a-lot
Snoopy schreef:Er is nu een actie dat je kaartjes voor de Efteling kunt kopen bij de Hema. Geen idee of je die ook met een cadeaukaart kan betalen, maar lijkt mij van wel. Dus als je het leuk vind om daar heen te gaan, lijkt me dat een goede besteding.
Efteling hoef ik niet heen, maar we hadden al wel gekeken naar van de tegoedbonnen voor lekker diner of dagje weg enzo! Leek ons ook wel leuk, maar ook weer niet echt tastbaar. Maar dat idee is op zich wel heel leuk ja!
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Ibbeltje, ja die bon ligt er nu al maanden (housewarming was in juni) en tot nu toe nog nergens tegenaan gelopen van goh dit missen we of goh dit zouden we graag willen!
Oh oke haha ja snap dat je dan wel een keer wat wil halen van de bon Ik ga eens op de site neuzen. Die letterbak is ook leuk, maar 30 euro vind ik er weer zonde voor of zo hahah. Maar hij is wel leuk.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Tip: driewieler bij de HEMA voor 20 euro
» Zou jij voor een miljoen euro..
» 50 euro gekregen, wat koop jij?
» Kadobon van 20 euro van bol.com wat koop jij?
» Waar te koop...bloem op voet voor voor het raam
» Zou jij voor een miljoen euro..
» 50 euro gekregen, wat koop jij?
» Kadobon van 20 euro van bol.com wat koop jij?
» Waar te koop...bloem op voet voor voor het raam
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: