Zou jij voor een miljoen euro..
+30
Highway
Starla
May
Twellie
Zora
Star007
Bolleke
strawberry
SuperGrover
Sylvana
Japie
Shisha
Lenthe
ExpressoB
M@niek
Paper Crown
Silver
Phileine
Elliot
Wasmachine
Antibes
Toet
Caro
Blond
Suus
Rush
Atelier Madame
SoGood
Océane
Fortissimo
34 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Zou jij voor een miljoen euro..
(Bij de seksgerelateerde vragen 'als je vrijgezel zou zijn'.. of niet hahaha)
Een XTC pil slikken
Een snuif cocaine nemen
Heroine toedienen in een schone spuit
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw)
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!)
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten waarbij jullie gezichten zichtbaar zijn.
haha.. Oooh echt te goor en dingen waar je helemaal niet over wilt nadenken. Ik lig hier in een deuk
Een XTC pil slikken
Een snuif cocaine nemen
Heroine toedienen in een schone spuit
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw)
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!)
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten waarbij jullie gezichten zichtbaar zijn.
haha.. Oooh echt te goor en dingen waar je helemaal niet over wilt nadenken. Ik lig hier in een deuk
Gast- Gast
Re: Zou jij voor een miljoen euro..
Punk'd schreef:(Bij de seksgerelateerde vragen 'als je vrijgezel zou zijn'.. of niet hahaha)
Een XTC pil slikken: Nee
Een snuif cocaine nemen: Nee
Heroine toedienen in een schone spuit: Nee
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is: Nee
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw): Nee
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!): Ja
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten waarbij jullie gezichten zichtbaar zijn.: Nee
Hoe kom je er op!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ondanks dat ik echt een afkeer heb van harddrugs en principeel tegen ben.. zou ik toch bezwijken voor een miljoen euro bij sommige soorten.
Een XTC pil slikken Ja
Een snuif cocaine nemen Nee, denk ik. Ik zou mezelf eerst heel goed verdiepen in wat het is en met je doet
Heroine toedienen in een schone spuit No way!
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is NOOONOO .. nononono.. nono there is a LIMIT!
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Ieehw misschien als ik heeel veel moed indrink en ik hem niet hoef aan te kijken.. Je weet wel door zo'n gat in de muur.. Dat ik niet weet dat hij zwerver is haha
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!) Ja
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten waarbij jullie gezichten zichtbaar zijn. Hmm.. denk het niet.. Maar toch knaagt die miljoen euro.. Waarom zou mijn/ons filmpje opvallen tussen die miljoenen films op internet.
Een XTC pil slikken Ja
Een snuif cocaine nemen Nee, denk ik. Ik zou mezelf eerst heel goed verdiepen in wat het is en met je doet
Heroine toedienen in een schone spuit No way!
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is NOOONOO .. nononono.. nono there is a LIMIT!
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Ieehw misschien als ik heeel veel moed indrink en ik hem niet hoef aan te kijken.. Je weet wel door zo'n gat in de muur.. Dat ik niet weet dat hij zwerver is haha
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!) Ja
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten waarbij jullie gezichten zichtbaar zijn. Hmm.. denk het niet.. Maar toch knaagt die miljoen euro.. Waarom zou mijn/ons filmpje opvallen tussen die miljoenen films op internet.
Laatst aangepast door Punk'd op di 11 dec 2012 - 4:19; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
hahaha geen idee.. Het kwam door dat topic wat je 'nooit in je leven zult doen'.. Dan komen bij mij gelijk allerlei gore ideeen boven
Gast- Gast
Een XTC pil slikken Ja (ik zei in een ander topic dat ik nooit hard drugs zou nemen in mijn leven, maar voor een miljoen wel hoor)
Een snuif cocaine nemen Ja
Heroine toedienen in een schone spuit Nee
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is Nee(!)
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Nee
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten waarbij jullie gezichten zichtbaar zijn. Nee
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is Nee(!)
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Nee
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten waarbij jullie gezichten zichtbaar zijn. Nee
Laatst aangepast door Océane op di 11 dec 2012 - 4:18; in totaal 1 keer bewerkt
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Punk'd schreef:(Bij de seksgerelateerde vragen 'als je vrijgezel zou zijn'.. of niet hahaha)
Een XTC pil slikken -Ja
Een snuif cocaine nemen - Ja, mits ik zeker weet dat het zuiver spul is.
Heroine toedienen in een schone spuit -Nee
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is -Nee
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) - Ehh, haha zit echt te lachen om jouw vragen. Voor een miljoen wil ik wel heel snel rukken.
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!) - Ja
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten waarbij jullie gezichten zichtbaar zijn. - Nee
Laatst aangepast door Sogood op di 11 dec 2012 - 4:19; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik vind een miljoen euro een heleboel geld. Dus denk dat ik het meeste wel zou doen, met uitzondering van sex met de zwerver, dat vind ik echt te ranzig. Aftrekken kan ik m'n handen iig nog na wassen :p. En het amteurfilpmje met gezichten vind ik lastig.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Whahaha ikmoet echt heel hard lachen om de antwoorden op 'een zwerver aftrekken'
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Een XTC pil slikken Ja, ook wel voor minder
Een snuif cocaine nemen Ja, ook wel voor minder
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is Nee
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Niet alle zwervers zijn vies en lelijk natuurlijk hmm. Ik zou wel heel goed nadenken, maar als die miljoen voor m`n neus wappert het uiteindelijk wel doen denk ik.
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!) Nee
Een snuif cocaine nemen Ja, ook wel voor minder
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Niet alle zwervers zijn vies en lelijk natuurlijk hmm. Ik zou wel heel goed nadenken, maar als die miljoen voor m`n neus wappert het uiteindelijk wel doen denk ik.
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!) Nee
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha, wat een vragen, Punk'd!
Een XTC pil slikken: ja
Een snuif cocaine nemen: mm, weet niet, lijkt me op de een of andere manier enger, maarja, een miljoen...
Heroine toedienen in een schone spuit: nee
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is: nee
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw): nee
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!): Ook zonder namen, zodat niemand weet dat wij het zijn? Dan misschien...
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten waarbij jullie gezichten zichtbaar zijn: nee
Een XTC pil slikken: ja
Een snuif cocaine nemen: mm, weet niet, lijkt me op de een of andere manier enger, maarja, een miljoen...
Heroine toedienen in een schone spuit: nee
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw): nee
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!): Ook zonder namen, zodat niemand weet dat wij het zijn? Dan misschien...
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten waarbij jullie gezichten zichtbaar zijn: nee
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
HAHAHAHA SoGood.. ff snel rukken
Ik lig hier in een scheur.. Ik snap ook echt niet hoe ik bij deze ranzige ideeen kom.. Jullie zullen wel denken
Ik lig hier in een scheur.. Ik snap ook echt niet hoe ik bij deze ranzige ideeen kom.. Jullie zullen wel denken
Gast- Gast
Punk'd: Beest
1 miljoen is inderdaad wel erg veel geld. Maar ik ben zo 'bang' voor drugs, dat ik het er niet voor over heb. En een zwerver aftrekken? Ik heb al afkeer van de meeste piemels, laat staan die van een zwerver.. Brrr..
1 miljoen is inderdaad wel erg veel geld. Maar ik ben zo 'bang' voor drugs, dat ik het er niet voor over heb. En een zwerver aftrekken? Ik heb al afkeer van de meeste piemels, laat staan die van een zwerver.. Brrr..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Een XTC pil slikken Ja
Heroine toedienen in een schone spuit Ja
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Nou vooruit, maar dan wil ik wel direct die miljoen in contanten.
Het zou wat zijn, als ik een miljoen zou vangen om een snuif cocaïne te nemen. Kom maar op met dat spul!
Heroine toedienen in een schone spuit Ja
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Nou vooruit, maar dan wil ik wel direct die miljoen in contanten.
Het zou wat zijn, als ik een miljoen zou vangen om een snuif cocaïne te nemen. Kom maar op met dat spul!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Punk'd schreef:HAHAHAHA SoGood.. ff snel rukken
Haha! Mensen vragen altijd aan mij "Hoe kom jij toch altijd aan van die aparte gedachten?!" Dus ik ben al lang blij dat ik niet de enige ben eigenlijk...
SoGood- Ratel
Een XTC pil slikken; Ja
Een snuif cocaine nemen: Ja
Heroine toedienen in een schone spuit: Ja
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw): ja
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!): ja
hahah: echt: een miljoen zou mijn leven nu zo immens aangenaam maken dat ik die drugs maar voor lief neem. En een filmpje maak ik echt alleen als er nooit, nooit iemand mijn gezicht zou zien (en ik mezelf ook niet zou hoeven terug te zien).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Een XTC pil slikken. Ja, maar dat doe ik ook wel eens vrijwillig
Een snuif cocaine nemen Ja, ook wel voor minder.
Heroine toedienen in een schone spuit Nee.
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is Alleen als het een knappe zwerver is en ik hem eerst onder de douche mag zetten.
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Zelfde als hierboven.
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!) Ja.
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten waarbij jullie gezichten zichtbaar zijn. Nee.
Een snuif cocaine nemen Ja, ook wel voor minder.
Heroine toedienen in een schone spuit Nee.
Seks hebben met een zwerver die ziektevrij is Alleen als het een knappe zwerver is en ik hem eerst onder de douche mag zetten.
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Zelfde als hierboven.
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!) Ja.
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten waarbij jullie gezichten zichtbaar zijn. Nee.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zal wel heel makkelijk zijn maar ik vind een seksfilmpje (prive - zonder gezichten en namen) echt de makkelijkste manier om geld te verdienen en ook de minst gore.. Nouja.. beetje dirty zal hij wel worden whahahahaha.. Nee ik hou op
Maar ik vind dat een stuk minder eng dan drugs nemen.
Gast- Gast
Een XTC pil slikken Ja
Een zwever aftrekken die ziekte vrij is (hij doet verder niets bij jouw) Als ik vrijgezel zou zijn wel denk ik?
Een amateurfilmpje van jezelf (of jouw en je partner) online zetten (zonder gezichten!) Ja prima
Hahahahaha wauw
Gast- Gast
Is het nou zo dat je van 1 goede shot heroine meteen verslaafd bent, ja toch? Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk.
SoGood- Ratel
Punk'd schreef:Ik zal wel heel makkelijk zijn maar ik vind een seksfilmpje (prive - zonder gezichten en namen) echt de makkelijkste manier om geld te verdienen en ook de minst gore.. Nouja.. beetje dirty zal hij wel worden whahahahaha.. Nee ik hou op
Geef mij maar een pil!
Blond- Lady Post-a-lot
Sogood schreef:Is het nou zo dat je van 1 goede shot heroine meteen verslaafd bent, ja toch? Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk.
Volgens mij wel.. Net als met Meth.. maar dat is volgens mij nog erger dan heroine.
Bij spuiten en slikken zijn dat ook de enige drugs die Filemon toen niet uitgeprobeerd heeft, omdat hij de kans op verslaving te groot vond.
Gast- Gast
Drugs nemen heb ik zelf in de hand. Wat er met dat seksfilmpje gebeurd niet.Punk'd schreef:Ik zal wel heel makkelijk zijn maar ik vind een seksfilmpje (prive - zonder gezichten en namen) echt de makkelijkste manier om geld te verdienen en ook de minst gore.. Nouja.. beetje dirty zal hij wel worden whahahahaha.. Nee ik hou op
Ik laat mezelf NOOIT naakt of seksend vastleggen op wat voor manier dan ook. Ik zie dagelijks op m`n werk hoe dat je je leven lang kan achtervolgen. Nee bedankt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Sogood schreef:Is het nou zo dat je van 1 goede shot heroine meteen verslaafd bent, ja toch? Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk.
Dan heb je een miljoen om direct de eerste jaren van je verslaving te coveren ;-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Goed om te weten dat er achter mijn werk een punt is waar verslaafden kunnen komen voor hun meth. Als mijn miljoen dan op is kan ik daarheen.
Blond- Lady Post-a-lot
Lijt me niet, die adaptaties in je hersenen kosten tijd. Ik geloof best dat het psychisch misschien heel moeilijk is en je erg graag en makkelijker die 2e, 3e etc. neemt. Maar verslaafd vanaf 1 shot lijkt me stug.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk verjaardagskado voor 60 euro?
» Cadeau van 20 euro voor man
» Goede laptop voor -500 euro
» 2 Syoss producten voor 6 euro!
» tip IKEA kerstboom voor 1 euro
» Cadeau van 20 euro voor man