Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te koop bij de Hema voor 80 euro?

+19
Rumble
Katjing
Melis_je
sabje
Mute_
Antibes
Kaat
SuperGrover
Blond
Aimee
Atelier Madame
Arwyn
rapa nui
Snoopy
Ibbeltje
Gerbera
Susan
Schaapke
Marin
23 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat te koop bij de Hema voor 80 euro? - Pagina 2 Empty Re: Wat te koop bij de Hema voor 80 euro?

Bericht  Snoopy zo 30 sep 2012 - 5:28

En jullie hebben geen tuin? Daar zijn ook een hoop leuke dingen voor te krijgen of voor op het balkon? Aan de muur bijvoorbeeld.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te koop bij de Hema voor 80 euro? - Pagina 2 Empty Re: Wat te koop bij de Hema voor 80 euro?

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 5:28

Ik heb naar die letterbak staan kijken vanmiddag, maar hij is echt klein en ziet er slecht uit, dus vind hem zeker het geld niet waard...

Gast
Gast

Bericht  rapa nui zo 30 sep 2012 - 5:29

Hoe lang is die bon geldig? Anders er misschien straks kerstspullen voor kopen als jullie die samen nog niet hebben?

Ik zou hem, als hij nog langer geldig is, voorlopig gewoon bewaren, net als Suzan ook al zegt.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Marin zo 30 sep 2012 - 5:29

Ibbeltje schreef:
Marin schreef:Ibbeltje, ja die bon ligt er nu al maanden (housewarming was in juni) en tot nu toe nog nergens tegenaan gelopen van goh dit missen we of goh dit zouden we graag willen!
Ik denk dat we uiteindelijk inderdaad een aantal dingen kopen, twee of drie stuks, maar wat?!

Oh oke haha ja snap dat je dan wel een keer wat wil halen van de bon Very Happy Ik ga eens op de site neuzen. Die letterbak is ook leuk, maar 30 euro vind ik er weer zonde voor of zo hahah. Maar hij is wel leuk.

Hahaha ja nou ga ik al bedenken wat ik er in zou doen. Maar denk a) dat m'n vriend zo'n ding helemaal niks vindt en b) er is geen plek!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Susan zo 30 sep 2012 - 5:29

Marin schreef:
Gerbera schreef:Zo'n cadeaukaart van de Hema hoef je niet in 1x op te maken. Er blijft gewoon een tegoed op staan. Dus ik zou gewoon regelmatig naar de Hema gaan en kleine dingen kopen. Vleeswaren/brood/koffie/kaarsen/ t-shirt enz. En dan gewoon elke keer die kaart gebruiken..

Vind je dat niet onwijs lullig naar die mensen toe die die kaart cadeau hebben gedaan? Ik wil op z'n minst iets in m'n huis kunnen laten zien wat ik van hun geld heb gekocht.

Ik vind dat helemaal niet lullig. Als ik een bon zou geven zou ik liever hebben dat de ontvangers die bon besteden op een manier die voor hen het prettigst is dan dat ze iets kiezen om mij een plezier te doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin zo 30 sep 2012 - 5:29

rapa nui schreef:Hoe lang is die bon geldig? Anders er misschien straks kerstspullen voor kopen als jullie die samen nog niet hebben?

Ik zou hem, als hij nog langer geldig is, voorlopig gewoon bewaren, net als Suzan ook al zegt.

Oh ja da's ook wel een goed idee!! Ik heb wel een vrij uitgebreide kerstversieringverzameling, maar wie weet wat we nog samen kunnen vinden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje zo 30 sep 2012 - 5:30

Houden jullie hier van? http://www.hema.nl/winkel/return-to-sender Geen idee hoor ik noem maar wat.

Of tickets voor iets: https://tickets.hema.nl/default.aspx Hoewel niks tastsbaars heb je dan.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Snoopy zo 30 sep 2012 - 5:34

Heb je al bij 'Ontwerp het zelf' gekeken? Staan best wel leuke dingen bij. Kantoorartikelen (had je niet een kantoor/werkkamer? Zelf ontworpen laptoptas of fietstas? Verjaardagskalender is ook altijd leuk en kan je altijd wel ergens kwijt.
Of een foto van op zeildoek laten drukken voor op het balkon aan de muur?
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Ibbeltje zo 30 sep 2012 - 5:40

Bij ontwerp zelf kan je ook ene naambordje....hebben jullie die al bij de voordeur??
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn zo 30 sep 2012 - 5:52

Als je er nog niks voor weet, zou ik hem ook gewoon nog even bewaren.
Er komt vanzelf wel iets wat je graag wil hebben en dan heb je hem nog mooi achter de hand.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Atelier Madame zo 30 sep 2012 - 5:54

Zon overnachtingacadeau die ze verkopen, kun je zelf nog je weekendje weg plannen
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Aimee zo 30 sep 2012 - 6:10

Atelier Madame schreef:Zon overnachtingacadeau die ze verkopen, kun je zelf nog je weekendje weg plannen
Ja dat zou ik ook doen, zo'n 'lekker weg' kaart halen. Kan je iets actiefs mee doen, iets culinairs, weekendje weg, etc.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Blond zo 30 sep 2012 - 6:14

Susan schreef:
Marin schreef:
Gerbera schreef:Zo'n cadeaukaart van de Hema hoef je niet in 1x op te maken. Er blijft gewoon een tegoed op staan. Dus ik zou gewoon regelmatig naar de Hema gaan en kleine dingen kopen. Vleeswaren/brood/koffie/kaarsen/ t-shirt enz. En dan gewoon elke keer die kaart gebruiken..

Vind je dat niet onwijs lullig naar die mensen toe die die kaart cadeau hebben gedaan? Ik wil op z'n minst iets in m'n huis kunnen laten zien wat ik van hun geld heb gekocht.

Ik vind dat helemaal niet lullig. Als ik een bon zou geven zou ik liever hebben dat de ontvangers die bon besteden op een manier die voor hen het prettigst is dan dat ze iets kiezen om mij een plezier te doen.

Eens met Susan. Je hoeft toch niet koste wat het kost iets te kopen voor een groot bedrag terwijl jullie het helemaal niet nodig hebben?
As ik er Hunkemoller of Douglas bon geef verwacht ik echt niet dat de ontvangers mij laten zien wat ze ervan gekocht hebben. Is uiteraard leuk, maar ik verwacht het niet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 6:22

Eens met Gerbera, Susan en Chance.

Ik zie niet in waarom je perse iets tastbaars moet kopen ervan. Zij hebben het dan misschien met een intentie gegeven, maar ik ga er niet van uit dat ze vinden dat je het ook perse daar aan moet besteden. Helemaal nu ze hebben gezien dat de muren al vol hangen.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover zo 30 sep 2012 - 6:24

Hij is onbeperkt geldig, en kan in delen worden besteed. Waarom dus per se nu iets kopen van 80 euro? Iets tastbaars kan toch ook voor minder geld? Maar goed, ik vind het ook helemaal niet lullig om niet iets tastbaars te kopen, het idee van zo'n cadeaubon is juist dat je iets kan kopen wat je zelf wilt, in plaats van wat de gevers willen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Marin zo 30 sep 2012 - 6:27

Hmm zie ik toch anders Chance. Ik vind t al 'lullig' genoeg dat ze een leuk idee hadden (Canvas) maar bij t zien van t huis er achter kwamen dat de muren intussen al vol waren, dus ik vind t eigenlijk wel zo leuk om t dan ook aan iets voor t huis te besteden.

Worden wel weer leuke dingen genoemd waar we naar kunnen kijken.

Ibbeltje, we wonen in een flat dus er hangt gewoon een standaard naambordje op de brievenbus. Voor een volgend huis zou ik zoiets wel leuk vinden ja.

Iets culinairs is sowieso aan ons besteed, dus misschien is dat nog een optie maar ja weer niets voor t huis.

Zo'n bon is zeker niet in te wisselen tegen geld hè? Want we willen nog wel steeds een kledingrek van de WoonExpress kopen van €80, maar ja daar heb je ook niks aan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blond zo 30 sep 2012 - 6:28

SuperGrover schreef:Hij is onbeperkt geldig, en kan in delen worden besteed. Waarom dus per se nu iets kopen van 80 euro? Iets tastbaars kan toch ook voor minder geld? Maar goed, ik vind het ook helemaal niet lullig om niet iets tastbaars te kopen, het idee van zo'n cadeaubon is juist dat je iets kan kopen wat je zelf wilt, in plaats van wat de gevers willen.

Het zou wat zijn Wink . 'Hier heb je een cadeaubon van de Ici Paris XL, maar je moet per se de nieuwe geur van Justin Bieber ervan kopen'.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin zo 30 sep 2012 - 6:30

* even kijken of de Hema niet zo'n rek heeft, das nog best een idee!*
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje zo 30 sep 2012 - 6:30

Chance schreef:
SuperGrover schreef:Hij is onbeperkt geldig, en kan in delen worden besteed. Waarom dus per se nu iets kopen van 80 euro? Iets tastbaars kan toch ook voor minder geld? Maar goed, ik vind het ook helemaal niet lullig om niet iets tastbaars te kopen, het idee van zo'n cadeaubon is juist dat je iets kan kopen wat je zelf wilt, in plaats van wat de gevers willen.

Het zou wat zijn Wink . 'Hier heb je een cadeaubon van de Ici Paris XL, maar je moet per se de nieuwe geur van Justin Bieber ervan kopen'.

Nee datis logisch maar ik snap wel dat ze misschien iets willen voor in huis dat ze kunnen laten zien dat ze er van gekocht hebben. Al zou ik ook gewoon kiezen anders voor dagje weg of wat ook van de site. Je moet er mee doen wat je zelf wil.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kaat zo 30 sep 2012 - 6:31

Misschien als je met de bon eerst iets koopt en het dan retour brengt? Weet niet of je dan gewoon contant geld terug krijgt, of dat ze het weer op een cadeaubon zetten.is het proberen misschien wel waard.
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SuperGrover zo 30 sep 2012 - 6:32

Marin schreef:
Zo'n bon is zeker niet in te wisselen tegen geld hè?.
Nee
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Antibes zo 30 sep 2012 - 6:32

Marin schreef:

Zo'n bon is zeker niet in te wisselen tegen geld hè? Want we willen nog wel steeds een kledingrek van de WoonExpress kopen van €80, maar ja daar heb je ook niks aan.

Haha, kom nou Marin, wat denk je zelf.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Blond zo 30 sep 2012 - 6:33

Ibbeltje schreef:
Chance schreef:

Nee datis logisch maar ik snap wel dat ze misschien iets willen voor in huis dat ze kunnen laten zien dat ze er van gekocht hebben. Al zou ik ook gewoon kiezen anders voor dagje weg of wat ook van de site. Je moet er mee doen wat je zelf wil.

Ja ik zie dat gewoon anders, ik vind dat een cadeaukaart mag besteden aan wat je zelf wil, of dat nu iets voor het huis is (wat je gevers hebben bedacht), of aan bijvoorbeeld eten en ondergoed.
Maar i agree to disagree Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 6:34

Als je echt iets tastbaars wilt en dan toch in de foto's wilt blijven, zou ik gewoon een paar foto-albums maken.

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 30 sep 2012 - 6:35

Antibes schreef:
Marin schreef:

Haha, kom nou Marin, wat denk je zelf.. Wink

Haha nee t was ook niet echt een hele serieuze vraag.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: