Wat te koop bij de Hema voor 80 euro?
+19
Rumble
Katjing
Melis_je
sabje
Mute_
Antibes
Kaat
SuperGrover
Blond
Aimee
Atelier Madame
Arwyn
rapa nui
Snoopy
Ibbeltje
Gerbera
Susan
Schaapke
Marin
23 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat te koop bij de Hema voor 80 euro?
ik weet niet of dit hier al gezegd is, maar je kan bij de hema ook van die naambordjes maken voor bij de voordeur. Misschien is dit wel leuk met een foto van jullie.
Gast- Gast
Lily schreef:ik weet niet of dit hier al gezegd is, maar je kan bij de hema ook van die naambordjes maken voor bij de voordeur. Misschien is dit wel leuk met een foto van jullie.
Hahah ja dat gaf ik ook als idee, maar ze wonen in een flat
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Maple schreef:Als je echt iets tastbaars wilt en dan toch in de foto's wilt blijven, zou ik gewoon een paar foto-albums maken.
Had ik ook wel bedacht maar ik zou niet weten waarvan en de kwaliteit van de Hema vind ik echt slecht.
Ik denk dat we of maar moeten beslissen voor zo'n diner bon ofzo, of wat spulletjes voor in huis, maar geen idee wat nog.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
inderdaad zo`n bon ervoor kopen wat jullie dan samen kunnen doen, dagje weg/high tea of je legt wat bij dat je een weekendje weg pakt. Ik zie op de website dat je ook lampenkappen kan maken met je eigen foto, ziet er ook wel leuk uit.
Gast- Gast
Als ik hem niet aan liflafjes uit zou willen geven, maar ook nu nog niets weet had ik hem gewoon even weggelegd. Wie weet komt er de komende maanden wel iets langs waar je oog op valt en heb je lekker die bon nog liggen. Dan heb je ook iets wat je echt wil.
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Ja ik hoef t ook niet persé morgen uit te geven ofzo, maar omdat we nu al meerdere keren daar gestaan hebben van Euh tja weten eigenlijk niet waaraan, dacht ik, ik vraag t eens op t forum! Komen vast leuke ideetjes voorbij.
En idd sommige dingen had ik zelf nog niet aan gedacht.
En idd sommige dingen had ik zelf nog niet aan gedacht.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, dat snap ik! Ik denk, ik geef nog een optie
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Kaat schreef:Misschien als je met de bon eerst iets koopt en het dan retour brengt? Weet niet of je dan gewoon contant geld terug krijgt, of dat ze het weer op een cadeaubon zetten.is het proberen misschien wel waard.
Je krijgt het geld terug.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Chance schreef:
As ik er Hunkemoller (...) bon geef verwacht ik echt niet dat de ontvangers mij laten zien wat ze ervan gekocht hebben. Is uiteraard leuk, maar ik verwacht het niet.
"twee paar jarretels en tepelstickers"
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Chance schreef:Ibbeltje schreef:Chance schreef:SuperGrover schreef:Hij is onbeperkt geldig, en kan in delen worden besteed. Waarom dus per se nu iets kopen van 80 euro? Iets tastbaars kan toch ook voor minder geld? Maar goed, ik vind het ook helemaal niet lullig om niet iets tastbaars te kopen, het idee van zo'n cadeaubon is juist dat je iets kan kopen wat je zelf wilt, in plaats van wat de gevers willen.
Het zou wat zijn . 'Hier heb je een cadeaubon van de Ici Paris XL, maar je moet per se de nieuwe geur van Justin Bieber ervan kopen'.
Nee datis logisch maar ik snap wel dat ze misschien iets willen voor in huis dat ze kunnen laten zien dat ze er van gekocht hebben. Al zou ik ook gewoon kiezen anders voor dagje weg of wat ook van de site. Je moet er mee doen wat je zelf wil.
Ja ik zie dat gewoon anders, ik vind dat een cadeaukaart mag besteden aan wat je zelf wil, of dat nu iets voor het huis is (wat je gevers hebben bedacht), of aan bijvoorbeeld eten en ondergoed.
Maar i agree to disagree
Ik ben het eens met Chance. Het is een cadeau, het is de bedoeling dat jullie er profijt van hebben, niet dat het nu een soort queeste wordt om iets te zoeken wat in jullie huis past en wat jullie eventueel wel zouden willen neerzetten/ophangen.
Inwisselen voor geld kan niet, maar misschien ken je wel iemand die van plan is veel bij de Hema te kopen (een zwangere dame bijvoorbeeld of iemand die net een baby heeft) die de bon van je wil overnemen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik zou echt wachten tot je iets heel leuks/passends hebt gevonden en zéker niet als eis hebben dat meteen die hele 80 euro op gemaakt moet worden.
Als je alles in één keer op wilt maken, zou ik gaan voor een mooie dekbedovertrekset en een paar flessen wijn ofzo.
Als je alles in één keer op wilt maken, zou ik gaan voor een mooie dekbedovertrekset en een paar flessen wijn ofzo.
Gast- Gast
Nee iets van precies €80 is wel lastig bij de Hema natuurlijk, want het is juist zo'n lekkere goedkope winkel meestal. Maar we zullen eens kijken of er iets tussen de tips staat.
Marin- Lady Post-a-lot
SuperGrover schreef:NeeMarin schreef:
Zo'n bon is zeker niet in te wisselen tegen geld hè?.
Ojawel hoor . Gewoon iets voor 80 euro kopen, en daarna terug brengen (je had toch het verkeerde gekocht). Tja kan gebeuren. Op de bon staat niet dat je met een bon hebt betaald, en je krijgt gewoon je geld terug. (Zo doe ik dat dus altijd als ik met bonnen blijf zitten )
Gast- Gast
Je kunt ook rond de feestdagen allerlei spullen voor spectaculaire etentjes bestellen bij Hema? Maar dan geen kant en klaar gedoe, maar lekkere gerookte vis, of speciaal deegwaar ofzo? Rond december hebben ze zoveel tofs?
Gast- Gast
Marin schreef:Snoopy schreef:Er is nu een actie dat je kaartjes voor de Efteling kunt kopen bij de Hema. Geen idee of je die ook met een cadeaukaart kan betalen, maar lijkt mij van wel. Dus als je het leuk vind om daar heen te gaan, lijkt me dat een goede besteding.
Ik zie dat ze ook een e-reader hebben voor 89 euro.
Efteling hoef ik niet heen, maar we hadden al wel gekeken naar van de tegoedbonnen voor lekker diner of dagje weg enzo! Leek ons ook wel leuk, maar ook weer niet echt tastbaar. Maar dat idee is op zich wel heel leuk ja!
Ze hebben van die cadeaubonnen voor een high tea of een weekendje weg of zoiets, dat is dan in ieder geval een tastbare herinnering! Maar volgens mij mag je tegenwoordig niet meer een datumbeperking opleggen op cadeaupassen en zo'n cadeaupas werkt dan ook als iedere andere chipkaart waar geld op staat, dat blijft eeuwig goed. Alleen die krengen hebben altijd de neiging te verdwijnen.
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Koop alvast je baby-uitzet
Of heb je geen nieuwe fiets nodig?
Of heb je geen nieuwe fiets nodig?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Zomersproetjes schreef:SuperGrover schreef:NeeMarin schreef:
Ojawel hoor . Gewoon iets voor 80 euro kopen, en daarna terug brengen (je had toch het verkeerde gekocht). Tja kan gebeuren. Op de bon staat niet dat je met een bon hebt betaald, en je krijgt gewoon je geld terug. (Zo doe ik dat dus altijd als ik met bonnen blijf zitten )
Werkt dat bij de hema? Want bij winkels als ikea krijg je dan gewoon een nieuwe tegoedpas!
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Rumble schreef:Koop alvast je baby-uitzet
Hahaha rumble. Eigenlijk moet ik dat dan zelf kopen en m'n vriend verrassen. Die schrikt zich rot.
Marin- Lady Post-a-lot
Katjing schreef:Zomersproetjes schreef:SuperGrover schreef:NeeMarin schreef:
Werkt dat bij de hema? Want bij winkels als ikea krijg je dan gewoon een nieuwe tegoedpas!
Ja... ik bleef met vvv bonnen zitten, want die dingen kan ik nooit inwisselen bij de winkels waar ik die dingen juist wil besteden. Tot nu toe altijd goed gegaan. Ik heb nu weer een vvv bon liggen.
Gast- Gast
Marin schreef:Rumble schreef:Koop alvast je baby-uitzet
Hahaha rumble. Eigenlijk moet ik dat dan zelf kopen en m'n vriend verrassen. Die schrikt zich rot.
Ja jammer dat het geen 1 april is. Dan kon je het daarna gewoon weer terugbrengen.
Rumble- Prater
Rumble schreef:Koop alvast je baby-uitzet
Hier moest iik ook aan denken
Gast- Gast
Als je die bon nou heel lang kan bewaren dan is het wel leuk om er babyspullen van te kopen. Als die vrienden dan op kraamvisite komen kun je zeggen: 'Dit en dat en dat is allemaal van jullie bon gekocht.'
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Je zou hem anders op marktplaats kunnen verkopen als je er geld voor wilt hebben
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Volgens mij hoeft je de bon van Hema niet in een keer te besteden. Het bedrag van de aankoop halen ze er af en het restant blijft er gewoon op staan tot je volgende aankoop.
pino101- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 41
pino101 schreef:Volgens mij hoeft je de bon van Hema niet in een keer te besteden. Het bedrag van de aankoop halen ze er af en het restant blijft er gewoon op staan tot je volgende aankoop.
Maar daar gaat het niet om. Ze wil een grote aankoop doen die blijvend is en dát kan ze nou net niet vinden bij de HEMA.
Rumble- Prater
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Tip: driewieler bij de HEMA voor 20 euro
» Zou jij voor een miljoen euro..
» 50 euro gekregen, wat koop jij?
» Kadobon van 20 euro van bol.com wat koop jij?
» Waar te koop...bloem op voet voor voor het raam
» Zou jij voor een miljoen euro..
» 50 euro gekregen, wat koop jij?
» Kadobon van 20 euro van bol.com wat koop jij?
» Waar te koop...bloem op voet voor voor het raam
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: