Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Contact na een date

+10
Sjors
Janelie
lieke89
Antibes
Lady4
Tabbert
Bay
Sugarfall
Saxy
FruttiTutti
14 plaatsers

Ga naar beneden

Contact na een date Empty Contact na een date

Bericht  FruttiTutti wo 27 jul 2011 - 20:54

Hallo,

Ik plaats dit berichtje omdat ik graag wat tips en ervaringen hoor over het volgende;
Sinds 2 à 3 weken heb ik contact met een jongen (ken hem via datingsite op internet)...al na 2 dagen hadden we nummers uitgewisseld en whatsappte we veel. Hij gaf steeds aan dat hij niet wist wat ik met hem deed, maar dat ik echt iets in hem teweeg bracht... Altijd leuk om te horen natuurlijk smile, alleen omdat ik momenteel niet 100% goed in mn vel zit, zoek ik overal wat achter en vind het moeilijk om binnen te laten komen dat hij het echt over mij heeft. Nou hebben we afgelopen vrijdag afgesproken..ook dat had heel wat voeten in de aarde want hij wilde graag dat ik bij hem thuis langs kwam en ik wilde liever op een openbare plek afspreken....maar in overleg met vriendinnen en na een goed gesprek met hem toch besloten bij hem langs te gaan...
Ik vond het echt doodeng...maar het was echt erg gezellig en voelde helemaal niet alsof we elkaar nog niet kende...

De volgende dag kreeg ik nog berichtjes of ik die dag weer langs kwam, maar dat kon ik niet ivm andere afspraken..en zondag hetzelfde geval... maar vanaf zondag doet hij heel raar. Hij was wezen stappen die nacht en voelde zich de dag erna niet lekker (beetje ziekig, moe en een kater) en hij vroeg me hem een beetje met rust te laten...nou prima...maandag nog steeds hetzelfde geval en ik kreeg hier een heel naar onderbuik gevoel van...maar doordat ik zelf dus niet 100% stabiel ben, twijfelde k heel erg of ik alles te negatief zag of dat hij echt heel afstandelijk deed. Dus maandagmiddag heb ik hem gevraagd of er iets was wat ik fout had gedaan of dat het echt puur door het ziek zijn kwam...(van vriendinnen hoorde ik dat dit niet zo slim was omdat dit misschien voor hem benauwend is, maar voor mezelf vond ik het wel belangrijk omdat ik mezelf helemaal gek maak...) Als reactie kwam dat het voornamelijk kwam door het ziek zijn, maar ook dat hij nog twijfelde en het rustig aan wilde doen... Ik heb hem daarop gezegd dat ik het nog te vroeg vind om al conclusies te trekken of het ooit wat gaat worden, en dat ik het eens ben met rustig aan doen, maar dat hij wel 2 verschillende signalen uitzendt door me eerst te vragen de dag er na weer langs te komen en vervolgens rustig aan te willen doen. Uiteindelijk was het dat hij minder contact wilde, en daarom hebben we afgesproken dat we het contact van zijn kant zouden laten komen, zodat hij kon bepalen in welke frequentie...nou inmiddels is het donderdag en heb ik vanaf maandagmiddag niks meer gehoord...
Ik word hier zo onzeker van en raak er van in de war.

Graag hoor ik jullie mening over dit verhaal, maar grotendeels heb k het geplaatst om een beetje rust in mn hoofd te krijgen want ik ben er zo ongelovelijk veel mee bezig...

Bedankt voor het lezen.
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Contact na een date Empty Re: Contact na een date

Bericht  Saxy wo 27 jul 2011 - 21:32

Makkelijker gezegd dan gedaan: maar ik zou hem laten gaan. Lekker verder leven met je leven en vooral kijken naar andere leuke mannen.
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 21:35

Eens met Saxy! Twijfels zijn niet positief, je weet gauw genoeg of je iemand leuk vindt of niet!

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall wo 27 jul 2011 - 21:38

Hij wil minder contact na een date die hij naar eigen zeggen leuk vond? Dat spreekt elkaar toch tegen? Het is logisch dat je in het begin rustig aan doet, maar ik vind dit raar, volgens mij na een leuke date plan je weer een nieuwe, en begin je heel langzaam iets op te bouwen of je zegt dat je het niets vond. Volgens mij probeert hij je dat nu ook duidelijk te maken, maar is hij te slap om dat duidelijk te zeggen dat hij het (toch) niet ziet zitten. Ik zou er zelf mee stoppen, als er nu al dit soort gedoe is dan krijg je dat in de toekomst waarschijnlijk nog veel meer, niet aan beginnen.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bay wo 27 jul 2011 - 21:41

Eens met alle voorgaande reacties. Ben bang dat hij niet into you is.
Hoe vervelend ook!!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  FruttiTutti wo 27 jul 2011 - 22:22

thnx voor de reacties...
Vind het fijn om te lezen dat jullie ook vinden dat het 'raar' is.

Ik laat dus ook niks van mij horen, en om dat voor mezelf makkelijker te maken heb k zijn nummer verwijderd zodat ik niks kan sturen op een zwak moment...

Ergens doet het pijn dat jullie het er over eens zijn en ik het dus los moet laten, maar het is misschien maar het beste..
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Tabbert wo 27 jul 2011 - 22:46

Laat het inderdaad los. Hij is duidelijk een eikel om niet eerlijk tegen je te zijn. Ik ben ook bang dat hij gewoon niet into you is.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Lady4 wo 27 jul 2011 - 22:49

Jij hoeft hem niet te pleasen door je precies zo te gaan gedragen als hij dat wil. Hij mag blij zijn dat jij interesse in hem toont en blijkbaar boeit hem dat niet zo. Schop hem van dat voetstuk en probeer je niet teveel aan te passen aan wat hij wel en niet wil. Als hij zich zo blijft gedragen is hij je niet waard.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Antibes wo 27 jul 2011 - 22:50

Ik denk dat hij dacht makkelijk te kunnen scoren bij jou het weekend en nu dat hem niet gaat worden, zijn interesse helaas inderdaad niet ver reikt. Balennn!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  lieke89 wo 27 jul 2011 - 23:07

Mijn vriend zegt altijd, als een man een vrouw echt leuk vind wilt hij haar zien en doet hij moeite voor haar. Dat lijkt me bij jou niet echt van toepassing. Persoonlijk denk ik dat hij je de dag erna wilde zien om te scoren. Ik vind het goed van je dat je z'n nummer hebt verwijderd. Als hij je echt leuk had gevonden had hij allang contact met je op genomen.
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Janelie do 28 jul 2011 - 5:38

lieke89 schreef:Mijn vriend zegt altijd, als een man een vrouw echt leuk vind wilt hij haar zien en doet hij moeite voor haar. Dat lijkt me bij jou niet echt van toepassing. Persoonlijk denk ik dat hij je de dag erna wilde zien om te scoren. Ik vind het goed van je dat je z'n nummer hebt verwijderd. Als hij je echt leuk had gevonden had hij allang contact met je op genomen.

Helemaal mee eens. Plus dat als het nu al zo stroef verloopt zal dat in de toekomst wel niet veel beter zijn.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Sjors do 28 jul 2011 - 6:00

Lady4 schreef:Jij hoeft hem niet te pleasen door je precies zo te gaan gedragen als hij dat wil. Hij mag blij zijn dat jij interesse in hem toont en blijkbaar boeit hem dat niet zo. Schop hem van dat voetstuk en probeer je niet teveel aan te passen aan wat hij wel en niet wil. Als hij zich zo blijft gedragen is hij je niet waard.

+1
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  VanillaRose do 28 jul 2011 - 8:49

Sugarfall schreef:Hij wil minder contact na een date die hij naar eigen zeggen leuk vond? Dat spreekt elkaar toch tegen? Het is logisch dat je in het begin rustig aan doet, maar ik vind dit raar, volgens mij na een leuke date plan je weer een nieuwe, en begin je heel langzaam iets op te bouwen of je zegt dat je het niets vond. Volgens mij probeert hij je dat nu ook duidelijk te maken, maar is hij te slap om dat duidelijk te zeggen dat hij het (toch) niet ziet zitten. Ik zou er zelf mee stoppen, als er nu al dit soort gedoe is dan krijg je dat in de toekomst waarschijnlijk nog veel meer, niet aan beginnen.

[b]Eens met sugarfall, als het nu al moeilijk gaat zou ik er niet aan beginnen. Een date-periode moet leuk en gezellig zijn en geen twijfels en rotgevoel veroorzaken. Dat is het niet waard!

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622

Bericht  FruttiTutti do 28 jul 2011 - 19:48

Ik ben erg blij met jullie antwoorden...al doet het besef dat het ik het echt moet laten gaan wel pijn...

Ik heb nog steeds niks gehoord...Gelukkig ga ik er nu voor een aantal dagen tussenuit en daar heb k het veeeel te druk om over dit soort dingen na te denken dus dat is wel even fijn.

Thnx voor het meedenken.
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sugarfall do 28 jul 2011 - 23:17

Natuurlijk doet het nu even pijn, dat gaat ook wel weer over en gelukkig ga je een paar dagen weg, dan heb je inderdaad niet eens de tijd en de zin om erover na te denken. Dit was echt voor 99% zeker niet gaan werken, mocht je nog wel iets van hem gehoord hebben. Dat je nu nog steeds niets hebt gehoord dat zegt toch genoeg over hoe hij is? Minder contact is niet hetzelfde als helemaal niets meer laten horen, hij is dus gewoon te slap om te zeggen dat hij er niets meer in ziet. Jij kunt veel beter krijgen dan dat. Veel plezier op je paar dagen weg!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Bet Weter do 28 jul 2011 - 23:40

Ik denk dat je in het vervolg beter wat meer van jezelf kan uitgaan. En als iemand even niet wil afspreken, prima! Je zit er nu wel érg bovenop, ik kan me voorstellen dat hem dat terughoudend maakt. Het is vaak heel verstandig om het in t begin rustig aan te doen en elkaar niet gelijk iedere paar dagen te zien. Gewoon lekker een beetje daten en elkaar eerst goed leren kennen voordat het gelijk patsboem verliefd, verkering etc is, is helemaal niet verkeerd.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Bericht  Jeanette vr 29 jul 2011 - 1:27

Laten gaan die hap! Als hij je echt leuk vindt/vond deed hij wel enthousiast en meer moeite. Hij is het gewoon niet waard. Er zijn nog tig andere leuke mannen!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bet Weter vr 29 jul 2011 - 1:38

Maar je hebt toch ook tijd nodig om elkaar te leren kennen en te onderzoeken welke gevoelens je voor een persoon hebt? Als je gesteld bent op je eigen leven en vrijheid of daaraan gewend bent geraakt en je leert iemand kennen die je wel interessant vindt, maar diegene gaat je gelijk op de nek zitten, tja ik kan me voorstellen dat je dan al snel afknapt op iemand.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Susan vr 29 jul 2011 - 1:49

Hij heeft zelf wel een andere indruk gewekt door per se bij hem thuis te willen afspreken en ook meteen twee dagen achter elkaar, ik vind dat je het iemand dan niet kunt aanrekenen dat ze bepaalde verwachtingen heeft. Je kunt wel aangeven dat je het toch liever even wat rustiger aan wil doen, maar om er dan op af te knappen dat die ander te enthousiast is geweest, dat vind ik dan niet zo eerlijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Bet Weter vr 29 jul 2011 - 2:06

Ik vind wel dat hier heel snel wordt geroepen: wat een lul en: hij is alleen op seks uit. Als je de situatie even vanuit zijn perspectief bekijkt zijn er natuurlijk tal van opties waarom hij nu terughoudend is met afspreken. Waarschijnlijk heeft hij gewoon geen trek in dat moeilijke gedoe. Elkaar een paar daagjes niet zien is toch geen ramp?

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Susan vr 29 jul 2011 - 2:24

Misschien is hij nog steeds niet fit, maar eerlijk gezegd zou ik ook geen situatie willen waarin de bal volledig bij hem ligt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bet Weter vr 29 jul 2011 - 2:38

Susan schreef:Misschien is hij nog steeds niet fit, maar eerlijk gezegd zou ik ook geen situatie willen waarin de bal volledig bij hem ligt.
Die positie heeft ze hem zelf aangeboden. Ik zou mezelf ook nooit in die positie zetten nee, dan kun je ervan op aan dat iemand zijn interesse verliest, maar goed het is nu al gebeurt.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Susan vr 29 jul 2011 - 2:39

Bet Weter schreef:
Susan schreef:Misschien is hij nog steeds niet fit, maar eerlijk gezegd zou ik ook geen situatie willen waarin de bal volledig bij hem ligt.
Die positie heeft ze hem zelf aangeboden. Ik zou mezelf ook nooit in die positie zetten nee, dan kun je ervan op aan dat iemand zijn interesse verliest, maar goed het is nu al gebeurt.

Klopt, maar dat had ik dus niet gedaan, nu kun je niet meer met goed fatsoen een smsje sturen hoe het gaat of zo, elke vorm van contact is nu meteen beladen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bet Weter vr 29 jul 2011 - 2:47

Jup! Ik heb het ook wel eens gehad, superleuk contact met een jongen en echt hele nachten samen kletsen enzo over alles en nog wat. Ik vond het echt een super leuke jongen en ik wist dat hij mij ook leuk vond. Alleen als we dan even niet samen waren geweest reageerde hij ineens weer terughoudend. Hij kwam net uit een lange relatie en wilde eigenlijk even voor zichzelf dingen op een rijtje zetten. Als ik toen op zijn lip was gaan zitten (wat ik eigenlijk wel wilde), dan was het nooit iets geworden, maar ik had zoiets van: ok, prima, ik geef je de ruimte en tijd die je nodig hebt. Wel met moeite, maar ik wist dat het de enige manier was om hem te vangen. Uiteindelijk is hij toen weer naar mij toegekomen, juist omdat ik hem de ruimte gaf voelde hij al vrij snel de behoefte weer naar mij te komen. Nu hebben we een relatie!

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Susan vr 29 jul 2011 - 2:56

Ik had het in het begin, wij woonden ook nog eens samen in een huis, zo hebben we elkaar leren kennen en dan is het sowieso al anders. In het begin vond ik het zo moeilijk om te bepalen wanneer ik wel en niet bij hem kon gaan zitten en hoe ik dat moest aanpakken. Ik kon toen echt piekeren en onzeker zijn als hij iets voor zichzelf wilde gaan doen en van de weeromstuit durfde ik dan niet eens beneden over de gang naar de wasmachine te lopen uit angst dat hij zou denken dat ik expres langs zijn kamer liep om hem te zien. Pas toen ik dat losliet kwam hij veel meer naar mij toe en toen kwam het allemaal prima in orde.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud