Groene smoothie recepten
Pagina 1 van 1
Groene smoothie recepten
Ik ben opzoek naar groene smoothie recepten. Kent iemand een goede site met recepten? Ik heb wel gegoogled maar dan krijg ik heel veel reclame van een boek.
Gast- Gast
Re: Groene smoothie recepten
Ik maak elke dag 2 liter groene smoothie. Welke ik het meest maak ik 250 ml water, 250 ml sojamelk, 250 gr aardbeien ( vers of diepvries), 1 el lijnzaad, 1 appel en 10 blokjes diepvries spinazie of 200gr verse spinazie.
Ik maak het zelf altijd op gevoel, is het niet zoet genoeg dan doe ik er nog iets van fruit bij. Ik moet zeggen dat ik de smaak sowieso niet echt vies vind, even wennen, maar ik kan niet zonder meer!!
Qua groente gebruik ik spinazie, veldsla, andijvie, courgette, bleekselderij, paprika, wortel, de bladgroente het meest van allemaal.
Gewoon proberen dus
Ik maak het zelf altijd op gevoel, is het niet zoet genoeg dan doe ik er nog iets van fruit bij. Ik moet zeggen dat ik de smaak sowieso niet echt vies vind, even wennen, maar ik kan niet zonder meer!!
Qua groente gebruik ik spinazie, veldsla, andijvie, courgette, bleekselderij, paprika, wortel, de bladgroente het meest van allemaal.
Gewoon proberen dus
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: