Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baby inzet en alles voor Trip trap stoel

+14
Parel
_Lana_
Barbabella
Jade
Happydobby
Annie24
Wennes
Printje
M@niek
PapillonRose
teletascha
Liadan
SarahKey
Lejow
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Baby inzet en alles voor Trip trap stoel - Pagina 2 Empty Re: Baby inzet en alles voor Trip trap stoel

Bericht  strawberry do 27 sep 2012 - 10:38

chococupcake schreef:
_Lana_ schreef:Daarom hebben we dus geen Trip Trap genomen. Als je alles bij elkaar optelt, wordt het echt ene dure grap.
Volgens mij is het wel heel handig om die 'rugleuning' te hebben, een tuigje, een kussentje en misschien een blad voorop?
Het is wel vrij duur dan. Hoe deed je collega het dan?
Wat je ook kunt doen, is haar gewoon iets langer in de wipper of wat dan ook voeden en pas als ze echt goed kan zitten in de stoel zetten.

+1

Maar ik zou echt geen baby inzet meer voor B. kopen, ze gaat toch al langzaam zitten? Ik zou de babyinzet nu niet eens meer voor N. kopen nl. Zonde van het geld, leuk bedacht allemaal maar hartstikke dure grap...

Haha nu snap ik er zelf niks meer van. Die baby inzet daar kunnen ze toch voorlopig wel even mee vooruit??

Baby inzet en alles voor Trip trap stoel - Pagina 2 8206BD64345E41669FD64C6D18A8C573

Dit is de baby inzet toch, zonder die baby inzet kunnen ze toch pas zitten als ze echt zelfstandig kunnen zitten en de stoel op en af kunnen? Of ben ik nou verkeerd? Heb je ook nog andere dingen?
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby inzet en alles voor Trip trap stoel - Pagina 2 Empty Re: Baby inzet en alles voor Trip trap stoel

Bericht  CCC do 27 sep 2012 - 10:42

Oke... ik dacht eerlijk gezegd (ben ook moe nu hoor, en weinig slaap gehad vannacht haha) dat het om dat bakkie ging zeg maar, dat bedoel ik met de babyinzet in dit geval. Zo'n plastic ding kunnen ze wel een tijdje nog mee denk ik, maar op het kdv waar ik werkte deden we vaak een opgerolde handdoek erin... Ging ook best... naja goed... ik ben een beetje anti tripp trapp geloof ik... smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  strawberry do 27 sep 2012 - 10:49

Haha wij hebben eerst de newborn set erop gehad...

Baby inzet en alles voor Trip trap stoel - Pagina 2 E2E265AB30A64F21864C24F364739C51

Daar ging hij echt maar tot ongeveer 6,5 maand in.. Daarna werd het echt te krap. Ik vond hem wel heel fijn, maar erg duur.

Nu dus de baby inzet, maar ik dacht dat ze daar wel een hele poos in kunnen zitten haha.. Ik ben er ook niet zo in thuis geloof ik. Ik wist ook niet dat je een tuigje had voor de tripp trapp Laughing
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  Lejow do 27 sep 2012 - 17:44

Barbabella ik hou het even in gedachten.
Eerst maar eens bedenken wat ik wil, vind 30 euro voor alleen zo'n leertje echt belachelijk.

Maar die baby inzet bedoelde ik ook. Volgens mij doen ze daar inderdaad heel lang mee.
Nou ja.. wat een dure bedoelingen eigenlijk allemaal...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SarahKey do 27 sep 2012 - 18:26

Je hoeft niet alles erbij te kopen bij een tripp trapp stoel. Wij hebben dan alleen waar een klein kindje in kan zitten (dus niet de soort maxi cosi dat vonden wij echt overbodig, een wippertje kost iig geen 100 euro)
We hebben geen blad geen kussen enzo. We schuiven de stoel aan tot de tafel en dat werkt prima. Een kussentje van de ikea volstaat ook, in het hele begin gebruikten we opgerolde handdoeken. We kochten de stoel tijdens de mama mazzeldagen en dat scheelde best veel. En hij kan er nu jaren mee doen. Ik vind het zeker het geld waard.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Liadan do 27 sep 2012 - 18:54

Mijn dochter heeft in die babyinzet gezeten tot ze ruim 2 jaar was, daar kunnen ze dus lang in. Mijn zoon zit er voorlopig ook nog wel een tijd in. Maar ik zou doen wat Parel ook zegt en een leertje laten maken, misschien dat een schoenmaker dat zo kan doen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Jazzlyn do 27 sep 2012 - 19:17

Ow zon leertje tussen de benen kregen wij er 2 van! Is dat niet normaal?
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 19:30

Wij hebben ook de trip trap stoel met baby beugel, ideaal!! Mijn zoontje is nu 2.5 en de stoel gebruiken we dagelijks al vanaf dat hij 7 mnd is, de baby beugel is er inmiddels af zodat hij zelf op en af kan.
Morgen gaan we een tweede trip trap stoel kopen voor onze dochter.
Ik had vanmorgen even gekeken of ze er al in kon en dit ging prima, mijn zoon zag dit en die wilde ook nog even erop zitten met baby beugel en dit paste ook gewoon nog prima Yes

Gast
Gast

Bericht  _Lana_ do 27 sep 2012 - 20:06

Laurientje85 schreef:Wij hebben ook de trip trap stoel met baby beugel, ideaal!! Mijn zoontje is nu 2.5 en de stoel gebruiken we dagelijks al vanaf dat hij 7 mnd is, de baby beugel is er inmiddels af zodat hij zelf op en af kan.
Morgen gaan we een tweede trip trap stoel kopen voor onze dochter.
Ik had vanmorgen even gekeken of ze er al in kon en dit ging prima, mijn zoon zag dit en die wilde ook nog even erop zitten met baby beugel en dit paste ook gewoon nog prima Baby inzet en alles voor Trip trap stoel - Pagina 2 3079029344

Waarschijnlijk spuit 11. Maar weet je dat de Trip Trap bij de Prenatal in de aanbieding is?

http://www.prenatal.nl/shop/Speciaal-Vaderdag-cadeaus/Stokke-Stokke%C2%AE-Tripp-Trapp%C2%AE-1225.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&id=1225
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Happydobby do 27 sep 2012 - 23:45

Ik was vanmorgen bij babydump en daar waren een aantal trip traps voor 99 euro!!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 0:03

Huh? Welke waren dat dan?

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 28 sep 2012 - 0:42

Snoepy87 schreef:Huh? Welke waren dat dan?

een witte, lime, en nog 1 maar het zouden ook showmodelen geweest kunnen zijn.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast vr 28 sep 2012 - 1:09

Oh dat zal dan wel, heb ze namelijk nergens goedkope gezien haha..

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 29 sep 2012 - 7:48

Hmmm ik heb nu iemand gevonden op MP die een leertje kan maken, voor maar 6 euro. Dus dat is interessant.
Alleen de bovenkant schuif ik om die beugel heen, in de zitting zit een gleuf.. Maar hoe maak ik dat leertje dan vast aan de zitting?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  studiebol za 29 sep 2012 - 7:51

MEt een drukknoop? anders soort knoopje?
Of zeg ik nu iets heel doms, ik heb geen trip trap dus weet het niet hoor.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Lejow za 29 sep 2012 - 7:51

studiebol schreef:MEt een drukknoop? anders soort knoopje?
Of zeg ik nu iets heel doms, ik heb geen trip trap dus weet het niet hoor.

Ja die lijkt wel aan het leertje te zitten.
Maar er zit niets aan de onderkant van de zitting.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel za 29 sep 2012 - 7:55

Aan de onderkant zit een verdikking van het leertje, je schuift hem dus vanaf de onderkant in die gleuf, en dan schuif je zo de zitting erdoorheen! Dan blijft het leertje dus haken achter de gleuf zeg maar..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Lejow za 29 sep 2012 - 8:01

Ok, ik geloof dat ik m snap.
Dus je doet vanaf de onderkant van de zitting het leertje met de bovenkant van het leertje (waar de beugel door moet) eerst door de gleuf, en dan is het uiteinde van het leertje dikker waardoor het niet door die gleuf past?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel za 29 sep 2012 - 8:43

Lejow schreef:Ok, ik geloof dat ik m snap.
Dus je doet vanaf de onderkant van de zitting het leertje met de bovenkant van het leertje (waar de beugel door moet) eerst door de gleuf, en dan is het uiteinde van het leertje dikker waardoor het niet door die gleuf past?

Ja!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Lejow za 29 sep 2012 - 8:53

:cheering:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: