Baby inzet en alles voor Trip trap stoel
+14
Parel
_Lana_
Barbabella
Jade
Happydobby
Annie24
Wennes
Printje
M@niek
PapillonRose
teletascha
Liadan
SarahKey
Lejow
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Baby inzet en alles voor Trip trap stoel
Van mijn collega heb ik een tweedehands Trip trap kinderstoel gekregen.
Nu hebben we de stoel, en die houten beugel.
We missen een tuigje, en het 'touwtje' wat tussen de benen zit.
Nu zat ik net op de prenatal site te kijken en zie ik dat er ook een baby inzet is, maar er is ook een baby kussen.
Moet ik die dan nog eventueel allebei kopen?
(dat eerste ding kost 35 euro... het kussentje 31.. dan ben ik dus alsnog bijna 70 euro kwijt).
Of zijn er ook nog andere 'touwtjes' voor tussen de benen, en stoelverkleiners ofzo?
Nu hebben we de stoel, en die houten beugel.
We missen een tuigje, en het 'touwtje' wat tussen de benen zit.
Nu zat ik net op de prenatal site te kijken en zie ik dat er ook een baby inzet is, maar er is ook een baby kussen.
Moet ik die dan nog eventueel allebei kopen?
(dat eerste ding kost 35 euro... het kussentje 31.. dan ben ik dus alsnog bijna 70 euro kwijt).
Of zijn er ook nog andere 'touwtjes' voor tussen de benen, en stoelverkleiners ofzo?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Baby inzet en alles voor Trip trap stoel
Wij hebben dezelfde stoel maar gebruiken gewoon zo'n kinderstoelkussen van ikea van 5 euro. Tuigjes gebruiken we nog niet, hebben we ook nog niet trouwens. We hebben die ook nog niet nodig gehad.
SarahKey schreef:Wij hebben dezelfde stoel maar gebruiken gewoon zo'n kinderstoelkussen van ikea van 5 euro. Tuigjes gebruiken we nog niet, hebben we ook nog niet trouwens. We hebben die ook nog niet nodig gehad.
Maar dan hebben jullie wel een ding voor tussen zijn benen. Dat ontbreekt bij ons ook.
Dat ikea kussen heb ik ook gevonden ja!
Lejow- Lady Post-a-lot
Zo'n kussentje voor erin hebben wij hier nooit gehad, ging prima zonder. En misschien kan je voor dat touw zelf iets anders maken, misschien van een stuk leer ofzo?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Lejow schreef:SarahKey schreef:Wij hebben dezelfde stoel maar gebruiken gewoon zo'n kinderstoelkussen van ikea van 5 euro. Tuigjes gebruiken we nog niet, hebben we ook nog niet trouwens. We hebben die ook nog niet nodig gehad.
Maar dan hebben jullie wel een ding voor tussen zijn benen. Dat ontbreekt bij ons ook.
Dat ikea kussen heb ik ook gevonden ja!
Ik weet wat je bedoeld. Wij hebben idd wel een plastic ding zodat S er goed in kan zitten.
Dit:
Heb je de oude of de nieuwe triptrap? Ik heb het idee, zoals je het beschrijft, dat jij de oude hebt, met die houten beugel, en volgens mij hoort die baby-inzet waar jij het over hebt bij het nieuwe model.
Die 'leertjes' voor tussen de benen zijn vast los te bestellen via trip-trap.
Gast- Gast
Ja die ja, dat is die baby inzet!
Maar die kost nog 30 euro ofzo.
Maar zo'n ikea kussen kan dus ook.
Heb ook nog zitten kijken naar de Ikea stoel, is dat wat? Die kost nog geen 15 euro geloof ik.
Maar die kost nog 30 euro ofzo.
Maar zo'n ikea kussen kan dus ook.
Heb ook nog zitten kijken naar de Ikea stoel, is dat wat? Die kost nog geen 15 euro geloof ik.
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij hebben zowel de triptrap als de ikea stoel. Ze zit in beiden even goed, maar de triptrap is veel praktischer en mooier. Die potenvan die ikeastoelmzijn echt onhandig.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Dan zou ik de baby inzet wel halen want die is echt heel fijn. Al zit S nu niet meer altijd met dat kussentje erbij.
De ikea stoel hebben we bij mijn moeder, maar wat een ***stoel Hoevaak wij al niet tegen die poten hebben aan getrapt per ongeluk. Vind hem voor af en toe handig, maar als ik hem dagelijks had ben ik bang dat de stoel zo eens naar buiten zou worden gegooid.
De ikea stoel hebben we bij mijn moeder, maar wat een ***stoel Hoevaak wij al niet tegen die poten hebben aan getrapt per ongeluk. Vind hem voor af en toe handig, maar als ik hem dagelijks had ben ik bang dat de stoel zo eens naar buiten zou worden gegooid.
Ok, die haal ik dus niet.
Dan maar voor die baby inzet en een kussentje.
Tot wanneer kunnen ze in dat babyding?
Dan maar voor die baby inzet en een kussentje.
Tot wanneer kunnen ze in dat babyding?
Lejow- Lady Post-a-lot
Maple schreef:Heb je de oude of de nieuwe triptrap? Ik heb het idee, zoals je het beschrijft, dat jij de oude hebt, met die houten beugel, en volgens mij hoort die baby-inzet waar jij het over hebt bij het nieuwe model.
Ja, het inderdaad een oud model..
Dus aan dat babyding heb ik voor mijn stoel niks?
Lejow- Lady Post-a-lot
Volgens mij heb jij het oude model dan Lejow, ik heb geen idee of daar de nieuwe babyinzet ook op kan. De stoel is verder dacht ik wel hetzelfde, maar hoe het met de bevestiging zit? Het is toch anders, een plastic inzet, of die met een riempje.
Hier heb ik trouwens wel een bijpassend kussentje gekocht en vind hem erg handig. Maar zonder kussentje, of met een ander kussentje kan het vast ook prima. Zo lang zit ze er hier in elk geval meestal niet op iedere dag.
Hier heb ik trouwens wel een bijpassend kussentje gekocht en vind hem erg handig. Maar zonder kussentje, of met een ander kussentje kan het vast ook prima. Zo lang zit ze er hier in elk geval meestal niet op iedere dag.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik zou gewoon ff op MP rond kijken!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben wel de baby inzet maar nooit geen tuigjes gebruikt, vond dat totaal niet handig en hij kon er toch niet uit. Ik had op een andere site een plastic kussentje gekocht wat veel makkelijker en goedkoper is.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Je hebt de oude stoel, maar de baby onzer van de nieuwe kan gewoon op hoge stoel.
Ik zou zeker kijken of je de babyinzet koopt of dat je bij stokke navraag doet voor een leertje.
De ikeastoel hebben wij ook. Deze is echt ideaal om mee te nemen.
Ik zou zeker kijken of je de babyinzet koopt of dat je bij stokke navraag doet voor een leertje.
De ikeastoel hebben wij ook. Deze is echt ideaal om mee te nemen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wij hebben trouwens ook de Ikeastoel voor mee, erg handig, maar die vreselijke rotpoten
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
M@niek schreef:Ik zou gewoon ff op MP rond kijken!
+1 Daar staan ook die riempjes op.
Wij hebben wel de Ikea stoel en hebben geen last van de poten. Denk omdat we er aan gewend zijn. Het was de bedoeling om de Ikea stoel maar even te gebruiken omdat we er nog niet uit waren welke duurdere stoel we wilden gaan kopen. Uiteindelijk beviel hij zo goed dat hij er nu nog staat.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
http://link.marktplaats.nl/599200120
Zou dit op die oude stoel passen dan?
Zou dit op die oude stoel passen dan?
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij hebben nooit een kussentje gebruikt, ik vond ze nogal prijzig. Wij hebben wel een tuigje, M probeerde steeds te gaan staan.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Anders even een mailtje naar trip trap sturen voor dat gedeelte tussen de benen? Misschien sturen ze wel gewoon wat op.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik heb zo'n inzetding en kussentjes over. Mijn stoel is kapot en die spullen liggen ergens te niksen. Is wel van het nieuwe type dus een plastic beugel die ook tussen de benen zit, en een rug stuk. Als dat op je stoel past mag je het voor een klein prijsje overnemen. Kleur is walnoot trouwens.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Daarom hebben we dus geen Trip Trap genomen. Als je alles bij elkaar optelt, wordt het echt ene dure grap.
Volgens mij is het wel heel handig om die 'rugleuning' te hebben, een tuigje, een kussentje en misschien een blad voorop?
Het is wel vrij duur dan. Hoe deed je collega het dan?
Wat je ook kunt doen, is haar gewoon iets langer in de wipper of wat dan ook voeden en pas als ze echt goed kan zitten in de stoel zetten.
Volgens mij is het wel heel handig om die 'rugleuning' te hebben, een tuigje, een kussentje en misschien een blad voorop?
Wat je ook kunt doen, is haar gewoon iets langer in de wipper of wat dan ook voeden en pas als ze echt goed kan zitten in de stoel zetten.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Jade schreef:Anders even een mailtje naar trip trap sturen voor dat gedeelte tussen de benen? Misschien sturen ze wel gewoon wat op.
Op mijn werk hebben we zelf die leertjes laten maken, van Stokke zelf kosten zs namelijk 30 euro per stuk! Dus echt alleen die leertjes hè, dat stuk tussen de benen waar je de beugel doorheen doet..
Wij hebben oude en nieuwe modellen op ons werk en die nieuwe baby inzet past op allebei.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Je hebt ook universele kussentjes, nu met de mama mazzeldagen ben je denk ik 10 euro kwijt.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
_Lana_ schreef:Daarom hebben we dus geen Trip Trap genomen. Als je alles bij elkaar optelt, wordt het echt ene dure grap.
+1
Maar ik zou echt geen baby inzet meer voor B. kopen, ze gaat toch al langzaam zitten? Ik zou de babyinzet nu niet eens meer voor N. kopen nl. Zonde van het geld, leuk bedacht allemaal maar hartstikke dure grap...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zitverkleiner Trip Trap stoel.
» Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!?
» autostoel: te lang voor stoel 1, te licht voor stoel 2
» Babyset trip trap
» trip trap new born seat
» Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!?
» autostoel: te lang voor stoel 1, te licht voor stoel 2
» Babyset trip trap
» trip trap new born seat
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: