trip trap new born seat
+9
Paper Crown
Isa
Parel
Printje
Boterbloem
Balloon
Maple
Sun88
nillis
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
trip trap new born seat
Hoi
Wie heeft er zo'n new born seat bij de trip trap stoel gebruikt en wat is je mening erover? Zit te twijfelen of we er eentje willen, maar vind het veel geld, terwijl we ook box met wipper in de keuken kunnen zetten.
Wie heeft er zo'n new born seat bij de trip trap stoel gebruikt en wat is je mening erover? Zit te twijfelen of we er eentje willen, maar vind het veel geld, terwijl we ook box met wipper in de keuken kunnen zetten.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Re: trip trap new born seat
Wij hadden er een, de eerste maanden wilde hij er echt niet in, dus toen vond ik het best zonde. Vanaf 5 maanden kreeg hij bijvoeding en heeft we tot ongeveer 7,5 maand ingezeten. Dus achteraf best zonde, we bewaren m wel voor misschien ooit een tweede. Wij hadden echter geen wipstoel. Als je een baby hebt die daarin heel makkelijk is, kan je er wel veel plezier aanhebben, overgings staan ze op marktplaats voor 70 euro, dus als het niets wordt kan je m.ook weer doorverkopen.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Wat doe je dan als je kindje gevaarlijk gaat doen in de wipper maar nog te klein is om op de tripptrapp zonder beugel te zitten?
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Wij hebben er één en zijn er erg blij mee. Ze zit lekker bij ons aan tafel en speelt ondertussen met het speelgoed wat aan de beugel hangt.
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Wij hebben er bij de tweede ook een gekocht, veel geld maar ben er heel erg blij mee.
Boterbloem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 59
Registratiedatum : 19-04-13
Oh, wacht even. Ik ben in de war met de newborn seat en de baby seat
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Ik heb n altijd gewoon bij of op de tafel vgezet wanneer we gingen eten. Vind dat ding veel tr duur.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Onze ervaring is dat rond etenstijd L. gewoon heel vaak sliep, dus voor ons was het niet nodig geweest. De keren dat ze wakker was zat ze met de wipper op de grond terwijl wij de wipper bewogen met onze voeten.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Bij de eerste waren wij al aan het twijfelen om er een te kopen maar we vonden hem toen te duur. Nu krijgen we een tweede en hebben we er een aangeschaft, ze zijn nu erg in prijs gezakt (wij hebben hem nu nieuw gekocht voor €70) en weer goed door te verkopen. Bij de eerste zette we de wipper wel eens op tafel tijdens het eten maar dat vind ik nu te gevaarlijk om te doen aangezien we een drukke en ondernemende dreumes hebben rond lopen, die hem mogelijk van tafel kan trekken. Ook lijkt het me in verband met zijn grote broer handig en veilig dat de kleine straks niet in een lage wipstoel zit maar hoger.
Ervaringstips heb ik dus nog niet maar veel mensen in mijn omgeving hebben er een en zijn er erg blij mee. De montage is ook super makkelijk alleen de accessoires zij wel erg duur....
Ervaringstips heb ik dus nog niet maar veel mensen in mijn omgeving hebben er een en zijn er erg blij mee. De montage is ook super makkelijk alleen de accessoires zij wel erg duur....
Isa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11
Wij hadden er een, vaak gebruikt. Heel handig.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wij hebben van de week net 1tje aangeschaft
Kan dus mijn mening er nog niet over geven maar vond het in ieder geval
een duur ding haha
Kan dus mijn mening er nog niet over geven maar vond het in ieder geval
een duur ding haha
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
Ik vond het een te duur ding en wij hebben de gratis gekregen wipper gebruikt. Ging prima en met 6 maanden zat hij in dat zitje met beugel.
Waar heb je hem gekocht voor 70 euro?Isa schreef:Bij de eerste waren wij al aan het twijfelen om er een te kopen maar we vonden hem toen te duur. Nu krijgen we een tweede en hebben we er een aangeschaft, ze zijn nu erg in prijs gezakt (wij hebben hem nu nieuw gekocht voor €70) en weer goed door te verkopen. Bij de eerste zette we de wipper wel eens op tafel tijdens het eten maar dat vind ik nu te gevaarlijk om te doen aangezien we een drukke en ondernemende dreumes hebben rond lopen, die hem mogelijk van tafel kan trekken. Ook lijkt het me in verband met zijn grote broer handig en veilig dat de kleine straks niet in een lage wipstoel zit maar hoger.
Wij willen er ook graag 1 om de redenen die je noemt maar ik vind hem ook erg prijzig.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Funk schreef:Waar heb je hem gekocht voor 70 euro?Isa schreef:Bij de eerste waren wij al aan het twijfelen om er een te kopen maar we vonden hem toen te duur. Nu krijgen we een tweede en hebben we er een aangeschaft, ze zijn nu erg in prijs gezakt (wij hebben hem nu nieuw gekocht voor €70) en weer goed door te verkopen. Bij de eerste zette we de wipper wel eens op tafel tijdens het eten maar dat vind ik nu te gevaarlijk om te doen aangezien we een drukke en ondernemende dreumes hebben rond lopen, die hem mogelijk van tafel kan trekken. Ook lijkt het me in verband met zijn grote broer handig en veilig dat de kleine straks niet in een lage wipstoel zit maar hoger.
Wij willen er ook graag 1 om de redenen die je noemt maar ik vind hem ook erg prijzig
Ik heb het even terug gezocht wij hebben hem voor €79,95 bij babyhuys gekocht maar ik zie nu dat ze ze daar nu voor €115 verkopen. Ik heb het ongeveer 3 maanden geleden daar gekocht.
Isa- Fluisteraar
Denk dat het bij ons gewoon de box in de keuken en dan de wipper in de box zetten. Zo zal het kindje ook in de buurt zijn.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben er nu een en ik vind m ideaal. Zo kan J. ook aan tafel zitten als we eten en kan T. dit niet als excuus gebruiken om niet te komen
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Er zijn ook kinderstoelen van het merk DAPPER te koop waar je een gewone maxi cosi autostoel groep 0 op kan zetten. De stoel lijkt heel erg op die van Tripp trapp helaas ook net zo duur.
Isa- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» New born set trip trap kinderstoel (stokke)
» Babyset trip trap
» Zitverkleiner Trip Trap stoel.
» Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!?
» Baby inzet en alles voor Trip trap stoel
» Babyset trip trap
» Zitverkleiner Trip Trap stoel.
» Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!?
» Baby inzet en alles voor Trip trap stoel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: