Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!? Empty Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!?

Bericht  PiP di 14 jun 2011 - 3:00

Tot welke leeftijd(en gewicht) gebruikten jullie de zitverkleiner?
En tot welke leeftijd het babyzitje?

Kreeg van de week een lichtelijk verbaasde reactie dat ik de zitverkleiner nog in de stoel had!
Ben nu wel benieuwd dus.

F zit er nog prima in en het is zachter, ik zit zelf ook niet op een houten stoel.
Ik merk wel nu ze zelf eet dat hij veel sneller vies is...

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!? Empty Re: Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!?

Bericht  -Ieniemienie- di 14 jun 2011 - 3:23

Onze dochter is nu net 2, en heb hem er ook nog in hoor Very Happy!
Ze past er nog goed in (is wel n kleine meid) maar met de kussentjes lijkt het me lekkerder zitten.
Denk dat als de baby komt er weer een tripp trapp komt, alleen dan zonder babyset. Dan gaat de babyset er dus bij haar af, en bij de baby erop. Of ze moet er nog meer in passen.
Op het kdv zit ze in de tripp trapp zonder verkleiner en dat gaat ook goed hoor. Maar vind het thuis nog niet nodig.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!? Empty Re: Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!?

Bericht  Liadan di 14 jun 2011 - 4:41

Stoelverkleiner heb ik nooit gehad (we hebben de tripp trapp pas gekocht toen ze een jaar was) en de babyset zit er nu nog op.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!? Empty Re: Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!?

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 6:37

Zitverkleiner hebben we hier nooit gebruikt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!? Empty Re: Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!?

Bericht  Dolphinne di 14 jun 2011 - 8:20

Wat bedoel je precies met de zitverkleiner?
De ruggesteun die je er extra op zet?

Ik heb (het oude model) trip trap. Heb even foto's terug gekeken en hier ging de rugleuning met een maand of 9-10 eraf. De kussentjes van de zitting en rugleuning heb ik er nog steeds inzitten. Inmiddels (vanaf een jaar of 2) is ook de beugel eraf en kan hij er dus zelf op en afklimmen. Maar de kussens blijven hier gewoon erop!

Mijn zoontje was/is vrij fors en ik kreeg hem moeilijk in de stoel met de rugleuning eraan en heb die er toen dus al vanaf gehaald.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!? Empty Re: Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!?

Bericht  -Ieniemienie- di 14 jun 2011 - 9:10

Een zitverkleiner heb ik trouwens ook niet hoor! Ik lees dat verkeerd.
Ik heb de baby-set (oud model) . Dus het ruggensteuntje, de kussentjes en dat ding om dr buik zeg maar met riempje tussen dr beentjes. En dat zit er gewoon allemaal nog in. Maar een echte verkleiner niet. Nooit gehad ook.
Die hebben ze geloof ik ook niet toch van de tripp trapp?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!? Empty Re: Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!?

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 9:16

Ik heb nooit een zitverkleiner of kussentje gebruikt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!? Empty Re: Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!?

Bericht  PiP wo 15 jun 2011 - 9:27

Ik bedoel het zachte, dus de kussentjes, maar twijfel nu eigenlijk wat zij dan bedoelde, haha.
Kan inderdaad ook de extra rugleuning eruit halen en de kussentjes erin houden.
Maar eigenlijk zit ze er ook nog prima in!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!? Empty Re: Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!?

Bericht  Dolphinne wo 15 jun 2011 - 23:57

Het lijkt me dat ze dan inderdaad de extra rugleuning bedoelt.
De kussentjes zou ik lekker laten zitten. Die kunnen er ook gewoon op als de extra rugleuning weg is. (dan vouw je hem er verder omheen, zit ook extra klittenband voor aan het kussen).

Maar als ze er met die extra rugleuning nog goed inpast geeft het alleen maar extra steun. Hier pastte hij er met, echt niet goed meer in, dus heb ik hem er al vrij snel uitgehaald.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!? Empty Re: Voor de gebruikers van de Trip Trap: Vraagje!?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum