Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorjaar 2012 mama's

+11
Lejow
Monnie
_Lana_
Clapperdie
Earane
Sanne
CCC
Papillio
Jazzlyn
Puggle
Parel
15 plaatsers

Pagina 20 van 28 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 24 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Voorjaar 2012 mama's - Pagina 20 Empty Re: Voorjaar 2012 mama's

Bericht  Papillio di 19 maa 2013 - 9:20

Thnx, meiden!
Lejow, de taart staat in het taartentopic, maar kan hem hier ook wel ff showen:

- foto -

Laatst aangepast door Papillio op di 19 maa 2013 - 20:49; in totaal 1 keer bewerkt
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow di 19 maa 2013 - 9:25

Ja, had hem net gevonden haha! Heel erg leuk! Waarmee gevuld?

Ja, super leuk hoor Lana. Lijkt me zo'n mooi beeld, zo'n klein waggelend dametje!
Hier hebben we vandaag gevierd dat B een jaar thuis is. Zo ongelofelijk. Vorig jaar stonden we er nu ineens alleen voor, geen kraamzorg, geen zusters meer. Doen we het wel goed? Hoort dat wel zo? Ligt ze zo wel goed in haar bedje?
Ze woog 2,8 kilo... En nu zijn we gewoon een jaar en 7 kilo verder!
En ze is zo lief, en zo tevreden, ze maakt iedereen aan het lachen, pakt iedereen in en ze kletst de hele dag.
Nog niet echt duidelijke woordjes (op mama en papa na), maar er komen de hele dag allerlei klanken voorbij Very Happy Erg gezellig haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sanne di 19 maa 2013 - 9:39

Papillio schreef:Zo, meiden, hier ben ik ook weer eens. Niet met veel nieuws, maar toch.....
Onze kleine man is morgen jarig I love you

Sanne, gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je meisje!

Bedankt alvast, morgen is het zover. Bij jullie ook, hè?
Wij hebben zojuist de woonkamer versierd, echt hartstikke leuk!

Jullie ook alvast van harte gefeliciteerd en een fijne dag morgen!

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Papillio di 19 maa 2013 - 9:50

Sanne schreef:
Papillio schreef:Zo, meiden, hier ben ik ook weer eens. Niet met veel nieuws, maar toch.....
Onze kleine man is morgen jarig I love you

Sanne, gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je meisje!

Bedankt alvast, morgen is het zover. Bij jullie ook, hè?
Wij hebben zojuist de woonkamer versierd, echt hartstikke leuk!

Jullie ook alvast van harte gefeliciteerd en een fijne dag morgen!

Wij hebben de woonkamer net ook versierd, zo leuk om te doen! Ben echt benieuwd naar dat snoetje morgenochtend.
Jullie ook een fijne dag morgen!
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Sanne di 19 maa 2013 - 9:50

CCC, wat goed van N! En dan is optrekken in bad nog eens lastiger dan in de box of bed ook, lijkt mij.
Hoe was het bij het CB?

Tiramisu, wat sneu dat T. zo'n last heeft van het krijgen van tandjes. Ze heeft er nog wat te gaan... Dat gebrabbel is zo leuk, ik geniet daar ook enorm van. Ik ben ook wel toe aan het lenteweer. Vorige week woensdag even met H. naar de speeltuin geweest, maar dat was nog geen succes. Hoe gaat het slapen van T.? Gaat dat inmiddels weer goed? Ze had toch even een dip dat ze ineens wel weer vaker wakker werd? Ik hoop nog steeds dat H. ook een keer 'het licht' van doorslapen ziet haha.

Lejow, wat een leuk filmpje van B. in dat andere topic. Wat gaat dat hard ineens, he? En een paar weken terug maakte je je nog zorgen. Nergens voor nodig, blijkt maar weer. Leuk ook dat jullie vandaag nog even stil hebben gestaan bij de thuiskomdag van B. Die foto van jou met haar (met tong uit de mond) is ook geweldig. Zo grappig dat zij altijd zo vrolijk (en ook wel een beetje gek af en toe haha) op de foto staat.

Lana, jeeeej, wat is je dochter snel! Leuk zeg! Lijkt me echt heerlijk om te zien dat gewaggel. H. doet wel voorzichtig stapjes aan de tafel en ze heeft inmiddels ook door hoe ze het hoekje om moet haha, dus spullen snel aan de andere kant neerzetten heeft geen zin meer hier. En ze loopt steeds achter haar loopwagentje, dat trotse gezichtje.... prachtig vind ik dat.

Papillio, mooie taart!

Hier alles goed. H. snottert wat, maar verder gaat alles z'n gangetje. De ontwikkeling gaat ineens zo ontzettend hard. Als we een paar keer iets voordoen, doet ze het zo na. Morgen is ze jarig en gaan we zwemmen 's middags. Ben benieuwd hoe ze dat vindt, het is de eerste keer. Vanmiddag nog even een bikini en zwemluiers voor haar gekocht. Het huis is inmiddels versierd, de cadeautjes staan klaar... en ik zit steeds terug te denken aan een jaar eerder... pfff, er kwam op het werk ook maar weinig uit m'n handen vandaag...

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow di 19 maa 2013 - 9:55

Ohhh een bikini, zo leuk is dat I love you .
Morgen zal het ook wel een aparte dag voor jullie worden Papillio en Sanne, ik dacht ook steeds 'vorig jaar toen.. en toen.. en toen'.

Als B een camera ziet (of het nou een telefoon, videocamera of fototoestel is) gaat ze al lachen.
En inderdaad, ze doet alles na. Handjes klappen, je hoofd schuin houden, 'Hoi' doen met 1 hand, haar tong uitsteken :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 9:59

Sanne schreef:
Tiramisu, wat sneu dat T. zo'n last heeft van het krijgen van tandjes. Ze heeft er nog wat te gaan... Dat gebrabbel is zo leuk, ik geniet daar ook enorm van. Ik ben ook wel toe aan het lenteweer. Vorige week woensdag even met H. naar de speeltuin geweest, maar dat was nog geen succes. Hoe gaat het slapen van T.? Gaat dat inmiddels weer goed? Ze had toch even een dip dat ze ineens wel weer vaker wakker werd? Ik hoop nog steeds dat H. ook een keer 'het licht' van doorslapen ziet haha.

Toen haar boventandjes doorkwamen kwam ze weer even vaker 's nachts ja. Nu gaat het alweer even goed. Afgelopen nacht heeft ze bijvoorbeeld doorgeslapen van 0:00 tot 7:30. Meestal komt ze nog één keer per nacht. Soms vaker, en soms heb ik zoals afgelopen nacht geluk. Hopelijk slaapt jullie meisje ook snel beter! Hier was het echt van de één op de andere nacht.

Gast
Gast

Bericht  Sanne di 19 maa 2013 - 10:04

Tiramisu schreef:
Sanne schreef:

Toen haar boventandjes doorkwamen kwam ze weer even vaker 's nachts ja. Nu gaat het alweer even goed. Afgelopen nacht heeft ze bijvoorbeeld doorgeslapen van 0:00 tot 7:30. Meestal komt ze nog één keer per nacht. Soms vaker, en soms heb ik zoals afgelopen nacht geluk. Hopelijk slaapt jullie meisje ook snel beter! Hier was het echt van de één op de andere nacht.

Ik hoop het maar. Bij jou dronk T. toch ook best vaak voordat het ineens over was?

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ di 19 maa 2013 - 10:09

Lejow schreef:Ja, had hem net gevonden haha! Heel erg leuk! Waarmee gevuld?

Ja, super leuk hoor Lana. Lijkt me zo'n mooi beeld, zo'n klein waggelend dametje!
Hier hebben we vandaag gevierd dat B een jaar thuis is. Zo ongelofelijk. Vorig jaar stonden we er nu ineens alleen voor, geen kraamzorg, geen zusters meer. Doen we het wel goed? Hoort dat wel zo? Ligt ze zo wel goed in haar bedje?
Ze woog 2,8 kilo... En nu zijn we gewoon een jaar en 7 kilo verder!
En ze is zo lief, en zo tevreden, ze maakt iedereen aan het lachen, pakt iedereen in en ze kletst de hele dag.
Nog niet echt duidelijke woordjes (op mama en papa na), maar er komen de hele dag allerlei klanken voorbij Very Happy Erg gezellig haha

Ah wat zeg je dat allemaal weer lief! Ja die B is zo'n kanjer. Bijzonder om weer stil te staan bij een jaar geleden.... Eindelijk jullie meisje thuis. Wat heerlijk en wat een onzekerheden allemaal. Ineens moet je het allemaal zelf doen.
Nu een jaar later ben je een volleerd mama en wat is het genieten hè.

Ja zo leuk dat lopen. Ik vind het zo gek dat ze straks ineens lopen enzo. Het maakt het wel makkelijk trouwens met bepaalde dingen.
Ze wordt steeds zekerder en heeft een big smile op haar gezicht tijdens de stapjes.
Ze staat natuurlijk al bijna een half jaar en stapt al heel lang rond de tafel, dus het heeft nog best lang geduurd ( gelukkig hoor, want alles op z'n tijd ).
Maar eerst maar eens kijken of het nu voortzet Wink.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  _Lana_ di 19 maa 2013 - 10:13

Sanne: Alvast van harte met jullie meisje! Bijzonder moment zo'n eerste verjaardag! En wat leuk dat jullie gaan zwemmen en zo schattig zo'n kleine bikini I love you.
Haha, niets is meer veilig bij jullie nu. Het gaat hard dan ineens!

Veel plezier morgen!!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow di 19 maa 2013 - 10:13

Maakt dingen ook veel makkelijkere denk ik.
Buiten spelen bijv, of even naar de speeltuin gaan.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Monnie di 19 maa 2013 - 10:25

Sanne en pappilio, alvast van harte gefeliciteerd met jullie kindjes! Hele fijne dag gewenst voor morgen, geniet ervan! En wat voor cadeau krijgen ze?

Verder ook even ego hoor. Saar heeft een dubbele oorontsteking, zo sneu. Twijfelde al steeds vorige week, maandag toch maar even na laten kijken en ja hoor. De volgende keer dus meteen vertrouwen op mijn intuïtie. Ze heeft het nu ook echt wel even moeilijk, ze werd net wakker, klampte zich helemaal vast en alleen maar huilen. Volgens mij is de verlatingsangst hier ook aangewakkerd dus. Ik hoop dat dat van korte duur is, want bij mijn zoontje was dat heel heftig.

Kom snel weer uitgebreider reageren, ga zo snel mijn bed in!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  _Lana_ di 19 maa 2013 - 10:38

Lejow schreef:Maakt dingen ook veel makkelijkere denk ik.
Buiten spelen bijv, of even naar de speeltuin gaan.

Ja zeker weten. Je loopt ook zo even de tuin in. En ook bij het uitstappen uit de auto, dan kan ik een van de twee even neerzetten en die loopt dan zelf.

Ik heb ook zo'n zin in de zomer. Vorig jaar waren ze nog zo klein en was die warmte helemaal niets voor ze.
Nu lekker een badje in de tuin. Heerlijk!!

@ Monnie: Sterkte en beterschap!!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 19 maa 2013 - 10:54

Er is weer veel geschreven!
Papillio: alvast gefeliciteerd met jullie zoontje! Hoop dat jullie morgen een geweldige dag hebben! Oeh ik zie je taart! Wat een leuke! Heel mooi gelukt!
Lana: wat leuk!!! Het zal vast niet lang meer duren voordat ze beide door het huis rennen Very Happy
Lejow: onvoorstelbaar hoe snel het jaar is gegaan! Gelukkig gaat alles zo goed en soepel met B.
Sanne: alvast gefeliciteerd met H. Wat gaat het toch opeens snel hier met alle kindjes die al 1 zijn/ worden! Wat leuk dat jullie morgen gaan zwemmen! Zal ze vast heel erg leuk vinden! smile Heel veel plezier morgen!
Tiramisu: wat fijn dat de tandjes nu door zijn. Die boventanden zijn echt naar qua doorkomen, N. had er ook zoveel last van.
Monnie: jeetje wat naar zeg een dubbele oorontsteking, dat is echt enorm pijnlijk. Hopelijk knapt ze snel op. Die verlatingsangst lijkt me ook enorm heftig, ik vind dat al met het eenkennigheidsfase nu.

Hier gaat alles super! N. was weer goed gegroeid, ze is nu 75 cm lang en iets van 9345 gram (heb het boekje even niet bij de hand). Lengte zit ze echt bovengemiddeld op de bovenste lijn, ben benieuwd of dat een tijdje stil gaat staan. Heb alweer flink moeten investeren in nieuwe kleding omdat veel alweer te klein was, vind die maten ook zo raar, ene valt enorm groot en de andere dingen weer enorm klein. Dus maat 80 ligt al klaar en maat 86 vrijwel ook al.
Mijn nichtje is deze week uit Ierland gekomen om haar nog even te zien voordat ze 5 maanden naar Amerika gaat. Maar nu N. zoveel last heeft van de eenkennigsheidsfase is dit niet al te leuk, ze begint elke kee rte huilen. Vanavond heeft ze wel lekker bij haar gezeten en gespeeld. Gisteren hebben we ook lekker gezwommen met haar en vond ze erg leuk. Daarna was ze de hele middag gesloopt en heeft ze lekker geslapen. Optrekken gaat hier in razend tempo, in water/ bad gaat het zo goed dat ze elke keer echt staat. In de box lukt het haar goed, maar na een paar keer heeft ze geen kracht meer in haar armpjes. Dan krijgt ze zichzelf niet meer omhoog en raakt ze enorm gefrustreerd. Verder zit ze echt niet meer stil en trekt zich de hele tijd aan alles op om zich heen. Heb ook van de week maar even goede anti slip sokjes gekocht.
Ohja, vorige week was ons buurmeisje hier (is nu 6 maanden) en vind N. helemaal niks, elke keer krijsen als ze terug babbelde. Vandaag naar een vriendin geweest haar zoontje is 6 weken jonger dan N. en vond ze erg leuk en interessant. Niet meer zo vaak huilen gelukkig.
Nu lekker mijn bedje in! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 11:02

Sanne schreef:
Tiramisu schreef:
Sanne schreef:

Ik hoop het maar. Bij jou dronk T. toch ook best vaak voordat het ineens over was?

Oh ja, ze dronk héél veel snachts. Tellen deed ik niet, en doordat ze bij ons in bed ligt was het ook niet meer dan 'kik'-borst-klaar, maar nachten waarin ze elk uur wakker werd waren geen uitzondering. Het was rond haar eerste verjaardag geloof ik dat dat opeens veranderde. Ze rolt nu ook steeds vaker zelf de co sleeper in ipv dat ze de hele nacht tegen me aan wil plakken.

Gast
Gast

Bericht  Sanne wo 20 maa 2013 - 9:00

Wij hebben echt een heerlijke dag gehad. Vanochtend dat lieve snoetje toen ze de cadeaus op tafel ontdekte, het uitpakken daarna, het spelen I love you
En het zwemmen vond ze ook al zo leuk, helemaal niet bang, ook niet toen we in het golfslagbad gingen. Ze vond het allemaal prima en was zo gezellig. In de auto helemaal knockout, dat dan weer wel. Ze ligt nu in bed, tegen zichzelf te praten. Ze zal wel veel indrukken in haar hoofdje hebben denk ik.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  CCC wo 20 maa 2013 - 9:16

Aaah wat leuk Sanne! Gefeliciteerd met je meisje!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Sanne wo 20 maa 2013 - 9:18

Dank je ccc.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow wo 20 maa 2013 - 10:06

Hier hoeraaa voor de kindjes van papillio en sanne!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Lana_ wo 20 maa 2013 - 10:26

Wat leuk Sanne!! En van harte gefeliciteerd met jullie meisje.

@ CCC: Wat is N al groot!! Ze groeien op een gegeven moment steeds minder snel.
Wat leuk dat je nichtje uit Ierland er was. Gezellig! Hier hebben ze ook even een periode van eenkennigheid gehad. Dat is wel wat lastig. Wat ze ( vooral zoon ) ook deden ( en zoon soms nog doet ), is bij sommige mensen gaan huilen. Dan trekt hij eerst zo'n pruillipje en begint te huilen. En als die persoon dan weg is, is het weer goed.
Wat goed dat ze zich zo optrekt. Dat duurt niet lang meer voor ze echt goed gaat staan. Leuk!!

@ All: Vandaag een dagje gewerkt, dus weinig nieuws verder.

Zometeen maar eens lekker naar bed.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  CCC wo 20 maa 2013 - 10:32

Lana, dat is dus precies wat N. doet! haha! Ohja, en ze kan ook nu dramatisch gaan huilen. Denk dat het een soort van aandacht vragen is. Heel apart. Ja N. groeit enorm snel. Ze is al zo groot, gaat zo snel allemaal. Hoop dat er een periode aankomt dat ze even stilstaat of minder hard groeit.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 10:36

Klinkt als een heerlijke dag Sanne!
Papillio, hoe is jullie dag geweest?
Gefeliciteerd he, jullie allebei smile

Gast
Gast

Bericht  _Lana_ wo 20 maa 2013 - 10:50

chococupcake schreef:Lana, dat is dus precies wat N. doet! haha! Ohja, en ze kan ook nu dramatisch gaan huilen. Denk dat het een soort van aandacht vragen is. Heel apart. Ja N. groeit enorm snel. Ze is al zo groot, gaat zo snel allemaal. Hoop dat er een periode aankomt dat ze even stilstaat of minder hard groeit.

Het is ook een soort van aandacht vragen. Maar ik denk wel echt dat hij bij sommige mensen geen goed gevoel heeft ofzo. Want naar de meeste mensen lacht hij heel breed. Behalve een enkele keer.
Zoals van de week in de winkel, zit hij vrolijk in de kinderwagen. En een mevrouw probeerde contact met hem te maken, maar hij trok meteen een pruillip. Sorry mevrouw, het ligt niet aan u Laughing.
Dochter heeft dit niet, die kijkt zo'n vrouw gewoon stoïcijns aan, haha.

Terwijl ze thuis altijd lacht.

Oja wat dochter hier nu ook heeeel veel doet, is kusjes geven. Ze weet ook precies hoe ze je moet 'paaien', haha.
Als ze ergens aankomt wat niet mag en ik ga naar haar toe, om haar weg te halen, dan gaat ze heel lief met haar mondje naar me toe, haha. Zo van, als ik lief kusjes geef, dan zegt mama er niets van.
Ze heeft het heel goed door Wink.
Vanmiddag ( zei mijn man ), zaten ze samen op de grond en gaven ze elkaar uit hunzelf steeds kusjes. Dat is hier nu helemaal een hit, hahaha.
Wel heel lief!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 11:24

Kusjes geven doet t ook veel momenteel. Heerlijk nat! Wink haha

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 20 maa 2013 - 18:54

Haha ook hier kusjes! Mond wagenwijd open, tong half buiten boord :P

En ohh dat dramatisch huilen. God als ik hier soms iets afpak!! Ligt ze op haar buik/rug. Schudden met haar hoofd, stampen met haar voeten benen. En als je haar vast heb kan ze gerust haar hele gewicht naar achteren gooien.
Eenkennis is B eigenlijk (nog) niet.
Het is echt een kleine sjansbal. Lacht naar iedereen, waar we dan ook zijn. Handjes klappen, zwaaien, hoofdje schuin, nog wat lachen.
Echt haar hele trukendoos komt dan uit de kast haha!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud