Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorjaar 2012 mama's

+11
Lejow
Monnie
_Lana_
Clapperdie
Earane
Sanne
CCC
Papillio
Jazzlyn
Puggle
Parel
15 plaatsers

Pagina 14 van 28 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Voorjaar 2012 mama's - Pagina 14 Empty Re: Voorjaar 2012 mama's

Bericht  CCC vr 30 nov 2012 - 10:48

Jeetje, wat een verhaal. Gelukkig is ze niet hard gevallen. Kan me voorstellen dat je daar enorm van schrikt ja... Al gaat het op zo'n moment enorm snel en kun je er weinig aandoen. Je hebt ook wel gelijk hoor, nu is ze een stuk ouder en kan ze veel meer. Vanmorgen gaf mijn vriend haar toevallig een flesje op bed, en ondanks dat ik dan door kan slapen, blijf ik wakker en blijf ik alert want stel dat hij in slaap valt... Moet dat echt loslaten, want N. kan nu ook al zoveel meer.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  CCC zo 2 dec 2012 - 2:22

Even een hele trotse mama hier! N. haar eerste tandje is doorgekomen! Dat verklaarde dus waarom ze niet zo happy was van de week en waarom ze vrijdag erg huilerig was! smile Ben zooo trots! En net ging ze ook op het kleed op de grond proberen om te rollen, dit heeft ze ook al een tijdje niet meer gedaan... Moest het even delen smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Sanne zo 2 dec 2012 - 4:33

Ah geweldig, CCC, het eerste tandje! Op naar de volgende haha.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 2 dec 2012 - 7:48

Wat leuk ccc! Heeft ze er veel last van gehad? Z heeft nu 5 tandjes. 2 onder en 3 boven. Die 3 boven zijn deze week doorgekomen. Volgens mij heeft hij er wel last van. Maar hij heeft ook een dubbele oorontsteking dus daar kan het gejammer ook van komen. Het is wel een klein pechvogeltje.

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 2 dec 2012 - 8:26

Ah wat naar Yvonne! Oorontsteking is al zo pijnlijk, laat staan een dubbele Sad En drie tandjes ook al meteen door joh, jeetje... maar goed dan heeft ie het weer gehad. Opzich was N. niet heel erg verdrietig ofzo, maar ze was wel sneller mopperig. Vrijdag zei mijn vriend dat ze behoorlijk had gehuild en gisteravond toen ze bij opa en oma was was ze ook wat huilerig. Ben benieuwd hoe snel het nu gaat.

Beterschap voor Z.!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie ma 3 dec 2012 - 9:12

Zo, eindelijk weer eens tijd om te reageren. Het is druk met 2 kleintjes Wink

@sanne: ik wil je veel sterkte wensen met je moeder, wat een heftige periode zullen jullie doormaken!

@ccc: dat rollen komt vast goed hoor, S. rolt ook nog niet, steeds denk ik dat ze het door heeft en dan doet ze het zo een dag weer niet. Fijn dat het eten zo goed gaat. Krijgt ze gepureerd of stukken eten?
Mooi dat het op je werk weer wat beter gaat, dat geeft vast rust! S. krijgt nu sinds een week brood, eerst alleen een korst, maar nu ook stukjes, gaat steeds beter. Met 6 maanden zat ze op 4 voedingen.
Jeej, het eerste tandje, leuk, haha.

@yvonne: ach het zit hem ook niet mee zeg, beterschap voor je ventje.

@all: hier gaat het goed, S. zit nu op de gewone voeding en dat gaat heel goed. Wel heeft ze nu weer last van haar ontlasting, ene dag normaal, andere dag keihard. Ze krijgt er al lactulose voor, maar de ka gaf aan dat we het nog wat op moesten hogen. Maar eens kijken hoe het dan gaat. Ze wil S. nog wel een keer zien omdat ze zo met de ontlasting blijft klooien. Verder vindt ze groente nog steeds niks, meer dan een paar hapjes krijgt ze niet binnen. Fruit eet ze wel en brood eet ze ook steeds beterr. Volgende week weer naar het cb, ben benieuwd hoeveel ze is gegroeid!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 1:06

CCC, bedoel je een foto van de co-sleeper? Die heb ik geloof ik zo niet, maar ik zal zo eens kijken of ik op internet iets vergelijkbaars kan vinden en anders maak ik binnenkort wel even een foto voor je. Dat afkoppelen als ze blijft bijten doe ik ook. Heb vaak ook het idee dat ze dan niet meer echt wil drinken maar meer 'mama-honger' heeft. Ipv drinken knuffel ik haar dan en zing ik voor haar, en dan is het ook goed. Gelijk hebben jullie hoor, dat jullie haar gewoon nog even op jullie kamer laten slapen. Het moet er inderdaad ooit van komen dat ze naar haar eigen kamer gaat, maar m.i. hoeft daar geen haast bij te zijn. Komt vanzelf een moment dat het voor jullie alle drie goed voelt.

Sanne, die angst om aan te leggen na bijten herken ik wel! Zoals hierboven staat, stop ik er na een tijdje dan ook mee. Daar komt bij dat het voor T af en toe een spelletje lijkt, en als ik haar afkoppen en au! zeg, ze kei hard begint te lachen Rolling Eyes Voor jullie hoop ik dat je snel je cyclus terug krijgt. H zal ook steeds meer vaste voeding gaan eten en minder gaan drinken, hopelijk zorgt dat net voor dat zetje om je cyclus weer op gang te krijgen.

Monnie, wat sneu dat S zo'n last heeft van ontlasting! Hopelijk gaat dat snel beter. En groente..dat zal vast wel komen smile Het eerste jaar is bijvoeding nog echt BIJvoeding, dus ze heeft nog alle tijd om er rustig aan te wennen!

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn di 4 dec 2012 - 1:46

Zo dames, ik ben hier heel lang niet meer geweest. Druk en andere dingen aan mijn hoofd. Met onze kleine uk gaat het goed! Gister naar prematurenpoli geweest en hij is nu 7800 gram en 68,5 cm. van ver onder de -2 lijn naar de min -1 lijn wow!!

Verder ontwikkeld hij erg goed. Kan zelfstandig blijven zitten (nog niet gaan zitten), rolt, tijgert, probeert te kruipen en praat de oren van mijn hoofd af. Begroet je met Heeej!! en een big smile en zegt papa:lol: Gaat nu echt hard. Ook heeft hij 2 tanden en minimaal 4 op komst (2 zijn echt bijna bijna door)De reflux blijft een groot probleem en zijn maag zijn zwakte. Is hij maar verkouden dan gaat hij braken. Vervelend en onzeker.

Hoe is het met de andere dames hier?
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Lejow di 4 dec 2012 - 2:52

Jazzlyn schreef:Zo dames, ik ben hier heel lang niet meer geweest. Druk en andere dingen aan mijn hoofd. Met onze kleine uk gaat het goed! Gister naar prematurenpoli geweest en hij is nu 7800 gram en 68,5 cm. van ver onder de -2 lijn naar de min -1 lijn wow!!

Verder ontwikkeld hij erg goed. Kan zelfstandig blijven zitten (nog niet gaan zitten), rolt, tijgert, probeert te kruipen en praat de oren van mijn hoofd af. Begroet je met Heeej!! en een big smile en zegt papa:lol: Gaat nu echt hard. Ook heeft hij 2 tanden en minimaal 4 op komst (2 zijn echt bijna bijna door)De reflux blijft een groot probleem en zijn maag zijn zwakte. Is hij maar verkouden dan gaat hij braken. Vervelend en onzeker.

Hoe is het met de andere dames hier?

Ik neem aan dat je zijn ongecorrigeerde leeftijd bedoeld bij de curve? Want voor zijn gecorrigeerde leeftijd zit hij volgens mij prima op het gemiddelde?

Over borstvoeding en bijten heb ik geen tips, laat staan dat ik er uberhaupt verstand van heb haha, pijnlijk lijkt het me wel..

Yvonne, wat klote weer van Z, jullie blijven ook maar bezig ook he hug

All, hier gaat het prima! Wij zijn ook weer in het ZH geweest bij de follow up, B woog 8715 gram en is 74 cm. Zowel gecorrigeerd als ongecorrigeerd net iets boven het gemiddelde. Ze is ook best lang voor haar leeftijd, haar papa is dan ook 2 meter smile Hoop wel dat ze later niet groter wordt dan 1.70/1.75 hoor...
De eerste twee tandjes zijn nu eindelijk door, maar haar wangen zijn nog steeds knalrood, dus ik verwacht er nog meer.
En iedereen maar zeggen 'ach wat een lekkere rode wangen'.
Afgelopen weekend heb ik Piet gespeeld, en ze was helemaal niet bang, heeft heerlijk bij Sinterklaas op schoot gezeten en met mij (als piet) geknuffeld, en vond alles best!
We zijn nu langzaam aan het provoceren met melk, en het lijkt best goed te gaan!

Vanmorgen wel weer een verhaal gehoord van een prematuur geboren kindje, dat vannacht is overleden, geboren met 26+2 (als ik het goed zeg), haar lijfje kon de strijd gewoon nog niet aan.
De tranen liepen werkelijk over mijn wangen... Wat een verdriet, wat een oneerlijkheid.
Het besef van geluk met B, maar ook het besef dat wij in diezelfde fase gezeten hebben, ook wij hadden haar zo maar kwijt kunnen raken Sad

Verder heb ik best moeite met de naderende verjaardag van B, een kleine twee maanden en dan is het zover.
Ik heb het hele feest al in mijn hoofd, weet al precies hoe en wat ik het wil en waar we het gaan houden (onze woonkamer is te klein).
Maar tegelijkertijd zie ik er als een berg tegen op.. Alle emoties, alle herinneringen die erbij komen kijken enz..

Ook heb ik het 'kleine kanjer' dagboek gekocht, dat is een baby dagboek maar dan voor prematuur geboren kindjes. Dus met ook van die mijlpalen enzo, maar dan gericht op prematuurtjes. Heb het al een paar keer in willen vullen, maar iedere keer als ik de vragen lees, word ik al verdrietig.
Bah Sad In het dagelijks leven gaat het gewoon goed met me, ik denk er niet meer dagelijks aan, en geniet intens van onze lekkere B, maar dit soort dingen vind ik toch nog wel héél héél moeilijk Cry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Monnie vr 7 dec 2012 - 9:52

Meiden, komt iemand van jullie dit herkenbaar voor?
S. heeft sinds 2 dagen dat ze 's nachts echt heel vaak, heel overstuur wakker wordt. Ze gilt het gewoon uit. Afgelopen nacht was het echt om de 20 min. zo. Heel vermoeiend. Ik heb wel de lactulose opgehoogd, advies van de ka. Maar dat krijgt ze 's morgens al, dus lijkt me sterk. Misschien tandjes? Ik kan nog niks ontdekken in haar mondje, maar vindt dat sowieso lastig om te zien. Misschien dat 1 van jullie het bekend voorkomt en mij hoop kan geven dat het snel over gaat Wink

@lejow: wat fijn dat B. zo goed groeit! Oh over 2 maanden alweer 1, wat gaat het snel. Ook logisch dat je dan weer terug denkt en alle emoties naar boven komen Voorjaar 2012 mama's - Pagina 14 699888

Monnie
Prater
Prater

Bericht  Clapperdie vr 7 dec 2012 - 9:59

T.ies heeft dat ook gehad. Schijnt dat ze ook gaan dromen. Dat alle prikkels van overdag dan ineens ook in hun slaap komen. Is natuurlijk nieuw en ze kunnen daardoor heel hard huilen. Ik moest hem uit bed halen en dan bleef hij maar huilen en huilen maar contact maken lukte niet dus daarom denk ik dat het dromen is.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sanne vr 7 dec 2012 - 10:16

Clapperdie schreef:T.ies heeft dat ook gehad. Schijnt dat ze ook gaan dromen. Dat alle prikkels van overdag dan ineens ook in hun slaap komen. Is natuurlijk nieuw en ze kunnen daardoor heel hard huilen. Ik moest hem uit bed halen en dan bleef hij maar huilen en huilen maar contact maken lukte niet dus daarom denk ik dat het dromen is.

Dit hebben wij onlangs ook gehad, het gaat nu weer wat beter, maar H. heeft een week of twee veel gehuild 's nachts. Ze bleef er echt in 'hangen', we kregen ook geen contact. Het gaat nu weer een stuk beter gelukkig.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie ma 10 dec 2012 - 1:41

Nog bedankt voor jullie antwoorden dames, had ze wel gelezen maar verder niet gereageerd. Het gaat nu ook weer wat beter met het slapen 's nachts. Ze wordt nog wel wakker, maar niet zo overstuur en vaak meer.

Ben vandaag weer bij het cb geweest, ze groeit hard!! Ze weegt nu 9205 gram en is 70,5 cm. Verder was de arts tevreden over de ontwikkeling, het was ook niet erg dat ze nog niet kon draaien. Ze vertelde dat het waarschijnlijk ook komt omdat ze zo groot is, dan is het wat moeilijker voor haar om te draaien.

Verder gaat het goed hier, ga zo naar mijn werk, lekker uit eten vanavond met de bewoners. Dan weer 2 dagen vrij, heerlijk!

Monnie
Prater
Prater

Bericht  Monnie ma 10 dec 2012 - 1:43

Forumster
Naam kind
Geboorte datum
Geboortegewicht
Geboorte lengte
Huidig gewicht
Huidige lengte
Bij aantal weken
_Lana_

29-01-20121700/ 2200 gram44cm/ 42cm
6600/ 7900 gram
67 cm/ 69 cm8 mnd,3 wk,3 dg.
Lejow
B.
30-01-20121525 gram42 cm
8320 gram 70 cm
38 wkn/8mnd en 3 wkn
LindaK
J.ulia
07-02-2012
3995 gram-
5210gram
58 cm
8 wk
Starbutnostar
S.
10-02-2012
4125 gram52 cm
5070 gram
56.3 cm
6 wk 3 dg
Tiramisu
T.
12-02-2012
3495 gram
53 cm
8530 gram
73 cm
8.5 maand
Clapperdie
T.12-03-20124310 gram
53 cm
9645 gram
71 cm7,5 maanden
Papillio
B.
20-03-20123085 gram
52 cm8085 gram71 cm6 mnd, 2 wk, 6 dg
SanneH.20-03-20123460 gram52 cm7310 gram65,5 cm4 mnd, 6 dg
Earane
A.
25-03-2012
3015 gram
51 cm
7156 gram
66,5 cm5,5 mnd
Jazzlyn
A.
29-03-2012
2120 gram
44 cm
4265 gram
52.5 cm
11 wk 1dg
Arden
T.
23-04-2012
4400 gram
onbekend
6110 gram
59.9 cm7 wk 1 dg
Monnie
S.
08-05-2012
3750 gram
50 cm
9205 gram
70,5 cm
7 maanden
[/quote]

Monnie
Prater
Prater

Bericht  Sanne zo 16 dec 2012 - 8:54

Zo, dit topic maar weer even omhoog halen. Hoe gaat het met iedereen?

Hier gaat het echt lekker. Afgelopen woensdag weer bij het CB geweest. H. weegt 9200 gram en is 75 cm. Haar gewicht gaat terug richting de middellijn, maar haar lengte is nog boven het allerbovenste lijntje uitgeschoten... Was ook te verwachten, want ik en mijn vriend zijn ook lang. H. is ook echt een beetje minder babyvettig (prachtige zin haha), je kunt in ieder geval zien dat haar lengte gewoon doorgaat, maar het gewicht een beetje stagneert.

De CB-arts constateerde wel een verschil in de heupjes van H. Ze kan (op dat moment) haar linkerheup iets minder plat dan haar rechterheup, dus ik moest van hem een verwijskaart halen bij de huisarts voor een echo van de heupjes. De huisarts heeft dat ook voorgeschreven, maar vond het wel een beetje gek. H. is al zo vaak gecontroleerd bij het CB en nu, bij 9 maanden, zien ze dat ineens. De huisarts schat in dat er niets aan de hand is en dat denk ik zelf ook. Die CB-arts zat zo aan H.'s beentjes te sjorren, je zag gewoon dat ze het vreselijk vond en steeds strammer werd haha.

Worden jullie kindjes ook al eenkenniger? Hier is dat (goddank) nog niet zo. Vorige week bracht ik H. naar het KDV en dan zie ik hoe sommige kindjes zich dramatisch op de grond storten en overstuur huilen. Dat lijkt me echt heel vervelend. H. kijkt amper nog naar mij om als ik haar wegbreng, maar dat heb ik echt liever dan een huilend kind. Tot nu toe heeft ze echt nog niet één keer gehuild. Wat wel grappig is, als ik haar 's avonds weer ophaal en ze ziet mij, dan wil ze ook binnen 30 sec. opgetild worden. Als ik dat dan niet doe, zet ze een gigantische keel op. Ze is gelijk stil als ik haar oppak en dan ook ontzettend enthousiast, dat vind ik dan wel weer heel erg lief.

Oeh, nog 3 dagen werken deze week. Rest van het jaar heb ik lekker vrij genomen. Heb er echt zin in.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie zo 16 dec 2012 - 9:04

Sanne, fijn dat het zo goed gaat bij jullie. Lekker genieten dus! Inderdaad wel vreemd dat ze nu wat aan de heupjes ontdekken. Als er echt iets ernstigs aan de hand is, hadden ze dat toch wel eerder gemerkt? Maar een echo kan natuurlijk nooit kwaad. S. is nog niet eenkennig en ik hoop ook niet dat ze er last van krijgt. Bij mijn zoontje was dat heel heftig en dat duurde heel lang, dus hopelijk is het bij haar minder. Geniet lekker van je vrije dagen!

Hier gaat het ook goed, S. heeft alleen nog steeds heel veel moeite met haar ontlasting, ondanks de lactulose. Blijf ermee aanklooien dus. Verder doet ze het heel goed, we zitten nu op 3 flessen en dat gaat super! Ben ook benieuwd hoe het met de rest is.

Monnie
Prater
Prater

Bericht  Sanne zo 16 dec 2012 - 9:12

Heeft ze echt harde ontlasting, Monnie? Dat lijkt me wel heel zielig. Balen dat de lactulose nog niet veel doet.
H. heeft op zich geen harde ontlasting, maar poepen doet haar wel iedere keer zeer. Dan schreeuwt ze het ineens uit, ook zo zielig, maar ze houdt het gelukkig niet tegen ofzo.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie zo 16 dec 2012 - 9:28

Sanne schreef:Heeft ze echt harde ontlasting, Monnie? Dat lijkt me wel heel zielig. Balen dat de lactulose nog niet veel doet.
H. heeft op zich geen harde ontlasting, maar poepen doet haar wel iedere keer zeer. Dan schreeuwt ze het ineens uit, ook zo zielig, maar ze houdt het gelukkig niet tegen ofzo.

Ja, het is echt keihard, heel sneu. Volgende week moeten we hiervoor ook weer naar de kinderarts, even afwachten maar.

Monnie
Prater
Prater

Bericht  Sanne zo 16 dec 2012 - 9:42

Hopelijk kan de kinderarts wat betekenen voor je dochter. Zou wel fijn zijn als de ontlasting wat makkelijker gaat.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 18 dec 2012 - 10:30

Sanne: jeetje wat groeit H. toch ook goed he! Wel vervelend dat er nu opeens een verschil in de heupjes is ontdekt, hopelijk is er niks aan de hand en een echo is nooit verkeerd het goed uit te sluiten natuurlijk. Maar kan me voorstellen dat menig moeder dan toch gaat twijfelen en zich zorgen gaat maken. Fijn dat jij er een goed gevoel bij hebt dat er niks aan de hand is waarschijnlijk. Hier ook al een beetje eenkennigheid te zien bij N. gisteren waren we bij het CB en die vrouw gaf het ook al aan dat het waarschijnlijk al start de eenkennigsheidsfase. Lijkt me ook een hele vervelende periode, vooral voor mezelf dan. Kan er niet zo heel goed tegen als N. zo gaat doen. Maar goed, het hoort erbij en we moeten er dan gewoon even doorheen.

Hoe gaat het met je moeder Sanne? En hoe gaat het nu met jou? Al lekker vrij lees ik! Ik heb nu ook een weekje vrij. Geniet er lekker van!

Monnie: vervelend dat S. zo'n last heeft van haar ontlasting. N. heeft dit ook al een tijdje. Zo sneu, soms zit ze de hele dag zowat te persen met tussenpozen. Ik geef haar nu zo nu en dan Roosvicee Laxo. Gisteren nog even overlegd met het CB en dat is geen probleem om dat elke dag te geven. Ik geef het liever niet elke dag, dus ik kijk het aan hoe het gaat en anders krijgt ze weer een beetje Laxo.

Gisteren zijn we met N. naar het CB geweest en ze weegt nu nog net geen 8 kilo en is 68 cm. Ze staat even stil qua lengte, maar dat was volgens hun heel normaal aangezien ze best ontwikkelingssprongetjes maakt nu. Er zijn nu twee tandjes door en ze rolt de hele box rond nu. Zo leuk om te zien! Ook het eten gaat super met N. ze eet flink wat fruit en groenten met pasta/ aardappelen of rijst. Ze zit nu ook al bijna zelfstandig, afhankelijk van hoe moe ze is kan ze een tijdje los zitten uit zich zelf en probeert zich vanuit de ligstand continu omhoog te werken zodat ze kan zitten. Gaat nu echt hard opeens al die dingen! Ook heeft N. het gillen ontdekt, ze gilt de hele dag was af hier. Gelukkig van plezier smile Maar soms doen mijn oren er gewoon pijn van. Verder gaat alles dus supergoed en ben gewoon ontzettend trots hoe ze het doet. Ze past ook al niet meer in de kinderwagenbak, dus hebben de wandelwageninzet er maar ingezet nu. Ze vind het maar al te prachtig om zo alles te kunnen bekijken.

We moeten N. de komende tijd wel wat extra in de gaten houden omdat ze wat meer staart dan normaal. Dit kan toch wat met epilepsie te maken hebben aangezien ze in het verleden ook wat 'aanvallen' heeft gehad. We zijn er beide toch niet echt gerust op en denken er toch aan de KA te contacten hierover. Misschien toch even om het er 'gewoon' even over onze zorgen te hebben en zijn visie hierover te horen.

We hebben trouwens besloten dat we een oppas gaan zoeken voor de momenten dat we samen even iets willen doen of als mijn vriend moet werken. Het afgelopen jaar is weer een vervelend jaar geweest qua werk en de laatste maanden zit mijn vriend erg omhoog qua personeel en hierdoor werkt hij meer en meerdere avonden. Dit betekend voor de afgelopen maanden dat we dus amper samen tijd hebben, 1 weekend per maand als we geluk hebben en mogen al blij zijn als we elkaar een aantal keer in de week spreken. We hadden verwacht dat dit van korte duur zou zijn, maar helaas duurt het wat langer door allerlei zaken die niet zo lekker lopen op het werk bij hem. 2013 word dus een jaar waarin we duidelijke keuzes gaan maken en ook wbt werk. Heb de afgelopen maanden zo weinig 'me-time' gehad en vooral samen dus ook niet. Vind het best lastig om iemand te zoeken/ vinden waarbij ik N. rustig achterlaat maar denk dat dit ook een kwestie van gewenning moet worden. W hebben nu een aantal meiden die we benaderd hebben en gaan even kijken wat het beste bij ons past en bij N. uiteraard. Hoe doen jullie dat allemaal trouwens, hebben jullie ook een oppas? Of nemen jullie gewoon genoegen met de tijd die je hebt en gewoon thuis blijven om en om?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC za 22 dec 2012 - 9:11

Jeetje wat een rust hier! Hoe gaat het met iedereen?

N. zit sinds vandaag los! Echt zooo leuk! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ za 22 dec 2012 - 9:16

Wat goed van haar!!
Gaat ze dus zelf zitten?

Ja ik ben hier weinig te vinden, we hebben namelijk al weeeeken geen laptop :-(.
Ik reageer wel op mijn telefoon en tab, maar daar kan ik geen hele verhalen typen.

Hier is zoon trouwens ook gaan staan!!
En dochter staat bijna los!
Of tenminste soms staat ze perongeluk los en dan schrikt ze en gaat snel zitten, haha.

Verder gaat alles goed hier! Altijd druk die feestdagen, maar wel heel gezellig!
Hebben jullie nog leuke plannen?

Oja CCC, wat een prachtige foto's, was ik even vergeten te zeggen!
Hele mooie meid!!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  CCC za 22 dec 2012 - 9:22

Oeh ja das lastig ja!

We zetten haar neer, maar ze komt ook al bijna zelf omhoog nu. Dat zal ook niet lang meer duren voordat ze uit haar zelf zal gaan zitten denk ik. Echt superlief hoe ze zit Voorjaar 2012 mama's - Pagina 14 561177

Jeetje wat gaan jou kids hard! En wat leuk zeg! Hahahaha zo schattig als ze schrikt dat ze meteen gaat zitten, nog even en ze rennen letterlijk door de kamer bij jullie. Lijkt me echt zo leuk!

Thnx! We zijn erg blij met de foto's kostte echt niks de fotoshoot en is zo leuk om te hebben voor later. Officieel kreeg je voor 20 euro 3 foto's maar wij kregen er 5 op de DVD thuis gestuurd, leuk extraatje!

Wij gaan morgen naar een 'kerstbrunch' normaal doen we dit op 2e kerstdag maar dit jaar wat eerder, wat we niet erg vinden trouwens want dan hebben we wat meer tijd met kerst. Eerste kerstdag gaan we heel even naar mijn moeder, en daarna lekker met z'n drietjes thuis eten. Tweede kerstdag gaan we naar mijn schoonvader en zijn vriendin. Gaan jullie nog wat leuks doen?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Sanne za 22 dec 2012 - 9:35

Wat goed CCC. H. zit vanaf zes maanden wel los en inmiddels zit ze ook echt hartstikke goed en kan ze ook vanuit zit terug naar lig, maar andersom lukt nét niet. Ze komt half omhoog en valt dan terug. Als je haar een handje geeft lukt het wel. Vandaag zat ze in de box en ineens hoor ik een ontzettend gefrustreerd gejengel. Ik kijk om, hing ze half overeind aan de spijlen van de box haha, ze probeerde zich op te trekken, maar ze kwam niet helemaal omhoog. Als ik op de bank lig en ze zit op mijn buik, gaat ze wel gewoon staan trouwens. Gek meisje...

Jouw kinderen gaan echt snel, Lana.
Heb je zelf nog plannen met Kerst?

Wij gaan een dag naar schoonouders en een dag naar mijn moeder. Ben benieuwd hoe dat gaat met H., al die drukte.
Ze is wel drukte gewend van het KDV, maar die mensen/kinderen kent ze goed. Mijn schoonouders hebben H. pas 3 keer (kort) gezien, dus daar heb ik weinig zin in.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Sanne za 22 dec 2012 - 9:43

Trouwens een vraagje, hebben jullie kindjes ook al echt een heel duidelijke eigen wil? En laten ze dat ook goed blijken?

H. laat van baby af aan heel duidelijk blijken of ze iets goed vindt of niet. Soms best grappig, maar ook wel eens moeilijk. Het is echt een beetje een kattekopje af en toe. Afgelopen week op het KDV vertelde de leidster mij dat H. op de grond aan het spelen was met speelgoed en dat er een jongetje naar haar toe kwam. Toen sloeg ze met haar handjes, maakte wat woeste geluiden en toen droop het jongetje af. Dat deed ze vervolgens gelijk bij een ander jongetje ook, die liet haar vervolgens ook maar alleen. En toen zat ze heerlijk te spelen Embarassed.

Prima als ze de jongens zo van haar afslaat als ze 16 is haha, maar nu al...

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 28 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 28  Volgende