Hoe zou je jezelf graag zien?
+51
Ibbeltje
M_as
VeryCherry
Polly
Merai
Antibes
BJA
Mystique
SoGood
Jeanette
loura
Star007
TukTuk
Paper Crown
Kaboutertje
Susan
bolus26
girli
Sorella
Mizz_S
Rush
Mari
Mida4you
Kowalski
Dennenappel
Poubelle
Guus
Curious
Rouxxxe
Bliss
_Lacey_
Burn
Snoes
Toet
Lonely Goatherd
Rose
vlinder-2011
Parel
Catwoman79
Sterre
Arwyn
Ooh La La!
Caro
Slakje
Lavendel
Blond
Gympie
Shisha
Sugarfall
Lady4
Marin
55 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Hoe zou je jezelf graag zien?
-weg-
Laatst aangepast door Punk'd op do 27 sep 2012 - 7:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Marin op do 27 sep 2012 - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Weet je wat nou zo geinig is, dat ik iedereen in dit topic waarvan ik weet hoe ze er uit zien echt prachtig vind.
Als ik op vrouwen zou vallen zou ik met carrie en rood willen seksen haha. Carrie om de billen (en blijkbaar perfecte borsten haha) en rood om haar mooie vrouwelijke zachte vormen. Trek je dan die mooie rode jurk aan? Haha! Oke, ben ik nu eng?
Als ik op vrouwen zou vallen zou ik met carrie en rood willen seksen haha. Carrie om de billen (en blijkbaar perfecte borsten haha) en rood om haar mooie vrouwelijke zachte vormen. Trek je dan die mooie rode jurk aan? Haha! Oke, ben ik nu eng?
Gast- Gast
Haartjes op mn borsten epileren lijkt me knap pijnlijk. Maar ik ben ook een mieperd hoor
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dunnere benen, geen onderkin meer en mooier haar!
Laatst aangepast door Jip83 op do 27 sep 2012 - 4:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Whaha PB, you freak! Carrie wil ook altijd aan mijn borsten zitten, dus seks met jou en mij vindt ze vast geen probleem.
Gast- Gast
Een gave perzikhuid, een platte buik en langer haar met behoud van m'n krullen die nu altijd wegzakken omdat m'n haar te zwaar wordt als het langer wordt. En oh ja, zou ook wel wat kleiner willen zijn.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Punk'd schreef:Ik zou zo ontzettend graag de boobs van blake lively willen hebben. Die vorm en grootte.. en dat decollete wat ze altijd heeft. Echt ik vind het de mooiste borsten die ik ooit heb gezien .. Zou je ze ook zo kunnen kopen?
Verder een paar cm langer en een iets strakkere kont..
Hmm ohja en gewoon goede ogen.. Ik zou zo graag mijn ogen willen laten laseren maar ik vind het teveel geld voor iets waar ik niets aan kan doen
Zeker weten kun je die kopen, ik denk dat zij ze ook gekocht heeft namelijk! (aan de extreem perfecte ronding te zien)
En ik gok idd op een 70/75 D/DD
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik zou graag een paar centimeter langer willen zijn en 10 kilo lichter. Voor de rest ben ik eigenlijk wel tevreden.
Gast- Gast
Eeeuhm,
Rechtere tanden, vollere lippen, kleinere neus en strakkere billen. Ohw en als bepaalde plekken permanent haarvrij zouden blijven zou het ook fijn zijn.
En misschien ook een cupje meer haha
L heeft volgens mij nog nooit mijn tepels vastgepakt... Is er nu iets mis met ons seksleven?
En sugerfall... Als je amandelvormige ogen googelt, komt er dan niet een foto van jou tevoorschijn?! Had altijd in mijn hoofd dat jij RL Jasmine ogen had!
Rechtere tanden, vollere lippen, kleinere neus en strakkere billen. Ohw en als bepaalde plekken permanent haarvrij zouden blijven zou het ook fijn zijn.
En misschien ook een cupje meer haha
L heeft volgens mij nog nooit mijn tepels vastgepakt... Is er nu iets mis met ons seksleven?
En sugerfall... Als je amandelvormige ogen googelt, komt er dan niet een foto van jou tevoorschijn?! Had altijd in mijn hoofd dat jij RL Jasmine ogen had!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Punkie, ik denk ook dat die van blake gekocht zijn...
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Hmm nu ik het allemaal zo bedenk valt het best mee eigenlijk!
Ik wil graag
- Een kleinere en rechte neus
- Kleinere tanden
- Iets grotere borsten
- Iets minder heup
- Een korter bovenlichaam en langere benen
Ik wil graag
- Een kleinere en rechte neus
- Kleinere tanden
- Iets grotere borsten
- Iets minder heup
- Een korter bovenlichaam en langere benen
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Maat 38, slanker dan ik nu ben maar iet té slank, want dat vind ik eigenlijk helemaal niet mooi. En gewoon mooi in verhouding, dus geen big-momma-ass enzo.
Gast- Gast
Ik zou slanker en strakker willen zijn en een probleemloze huid willen hebben.
Gast- Gast
Goochempie schreef:
Haha oeps ik ben een woord vergeten, ik bedoelde groene amandelvormige ogen, ik heb wel amandelvormige ogen nu, maar ik wil ze dus groen Het is nooit goed genoeg haha.
Ik voeg ook nog een perfecte huid toe!
Een vriendin van mij heeft zo'n huid waarvan je denkt dat ze gewoon een hele goede foundation op heeft, maar dat is gewoon haar eigen huid, lijkt me heerlijk!
De borsten van Blake Lively zijn inderdaad mooi
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Goochempie schreef:Punkie, ik denk ook dat die van blake gekocht zijn...
Dat denk ik trouwens ook. Vroeger had ze niet zoveel tiet hoor!
Gast- Gast
Marin schreef:Carrie schreef:Punk'd schreef:Even nog over die borsten.. Welke maat zou het zijn? haha.. Ik heb natuurlijk even gezocht en ik vond op een website 80B.. dat geloof ik dus echt niet. Zij is ontzettend slank.. Nooit dat ze een 80 omtrek heeft. Ik dacht eerder een 75D? hahaha puur gokwerk dit.. maar ach mocht ik ooit naar de plastisch chirurg gaan kan ik het allemaal meenemen
Ze lijken op mijn borsten, ik denk inderdaad 75D of 75C
D is het zeker niet, daarvoor ogen ze me te klein. Ik denk dat het C is, en dan 75. Wel lastig, want ze hangen hier zo open en bloot in een jurk zonder bh. Wel makkelijk te zien dan, maar dan gaan ze toch al sneller hanger. Ik denk dat ze met een goeie bh op 75C uitkomen, dat is m'n laatste gok
Lonely Goatherd, misschien wil je 't niet beantwoorden hoor, maar wat voor kledingmaat heb je nu dan? Ik zie ook vaak genoeg leuke dingen die zelfs met mijn maat 40 niet leuk zouden
Mijn borsten zijn ongeveer net zo groot en dat is ook een D. Was ook verbaasd in de winkel toen ze me op maten en mijn vriend nog veel meer
Gast- Gast
Goochempie schreef:Punkie, ik denk ook dat die van blake gekocht zijn...
Nee het schijnt van niet.. daar is een hele discussie over geweest bij paparazzi.. Maar als je foto's van haar als tiener zoekt heeft ze ook al mooie ronde borsten. Zij is gewoon gezegend met een mooie vorm borst..
Sommige vrouwen hebben ook alles
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Goochempie schreef:Punkie, ik denk ook dat die van blake gekocht zijn...
Dat denk ik trouwens ook. Vroeger had ze niet zoveel tiet hoor!
Wel joh.. hier was ze 18 jaar en net bekend van gossip girl..
Gast- Gast
Rood schreef:Stop it. Just fix me up.Marin schreef: Rood! Goed hoor, je bent ook gewoon echt mooi vind ik! En jouw borsten gaan heerlijk vol overdaad bemind worden door een lekkere lover. Echt.
Ik heb er ook wel weer vertrouwen in, ook al heb ik al twee jaar niemand ontmoet. Anders ga ik met Jezus trouwen, ghe ghe. O nee, dan moet ik in een mental home. Verder hartelijk dank voor de liefde woorden, heur. Chance ook, popje.
OMG I love you!
Gast- Gast
Chance schreef:Haartjes op mn borsten epileren lijkt me knap pijnlijk. Maar ik ben ook een mieperd hoor
Valt wel mee, ik trek ze er een voor een met een pincet uit..
Ik zou graag willen:
- een probleemloze huid (heerlijk!)
- geen ongewenste haren
- iets meer slag in mijn haar
- iets bredere voeten, waardoor ik meer pumps pas
- een strakker lichaam (vooral heup, onderrug, kont, buik)
- Iets grotere borsten
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Powerbabe schreef:Weet je wat nou zo geinig is, dat ik iedereen in dit topic waarvan ik weet hoe ze er uit zien echt prachtig vind.
Oh leuk dan gaan we scharen!
Gast- Gast
Curious schreef:Punk'd schreef:Ik zou zo ontzettend graag de boobs van blake lively willen hebben. Die vorm en grootte.. en dat decollete wat ze altijd heeft. Echt ik vind het de mooiste borsten die ik ooit heb gezien .. Zou je ze ook zo kunnen kopen?
Verder een paar cm langer en een iets strakkere kont..
Hmm ohja en gewoon goede ogen.. Ik zou zo graag mijn ogen willen laten laseren maar ik vind het teveel geld voor iets waar ik niets aan kan doen
Zeker weten kun je die kopen, ik denk dat zij ze ook gekocht heeft namelijk! (aan de extreem perfecte ronding te zien)
En ik gok idd op een 70/75 D/DD
Don't hate becauce the boobies are great! Kunnen heel goed echt zijn zijn de mijne ook.
Gast- Gast
Carrie schreef:Powerbabe schreef:Weet je wat nou zo geinig is, dat ik iedereen in dit topic waarvan ik weet hoe ze er uit zien echt prachtig vind.
Oh leuk dan gaan we scharen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil graag een foto zien van..
» Ik wil graag een foto zien van...
» Wat zou jij graag veranderd zien aan je huis?
» Wat zou jij graag veranderd zien aan je huis?
Pagina 4 van 7
Permissies van dit forum: