Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zou je jezelf graag zien?

+51
Ibbeltje
M_as
VeryCherry
Polly
Merai
Antibes
BJA
Mystique
SoGood
Jeanette
loura
Star007
TukTuk
Paper Crown
Kaboutertje
Susan
bolus26
girli
Sorella
Mizz_S
Rush
Mari
Mida4you
Kowalski
Dennenappel
Poubelle
Guus
Curious
Rouxxxe
Bliss
_Lacey_
Burn
Snoes
Toet
Lonely Goatherd
Rose
vlinder-2011
Parel
Catwoman79
Sterre
Arwyn
Ooh La La!
Caro
Slakje
Lavendel
Blond
Gympie
Shisha
Sugarfall
Lady4
Marin
55 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Burn do 27 sep 2012 - 10:38

Marin schreef:Oh en je gaat dit niet geloven.. Kom ik net in de Hunkemoller vanavond om drie bh's met die actie (derde gratis) te scoren. Elke bh te groot!! Zijn m'n boobs gewoon een cupmaat geslonken. Heb ik ineens 85-C!
Nou ook leuk! Zou dat door die Mirena komen? Ik zei net vandaag nog in een topic dat het me opvalt dat m'n borsten nooit meer pijn doen!
Leer mij dat ook is! Haha, mag van mij ook wel wat minder hier! Very Happy

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Susan do 27 sep 2012 - 10:44

Minneke schreef:
Susan schreef:Vijf centimeter langer, vijf kilo lichter, strak en afgetraind, egale, gladde huid, gebruind, witte, rechtere tanden, een cupmaat groter, smalle taille, platte buik. Ik heb een spleetje tussen mijn voortanden en dat hoeft niet helemaal weg, maar mag wel iets minder, beetje zoals Madonna.

Ik vind jouw spleetje juist leuk!

(Ok, dat klinkt echt bizar Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 394967)

Ik moest even hard lachen, maar bedankt!
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Kaboutertje do 27 sep 2012 - 11:26

- 10cm groter
- kleinere neus
- C-cup borsten
- langer haar
- iets wittere tanden

Verder ben ik best tevreden laughcry
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Poubelle do 27 sep 2012 - 18:03

Marin schreef:Oh en je gaat dit niet geloven.. Kom ik net in de Hunkemoller vanavond om drie bh's met die actie (derde gratis) te scoren. Elke bh te groot!! Zijn m'n boobs gewoon een cupmaat geslonken. Heb ik ineens 85-C!
Nou ook leuk! Zou dat door die Mirena komen? Ik zei net vandaag nog in een topic dat het me opvalt dat m'n borsten nooit meer pijn doen!

Mijn boobies zijn ook geslonken sinds ik een spiraaltje heb. Ben 6 kilo afgevallen dus t zou ook daarmee te maken kunnen hebben maar ik baal er flink van!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 19:48

Carrie schreef:
Rood schreef:Anders ga ik met Jezus trouwen, ghe ghe. O nee, dan moet ik in een mental home.
OMG I love you!
Righ'?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Paper Crown do 27 sep 2012 - 19:51

Ik zou graag een fijnere neus willen hebben. Verder ben ik eigenlijk wel in peace met mezelf.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  TukTuk do 27 sep 2012 - 19:58

-20 kilo lichter,
-2 cupmaten groter,
-Mooiere neus
-10cm langer
-Veel dunnere kuiten (Ook al val ik af, ze blijven dik :S )
-Minder littekens
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Star007 do 27 sep 2012 - 20:01

Ander haar, dat niet pluist als ik het aan de lucht laat drogen en er niets mee doe. Cup D, minder hangtiet haha. En wat ik echt graag anders zou zien zijn de bruine pigment kringen rondom mijn ogen, zodat ik zonder make up de deur uit kan, zonder dat mensen vragen of ik ziek ben ..Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 1270000679. Dat zou ik echt zoooo graag willen kunnen!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  loura do 27 sep 2012 - 22:08

Ik wil in ieder geval 7 a 10 centimeter langer zijn
Mijn haar moet dikker en meer.
Ik wil lange dunne spriet benen hebben Very Happy (ja dat vind ik mooi ja!)
Ik heb hetzelfde als Punk'd (het tepel probleem, ik heb het alleen maar bij 1 laughcry ) Dat wil ik dus niet.

Voor de rest ben ik aardig tevreden met mijzelf.

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Jeanette do 27 sep 2012 - 22:13

Wat ik zooooo graag zou willen;

- Buik weg en mooi strak
- Strakker gezicht
- Langer haar
- Bruinere huid
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  SoGood do 27 sep 2012 - 22:34

Ik zou wel van mijn fronsrimpel afwillen, een kleinere neus, een kapsel wat altijd goed zit, en een mooi kleurtje en fijne voeten.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Mystique do 27 sep 2012 - 23:22

Met stip op 1: een probleemloze en egale gezichtshuid. Graag zou ik ook iets minder bleek willen zijn en sneller bruin willen worden.

- strakkere en wat kleinere billen;
- lange en slanke benen;
- vollere borsten;
- 5 cm langer;
- voller haar wat minder snel pluist en statisch wordt.
Mystique
Mystique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 6:57

- kleinere, slankere, mooiere voeten
- grotere, vollere borsten
- langer golvend haar (maar daar wordt aan gewerkt)
- egale huid all over
- subtielere neus
- vollere, langere wimpers

Gewoon dus een 2.0 versie van mezelf, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  BJA zo 30 sep 2012 - 7:41

Ik zou heel graag wat smaller van boven willen zijn, 15 cm langer, kleinere borsten en 8kg lichter. Very Happy
Oh ja, en iets meer pigment graag, ben altijd zo'n bleekscheet.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Antibes zo 30 sep 2012 - 7:44

Hmm, ik zou graag 5 cm kleiner willen zijn en zo'n 25 kg lichter (of als ik toch nog kleiner ben, dan wel 30), maar wel met behoud van mooie borsten svp! Verder zou ik een vrouwelijker gezicht willen hebben: grotere ogen vooral, wat vollere lippen, mooiere wimpers/wenkbrauwen en een smallere kaaklijn. Een egalere huid met minder roodheid, pukkeltjes, droogheid en jeuk zou prettig zijn, doe dan ook maar een snelbruinende variant.. En ik zou graag wat meer gevoel voor mode/haar willen hebben, ik ben altijd een beetje lomp en awkward en ik zou graag vrouwelijker en charmanter zijn.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Merai zo 30 sep 2012 - 11:19

Als Jennifer Lopez? :P Nee, ik ben best tevreden met mezelf maar toch, ik zou wel chronisch 10 kilo kwijt willen (die ik niet ga afvallen omdat dat niet blijvend is maar hey, als het sowieso chronisch is wil ik het best). Verder wil ik graag een rustige huid, mooiere borsten en ik zou mijn onderkin (familiekwaaltje) en overbeharing (idem) wel graag weg willen.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Polly zo 30 sep 2012 - 12:18

Ik zou graag lichtgroene ogen gehad hebben. En doe mij Blake's boobs ook maar!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  VeryCherry zo 30 sep 2012 - 20:57

Euhm, ik zou tien centimeter kleiner willen zijn (mijn vriend mag ook tien centimeter langer worden;)), want dan kan ik gewoon hakken dragen. Ik wil dunnere benen en geen sproeten meer. Die vind ik zo lelijk bij mezelf dat ik serieus een chemische peeling overweeg.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 2:57

Ik zou niet zo veel aan mezelf willen veranderen.. Ok, misschien wat slanker en ietsjes kleiner, en misschien iets kleinere voeten, sommige schoenen zijn in maat 39 nou eenmaal eleganter dan in maat 41/42. Verder ben ik wel tevreden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  M_as ma 1 okt 2012 - 3:47

Zou zooo graag m'n neus willen veranderen. Werd er vroeger heel erg mee gepest.. nu ik 25 ben hoor ik er nog regelmatig wat over. Het heeft me psychisch helemaal kapot gemaakt. Dus ik haat mn neus.

|Verder zou ik wel wat slanker willen zijn, maar ik vind zo veel dingen lekker smile De rest is prima.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 6:05

Ik ga hier niet neerzetten wat ik zou willen veranderen. Durf ik niet. Wordt tegen me gebruikt Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Arwyn ma 1 okt 2012 - 6:17

Youandi schreef:Ik ga hier niet neerzetten wat ik zou willen veranderen. Durf ik niet. Wordt tegen me gebruikt Cry
hug
Ik vind jou anders hartstikke mooi!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 6:19

Smallere schouders, dan ben ik al heel blij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 6:26

Arwyn schreef:
Youandi schreef:Ik ga hier niet neerzetten wat ik zou willen veranderen. Durf ik niet. Wordt tegen me gebruikt Cry
Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 699888
Ik vind jou anders hartstikke mooi!

Ah, das lief van je Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 699888

Iedereen wil wel iets aan zichzelf veranderen. Hoe mooi iemand ook is.
Ik denk dat het dan een kwestie van jaloezie is, wanneer bepaalde mensen gaan zeggen dat je je mond moet houden over je eigen wensen. Iedereen mag toch iets mooi/minder mooi vinden? Kwestie van smaak...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Arwyn ma 1 okt 2012 - 6:29

Volgens mij bestaat er helemaal niemand die 100% tevreden is over zichzelf.
Snap ook wel weer dat jij er soms van baalt, maar toen ik je zag vond ik je echt een mooie meid!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum