Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zou je jezelf graag zien?

+51
Ibbeltje
M_as
VeryCherry
Polly
Merai
Antibes
BJA
Mystique
SoGood
Jeanette
loura
Star007
TukTuk
Paper Crown
Kaboutertje
Susan
bolus26
girli
Sorella
Mizz_S
Rush
Mari
Mida4you
Kowalski
Dennenappel
Poubelle
Guus
Curious
Rouxxxe
Bliss
_Lacey_
Burn
Snoes
Toet
Lonely Goatherd
Rose
vlinder-2011
Parel
Catwoman79
Sterre
Arwyn
Ooh La La!
Caro
Slakje
Lavendel
Blond
Gympie
Shisha
Sugarfall
Lady4
Marin
55 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Arwyn do 27 sep 2012 - 7:04

Carrie, niet zo opscheppen over je boobies hoor, ik word helemaal jaloers!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 7:05

Arwyn schreef:Carrie, niet zo opscheppen over je boobies hoor, ik word helemaal jaloers!

Oh, nou wilde gewoon even op komen voor de borsten Very Happy Niet alles wat mooi is is nep!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Arwyn do 27 sep 2012 - 7:06

Iedereen die jou kent, weet dat toch al Wink
En de helft van dit forum trouwens, hier komen veel te mooie meiden, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 7:10

hahaha serieus wat er net gebeurde hier in huis..

Ik vroeg schat wat vind je van deze borsten (liet plaatje zien).. zegt tie 'Ohh die zijn wel mooi.. lijken wel op die van jouw Neutral alleen zijn ze wat groter).. hahahaha mijn broek zakt af.. Volgens mij weet hij niet zo goed hoe mijn boobs eruit zien.. echt verre van dat Yes

Of ik heb een ontzettend onredelijk beeld van mijn borsten

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 7:11

Punk'd schreef:hahaha serieus wat er net gebeurde hier in huis..

Ik vroeg schat wat vind je van deze borsten (liet plaatje zien).. zegt tie 'Ohh die zijn wel mooi.. lijken wel op die van jouw Neutral alleen zijn ze wat groter).. hahahaha mijn broek zakt af.. Volgens mij weet hij niet zo goed hoe mijn boobs eruit zien.. echt verre van dat Yes

Ohoooffff je ziet gewoon niet hoe mooi jouw eigen borsten zijn, omdat je teveel focust op dat ene ding. Iets wat mensen wel vaker doen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 7:16

Carrie schreef:
Punk'd schreef:hahaha serieus wat er net gebeurde hier in huis..

Ik vroeg schat wat vind je van deze borsten (liet plaatje zien).. zegt tie 'Ohh die zijn wel mooi.. lijken wel op die van jouw Neutral alleen zijn ze wat groter).. hahahaha mijn broek zakt af.. Volgens mij weet hij niet zo goed hoe mijn boobs eruit zien.. echt verre van dat Yes

Ohoooffff je ziet gewoon niet hoe mooi jouw eigen borsten zijn, omdat je teveel focust op dat ene ding. Iets wat mensen wel vaker doen Very Happy

Door dit topic ga ik ze nu wel positiever proberen te benaderen haha Very Happy

Net als met benen en billen.. Een half jaar geleden was ik er zo ontevreden over.. En nu vind ik ze gewoon prima/mooi. Ik smeer ze nu veel vaker in en scheer ze ook vaker.. Alsof ik ze meer liefkoos en ze nu ook mooier vind omdat ze meer aandacht krijgen haha..

Ja dit klinkt echt zweverig.. maar volgens mij werkt het echt. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Poubelle do 27 sep 2012 - 7:18

Punk'd schreef:

Door dit topic ga ik ze nu wel positiever proberen te benaderen haha Very Happy

Net als met benen en billen.. Een half jaar geleden was ik er zo ontevreden over.. En nu vind ik ze gewoon prima/mooi. Ik smeer ze nu veel vaker in en scheer ze ook vaker.. Alsof ik ze meer liefkoos en ze nu ook mooier vind omdat ze meer aandacht krijgen haha..

Ja dit klinkt echt zweverig.. maar volgens mij werkt het echt. Very Happy

Very Happy
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Kowalski do 27 sep 2012 - 8:00

Eigenlijk wil ik gewoon tevreden zijn met wie ik ben Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 3079029344

Maar als ik nu toch mag opnoemen wat ik zou willen veranderen, zou ik heel graag een dikkere kont willen, grotere borsten (maar dan wel beide in verhouding met de rest, dus alles ietsje voller graag), ik zou wat bollere wanger willen en ik wil mijn volle haardos weer terug!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Mida4you do 27 sep 2012 - 8:09

20 kilo lichter, smallere benen, smaller koppie, ander haar, minder dikkere billen, andere kleding, en ga zo maar door....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Mari do 27 sep 2012 - 8:31

een gepimpte versie van mezelf.

- Iets slanker
- Iets langer
- Iets langer haar dat altijd goed zit

Verder ben ik wel blij, zou het raar vinden om er opeens anders uit te zien.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Rush do 27 sep 2012 - 9:04

Lady4 schreef:
Marin schreef:Een soort uitgerekte versie van mezelf, langere benen en algeheel langer, en dunner. Met een smaller gezichtje en mooie lange bruine haren. Dan zou ik mezelf een stuk eleganter vinden.

Hier sluit ik me bij aan.
Ik ook en dat kleding met leuker staat. Ik weet niet wat het is, maar anderen zien er altijd veel leuker uit.. Hhmmppff.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 9:16

Carrie schreef:4 kilo lichter, en mijn krullen tot ver over mijn bh bandje. Geen pluiskrullen graag. En die gekke soort van onderkin weg. Dat was het wel! Ok iets minder brede neus. Dat was het. En, nee dat was het.

En jij Reva?

Dit eigenlijk, al mag die vier ook wel zes of zeven zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Mizz_S do 27 sep 2012 - 9:23

Hmm, niet zo heel anders eigenlijk, dan ben ik mezelf niet meer... Maar ik zou wel iets slanker willen zijn en vooral benen en buik wat platter/strakker, volller/dikker haar en een wat egalere huid. De standaard dingen dus.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Sorella do 27 sep 2012 - 9:29

Heb je even? Ik wil graag

- 5 cm langer zijn
- 5 kilo lichter
- Dikker haar
- Witte en rechte tanden
- Ogen die geen bril/lenzen nodig hebben
- Mooie en kleine voeten
- Kleinere borsten
- Sneller kleuren in de zon

Voor de rest ben ik tevreden laughcry
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 9:34

Ik zou nog 2 cm langer willen zijn, nog iets langere benen, iets bollere billen maar nog wel even klein. Ik zou een voller gezicht willen hebben en een altijd stralende huid met de tint die ik heb in de zomer. Geen donkere kringen onder mijn ogen en een kleinere neus. En als ik het toch voor het zeggen heb dan wil ik ook iets vollere borsten en iets voller haar.

Maar niets van die dingen zou ik willen kopen, want het moet echt van mij zijn, dus geen plastische chirurgie, zonnebank of nephaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 9:36

Goed zo Punk'd! En het klinkt helemaal niet zweverig hoor smile

Ik zou mijn donkere kringen ook wel weg willen Ecrits, die was ik vergeten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 9:37

In de ideale wereld:

- Geen striae meer hebben op mijn buik
- Zou mijn neus ongeveer half zo groot zijn en minder spits
- Had ik volle lippen
- Voller haar met slag hebben
- Minder platte billen en
- Smallere heupen hebben
- Mijn moedervlekken zouden spontaan verdwenen zijn
- Waren mijn borsten weer zo vol en stevig als toen ik 16 was
- Was mijn hoofd groter (klinkt heel raar misschien, maar mijn hoofd is heel klein in verhouding met mijn lengte van 1.81)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 9:38

Carrie schreef:Goed zo Punk'd! En het klinkt helemaal niet zweverig hoor smile

Ik zou mijn donkere kringen ook wel weg willen Ecrits, die was ik vergeten smile

Heb jij eigenlijk niet een wondermiddel gevonden? In de zomer is het goed te doen, maar ik ben de laatste weken weer zo bleek geworden dat ik ze heel goed zie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  girli do 27 sep 2012 - 9:40

Ik zou graag een gezond gewicht willen hebben.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  bolus26 do 27 sep 2012 - 9:45

Ik zou graag 20 kilo lichter willen zijn en.een kleinere cupmaat. Nu maar hopen dat mn schildklier het na,mn zwangerschap ook zo goed blijft doen als nu!

Ow en ik heb ook snel donkere wallen, mag ook minder!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Marin do 27 sep 2012 - 9:46

Oh en je gaat dit niet geloven.. Kom ik net in de Hunkemoller vanavond om drie bh's met die actie (derde gratis) te scoren. Elke bh te groot!! Zijn m'n boobs gewoon een cupmaat geslonken. Heb ik ineens 85-C!
Nou ook leuk! Zou dat door die Mirena komen? Ik zei net vandaag nog in een topic dat het me opvalt dat m'n borsten nooit meer pijn doen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 9:56

Marin schreef:Oh en je gaat dit niet geloven.. Kom ik net in de Hunkemoller vanavond om drie bh's met die actie (derde gratis) te scoren. Elke bh te groot!! Zijn m'n boobs gewoon een cupmaat geslonken. Heb ik ineens 85-C!
Nou ook leuk! Zou dat door die Mirena komen? Ik zei net vandaag nog in een topic dat het me opvalt dat m'n borsten nooit meer pijn doen!

Kan, en je bent toch afgevallen? Ik heb nu een D, als ik lichter ben heb ik een C.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Marin do 27 sep 2012 - 10:12

Ik ben de laatste weken juist alleen maar aangekomen. Nou ja, ik vind het allang best, want ik vond D toch niet zo leuk. Maar vond het wel grappig even te melden juist na dit topic smile

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Susan do 27 sep 2012 - 10:18

Vijf centimeter langer, vijf kilo lichter, strak en afgetraind, egale, gladde huid, gebruind, witte, rechtere tanden, een cupmaat groter, smalle taille, platte buik. Ik heb een spleetje tussen mijn voortanden en dat hoeft niet helemaal weg, maar mag wel iets minder, beetje zoals Madonna.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 10:19

Susan schreef:Vijf centimeter langer, vijf kilo lichter, strak en afgetraind, egale, gladde huid, gebruind, witte, rechtere tanden, een cupmaat groter, smalle taille, platte buik. Ik heb een spleetje tussen mijn voortanden en dat hoeft niet helemaal weg, maar mag wel iets minder, beetje zoals Madonna.

Ik vind jouw spleetje juist leuk!

(Ok, dat klinkt echt bizar Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 394967)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum