Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zou je jezelf graag zien?

+51
Ibbeltje
M_as
VeryCherry
Polly
Merai
Antibes
BJA
Mystique
SoGood
Jeanette
loura
Star007
TukTuk
Paper Crown
Kaboutertje
Susan
bolus26
girli
Sorella
Mizz_S
Rush
Mari
Mida4you
Kowalski
Dennenappel
Poubelle
Guus
Curious
Rouxxxe
Bliss
_Lacey_
Burn
Snoes
Toet
Lonely Goatherd
Rose
vlinder-2011
Parel
Catwoman79
Sterre
Arwyn
Ooh La La!
Caro
Slakje
Lavendel
Blond
Gympie
Shisha
Sugarfall
Lady4
Marin
55 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Marin do 27 sep 2012 - 4:24

Lonely Goatherd schreef:
Ik merk wel dat ik teveel SATC heb gekeken trouwens, zowel Punk'd's (dat staat raar) tepelverhaal als Carrie's sauna-ervaring krijg ik gelijk SATC-afleveringen in m'n hoofd.

Hahaha ja ik zag ook direct die Charlotte SATC sauna scene in m'n hoofd. En dan heet Carrie nog Carrie ook, dat helpt ook niet. En bij die tepels van Punk'd die opplaktepels die Miranda ging gebruiken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zou je jezelf graag zien?

Bericht  Marin do 27 sep 2012 - 4:25

Punk'd schreef:

Nog even over die maat.. Ze heeft wel zeker 75C denk ik hoor.. Ik heb 70C en mijne zijn echt een stuk kleiner.. Maar dat komt ook weer omdat de mijne veel verder uit elkaar staan. Die van haar groeien gewoon mooi. Ze hoeft geen bh aan en toch staan ze heel mooi perky vooruit Yes

Ja ik denk het ook! Toen ik nog 75C had, was dat ook zo bij mij. Nu heb ik 80 of 85D en zijn ze echt veel meer gaan hangen :nopompom: (wat een toepasselijke smilie)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 4:25

-weg-

Laatst aangepast door Punk'd op do 27 sep 2012 - 7:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 4:26

Marin schreef:
Punk'd schreef:

Nog even over die maat.. Ze heeft wel zeker 75C denk ik hoor.. Ik heb 70C en mijne zijn echt een stuk kleiner.. Maar dat komt ook weer omdat de mijne veel verder uit elkaar staan. Die van haar groeien gewoon mooi. Ze hoeft geen bh aan en toch staan ze heel mooi perky vooruit Yes

Ja ik denk het ook! Toen ik nog 75C had, was dat ook zo bij mij. Nu heb ik 80 of 85D en zijn ze echt veel meer gaan hangen :nopompom: (wat een toepasselijke smilie)

Nou ik vind de jouwnes :P nog steeds mooi hoor! (Oh helpp het gaat weer over je boos :cheering: )

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 4:26

Punk'd schreef:haha.. platte tepels komen doordat de melkkanaaltjes te kort zijn.. Je borsten zijn gaan groeien in de puberteit maar de kanaaltjes niet mee. Omdat het makkelijkste te verhelpen je tepel goed naar buiten te laten komen moeten die kanaaltjes door worden geknipt.. maar dan kun je dus geen borstvoeding meer geven. Iets wat ik voor nu gewoon echt niet wil.
Maar effe serieus Punk'd. Jij zou die kanaaltjes door laten knippen omdat je met puntige tepeltjes door de stad wilt lopen? Dat klinkt allemaal supersexy, maar 't is gewoon irritant hoor. Of heb je ook nog andere redenen om het te willen?

Gast
Gast

Bericht  Marin do 27 sep 2012 - 4:28

M'n vriend zegt altijd dat ik tic tac's aan het smokkelen ben.. laughcry

Ik zie de meerwaarde van uitstaande tepels ook niet echt, maar kan me wel voorstellen dat als je het niet hebt, het wel graag een keer zou willen. Maar het is verder echt niet boeiend hoor, eerder irritant Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blond do 27 sep 2012 - 4:28

Punk'd schreef:
Marin schreef:
Lonely Goatherd schreef:
Ik merk wel dat ik teveel SATC heb gekeken trouwens, zowel Punk'd's (dat staat raar) tepelverhaal als Carrie's sauna-ervaring krijg ik gelijk SATC-afleveringen in m'n hoofd.

Hahaha ja ik zag ook direct die Charlotte SATC sauna scene in m'n hoofd. En dan heet Carrie nog Carrie ook, dat helpt ook niet. En bij die tepels van Punk'd die opplaktepels die Miranda ging gebruiken.

hahahahaha jaa die wil ik hebben!! Gewoon voor het gevoel Very Happy

Van die vrouwen die zeuren dat hun tepels door hun shirtje komen.. BOEIEN waar maak je je druk om.. Jij hebt ze in iedergeval mooi naar buiten staan Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 3 253468018

Nou lieve schat, toen mij op de middelbare school werd gevraagd of "ik het koud had, of zin had'', toen had ik een stuk liever gehad dat je m'n tepels niet zo parmantig zag zitten door mijn truitje.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 4:32

Let's face it: de meeste borsten hangen. HAN-GEN. Punt. Ooit heeft iemand bedacht dat C75 pront met tepeldoorsnee 2,5 cm het ideaal is en nu vinden we de borsten die daar niet aan voldoen lelijk. Men, hoe lang ik wel niet rondgelopen heb met het idee dat ik de lelijkste ever had met cup G, vijf potloden die ik eronder kan hangen (dé test, volgens Oprah, of je tieten hangen of niet, my goddd), striae aan de bovenkant en tepels die sommigen beledigend plegen eierdooiers te noemen. En op een dag dacht ik: fuck it, ik ga er gewoon van houden. Het wordt er met de jaren voor níemand beter op, voor mij dus ook niet, dus ik kan maar beter beginnen ze leuk te vinden. En nu vind ik ze leuk. En ze zijn heel leuk voor de seks. Mijn enige wens is dat ik voor m'n dertigste nog de liefde van mijn leven ontmoet, zodat die ze nog in volle – en niet vergane – glorie kan aanschouwen.

Zo, ik ben 't kwijt. Ik hou van jullie hoor, mierenneukertjes. Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 3 253468018

Laatst aangepast door Rood op do 27 sep 2012 - 4:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 4:32

-weg-

Laatst aangepast door Punk'd op do 27 sep 2012 - 7:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 4:33

Chance schreef:Nou lieve schat, toen mij op de middelbare school werd gevraagd of "ik het koud had, of zin had'', toen had ik een stuk liever gehad dat je m'n tepels niet zo parmantig zag zitten door mijn truitje.
Amen lord Jesus hallelujah!

Gast
Gast

Bericht  Marin do 27 sep 2012 - 4:34

cheers Rood! Goed hoor, je bent ook gewoon echt mooi vind ik! En jouw borsten gaan heerlijk vol overdaad bemind worden door een lekkere lover. Echt.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 4:34

-weg-

Laatst aangepast door Punk'd op do 27 sep 2012 - 7:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Blond do 27 sep 2012 - 4:37

Marin schreef: cheers Rood! Goed hoor, je bent ook gewoon echt mooi vind ik! En jouw borsten gaan heerlijk vol overdaad bemind worden door een lekkere lover. Echt.

Inderdaad! Amen Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 3 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 4:38

Punk'd schreef:-sorry, moest-
Trekken. Auw! :O Maar zijn ze wel gevoelig? Als ze gevoelig zijn, maar je ziet het niet, is het nog wel leuk. Dan zijn het gewoon verlegen tepeltjes. Maar helemaal niet gevoelig lijkt me wel wat saai, ja. Maar hé, focus anders op al het leuks!

Laatst aangepast door Rood op do 27 sep 2012 - 19:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 27 sep 2012 - 4:39

Pff, heb je even?! In mijn droomwereld heb/ben ik:
- 20/25 kilo lichter
- 5 cm kleiner
- lang, donker, krullend haar
- mooie, rechte tanden
- géén cellulitis/striae en dat soort nare dingen
- niet zo'n hoge wreef
- een scherpe kaaklijn
- minder moedervlekken

Eén van de weinige dingen waar ik wel tevreden over ben, zijn m'n borsten, al hadden de tepels wel iets kleiner gekund Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 3 394967 Ik heb 80D en ze hangen niet, de potloodtest heb ik goed doorstaan! Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 3 281626781

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Marin do 27 sep 2012 - 4:40

-

Laatst aangepast door Marin op do 27 sep 2012 - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 4:40

Marin schreef: cheers Rood! Goed hoor, je bent ook gewoon echt mooi vind ik! En jouw borsten gaan heerlijk vol overdaad bemind worden door een lekkere lover. Echt.
Stop it. Just fix me up.Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 3 253468018

Ik heb er ook wel weer vertrouwen in, ook al heb ik al twee jaar niemand ontmoet. Anders ga ik met Jezus trouwen, ghe ghe. O nee, dan moet ik in een mental home. Verder hartelijk dank voor de liefde woorden, heur. Chance ook, popje.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 4:41

Marin schreef:- sorry, moest -
Ohhh, niet scheren joh, gekkie! Kun je ze niet epilere-epilare?

Laatst aangepast door Rood op do 27 sep 2012 - 19:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Marin do 27 sep 2012 - 4:41

Rood schreef:
Stop it. Just fix me up.Hoe zou je jezelf graag zien? - Pagina 3 253468018

Ik heb er ook wel weer vertrouwen in, ook al heb ik al twee jaar niemand ontmoet. Anders ga ik met Jezus trouwen, ghe ghe. O nee, dan moet ik in een mental home. Verder hartelijk dank voor de liefde woorden, heur. Chance ook, popje.

Helaaas, beste vriend van m'n vriend is net bezet. Zo'n geweldige kerel. Niet Christelijk, overigens. Is dat nog altijd een echt harde vereiste voor je?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha do 27 sep 2012 - 4:42

Die van mij zijn juist best wel gevoelig (soms te) dus je mag wel een beetje van mij hebben hoor. En mijn borsten staan ook iets naar buiten en als ik lig zonder bh dan lijk ik bijna plat omdat ze dan helemaal aan de zijkant zitten.

En nog iets wat ik net vergeten was maar wat ik graag zou zien bij mezelf: Een wat bollere buik. Wink
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 4:42

-weg-

Laatst aangepast door Punk'd op do 27 sep 2012 - 7:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Marin do 27 sep 2012 - 4:42

-

Laatst aangepast door Marin op do 27 sep 2012 - 10:15; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 4:44

Marin schreef:Helaaas, beste vriend van m'n vriend is net bezet. Zo'n geweldige kerel. Niet Christelijk, overigens. Is dat nog altijd een echt harde vereiste voor je?
Yep. Weinig eisen, maar die wel. Ik ben al een ezel ('twee keer aan dezelfde steen'), liefst niet nog dommer. Moet dat gewoon kunnen delen. Helaas zijn de leuke, christelijke boys uit mijn leeftijdscategorie op. Over drie jaar val ik in de gescheiden-mannengroep, dan heb ik pas weer een kansje.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 27 sep 2012 - 4:45

Rood schreef:
Marin schreef:Helaaas, beste vriend van m'n vriend is net bezet. Zo'n geweldige kerel. Niet Christelijk, overigens. Is dat nog altijd een echt harde vereiste voor je?
Yep. Weinig eisen, maar die wel. Ik ben al een ezel ('twee keer aan dezelfde steen'), liefst niet nog dommer. Moet dat gewoon kunnen delen. Helaas zijn de leuke, christelijke boys uit mijn leeftijdscategorie op. Over drie jaar val ik in de gescheiden-mannengroep, dan heb ik pas weer een kansje.

Nou ja ik kan me voorstellen dat dat toch best een harde eis is waar je niet vanaf gaat wijken. Logisch ook.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 4:46

-nog een keer weg-

Laatst aangepast door Punk'd op do 27 sep 2012 - 7:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: