Hoe zou je jezelf graag zien?
+51
Ibbeltje
M_as
VeryCherry
Polly
Merai
Antibes
BJA
Mystique
SoGood
Jeanette
loura
Star007
TukTuk
Paper Crown
Kaboutertje
Susan
bolus26
girli
Sorella
Mizz_S
Rush
Mari
Mida4you
Kowalski
Dennenappel
Poubelle
Guus
Curious
Rouxxxe
Bliss
_Lacey_
Burn
Snoes
Toet
Lonely Goatherd
Rose
vlinder-2011
Parel
Catwoman79
Sterre
Arwyn
Ooh La La!
Caro
Slakje
Lavendel
Blond
Gympie
Shisha
Sugarfall
Lady4
Marin
55 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Hoe zou je jezelf graag zien?
Mooi, lang precies goed haar met flinke slag, 7 kilo lichter, licht tintje, iets grotere borsten, 2 maten kleiner qua schoenen en 10 cm kleiner das alles...
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Huid iets mooier, al ben ik al zeer ver op weg
die bochel op mijn neus mag weg (al zie alleen ik dat zo erg)
Nog 2 kilo eraf misschien waardoor het allemaal nog net iets strakker is.
Tsjah dat was het.. Ben meestal redelijk tevreden
die bochel op mijn neus mag weg (al zie alleen ik dat zo erg)
Nog 2 kilo eraf misschien waardoor het allemaal nog net iets strakker is.
Tsjah dat was het.. Ben meestal redelijk tevreden
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Ik vind juist dat jij echt prachtige benen hebt.Dropdraakje schreef:Ik wil mooie lange slanke modellen benen ipv dikke gespierde bokkenpoten. Ik ben niet te dik en qua gewicht vind ik mezelf prima. Ik sport graag alleen het nadeel is dat ik me dan veel gespierder voel.
Gast- Gast
- 15 kg lichter
- ietsje langer, 1.70 i.p.v. 1.65
- volller/dikker haar
- ietsje langer, 1.70 i.p.v. 1.65
- volller/dikker haar
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik zou zo ontzettend graag de boobs van blake lively willen hebben. Die vorm en grootte.. en dat decollete wat ze altijd heeft. Echt ik vind het de mooiste borsten die ik ooit heb gezien .. Zou je ze ook zo kunnen kopen?
Verder een paar cm langer en een iets strakkere kont..
Hmm ohja en gewoon goede ogen.. Ik zou zo graag mijn ogen willen laten laseren maar ik vind het teveel geld voor iets waar ik niets aan kan doen
Verder een paar cm langer en een iets strakkere kont..
Hmm ohja en gewoon goede ogen.. Ik zou zo graag mijn ogen willen laten laseren maar ik vind het teveel geld voor iets waar ik niets aan kan doen
Gast- Gast
Even nog over die borsten.. Welke maat zou het zijn? haha.. Ik heb natuurlijk even gezocht en ik vond op een website 80B.. dat geloof ik dus echt niet. Zij is ontzettend slank.. Nooit dat ze een 80 omtrek heeft. Ik dacht eerder een 75D? hahaha puur gokwerk dit.. maar ach mocht ik ooit naar de plastisch chirurg gaan kan ik het allemaal meenemen
Gast- Gast
Als ik helemaal herboren zou worden zou ik graag een tenger, maar wel zandloperfiguur hebben (kilo of 50), net zo lang zijn als nu (ong. 1.70) met een ferme B/C-cup. Chocoladebruin haar met slag, lichtbruine, supergave huid, parelwitte tanden, een rechte, niet te grote neus, lange donkere wimpers en mooie oogleden. De volle lippen die ik nu heb zou ik zeker houden. Oh en smalle voeten, maat 37.
Maar ik ben nu ook best tevreden, hoef behalve het inruilen van wat vet voor spier (mee bezig) niet zoveel aan mezelf te veranderen. Misschien dat ik facings voor m'n tanden zou willen als ik echt omkwam in het geld.
Maar ik ben nu ook best tevreden, hoef behalve het inruilen van wat vet voor spier (mee bezig) niet zoveel aan mezelf te veranderen. Misschien dat ik facings voor m'n tanden zou willen als ik echt omkwam in het geld.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Sowieso zou ik dan een mooie egale huid willen hebben, dat vind ik het meest storend aan mezelf. Daarbij zou ik wel 5 centimeter langer willen zijn, maar met hetzelfde gewicht als ik nu heb. Een volle bos haar met volume, mijn neus mag dan opzich ook wel iets kleiner en ik zou ook wel willen dat ik iets minder grof gebouwd zou zijn (met name mijn handen vind ik nogal mannelijk) Maar dat zijn eigenlijk niet dingen waar ik me aan stoor.. Oja enenen die lelijke moedervlek op mijn borst zou ik ook wel graag weg willen hebben!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ohhh EN! Mijn borsten! Die hoeven niet per se groter maar wel iets steviger.. Ze hangen er nu al treurig bij en ik ben pas 21
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Lonely Goatherd schreef:Als ik helemaal herboren zou worden zou ik graag een tenger, maar wel zandloperfiguur hebben (kilo of 50), net zo lang zijn als nu (ong. 1.70) met een ferme B/C-cup. Chocoladebruin haar met slag, lichtbruine, supergave huid, parelwitte tanden, een rechte, niet te grote neus, lange donkere wimpers en mooie oogleden. De volle lippen die ik nu heb zou ik zeker houden. Oh en smalle voeten, maat 37.
Dat klinkt echt mooi en ook wel als wat ik zou willen! Zo lang en slank maar wel met vrouwelijke vormen. Ik ben niet zo blij meer met m'n D cup, was liever bij C gebleven. En chocoladebruinhaar vind ik zooo mooi! Ik ga het misschien vanavond wel weer in die kleur verven, maar wat had ik het graag echt gehad.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Punk'd schreef:Even nog over die borsten.. Welke maat zou het zijn? haha.. Ik heb natuurlijk even gezocht en ik vond op een website 80B.. dat geloof ik dus echt niet. Zij is ontzettend slank.. Nooit dat ze een 80 omtrek heeft. Ik dacht eerder een 75D? hahaha puur gokwerk dit.. maar ach mocht ik ooit naar de plastisch chirurg gaan kan ik het allemaal meenemen
Ze lijken op mijn borsten, ik denk inderdaad 75D of 75C
Gast- Gast
Carrie schreef:Punk'd schreef:Even nog over die borsten.. Welke maat zou het zijn? haha.. Ik heb natuurlijk even gezocht en ik vond op een website 80B.. dat geloof ik dus echt niet. Zij is ontzettend slank.. Nooit dat ze een 80 omtrek heeft. Ik dacht eerder een 75D? hahaha puur gokwerk dit.. maar ach mocht ik ooit naar de plastisch chirurg gaan kan ik het allemaal meenemen
Dan ben ik bij deze officieel jaloers op jouw borsten .. Ook al die op die van Marin en Powerbabe.. haha
Ik heb het gewoon niet op die van mezelf
Gast- Gast
Punk'd schreef:Carrie schreef:Punk'd schreef:Even nog over die borsten.. Welke maat zou het zijn? haha.. Ik heb natuurlijk even gezocht en ik vond op een website 80B.. dat geloof ik dus echt niet. Zij is ontzettend slank.. Nooit dat ze een 80 omtrek heeft. Ik dacht eerder een 75D? hahaha puur gokwerk dit.. maar ach mocht ik ooit naar de plastisch chirurg gaan kan ik het allemaal meenemen
Dan ben ik bij deze officieel jaloers op jouw borsten .. Ook al die op die van Marin en Powerbabe.. haha
Ik heb het gewoon niet op die van mezelf
Ik vind mijn borsten ook mooi, al zeg ik het zelf Was een keer met een vrouwelijke collega/vriendin naar de sauna en ze zei 'wauw, dit klinkt misschien gek, maar wat heb jij een mooie borsten!' haha vond ik wel leuk om te horen.
Wat vind je niet mooi aan je eigen borsten dan?
Gast- Gast
Eigenlijk ben ik best wel tevreden met mezelf. Alleen zou ik wat meer volume in mijn haar willen hebben en een lichte slag erin. Geen hevige krullen, maar ook niet zo stijl als nu. Ohja, mijn neus zou ik ook wel willen veranderen, die vind ik niet mooi. Maar verder ben ik eigenlijk best wel tevreden met mijn lichaam.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
HET grote voordeel daarvan zou zijn dat ik veel meer leuke kleding aan zou kunnen, dat vind ik nu weleens jammer, dat ik zoveel leuke dingen zie, maar dat het me voor geen meter zou staan.Marin schreef:Dat klinkt echt mooi en ook wel als wat ik zou willen! Zo lang en slank maar wel met vrouwelijke vormen.
Lonely Goatherd- Prater
Wat langer, slanker, mooiere kont, kleinere borsten en fatsoenlijk haar...
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
--weg--
Laatst aangepast door Punk'd op do 27 sep 2012 - 6:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Carrie schreef:Punk'd schreef:Even nog over die borsten.. Welke maat zou het zijn? haha.. Ik heb natuurlijk even gezocht en ik vond op een website 80B.. dat geloof ik dus echt niet. Zij is ontzettend slank.. Nooit dat ze een 80 omtrek heeft. Ik dacht eerder een 75D? hahaha puur gokwerk dit.. maar ach mocht ik ooit naar de plastisch chirurg gaan kan ik het allemaal meenemen
D is het zeker niet, daarvoor ogen ze me te klein. Ik denk dat het C is, en dan 75. Wel lastig, want ze hangen hier zo open en bloot in een jurk zonder bh. Wel makkelijk te zien dan, maar dan gaan ze toch al sneller hanger. Ik denk dat ze met een goeie bh op 75C uitkomen, dat is m'n laatste gok
Lonely Goatherd, misschien wil je 't niet beantwoorden hoor, maar wat voor kledingmaat heb je nu dan? Ik zie ook vaak genoeg leuke dingen die zelfs met mijn maat 40 niet leuk zouden
Marin- Lady Post-a-lot
- grotere borsten
- 10 cm langer
- slanker gezicht
- dat hangoog gelift
- een paar kilo zwaarder (helaas groeit mijn plofkop dan wel mee)
- dikkere haardos
- geen platvoeten
Dit was het wel, geloof ik
Oh nee, toch niet: een mooiere huid
- 10 cm langer
- slanker gezicht
- dat hangoog gelift
- een paar kilo zwaarder (helaas groeit mijn plofkop dan wel mee)
- dikkere haardos
- geen platvoeten
Dit was het wel, geloof ik
Oh nee, toch niet: een mooiere huid
Laatst aangepast door _Lacey_ op do 27 sep 2012 - 4:17; in totaal 1 keer bewerkt
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Oh het gaat me niet om m'n maat hoor (heb ook maat 40 en dat vind ik gewoon normaal), maar bv. korte, hooggesloten a-lijnjurkjes zoals je ze nu veel ziet staan gewoon niet (vind ik) met een flinke voorgevel en niet superlange, dunne benen. Dus het gaat meer om bouw dan gewicht. Als ik 10 kilo zou afvallen zou zo'n jurkje me nog niet staan (en ik zou er vreselijk beroerd uitzien, maar dat terzijde.).Marin schreef:Lonely Goatherd, misschien wil je 't niet beantwoorden hoor, maar wat voor kledingmaat heb je nu dan?
Lonely Goatherd- Prater
Lonely Goatherd schreef:Oh het gaat me niet om m'n maat hoor (heb ook maat 40 en dat vind ik gewoon normaal), maar bv. korte, hooggesloten a-lijnjurkjes zoals je ze nu veel ziet staan gewoon niet (vind ik) met een flinke voorgevel en niet superlange, dunne benen. Dus het gaat meer om bouw dan gewicht. Als ik 10 kilo zou afvallen zou zo'n jurkje me nog niet staan (en ik zou er vreselijk beroerd uitzien, maar dat terzijde.).Marin schreef:Lonely Goatherd, misschien wil je 't niet beantwoorden hoor, maar wat voor kledingmaat heb je nu dan?
Oh ja, dat snap ik wel inderdaad. Dat heeft niet meer zoveel met maat te maken nee. Van die hoge gesloten dingen staan mij ook niet altijd, evenals van die watervalhalsjes enzo. Daar wordt het zo snel massief van.
Marin- Lady Post-a-lot
Wellicht verhelpen je kids dat al voor je, bij mij heeft borstvoeding wonderen gedaan voor m'n tepels.Punk'd schreef:- ik heb platte tepels dat vind ik nog het ergste en dat is ook iets wat ik ga laten 'verhelpen' nadat ik kinderen heb gehad. (Ik zou zo graag een keer met stijve tepels in een shirtje door stad willen lopen hahahahaha gewoon omdat ik het niet kan! ze blijven gewoon plat no matter what )
Hoe kun je dat trouwens laten verhelpen? Nog nooit van gehoord.
Lonely Goatherd- Prater
Lonely Goatherd schreef:Wellicht verhelpen je kids dat al voor je, bij mij heeft borstvoeding wonderen gedaan voor m'n tepels.Punk'd schreef:- ik heb platte tepels dat vind ik nog het ergste en dat is ook iets wat ik ga laten 'verhelpen' nadat ik kinderen heb gehad. (Ik zou zo graag een keer met stijve tepels in een shirtje door stad willen lopen hahahahaha gewoon omdat ik het niet kan! ze blijven gewoon plat no matter what )
Ik zie nu iets met een vaccuumpomp voor me...
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, dat is inderdaad wel logisch, zo doen de kiddo's het tenslotte ook.Marin schreef:Lonely Goatherd schreef:Wellicht verhelpen je kids dat al voor je, bij mij heeft borstvoeding wonderen gedaan voor m'n tepels.Punk'd schreef:- ik heb platte tepels dat vind ik nog het ergste en dat is ook iets wat ik ga laten 'verhelpen' nadat ik kinderen heb gehad. (Ik zou zo graag een keer met stijve tepels in een shirtje door stad willen lopen hahahahaha gewoon omdat ik het niet kan! ze blijven gewoon plat no matter what )
Ik zie nu iets met een vaccuumpomp voor me...
Ik merk wel dat ik teveel SATC heb gekeken trouwens, zowel Punk'd's (dat staat raar) tepelverhaal als Carrie's sauna-ervaring krijg ik gelijk SATC-afleveringen in m'n hoofd.
Lonely Goatherd- Prater
-weg-
Laatst aangepast door Punk'd op do 27 sep 2012 - 7:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil graag een foto zien van..
» Ik wil graag een foto zien van...
» Wat zou jij graag veranderd zien aan je huis?
» Wat zou jij graag veranderd zien aan je huis?
Pagina 2 van 7
Permissies van dit forum: