spiraal verwijderen, en dan cyclus?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
spiraal verwijderen, en dan cyclus?
We willen vanaf januari 2013 voor een tweede kindje gaan. Ik heb nu sinds mei 2010 een spiraaltje, en sinds dien niet meer ongesteld geworden, heb dus totaal geen idee wat mijn cyclus nu is.
Nu weet ik dat je in princiepe direct na het verwijderen weer vruchtbaar bent, maar het lijkt me fijn om eerst te zien hoe je cyclus is.... dus dat zou betekenen eerder laten verwijderen.
Voor degene die hem hebben laten verwijderen, hoe was jullie cyclus na het verwijderen? Hebben jullie hem eerder laten verwijderen, en eerst weer gekeken hoe je cyclus was?
stom ik weet niet meer hoe het bij de eerste is gegaan :s.... ik bedoel hoe mijn cyclus toen was... het is alweer zo lang geleden ...
Nu weet ik dat je in princiepe direct na het verwijderen weer vruchtbaar bent, maar het lijkt me fijn om eerst te zien hoe je cyclus is.... dus dat zou betekenen eerder laten verwijderen.
Voor degene die hem hebben laten verwijderen, hoe was jullie cyclus na het verwijderen? Hebben jullie hem eerder laten verwijderen, en eerst weer gekeken hoe je cyclus was?
stom ik weet niet meer hoe het bij de eerste is gegaan :s.... ik bedoel hoe mijn cyclus toen was... het is alweer zo lang geleden ...
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Re: spiraal verwijderen, en dan cyclus?
Hier was mijn cyclus zo rond de 30 dagen.
En het klopt inderdaad dat je gelijk weer vruchtbaar bent.
Maar wil je dan per se je cyclus vooraf weten? Je kan hem er toch gewoon uit laten halen en er voor gaan. Of zie ik het dan te simpel?
En het klopt inderdaad dat je gelijk weer vruchtbaar bent.
Maar wil je dan per se je cyclus vooraf weten? Je kan hem er toch gewoon uit laten halen en er voor gaan. Of zie ik het dan te simpel?
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
haha ja dat kan inderdaad.
ik wil altijd van te voren graag weten waar ik aan toe ben
ik wil altijd van te voren graag weten waar ik aan toe ben
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik had meteen een cyclus van 28dgn maar die had ik ook mét spiraaltje. Geen idee of dat verschil maakt?! Als je erst je cyclus wilt weten zou ik ervoor kiezen om hem eerder te laten verwijderen en condooms te gebruiken.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: