cyclus na spiraal
Pagina 1 van 1
cyclus na spiraal
Na veel gedoe met anticonceptie pillen, ongesteld dag in dag uit, en uiteindelijk voor 3maanden de spiraal gehad is mijn helemaal zijn/haar weg kwijt..
As maandag is het 2 weken terug dat de spiraal eruit ging, dag erna ongesteld..nu bijna 2weken later nog steeds bruinige afscheiding (sorry 4 details)!
Heb inmiddels een vaginale douche gehaald om de boel te reinigen van binnen...
Naar hoelang kwam jouw cyclus nadat de spiraal uit was opgang? Het is toch zo dat je gelijk weer vruchtbaar etc bent? Of kan het ook zo zijn dat het maaaaaaaaanden duurt voordat de boel op gang is/komt...(dat kan bij de pil wel weet ik..)
Moet zo ie zo over een maand of 3 ongeveer weer contact opnemen met de huisarts mocht er geen verandering in zitten mbt een normale cyclus..
As maandag is het 2 weken terug dat de spiraal eruit ging, dag erna ongesteld..nu bijna 2weken later nog steeds bruinige afscheiding (sorry 4 details)!
Heb inmiddels een vaginale douche gehaald om de boel te reinigen van binnen...
Naar hoelang kwam jouw cyclus nadat de spiraal uit was opgang? Het is toch zo dat je gelijk weer vruchtbaar etc bent? Of kan het ook zo zijn dat het maaaaaaaaanden duurt voordat de boel op gang is/komt...(dat kan bij de pil wel weet ik..)
Moet zo ie zo over een maand of 3 ongeveer weer contact opnemen met de huisarts mocht er geen verandering in zitten mbt een normale cyclus..
Gast- Gast
Re: cyclus na spiraal
Aan mijn reactie heb je misschien niet veel. Maar na een jaar kloten met de spiraal, bijna continue vloeien, is ie er in april uitgegaan. Toen vloeide ik al 4 weken aan één stuk en heb ik gelijk een kuur gekregen om het te laten stoppen. Daar reageerde ik niet goed op (wat de huisarts overigens nooit had meegemaakt) en ik ging er flinke stolsels door verliezen, een week later, terwijl het bloeden over had moeten zijn. Toen een sterkere kuur gehad van 7 dagen (van iets anders) en die deed wel wat ie moest doen, en daarna moest ik meteen aan de pil en toen was het normaal. Maar hier ging dat dus niet vanzelf.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: