Cyclus en spiraal
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cyclus en spiraal
Ik heb nu ruim een jaar voor de tweede keer een spiraal.
De eerste heeft 5 jaar erin gezeten, 5 jaar lang geen menstruatie gehad.
Bij deze heb ik wel een menstruatie iedere 4 weken, inclusief de bijbehorende klachten migraine en rugpijn.
Maar nu ben ik al een paar dagen over tijd, ik heb al twee keer een zwangerschapstest gedaan maar deze zijn negatief.
Kan het zijn dat het ineens uitblijft? Of je cyclus toch weer veranderd?
De eerste heeft 5 jaar erin gezeten, 5 jaar lang geen menstruatie gehad.
Bij deze heb ik wel een menstruatie iedere 4 weken, inclusief de bijbehorende klachten migraine en rugpijn.
Maar nu ben ik al een paar dagen over tijd, ik heb al twee keer een zwangerschapstest gedaan maar deze zijn negatief.
Kan het zijn dat het ineens uitblijft? Of je cyclus toch weer veranderd?
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Cyclus en spiraal
Ik denk dat het met een spiraal kan blijven veranderen. Zolang de zwangerschapstesten negatief zijn zou ik me geen zorgen maken
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Dat wist ik niet. Ook omdat ik tot de vorige keer een hele 'strakke' cyclus had, kon er de klok op gelijk zetten.
Ergens zit het mij toch niet lekker, als het er na het weekend nog niets is nog maar een keer testen.
Ergens zit het mij toch niet lekker, als het er na het weekend nog niets is nog maar een keer testen.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Bij mij is het ook heel wisselend. Ik heb hem nu 1,5 jaar en in het begin werd ik gewoon iedere maand ongesteld. Daarna een maand of 3 helemaal niet en toen weer 3 maanden iedere 4 weken, toen weer 3 maanden niet etc. etc. Nu ben ik het al vanaf oktober ofzo niet meer geweest maar het zou zomaar weer kunnen komen. Anders gewoon even je huisarts bellen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Mirena spiraal
» Koper spiraal, nadelen?
» vloeien na plaatsen spiraal
» Bekkenpijn door Mirena-spiraal?
» Negatieve spiraal..
» Koper spiraal, nadelen?
» vloeien na plaatsen spiraal