Beetje genant maar vooral irritant!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Beetje genant maar vooral irritant!
Misschien herkenning hier? Als ik me inspan bij sporten of als ik heel hard moet lachen dan krijg ik ineens heel veel slijmvorming achter in m'n keel waardoor ik dat steeds op moet hoesten wat echt verre van charmant is. Ook krijg ik er vaak een loopneus bij..
Ik vind dit echt heel vervelend want ik voel me echt één of ander vies mens als ik constant loopt te gorgelen..
Hoe kan dit?
Ik vind dit echt heel vervelend want ik voel me echt één of ander vies mens als ik constant loopt te gorgelen..
Hoe kan dit?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Beetje genant maar vooral irritant!
Rook je?
Ik heb het ook wel, maar ik heb het sowieso. Of ik me nou inspan of niet, haha. Mijn probleem bij inspannen en lachen is eerder dat ik geen controle heb over mijn blaas en dan moet plassen.
Ik heb het ook wel, maar ik heb het sowieso. Of ik me nou inspan of niet, haha. Mijn probleem bij inspannen en lachen is eerder dat ik geen controle heb over mijn blaas en dan moet plassen.
Gast- Gast
Dat slijm in je keel herken ik wel, die loopneus niet. Bij komt het van zuivelproducten drinken voor het sporten.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Af en toe een waterpijpje
Blaas lijkt me nog lastiger.. sta je daar je benen bij elkaar te knijpen Ik moest vanmiddag tijdens een speech op een werkborrel ineens keihard lachen om wat een collega zachtjes zei. Vervolgens sta ik (terwijl iedereen me aanstaarde) daar te hoesten en m'n neus nog 10 minuten op te halen.. zo genant!!
Blaas lijkt me nog lastiger.. sta je daar je benen bij elkaar te knijpen Ik moest vanmiddag tijdens een speech op een werkborrel ineens keihard lachen om wat een collega zachtjes zei. Vervolgens sta ik (terwijl iedereen me aanstaarde) daar te hoesten en m'n neus nog 10 minuten op te halen.. zo genant!!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Als je er veel last van hebt, kan je het aankaarten bij je huisarts. Verder weet ik ook niet zoveel, zoek zelf ook nog de gouden tip. Dus ik lees mee!
Gast- Gast
toen ik jong was had ik dat na het drinken van melk.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Ik krijg ook extra slijm door diverse melkproducten!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Genant, maar ik vraag het toch
» Beetje rare vraag misschien, maar...
» Geen schokkend ding, maar zit er wel een beetje mee
» Gênant!
» Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?
» Beetje rare vraag misschien, maar...
» Geen schokkend ding, maar zit er wel een beetje mee
» Gênant!
» Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: